دانستنی های سفر به مجارستان | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به مجارستان | راهنما – تصاویر – هزینه

همانطور که می دانید کشور مجارستان یکی از کشورهای اروپایی مرکزی می باشد. امروزه سفر به مجارستان ، این کشور اروپایی بسیار راحت شده است و افراد زیادی با استفاده از تور مجارستان و یا تور اروپا به این کشور سفر می کنند. با سفر به مجارستان با زیبایی های این کشور آشنا خواهید شد و از بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور بازدید خواهید کرد. ما نیز در این مقاله سعی کرده ایم تا تمامی اطلاعات لازم برای سفر به مجارستان را کنار هم قرار دهیم تا افراد علاقه مند به سفر بتوانند از آن استفاده کنند و یک سفر بیادماندنی برای خود به ارمغان بیاورند.

سفر به مجارستان
سفر به مجارستان

کشور مجارستان

کشور مجارستان در اروپای مرکزی قرار دارد. پایتخت این کشور بوداپست است که یکی از شهر های بزرگ و پرجمعیت آن محسوب می شود. کشور مجارستان مساحتی برابر با نود و سه هزار و سی کیلومتر مربع دارد. بر طبق آمارها این کشور جمعیتی بالغ بر 9 میلیون و هشتصد هزار نفر دارد. مردم مجارستان با زبان رسمی مجاری صحبت می کنند. این مردم از واحد پول فورینت استفاده می کنند.

مردم کشور مجارستان فرهنگ معروفی دارند که یکی از فرهنگ های شناخته شده اروپا است. معماری مجارستان بسیار قوی است و دارای قدمت طولانی می باشد. بناهای زیادی در این کشور وجود دارد که جزء میراث فرهنگی محسوب می شوند. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. شما نیز اگر علاقه مند به زیبایی های این کشور هستید می توانید با سفر به مجارستان با رزرو تور مجارستان و یا تور اروپا از همه زیبایی ها دیدن کنید.

کشور مجارستان
کشور مجارستان

آب و هوای مجارستان

کشور مجارستان دارای آب و هوای متفاوتی می باشد. آب و هوا این کشور کمی شبیه مناطق غربی ایران است. در فصل تابستان هوا معتدل است و در بعضی مناطق بسیار گرم می باشد و در فصل زمستان هوا بسیار سرد و گاهی اوقات به چندین درجه زیر صفر می رسد. در کشور مجارستان میزان بارش باران بسیار زیاد است و به همین دلیل می توان شاهد وجود باغ های فراوان و جنگل های متنوع زیاد بود. با سفر به مجارستان می توانید از تمامی زیبایی های فصل های مختلف این کشور لذت ببرید.

آب و هوای مجارستان
آب و هوای مجارستان

بهترین زمان سفر به مجارستان

می توان گفت که بهترین زمان سفر به مجارستان بین ماه های اردیبهشت تا اواخر شهریور ماه می باشد. دمای هوا در این زمان ها بسیار مناسب است و در بیشترین درجه به 21 می رسد. به گونه ای می توان گفت که فصل تابستان بهترین زمان سفر به مجارستان است چرا که 9 تا 10 ساعت هوا روشن است و می توان از تمام زیبایی ها لذت برد. در این دو فصل بهار و تابستان کشور مجارستان شاهد بیشترین تعداد توریست از سر تا سر دنیا می باشد.

بهترین زمان سفر به مجارستان
بهترین زمان سفر به مجارستان

جاذبه های گردشگری مجارستان

همانطور که گفته شد کشور مجارستان یک کشور سرسبز و بسیار زیبا است که مردمانی مهربان و مهمان دوست دارد. این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که هر فردی را وادار می کند که در سفر به مجارستان از آنها بازدید کند و لذت ببرد.

