دانستنی های سفر به سوئیس | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به سوئیس | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به سوئیس، سوئیس از کشورهای واقع شده در اروپای غربی است که با کشورهایی از قبیل آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه و … دارای مرز مشترک هستند.

سوئیس یکی از بهترین کشورها جهت سفرهای گردشگری و تجاری محسوب می‌گردد. از این رو افراد زیادی مشتاق سفر به سوئیس به منظور فعالیت‌های تجاری، تحصیل و نیز سفرهای گردشگری هستند. برای سفر به سوئیس با تور سوئیس و یا تور اروپا با هر هدفی که باشد اطلاع از یک سری موارد از قبیل نحوه دریافت ویزا، آب و هوای این کشور، بهترین زمان سفر، هزینه‌های سفر به این کشور و … ضروری به نظر می‌رسد.

دانستنی های سفر به سوئیس | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

دانستنی‌ های کشور سوئیس

برای سفر به هر کشوری یکی از بهترین کارها گردآوری اطلاعاتی هر چند مختصر از کشور مقصد می‌باشد. سوئیس از کشورهای واقع شده در اروپای غربی است که با کشورهایی از قبیل آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه و … دارای مرز مشترک هستند. در مناطق مختلف کشور سوئیس بالغ بر 5/7 میلیون جمعیت  پراکنده هستند که به چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش با هم ارتباط برقرار می‌کنند. از آنجا که کشور سوئیس از کشورهای بی‌طرف مخصوصا در جنگ‌های جهانی بوده بسیاری از سازمان‌های جهانی در این کشور مستقر هستند. پایتخت کشور سوئیس شهر برن هست که در کنار سایر شهرهای بزرگ سوئیس مانند زوریخ و ژنو هر ساله پذیرای حجم بالای مسافران تور سوئیس و یا تور اروپا می‌باشند.

دانستنی‌ های کشور سوئیس | یوروپ تورز

آب و هوای سوئیس

یکی از موارد مهم قبل از سفر به سوئیس اطلاع از وضعیت آب و هوایی این سرزمین می‌باشد که به ویژه جهت سفرهای توریستی باید مدنظر قرار گیرد. کشور سوئیس را می‌توان سرزمینی چهار فصل نامید که زمستان آن بسیار سرد و در برخی مواقع زیر صفر می‌باشد. فصل تابستان سوئیس مانند فصل زمستان آن به طور معمول معتدل بوده و بیشتر سفرهای گردشگری به این کشور در این فصول از سال انجام می‌پذیرد. به طور کلی آب و هوای کشور سوئیس معتدل بوده و برای سفر مناسب می‌باشد.

آب و هوای سوئیس | یوروپ تورز

بهترین زمان برای سفر به سوئیس

اطلاع از بهترین زمان سفر به سوئیس به افراد در برنامه‌ریزی و مدیریت زمان سفر کمک زیادی می‌کند. زمان سفر به سوئیس باید به گونه‌ای انتخاب شود که بتوان از حداکثر زمان اختصاص داده شده استفاده کرد. مناسب‌ترین فصل برای سفر به سوئیس فصل بهار و تابستان می‌باشد که علاوه بر دسترسی به امکانات تفریحی می‌توان بدون نگرانی از تغییرات آب و هوا از زمان اختصاص داده شده نهایت استفاده را برد.

بهترین زمان برای سفر به سوئیس | یوروپ تورز

دلایل سفر به سوئیس

در حال حاضر افراد زیادی در ایران با دریافت ویزای سوئیس در فصول مختلف سال اقدام به سفر به این کشور زیبا می‌نمایند. کسانی که خواستار سفر به سوئیس هستند برای خود دلایل متنوعی دارند. در ادامه به برخی از دلایل سفر به کشور سوئیس اشاره می‌شود.

سفر های توریستی و گردشگری سوئیس

بخش قابل توجهی از متقاضیان سفر به سوئیس را گردشگران و توریست‌های تور سوئیس و یا تور اروپا تشکیل می‌دهند. از آنجا که کشور سوئیس علاوه بر داشتن آثار تاریخی و کهن دارای اماکن تفریحی و گردشگری متعدد می‌باشد هر ساله افراد زیادی از سرتاسر دنیا به این کشور زیبا و تاریخی سفر می‌کنند. با توجه به رونق صنعتی گردشگری در کشور سوئیس امکانات مختلفی در دسترس مسافرین قرار داده می‌شود.

سفر های توریستی و گردشگری | یوروپ تورز

انجام فعالیت‌ های تجاری

از دیگر دلایل سفر به سوئیس پیدا کردن شغل مناسب و انجام فعالیت‌های تجاری می‌باشد. اقتصاد پویای کشور فنلاند در کنار امکانات شغلی متنوع سبب شده که افراد جویای کار مشتاق سفر به این کشور باشند. با توجه به امکان فعالیت‌های اقتصادی و تجاری امروزه افراد زیادی از کشورهای مختلف به خصوص ایران در کشور سوئیس مشغول به کار هستند.

