معرفی بهترین رستوران های آمستردام

معرفی بهترین رستوران های آمستردام

آمستردام از محبوب ترین مناطق توریستی در اروپا می باشد که در این میان بازدید از بهترین و معروف ترین رستوران های آمستردام از جمله جالب ترین دیدنی ها و جاذبه های بی نظیر این شهر می باشد و در اولویت بسیاری از مسافران و گردشگران واقع شده است.

هریک از رستوران های آمستردام با داشتن بافت و معماری بسیار لوکس و منحصر به فرد نظر و توجه انبوهی از توریست ها را به سوی خود جلب کرده و در حال حاضر از محبوب ترین جاذبه های توریستی هلند شناخته می شوند.

رستوران های آمستردام

آیا می دانید رستوران های آمستردام به نوبه خود از زیباترین و بهترین جاذبه های دیدنی و توریستی هلند می باشد؟ آیا در سفر به هلند فرصت حضور در یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های آمستردام را داشته اید؟ آیا تا به حال فرصت میل کردن یک وعده غذایی لذیذ در معروف ترین رستوران های شهر آمستردام را داشته اید؟ آیا می خواهید در سفر به کشور هلند از بهترین و لوکس ترین غذاخوری و رستوران های شهر زیبای آمستردام دیدن کنید؟

آمستردام شهری با زیبایی های وصف نشدنی و جاذبه های دیدنی متنوع و متعددی می باشد برای آنکه بتوان آمستردام را با تمام وجود خود درک کنید پیشنهاد می کنیم حتما در سفر به این شهر توریستی طعم غذاهای لذیذ با سرآشپزهای معروف هلندی را بچشید که جدا از طعم و لذت غذاهای هلندی از دیدن رستوران های زیبا با ساختار و بافت عجیب و بسیار لوکس نهایت لذت را ببرید.

شهر آمستردام دارای رستوران های بسیار و گوناگونی بوده و مسافران می توانند با توجه به سلیقه و علاقه خود مناسب ترین سبک رستوران را در این شهر پیدا و مشاهده کنند. آمستردام برای تجربیات شکم گردی از غذاهای سنتی و کلاسیک گرفته تا غذاهای معاصر و مدرن بهترین گزینه محسوب می شود که توریست ها و گردشگرانی که به دنبال سفری با زیبایی ها و تجربه لحظات ناب شکم گردی در طول سفر خود هستند می توانند سفر به آمستردام هلند را در اولویت های خود قرار دهند.

گردشگران و مسافران با حضور خود در این شهر علاوه بر رستوران های بین المللی و برجسته کشور می توانند شاهد تعدادی از رستوران های غیرمتعارف نیز باشد که در سطح کاملا جدید غذا خوردن را ارائه و دارای خدمات منحصر به فرد و غیر معمولی می باشند که افراد می توانند به دنبال تجربه ناهار خوری استثنایی می توانند با حضور در این رستوران ها با لیستی از غذاهای منحصر به فرد مواجه شوند که بازدید از این رستوران ها برای مسافرانی که تا به امروز فرصت سفر به این شهر تاریخی و مدرن اروپا را نداشته اند پیشنهاد می شود.

در ادامه مقاله سعی خواهیم کرد شما خوانندگان عزیز را با برخی از رستوران های معروف و بسیار لوکس آمستردام از جمله لا فالوت، فودیسم،  آزمارینو و پیتزا باکرس آشنا کنیم لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

رستوران های آمستردام

فودیسم از بهترین رستوران های آمستردام

گردشگران و توریست هایی که در سفر به شهر تاریخی و بسیار لوکس آمستردام را دارند و قصد بازدید از بهترین و معروف ترین رستوران های آمستردام را در نظر گرفته اند می توانند رستوران فودیسم را در اولویت های خود قرار دهند. این رستوران در سال 1997 افتتاح و با ارائه لذیذترین و خوش طعم ترین غذاهای هلندی از مشتریان خود به گرمی استقبال می کند.

منوی رستوران فودیسم به طور مرتب در حال تغییر بوده و شامل غذاهایی با تاثیرات مدیترانه ای می باشد که مسافران و توریست ها با حضور خود در این رستوران می توانند از میان غذاهای متنوع و بسیار ذکر شده در منو با علاقه و میل خود بهترین انتخاب را داشته باشند از جمله غذاهای کلاسیک سرو شده در این رستوران می توان به کدوی پر شده با قارچ و پنیر یا سالاد یونانی و دریایی اشاره کرد.

