رودخانه ماین از دیدنی های فرانکفورت

رودخانه ماین از دیدنی های فرانکفورت

رودخانه ماین، رودخانه‌ها از جمله زیباترین مناطقی است که هر گردشگر علاقه دارد در سواحل آن به تفریح و تفرج بپردازد و یک روز عالی را در کنار خانواده خود …

رودخانه‌ها از جمله زیباترین مناطقی است که هر گردشگر علاقه دارد در سواحل آن به تفریح و تفرج بپردازد و یک روز عالی را در کنار خانواده خود سپری نماید. رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت نیز یکی از زیباترین رودخانه‌هایی است که هر ساله هزاران گردشگر خارجی را به سوی خود می‌کشاند.

رودخانه ماین از دیدنی های فرانکفورت | یوروپ تورز

کشور آلمان گذرگاه رودخانه ماین

هر ساله هزاران گردشگر کشور آلمان را برای سفر و تفریح انتخاب می‌نمایند و در طبیعت بی‌نظیرش که مرهون وجود رودخانه‌های فراوان آن است به گردش می‌پردازند. در این کشور رودخانه‌های فراوانی وجود دارد که البته اثرات آن را نیز می‌توان در آب و هوای این کشور و طبیعت سحر انگیزش مشاهده نمود. یکی از بی‌نظیرترین رودخانه‌های آلمان رود خانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت است.

شهر فرانکفورت یکی از بزرگترین شهر‌های آلمان به علت وجود این رودخانه و سواحل دلپذیرش که بر طبیعت این شهر سایه افکنده و اثرات مطلوبی که بر آب و هوای این شهر و منطقه گذاشته است از زیباترین شهر‌های آلمان است.

آشنایی با رودخانه ماین فرانکفورت

این شهر یکی از پنج شهر بزرگ کشور آلمان است که در گذشته به مدت ۵ قرن به شهر آزاد فرانکفورت شهرت داشته است. این شهر حتی نامش را مرهون نام رودخانه ماین است. زیرا به زبان ژرمنی  فرانکفورت به معنای منطقه کم عمق رودخانه است.

برای همین است که دیدنی‌های فرانکفورت  خود برخاسته از این رودخانه است. این شهر دارای مناظر طبیعی بی‌نظیری است که همه را  مدیون رودخانه ماین است. اگر چه در این شهر آسمان خراش‌هایی نیز وجود دارد که به علت ارتفاع  بسیار زیاد آن‌ها یکی از دیدنی‌های فرانکفورت به حساب می‌آیند.

رودخانه ماین

اگر علاقمند به دیدار از رودخانه‌ها باشید عبور از رود ماین در شهر فرانکفورت را از یاد نبرید. دیدار از رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت است و هر ساله بسیاری از گردشگران برای تفریح به سواحل این رود سفر می‌نمایند.

 البته رودخانه ماین خود به نماد شهر فرانکفورت تبدیل شده است.   طول این رودخانه به بیش از ۵۲۴ کیلومتر می‌رسد و از بسیاری از شهر‌های آلمان عبور می‌نماید. اما مهمترین شهر در حوضه آن شهر مانتس است که رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت در این شهر به رودخانه راین، رود مشهور دیگر کشور آلمان می‌پیوندد.

آدرس رودخانه ماین فرانکفورت

در صورتی که علاقمند به سفر آلمان باشید و این سفر را برای گردش و تفریح انتخاب نموده باشید ما به شما دیدار از رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت را پیشنهاد می‌کنیم.

رود ماین با گذر از چندین ایالت کشور آلمان در انتهای مسیر خود به رود راین مشهورترین رودخانه آلمان می‌پیوندد. ایالت‌هایی که بر سر راه رودخانه ماین قرار دارند عبارتند از: هسن، بادن، وورتمبرگ و بایرن.

 سبزی و طراوت این رود بر این ایالات تأثیر گذاشته و طبیعت بی‌نظیری را برای این ایالات رقم‌زده است.

منطقه رودخانه ماین از دیدنی های فرانکفورت

این رود در مرکز شهر فرانکفورت قرار داشته و عاشقان  پیاده روی و طبیعت گردی را برای قدم زدن به سوی خود می‌کشاند.

بر روی هر رودخانه‌ای برای عبور، پل‌هایی وجود دارد و رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر روی این رود پل‌های زیادی وجود دارد که هر کدام نام  مشخص و اثری دیدنی است.    

در سفر به کشور آلمان دیدن از تمام این  پل‌ها را به شما توصیه می‌کنیم. پل‌هایی که هر کدام خود دارای تاریخی پر نشیب و فراز هستند.

