دانستنی های سفر به هلسینکی | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به هلسینکی | راهنما – تصاویر – هزینه

یکی از بهترین و زیبا ترین شهر هایی که برای گردشگران تور هلسینکی، تور فنلاند و تور اروپا ،شهر هلسینکی است. هلسینکی پایتخت کشور فنلاند است و سفر به هلسینکی، به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیبا و طبیعت بکری که دارد، یکی از لذت بخش ترین سفر های عمر شما خواهد بود. شما در تمام فصل ها می توانید به شهر زیبای هلسینکی سفر کنید. هرکدام از فصل ها مزایا و دیدنی های خاص خودشان را دارند و با انتخاب زمان مناسب سفر، می توانید از طبیعت بهاری، ورزش های زمستانی، جشنواره های تابستانی و … لذت ببرید.

هلسینکی

هلسینکی یکی از زیبا ترین و مدرن ترین شهر های کشور فنلاند و همچنین پایتخت آن است. اگرچه هلسینکی به اندازه ی دیگر شهر ها مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار نگرفته است و به اندازه آن ها مشهور نمی باشد، اما به جرئت می توان گفت که زیبا و پر جاذبه است. بی تردید سفر به هلسینکی به دلیل طبیعت فوق العاده، جاذبه های تاریخی و گردشگری و همچنین خیابان ها و مناطق دیدنی خلوت و آرام بخش این شهر، یکی از لذت بخش ترین و خاطره انگیز ترین تجربه های زندگیتان خواهد بود. شما با سفر به هلسینکی می توانید از انواع جشنواره ها و مراسم های موسیقی و هنری لذت ببرید. ساعت رسمی این شهر یک و نیم ساعت از تهران عقب تر است و زبان رسمی آن ها سوئدی و فنلاندی می باشد. همچنین یورو، واحد پول مردم شهر هلسینکی است.

هلسینکی
هلسینکی

جاذبه های گردشگری هلسینکی

جاذبه ها و دیدنی هایی که شهر هلسینکی دارد، آن را به یکی از بهترین و دیدنی ترین شهر های اسکاندیناوی تبدیل کرده است. جاذبه هایی که در سفر به هلسینکی پیش روی شما قرار دارند به قدری زیاد است که نمی توان تمام آن ها را بیان کرد. از مهم ترین جاذبه ها و دیدنی ها در سفر به هلسینکی می توان به هانکو، موزه‌ی آکسلی گالن-کاللا، تاپیولا، هامنلینا، خانه‌ی تاریخی Ainola، کلیسای جامع هلسینکی، جزیره سوراساری، منطقه‌ی Hietaniemi، موزه‌ی ملی هنر فنلاند، مارکت اسکوئر، پارک مرکزی، موزه‌ی بانک فنلاند، میدان سنا، موزه‌ی هنری Sinebrychoff، موزه‌ی هنری Sinebrychoff، موزه‌ی پست، سیومنلینا، موزه‌ی ملی فنلاند، شهر بازی Linnanmäki و… اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری هلسینکی
جاذبه های گردشگری هلسینکی

موقعیت جغرافیایی هلسینکی

اگر سفر به هلسینکی را برای گردش و تفریح انتخاب کرده اید، باید به شما تبریک گفت! این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که در آن قرار دارد، دارای آب و هوایی بسیار مناسب و طبیعتی بسیار زیباست که مقصد بسیاری از گردشگران تور هلسینکی، تور فنلاند و تور اروپا است. هلسینکی در سواحل خلیج فنلاند و در قسمت های جنوبی کشور فنلاند واقع شده است. 315 جزیره و یک شبه جزیره در هلسینکی وجود دارند. هلسینکی که در شمال اروپا واقع شده است، بزرگ ترین شهر فنلاند است و بیش از 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد.

موقعیت جغرافیایی هلسینکی
موقعیت جغرافیایی هلسینکی

آب و هوای هلسینکی

اطلاع از وضعیت آب و هوایی یکی از مهم ترین کار ها در سفر به هلسینکی است و بهتر است قبل از خرید بلیط هلسینکی، در مورد ماه سفر به هلسینکی تصمیم گیری کنید. در حالت کلی هلسینکی از نظر آب و هوایی تغییرات ناگهانی زیادی ندارد و اکثر ماه ها برای سفر به هلسینکی مورد استقبال قرار می گیرند. ماه جولای گرم ترین ماه در شهر هلسینکی است و دمای هوا به 17 درجه ی سانتی گراد می رسد. در ماه فوریه دما به منفی 6 درجه سانتی گراد می رسد و به همین دلیل سرد ترین ماه این شهر است. در ماه آگوست هوا بیشترین رطوبت و بارندگی را دارد و بهترین ماه برای تفریحات دریایی از جمله شنا به حساب می آید.