مسافران می توانند برای داشتن هزینه های اقتصادی از پیشنهادهای ویژه بهره مند شود و در یک محیط جذاب و بسیار گرم تجربه بسیار خاص و پر از هیجانی را داشته باشند. همچنین در کنار میل کردن لذیذ ترین غذای هلندی در این رستوران شیک می توانند از مشاهده آثار هنری به نمایش گذاشته شده نهایت لذت را ببرند.

رستوران های آمستردام

لا فالوت از لوکس ترین رستوران های آمستردام

لا فالوت یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین رستوران های آمستردام می باشد این رستوران پیشنهاد ویژه سه بخشی اش را برای مشتریان و توریست ها مهیا و تدارک دیده است و روزانه با تغییر منوی خود بهترین و جذاب ترین منو را در اختیار مشتریان قرار می دهد. رستوران لا فالوت تمامی سعی خود را برای ارائه غذاهای لذیذ فصلی به کار برده و از این طریق توانسته است رضایت و پسند مشتریان و مسافران را به دست آورد.

مسافران و گردشگران می توانند با حضور و مراجعه به این رستوران لوکس و جذاب در فصل زمستان از خوردن خورش های عالی نهایت لذت را ببرند همچنین در فصل تابستان با سرو منوی ماهی ها در پخت متنوع بهترین غذای فصل را ارائه می دهد. مشتریان می توانند در صورت علاقه نداشتن به منوی ویژه روز از گزینه های دیگر موجود نیز انتخاب و بهره مند شوند که گزینه های دریایی، گیاهی و گوشتی شامل سایر انتخاب ها بوده و با توجه به سفارش مشتریان تهیه و سرو می گردد. فضای داخلی این رستوران به گونه ای می باشد که مشتریان با حضور در آن احساس آرامش را به خوبی حس خواهند کرد و در کنار صدای موسیقی بسیار خفیف به خوردن غذای شان مشغول خواهند شد.

رستوران های آمستردام

فون کرکویک شیک ترین رستوران های آمستردام

فون کرکویک از شگفت انگیزترین و غافلگیرترین رستوران های آمستردام می باشد که در نزدیکی میدان دام واقع شده و با توجه به موقعیت دسترسی بسیار عالی که دارد از پرتردد ترین و شلوغ ترین رستوران های شهر شناخته می شود. مسافران و توریست ها می توانند پس از گردش و بازدید از جاذبه های توریستی در این منطقه با مراجعه به رستوران فون کرکویک خود را به یک وعده غذایی یا حتی اسنک فوری دعوت کنند.

با توجه به این که منوی فیکس در این رستوران ارائه نمی شود از این رو هیچ ایده ای نخواهید داشت که چه چیزی در انتظارتان می باشد که این موضوع از جمله موارد بسیار جذابی می باشد که این رستوران را به محبوب ترین و پرطرفدارترین رستورانها در میان مردم بومی و توریست ها تبدیل کرده است. مسافران می توانند در تراس این رستوران در کنار نور شمع با زیباترین فضا به صورت دو نفره ای یا دورهمی به میل کردن غذای خود مشغول شوند.

رستوران های آمستردام

گتو از محبوب ترین رستوران های آمستردام

اگر علاقه مند به یک تجربه هیجان انگیز به همراه غذای خانگی هستید می توانید گتو را به عنوان منحصر به فردترین و خاص ترین رستوران های آمستردام انتخاب کنید. این رستوران با داشتن طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی و ارائه قیمت های بسیار مناسب، لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای بومی و غیربومی را سرو می کند. گردشگران و مسافران می توانند در این رستوران غذاهای فصلی با نرخ هزینه بسیار مناسب سفارش دهند در آشپزخانه این رستوران از مواد اولیه تاره برای تهیه و پخت غذا استفاده می کنند رستوران گتو با سالاد گرم و برگر کبابش شهرت بسیار خوبی را به دست آورده است.

رستوران های آمستردام

رستوران آزمارینو هلند

گردشگران و توریست هایی که در سفر به آمستردام اهمیتی به هزینه های تفریحی و گردشگری خود نمی دهند و به دنبال سپری کردن سفری بسیار لوکس با امکانات بی نظیر می باشند بدو تردید به دنبال غذا خوردن در یک رستوران بسیار شیک و لوکسی هستند تا تجربه میل کردن یک وعده غذایی در محیط هیجان انگیز و دلچسب را داشته باشند. که به این منظور می خواهیم با معرفی آزمارینو که از بهترین و مدرن ترین رستوران های آمستردام می باشد گزینه بسیار جذابی را پیش روی شما قرار دهیم.