پل های رودخانه ماین

بر روی رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت پل‌هایی ساخته شده‌اند که هر کدام دارای تاریخی پر شکوه و عظمت است.

یکی از زیباترین پل‌های این رودخانه پل عشاق است.   این پل که به پل فرانکفورت نیز شهرت دارد یکی از زیباترین
و بی‌نظیرترین پل‌های تاریخی در دنیا محسوب می‌شود.

هر زوج عاشقی برای جاودانه نمودن عشق خود بر روی این پل رفته و  با یکدیگر یک قفل به دیواره پل نصب می‌نمایند. بر روی قفل نام هر دو زوج کنده شده و بعد از نصب کلید توسط زوج‌ها به رود ماین انداخته می‌شود. این کار سمبل نمادینی است از عشق جاودانه این زوج‌های جوان.

یک تفرج عاشقانه بر روی پل فرانکفورت

اگر در هنگام سفر به کشور آلمان به شهر فرانکفورت و پل عشاق رسیدید می‌توانید بر روی این پل یک روز خاطره‌انگیز را سپری نمایید. عکس گرفتن در کنار قفل‌هایی که بر روی پل رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت نصب شده است حتماً ساعت‌ها شما را به خود مشغول می‌نماید. خواندن نوشته‌های حک شده بر  روی قفل‌ها نیز یک تفریح به یاد ماندنی برای گردشگران این پل محسوب می‌شود.

زدن قفل به دیواره پل ابتدا توسط مردم شهر کلن آلمان انجام شد. زوج‌های جوان برای جاودانه نمودن عشق خود بر روی پل رودخانه راین قفل‌هایی را نصب می‌کردند که نامشان بر روی آن حک شده بود.

بعد از مدتی این مردم شهر فرانکفورت بودند که برای جاودانگی عشق خود قفل‌هایی را با نام و نشانی خود به نرده‌های آهنی پل نصب کرده و کلید آن را به آبی رودخانه می‌ سپردند.

اگر چه این کار به نظر کمی برای طبیعت مضر است اما این زوج‌های جوان آلمانی بودند که بر طبیعت غلبه کردند و هنوز نیز  عشق خود را با این کار جاودانه می‌نمایند.

یک تفرج عاشقانه بر روی پل فرانکفورت | یوروپ تورز

پل ایزنر اشتیک رودخانه ماین

بر روی رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت  پل‌های دیگری نیز بسته شده است که هر کدام زیبایی مخصوص به خود را دارد. بعد از گذر از پل عشاق فرانکفورت و گذراندن روزی زیبا و بی‌نظیر بر روی این پل بهتر است که از پل ایزنر اشتیگ نیز دیدن نمایید. این پل نیز همچون پل عشاق برای گذراندن یک روز خاطره‌انگیز بسیار مناسب است.

زمان مناسب برای دیدار از رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت

اگر چه کشور آلمان آب و هوایی  بسیار نزدیک به ایران را دارد و شما می‌توانید نسبت به علاقه خود به سردی و گرمی هوا فصل مناسب سفر خود را انتخاب نمایید. اما بعد از سفر به این کشور لازم است که زمان مناسب برای دیدار از رودخانه ماین را بدانید تا در ازدحام جمعیت علاقمند این رود گم نشوید.

در هنگام غروب خورشید ازدحام جمعیت بر روی پل‌های این رودخانه به نهایت خود می‌رسد.  
به شما پیشنهاد می‌کنیم برای بهره مندی از بازدید رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت حتماً زمانی به غیر از غروب
خورشید به این مکان گذر نمایید.

اگر چه این زمان زیباترین زمان برای دیدار از این رود و تماشای زیبایی بی‌نظیر غروب خورشید از روی این پل است.

هزینه بازدید از رودخانه ماین فرانکفورت

برای این که تمام مناطق زیبای شهر فرانکفورت را از نزدیک مشاهده نمایید از جمله رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت لازم نیست که شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نمایید. بازدید از طبیعت زیبای رودخانه ماین رایگان است و شما می‌توانید با تمام افراد خانواده خود از این جاذبه دیدن کنید.

هتل های نزدیک رودخانه ماین

در نزدیکی این رودخانه هتل‌های لوکس فراوانی وجود دارد که گردشگران را برای استراحت به سوی خود جذب می‌نماید. هر کدام از این هتل‌ها دارای امکانات رفاهی زیادی است که باعث می‌شود تا گردشگران آن‌ها را برای اقامت خود در طول مدت سفر به این کشور انتخاب نمایند. از جمله هتل‌هایی که در این منطقه وجود دارد می‌توان به این موارد اشاره نمود.

