مرکز خرید کالورستون آمستردام

مرکز خرید کالورستون آمستردام (Amsterdam’s Calverton Shopping Center)، یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید شهر آمستردام بوده که امروزه به یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری این شهر تبدیل شده است و سالانه گردشگران زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند. 

در همین راستا قصد داریم که در این مقاله شما را از این مرکز خرید و ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات کامل و جامعی را در اختیارتان قرار دهیم.

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که علاقه دارید در زمان سفر به شهر آمستردام هلند از مرکز خرید کالورستون آمستردام دیدن کنید، توصیه می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مرکز خرید کالورستون در آمستردام

در شهر آمستردام هلند، جاذبه های دیدنی و تفریحی بسیار زیادی برای گردشگران وجود دارد که بازدید از آنها همواره مورد توجه گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار گرفته است و به همین دلیل این شهر میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا می باشد. در اینجا می خواهیم شما را با یکی از مراکز خرید شهر آمستردام آشنا کنیم که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است مورد توجه گردشگران قرار گیرد. این مرکز خرید، مرکز خرید کالورستون آمستردام می باشد که در خیابان کالورستراات، یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین خیابان های شهر آمستردام قرار گرفته است.

این مرکز خرید 4 طبقه در نزدیکی برج مانت واقع شده است و با مراجعه به آن می توانید انواع محصولات برندهای معروف و معتبر جهانی مانند؛ هما، گس،  اچ اند ام، دیکسون و سواچ را خریداری نمایید.

این مرکز خرید که توسط شرکت Multi طراحی و ساخته شده است در سال 1998 موفق به اخذ جایزه سالانه مرکز خرید اروپا شد که توسط ICSC (شورای بین المللی مراکز خرید) ارائه می شود.

مرکز خرید کالورستون

ویژگی رستوران بلو واقع در مرکز خرید کالورستون آمستردام

یکی از مهمترین ویژگی های مرکز خرید کالورستون آمستردام وجود یک رستوران بسیار زیبا به نام بلو در طبقه آخر می باشد که در آن علاوه بر عرضه بهترین و خوشمزه ترین غذاهای محلی و بین المللی، چشم اندازهای بسیار زیبا و دیدنی از برج ها و کلیساهای شهر را در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در مرکز خرید کالورستون آمستردام علاوه بر این رستوران، چندین کافه نیز وجود دارد تا مشتریان بتوانند بعد از یک خرید طولانی اندکی در آنها استراحت کنند.

رستوران Blue Amsterdam دارای یک فضای داخلی شیک و پنجره های شیشه ای کف به سقف است که نمای پانورامای 360 درجه ای از اطراف را از جمله بازار گل در نزدیکی آمستردام را ارائه می دهد.

مرکز خرید کالورستون

ساعات کاری مرکز خرید کالورستون در شهر آمستردام

ساعات کاری مرکز خرید کالورستون آمستردام هلند در طول ایام هفته به شرح ذیل می باشد:

دوشنبه: 11.00 – 18.30

سه شنبه: 10.00 – 18.30

چهارشنبه: 10.00 – 18.30

پنجشنبه: 10.00 – 21.00

جمعه: 10.00 – 18.30

شنبه: 10.00 – 18.00

یکشنبه: 12.00 – 18.00

مرکز خرید کالورستون

معماری مرکز خرید کالورستون در شهر آمستردام هلند

مرکز خرید کالورستون آمستردام  در سال های بین 1994 تا 1995 ساخته شده است که با توجه به معماری مدرنی که دارد (ساخته شده با شیشه و فولاد) به شدت مورد توجه مردم و به ویژه گردشگران قرار گرفته است. معماری خاص و منحصر به فرد این بنا به گونه ایست که امروزه و بعد از گذشت سالیان طولانی هنوز هم یکی از جذاب ترین بناها از نظر معماری در این شهر می باشد.

مرکز خرید کالورستون

هزینه ورودی و مدت زمان بازدید از مرکز خرید کالورستون آمستردام

برای ورود و بازدید از مرکز خرید کالورستون آمستردام نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارید و می توانید به صورت رایگان از تمام قسمت های این مرکز خرید دیدن کنید.

به طور میانگین مدت زمانی که برای بازدید از این مرکز خرید نیاز دارید، تقریباً چیزی بین 1 تا 2 ساعت می باشد. از این رو بعد از بازدید از این مرکز خرید وقت و فرصت کافی در اختیار دارید که از مکان های دیدنی که در نزدیکی آن واقع شده است نیز بازدید کنید، به همین دلیل در ادامه شما را با چند مورد از مکان های دیدنی و رستوران هایی که در اطراف مرکز خرید کالورستون آمستردام قرار گرفته اند آشنا خواهیم کرد.

مرکز خرید کالورستون

هتل های نزدیک به مرکز خرید کالورستون آمستردام

خوشبختانه در نزدیکی های مرکز خرید کالورستون آمستردام هتل های زیادی برای اقامت مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است. اگر شما هم علاقه مند هستید که در زمان سفر به شهر آمستردام در نزدیکی های این مرکز خرید اقامت داشته باشید، می توانید به یکی از هتل هایی که در ادامه معرفی می کنیم، مراجعه کنید:

·        هتل  Agora: این هتل 2 ستاره، یکی از نزدیکترین هتلها به مرکز خرید کالورستون آمستردام بوده که جزو هتل های اقتصادی شهر محسوب می شود و به همین دلیل هرکس می تواند برای اقامت خود آن را رزرو کند. در این هتل شانزده اتاقه از امکاناتی نظیر وای فای رایگان، صندوق امانات، اتاق نگهداری چمدان و پذیرش بیست و چهار ساعته بهره مند خواهید شد. علاوه بر این در تمام اتاق های هتل Agora تلویزیون کابلی و حمام اختصاصی وجود دارد.