آزمارینو یک رستوران آفریقای شرقی بوده و تمامی غذاهای اتیوپی و اطرافش را برای مشتریان خود سرو می کند. مشتریان باید برای میل کردن غذا در این رستوران آفریقایی باید از دستانشان استفاده کنند چرا که تمامی غذاها با پنکیک تهیه و آماده می شود و استفاده از پنکیک سبب می شود که شما غذاهایتان را به راحتی لقمه گرفته و میل کنید. از جمله غذاهای ذکر شده در منوی این رستوران می توان به بره سرخ شده یا گوشت گوساله و عدس با سیر و پیاز و ادویه های بومی، گوشت گوساله سرخ شده در کره معطر و فلفل به همراه ماست اشاره نمود.

رستوران های آمستردام

رستوران پیتزا باکرس آمستردام

مسافران و گردشگرانی که در سفر به شهر آمستردام علاقه مند میل کردن غذاهای فست فود هستند و خواهان میل کرد پیتزا با دستپخت آشپزهای هلندی را دارند در میان انواع رستوران های آمستردام می توانند پیتزا باکرس را در انتخاب خود قرار دهند که با پخت بی نظیر به همراه نوشیدنی های جذاب از مشتریان خود پذیرایی می کند. پیتزاهای تهیه شده در این رستوران در یک تنور چوبی کوچک آماده شده و خمیر استفاده شده بسیار ترد و نازک می باشد که با مواد اولیه تازه پر شده و سرو می گردد.

مشتریان و مسافران با حضور در این رستوران می توانند گزینه های انتخابی بسیار متعددی را پیش روی خود داشته باشند که از جمله این گزینه ها می توان به سالامی توسکانی، سالامی فیتوکیونا، موتزارلا و … اشاره نمود. در صورتی که بین انتخاب گزینه مناسب در تردد هستید پیشنهاد می کنیم پیتزای ماه را انتخاب کنید که طعم بسیار لذیذ و بی نظیری را دارد.

رستوران های آمستردام

رستوران مودرس آمستردام

مودر سیکی دیگر از زیباترین و دیدنی ترین رستوران های آمستردام می باشد که دیوارهای آن با کلاژ عکس مادرانی از سراسر دنیا تزیین شده و در حال حاضر نیز در حال تکمیل شدن می باشد. معنی نام این رستوران مادران بوده و در روز مادر از پرطرفدارترین و محبوب ترین رستوران شهر به شمار می رود که بسیار شلوغ و پرتردد بوده و برای روز تولد مادر نیز از گزینه های پرتقاضا به شمار می رود. گردشگران و مسافران می توانند با حضور در این رستوران غذاهایی با نرخ قیمت تنها 10 یورو میل کنند البته با توجه به تنوع سفارشات می تواند این هزینه تا حدودی متغیر محاسبه گردد.

رستوران های آمستردام

رستوران استادسکانتینه آمستردام

از میان رستوران های آمستردام می خواهیم این بار شما را با استادسکانتینه آشنا کنیم که مکانی بسیار محبوب و عالی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی محسوب می شود که با توجه به هزینه بسیار کمی که داراست در اولویت بسیاری از مردم بومی آمستردام واقع می شود. مسافران و توریست ها برای میل کردن سه وعده میتوانند به این رستوران مراجعه کنند و روز خود را با تخم مرغ آب پز، آبمیوه تاز، گرانولای خانگی و کروسان تازه شروع کنند. و در وعده غذایی ناهار و شام با توجه به تنوع بسیار در منوی رستوران بهترین انتخاب را داشته باشند.

معرفی بهترین رستوران های آمستردام - آمستردام | هلند

رستوران لاریو آمستردام

از گران ترین رستوران های آمستردام می توان به رستوران لاریو اشاره کرد که با توجه به داشتن یک ستاره میشلن در سابقه کاری خود نرخ بالایی را برای منوی غذایی خود ارائه می دهد. افراد می توانند با حضور در این رستوران بسیار لوکس منوی بسیار مجلل و رسمی را دریافت کنند که انتخاب برایشان تا حدودی سخت خواهد بود که پیشنهاد ما برای مسافران انتخاب منوی ثابت 6 قسمتی می باشد.

رستوران های آمستردام

رستوران مرکلباخ آمستردام رستوران مرکلباخ از جمله یکی از زیباترین رستوران های آمستردام می باشد که پیشنهاد می کنیم در سفر به شهر آمستردام حتما برای میل کردن یک وعده غذایی خود را به این رستوران زیبا و جذاب دعوت کنید. بدون تردید با حضور در این رستوران بسیار گرم و صمیمی با طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار شیک مجذوب آن خواهید شد. و میل کردن در یک فضای بسیار لوکس با پرسنل با تجربه حس زندگی اعیانی را به شما القا خواهد کرد. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!