انجام فعالیت‌ های تجاری | یوروپ تورز

 ادامه تحصیل در دانشگاه‌ های کشور سوئیس

در شهرهای بزرگ کشور سوئیس دانشگاه‌های معتبر و مجهزی مشغول فعالیت هستند که علاوه بر دانشجویان بومی پذیرای دانشجویان خارجی نیز می‌باشند. در این مراکز آموزشی امکان ادامه تحصیل در سطوح عالی برای همه فراهم شده و از این رو محصلان زیادی خواستار سفر به این کشور جهت ادامه تحصیل هستند. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از دانشجویان ایرانی با سفر به سوئیس مشغول ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی عالی می‌باشند. اگر متقاضیان ویزای تحصیلی دعوتنامه یا فرم پذیرش بورسیه داشته باشند کار اخذ ویزای آنها راحت‌تر خواهد بود. از دیگر دلایل مسافرت به سوئیس دید و بازدیدهای خانوادگی و نیز سفرهای درمانی را می‌توان نام برد که نیازمند ارائه مدارک مربوطه می‌باشد.

ادامه تحصیل در دانشگاه‌ های کشور سوئیس | یوروپ تورز

اخذ ویزا برای سفر به سوئیس

یکی از مهم‌ترین موارد برای سفر به سوئیس اخذ روادید یا ویزا از طریق منابع معتبر می‌باشد. برای اخذ ویزای سوئیس باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت. گرفتن وقت سفارت سوئیس و انجام مصاحبه جهت درخواست ویزا مرحله اولیه اخذ ویزا می‌باشد. در هنگام انجام مصاحبه باید مدارک و اسناد مختلف از جمله مدارک شناسایی، فرم درخواست ویزا، بلیط هواپیما، بیمه‌نامه معتبر و … را به سفارت سوئیس تحویل داد. یکی از شروط قبول صدور ویزا داشتن تمکن مالی فرد درخواست دهنده می‌باشد. زمان اخذ ویزا جهت سفر به سوئیس معمولا بین چند هفته تا یک ماه متغیر خواهد بود.

اخذ ویزا برای سفر به سوئیس | یوروپ تورز

نکات مهم قبل از سفر به سوئیس

از نکات مهم که قبل از سفر به سوئیس و به منظور گرفتن ویزا باید مدنظر داشت اعتبار پاسپورت می‌باشد. حداقل اعتبار پاسپورت برای گرفتن ویزای سوئیس 6 ماه از زمان اقدام به اخذ ویزا در نظر گرفته می‌شود. از دیگر موارد داشتن بیمه‌نامه معتبر با پوشش مناسب می‌باشد که باید به همراه مدارک تحویل سفارت شود. ارائه مدرکی دال بر رزرو هتل یا محل اقامت در سوئیس نیز از اهمیت بالایی جهت اخذ ویزا برخوردار می‌باشد. برای داشتن سفری بدون دردسر بهتر است از طریق منابع معتبر اطلاعات لازم در مورد کشور سوئیس، مراکز اقامتی سوئیس، نحوه حمل و نقل و … را به دست آورد. با کسب اطلاعات می‌توان سفر به سوئیس را به خوبی مدیریت نمود.

هزینه‌ های سفر به سوئیس

اگر خواهان سفر به سوئیس هستید بهتر است قبل از اقدام به سفر در مورد هزینه‌های مسافرت به سوئیس تحقیق نمایید. هزینه‌های سفر به سوئیس شامل موارد متعددی است که از آن بین می‌توان به هزینه خورد و خوراک اشاره کرد. هزینه‌های خورد و خوراک جهت اقامت در کشور سوئیس شامل وعده‌های مختلف غذایی و سایر مصارف خوراکی می‌باشد که نسبت به هر فرد متنوع خواهد بود. از موارد مهم و تاثیرگذار در تعیین هزینه خورد و خوراک نحوه تهیه این کالا است؛ از این نظر که انواع مواد غذایی از رستوران خریداری شود یا به صورت شخصی فرد اقدام به پخت و پز نماید.

از دیگر هزینه‌های قابل توجه سفر به سوئیس هزینه محل اقامت می‌باشد که بسته به انتخاب نوع اقامتگاه متغیر خواهد بود. در هتل‌ها و اقامتگاه‌های واقع در سوئیس سوییت‌های متنوع با امکانات مختلف در دسترس مسافران قرار داده می‌شود. از این رو قبل از سفر به سوئیس باید اطلاعات لازم را در مورد این اماکن اقامتی، امکانات موجود و هزینه اجاره این محل‌ها به دست آورد.

هزینه حمل و نقل و جابه‌جایی را می‌توان جزء هزینه‌های اصلی برای سفر به سوئیس به حساب آورد. برای رفت و آمد در کشور سوئیس می‌توان از وسایل حمل و نقل عمومی و ناوگان شهری بهره برد که تاثیر بالایی در کاهش هزینه‌ها دارد. همچنین برای حمل و نقل در کشور سوئیس می‌توان از ناوگان تاکسیرانی استفاده نمود. کسانی که با هدف گردشگری و تفریح قصد سفر به سوئیس را دارند باید در لیست هزینه‌های خود بلیط بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی را نیز مدنظر قرار دهند.

هزینه‌ های سفر به سوئیس | یوروپ تورز

سوالات متداول دانستنی های سفر به سوئیس

جمعیت کشور سوئیس چقدر است؟

در مناطق مختلف کشور سوئیس بالغ بر 5/7 میلیون جمعیت  پراکنده هستند.

مردم در کشور سوئیس به چه زبان هایی با هم ارتباط برقرار می کنند؟

به چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

پایتخت کشور سوئیس کجاست؟

پایتخت کشور سوئیس شهر برن هست که در کنار سایر شهرهای بزرگ سوئیس مانند زوریخ و ژنو هر ساله پذیرای حجم بالای مسافران تور سوئیس و یا تور اروپا می‌باشند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!