آب و هوای هلسینکی
آب و هوای هلسینکی

بهترین زمان سفر به هلسینکی

همان طور که گفته شد، در مسافرت به هلسینکی با آب و هوای بسیار گرم و یا بسیار سردی مواجه نخواهید شد و به همین دلیل انتخاب زمان سفر بر اساس سلیقه های شما صورت می گیرد. ماه های دسامبر تا مارس، بهترین و مناسب ترین ماه ها برای ورزش های زمستانی هستند و سفر به هلسینکی با رزرو تور هلسینکی، تور فنلاند و یا تور اروپا فنلاند در این ماه ها برخلاف سردی هوا، از استقبال خوبی برخوردار است. فصل بهار در هلسینکی طبیعتی بسیار زیبا و بکر دارد و آب و هوا نیز بسیار مطلوب و مناسب است.

بهترین زمان سفر به هلسینکی
بهترین زمان سفر به هلسینکی

اگر شما دوست دارید سفر به هلسینکی را در یک آب و هوای بهاری تجربه کنید، ماه های آوریل تا مه بهترین گزینه برای شما خواهند بود. همچنین با سفر به هلسینکی در ماه های ژوئن، جولای و آگوست با روز هایی طولانی و هوایی گرم مواجه خواهید شد و این ماه ها بهترین زمان سفر به هلسینکی برای مشاهده ی انواع جشنواره و رویداد های تفریحی می باشند.در این شهر می توانید از بهترین غذاها لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به هلسینکی
بهترین زمان سفر به هلسینکی

مراکز خرید هلسینکی

خوشبختانه در سفر به شهر هلسینکی برای خرید کردن مشکلی ندارید و می توانید در انواع مراکز خرید. بازار های آن، به یکی از مهم ترین بخش های سفر، یعنی خرید کردن بپردازید. از مهم ترین مراکز خریدی که در سفر به هلسینکی برای شما وجود خواهند داشت، می توان به گالریا اسپلاناد، کائو پاتوری، بازار کامپی، اسپو، سوکوس و استوکمان اشاره کرد. شما انواع اجناس و کالاهای برند و مارک را می توانید در این مراکز خرید پیدا کنید. مغازه هایی وجود دارند که برای خرید سوغاتی و صنایع دستی در سفر به هلسینکی بسیار مناسب می باشند. بازار کامپی، یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال خرید اجناس ارزان در سفر به هلسینکی هستند.

مراکز خرید هلسینکی
مراکز خرید هلسینکی

پرواز به هلسینکی

برای مسافرت به هلسینکی فنلاند شما از روش های مختلفی می توانید استفاده کنید. بهترین و راحت ترین روش سفر به هلسینکی پرواز هوایی است. فاصله ی شهر تهران با هلسینکی 3302 کیلومتر است. اغلب پرواز هایی که برای سفر به هلسینکی انتخاب می شوند غیر مستقیم هستند و حداقل در یک کشور خارجی دیگر توقف دارند. شرکت های هواپیمایی زیادی وجود دارند که به هلسینکی پرواز دارند و شما می توانید بر اساس سلیقه های شخصی بهترین و مناسب ترین پرواز هوایی را انتخاب کنید. اکثر پرواز هایی که در سفر به هلسینکی انجام می شوند در فرودگاه بین المللی هلسینکی با کد یاتای HEL فرود می آیند.

پرواز به هلسینکی
پرواز به هلسینکی

توصیه هایی برای سفر به هلسینکی

برای اینکه بتوانید هزینه های سفر به هلسینکی را کاهش دهید توصیه می کنیم به جای کرایه ی تاکسی ها از کارت های گردشگری استفاده کنید. اگر علاقه ای به تهیه ی کارت گردشگری ندارید، استفاده از وسایل نقلیه ی عمومی در سفر به هلسینکی مقرون به صرفه تر خواهد بود. برخی از اهالی شهر، به رایگان از میهمانان پذیرایی می کنند و این امر باعث کاهش هزینه های اقامت در هلسینکی می شود. شما می توانید همچنین مهمان مردم محلی شوید. برای کاهش هزینه های غذا نیز توصیه می کنیم با خرید مواد اولیه لازم، خودتان شروع به آشپزی کنید. سعی کنید نقشه و لباس گرم را در سفر به هلسینکی به همراه داشته باشید.

از این که تا پایان متن با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

توصیه هایی برای سفر به هلسینکی
توصیه هایی برای سفر به هلسینکی

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط فنلاند، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!