  • هتل گرند هسیسچرهوف
  • هتل استیگن برگر
  • هتل شراتون
  • هتل ل مریدین فرانکفورت
  • هتل جومیراه فرانکفورت

امکانات رفاهی هتل های مجاور رود ماین فرانکفورت

این هتل‌ها اغلب ۵ ستاره بوده و دارای امکانات رفاهی بسیار ویژه برای گردشگران است.   لابی‌های فوق‌العاده، اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های مجلل، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام‌های مرمرین از جمله  امکاناتی است که شما در هنگام اقامت در این هتل‌ها از آن بهره‌مند خواهید شد.

در این هتل‌ها از بالکن‌های لوکس آن که  بیشتر به سوی رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت قرار دارد می‌توانید غروب سحر‌انگیز خورشید را مشاهده نمایید.

چند جاذبه دیدنی در کنار رود ماین

بعد از ساعتی بازدید از رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت  و گذر از پل‌های تاریخی و افسانه‌ای آن می‌توانید در رستوران‌ها و یا جاذبه‌های توریستی شهر فرانکفورت در نزدیکی و مجاورت رودخانه ماین از دیدنی‌ها فرانکفورت قرار گرفته‌اند نیز بازدید به عمل‌آورید. این کار برای شما گردشگران عزیز هم فال است و هم تماشا.

موزه های نزدیک رود ماین عبارتند از:

  • هنرهای کاربردی
  • موزه ارتباطات
  • موزه فیلم آۀمان
  • موزه گیرش
  • موزه تاریخ
  • موزه کودکان
  • موزه یهودیان
  • گالری شهرداری
  • موزه بنیاد دکتر اشمیت
  • موزه لیبیگ ها

این موزه ها در دو سوی رودخانه ماین قرار گرفته اند و با عبور از پل های این رودخانه می توانید به سادگی تمام این مکان های توریستی را ببینید.

بازدید از رودخانه ماین برای چه کسانی مناسب است

برای این که رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت را ببینید باید به این شهر آلمان سفر نمایید. این جاذبه توریستی برای تمام افراد خانواده بسیار مناسب است. اما در صورتی که شما زوج جوانی هستید که برای گذراندن تعطیلات عازم این سفر شدید می‌توانید بر روی پل عشاق این رودخانه برای خود یک قفل با نام خودتان بزنید.

 بر روی دیواره پل انبوهی از این قفل‌ها وجود دارد که هر کدام سرگذشتی شگفت‌انگیز برای نصب‌کنندگان آن دارد.  

شاید روزی برسد که این پل در اثر سنگینی قفل‌های‌زده شده بر آن سر خم نماید و فرو ریزد. اما باز هم افسانه عشاقی که بر روی این پل برای جاودانگی عشق خود قفل نصب نموده بودند پایدار خواهد ماند.

شهر فرانکفورت در منطقه‌ای واقع شده است که نقطه اتصال بسیاری از آزاد راه‌ها و خط‌های راه آهن آلمان است همچنین  بسیاری از پرواز‌ها بر روی این شهر و در آسمان آن انجام می‌ شود. هنگام سفر به این شهر حتماً از تمام مناطق گردشی در آن دیدن کنید و عبور از رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت را فراموش نکنید.

حتی عبور از پل‌های این رودخانه نیز یک جاذبه توریستی و گردشگری به حساب می‌آید و هر ساله هزاران گردشگر برای دیدار از رودخانه ماین از دیدنی‌های فرانکفورت و عبور از این پل‌ها عازم سفر به این شهر می‌شوند.

برای سفر به این شهر و بازدید از جاذبه‌های توریستی آن می‌توانید از آژانس مسافرتی ما استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است تماس بگیرید.

بازدید از این رودخانه برای چه کسانی مناسب است | یوروپ تورز

سوالات متداول رودخانه ماین

رود خانه ماین در کجای فرانکفورت قرار دارد؟

این رود در مرکز شهر فرانکفورت قرار داشته و عاشقان  پیاده روی و طبیعت گردی را برای قدم زدن به سوی خود می‌کشاند.

شلوغ ترین ساعات بازدید از این رودخانه، چه ساعاتی در روز است؟

در هنگام غروب خورشید ازدحام جمعیت بر روی پل‌های این رودخانه به نهایت خود می‌رسد.  

برروی پل عشق فرانکفورت مردم این شهر چه کاری انجام میدهند؟

زدن قفل به دیواره پل ابتدا توسط مردم شهر کلن آلمان انجام شد. زوج‌های جوان برای جاودانه نمودن عشق خود بر روی پل رودخانه راین قفل‌هایی را نصب می‌کردند که نامشان بر روی آن حک شده بود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!