  • هویز. یکی از بزرگ ترین دریاچه های آبگرم کشور مجارستان می باشد. این دریاچه یک چشمه آب گرم است که روزهای سرد سال نیز آب گرم دارد. این دریاچه دارای املاح معدنی زیادی است که در سفر به مجارستان باید حتما سری به آن بزنید.
  • کاخ رویال بوداپست. این یک کاخ بزرگ است که بر بالای تپه بودا واقع شده است. این کاخ بسیار زیبا بوده، به طوری که زیبایی خاصی به شهر بوداپست داده است. البته بهتر است بدانید که در این کاخ یک موزه و یک کتابخانه نیز وجود دارد.
  • ساختمان پارلمان. پارلمان مجارستان در کنار رودخانه دانوب قرار دارد. این پارلمان یکی از زیباترین ساختمان های دنیا می باشد. این ساختمان یکی از جاذبه های دیدنی این کشور برای مسافرین می باشد.
  •  شهر اگر. این شهر توسط پادشاه مسیحی این کشور به نام سنت اشتفن ساخته شد و دارای شهرت بسیار زیادی است. ساختمان های زیادی در این شهر دیده می شود که مربوط به دوران باروک است.
  • شهر سوپرون. این شهر لقب وفادارترین شهر را به خود اختصاص داده است و در نزدیکی دامنه کوه های آلپ قرار دارد. در جنگ جهانی دوم این شهر آسیب زیادی دید و بعد دوباره مورد بازسازی قرار گفت. حتما در سفر به مجارستان از این شهر تاریخی دیدن کنید.

مراکز خرید مجارستان

در کشور مجارستان مراکز خرید بزرگ و زیبایی وجود دارد که مورد علاقه بیشتر بازدید کننده ها است. این مراکز خرید شامل:

  • مرکز خرید کوروین آروهاز. در این فروشگاه می توانید تمامی لوازم خانگی که تصور می کنید ببینید. این یک مرکز خرید مخصوص برای لوازم خانگی است که تمامی اجناس را با قیمت هایی مناسب به فروش می رساند.
  • مرکز خرید دونا پلازا. یکی از مراکز خرید بزرگ شهر بوداپست این مرکز خرید می باشد. مرکز خرید دونا پلازا بیش از 200 مغازه دارد که در سال 1996 کار خود را شروع کرده است.
  • مرکز خرید روزاکرت. یکی از بهترین فروشگاه های شهر بوداپست است. در این فروشگاه می توانید هر چه نیاز دارید بیابید و بخرید.
  • مرکز خرید آرنا پلازا. آرنا پلازا یکی از فروشگاه های بسیار بزرگ مجارستان است. در سفر به مجارستان خواهید دید که در این فروشگاه هر آنچه که نیاز دارید وجود دارد و البته در این فروشگاه می توان به سینما رفت .
مراکز خرید مجارستان
مراکز خرید مجارستان

هتل های مجارستان

کشور مجارستان از جمله کشورهایی است که هتل های بسیار زیبا و مدرنی ساخته است. تمامی هتل های این کشور مجهز به بهترین امکانات روز هستند و بهترین خدمات را ارائه می دهند. در این هتل ها سوئیت های مجزا، اتاق های یک نفره و چند نفره، امکانات پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، اینترنت پر سرعت و …. وجود دارد. اتاق های تمامی این هتل ها نیز دارای بهترین امکانات مانند مبلمان، حمام های مجزا، مینی بار و .. هستند. با سفر به مجارستان با تور مجارستان و یا تور اروپا و اقامت در این هتل ها می توان اقامتی رویایی داشت.

هتل های مجارستان
هتل های مجارستان

رستوران های این کشور

هر کشوری دارای رستوران های متعددی می باشد که بر حسب فرهنگ و آداب و رسوم غذا بهترین غذاها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. با سفر به مجارستان خواهید دید که این کشور نیز دارای بهترین رستوران ها است که بهترین غذاهای بین المللی و سنتی را سرو می کنند. البته بهتر است در زمان سفر به مجارستان از غذاهای خیابانی نیز میل کنید تا با طعم منحصر بفرد آنها آشنا شوید. این کشور دارای بهترین رستوران ها است که بهترین غذاها را سرو می کنند.

رستوران های این کشور
رستوران های این کشور

چند نکته در زمان سفر به مجارستان

وقتی گزینه سفر به مجارستان را انتخاب می کنید باید چند نکته را رعایت کنید تا در سفر خود دچار مشکل نشوید. وقتی می خواهید در این کشور آب بخورید حتما از این موضوع مطمئن شوید که آب آشامیدنی است. در سفر به مجارستان باید دقت کنید که مدارک خود را در جای امن نگه دارید تا آنها را گم نکنید. البته بهتر است پول های خود را به اندازه نیاز با خود حمل کنید و بقیه را در صندوق امانت قرار دهید.

مردم گرجستان مردمی مهربان و خوش برخورد هستند که بسیار مهمان دوست می باشند. سعی کنید در زمان سفر به گرجستان با مردم محلی این کشور صحبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط مجارستان، وقت سفارت مجارستان، ویزای مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا میباشد.88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!