·        هتل des Arts : این هتل نیز یکی دیگر از هتل های واقع در نزدیکی مرکز خرید کالورستون آمستردام بوده که مانند هتل Agora یک هتل 2 ستاره و مقرون به صرفه می باشد. در این هتل بیست اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است که با انتخاب هر کدام از آنها می توانید از امکاناتی مانند؛ اتاق سیگار ممنوع، فتوکپی، فکس، اینترنت، نگهداری از چمدان و اتاق خانواده بهره مند شوید.

·        هتل Albus Amsterdam City Centre : اگر می خواهید که در نزدیکی های این مرکز خرید در یک هتل لوکس تر و با امکانات بیشتر اقامت داشته باشید، ما به شما هتل 4 ستاره Albus Amsterdam City Centre را معرفی می کنیم. در این هتل یک رستوران، صندوق امانات و سالن اجتماعات وجود دارد که جزو مهمترین و اصلی ترین امکانات این رستوران به شمار می روند. یکی دیگر از مزیت های اقامت در این هتل، نزدیکی آن به بازار گل و میدان رامبراند می باشد. به طوریکه با 3 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به آنها برسانید.

مرکز خرید کالورستون

جاذبه های دیدنی نزدیک به مرکز خرید کالورستون آمستردام

شما عزیزان بعد از مراجعه به مرکز خرید کالورستون آمسترام و بازدید از تمام مغازه ها و کافه های آن می توانید باقی مانده وقت خود را در یکی از جاذبه های دیدنی نزدیک به این مرکز خرید که در ادامه معرفی می کنیم، بگذرانید.

چند مورد از نزدیک ترین جاذبه های دیدنی به مرکز خرید کالورستون شهر آمستردام عبارتند از:

·        بلوئمن مارکت: نزدیکترین جاذبه دیدنی شهر آمستردام به مرکز خرید کالورستون بازار گل آمستردام و یا همان بلوئمن مارکت می باشد. این بازار بهترین مکان برای آن دسته از افرادی است که علاقه زیادی به گل و گیاه دارند. با مراجعه به این بازار می توانید بهترین و باکیفیت ترین دانه های گل را تهیه کنید. یکی از ویژگی های جذاب بازار گل آمستردام این است که می توانید به صورت رایگان گل ها را بو کرده و در کنار آنها عکس بگیرید.

·        محله گرچتنگورد: این محله یکی دیگر از جاذبه های دیدنی نزدیک به مرکز خرید کالورستون آمستردام بوده که به شما توصیه می کنیم حتماً بعد از بازدید از این مرکز خرید چند ساعتی برای گشت و گذار در کوچه پس کوچه های این محله وقت بگذارید و با تماشای معماری قرن هفتمی کانال های این محله با تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوید.

·        مرکز کتاب آمریکایی: در این مرکز کتاب یک تنه درخت از سقف طبقه همکف تا طبقه اول کشیده شده است که بیشتر جلسات نشریات، مذاکرات و کارگاه در این خانه درختی برگزار می گردد. علاوه بر این، افراد می توانند خانه درختی مرکز کتاب آمریکایی را برای رویدادها و جشن های خاص خود رزرو کنند. این کتاب فروشی در حال حاضر به عنوان بهترین کتاب فروشی برای عرضه انواع کتاب های انگلیسی در کل قاره اروپا شناخته شده است.

مرکز خرید کالورستون

رستوران های نزدیک به مرکز کالورستون آمستردام

در اینجا قصد داریم که شما را با چند مورد از رستوران هایی که در خیابان های اطراف مرکز خرید کالورستون آمستردام قرار دارند آشنا کنیم تا بتوانید بعد از یک گشت و گذار طولانی در بین مغازه ها و فروشگاه های این مرکز خرید، چند ساعتی را در یکی از بهترین رستوران های شهر آمستردام استراحت کنید.

·        رستوران Moeders: اولین چیزی که بعد از ورود به رستوران مادر نظر شما را به خود جلب می کند، قاب های بسیار زیادی است که بر روی دیوارهای آن نصب شده است. این قاب عکس ها بعد از تاسیس رستوران مادر توسط مادران زیادی جمع آوری شده است که امروزه بعد از گذشت چندین سال می توانید شاهد یک مجموعه عظیمی از عکس های مادران در این رستوران باشید. اگر علاقمند به خوردن انواع غذاهای محلی و بین المللی هستید، می توانید روزانه از ساعت 5 بعد از ظهر تا دوازده شب به این رستوران مراجعه کرده و غذاهای دلپذیر را میل کنید.

·        رستوران A Fusion: این رستوران یکی دیگر از رستوران های نزدیک به مرکز خرید کالورستون آمستردام بوده که می توانید بعد از بازدید از این مرکز خرید برای صرف وعده ناهار و یا شام به این رستوران شیک و زیبا مراجعه کنید. در منوی این رستوران می توانید انواع غذاهای آسیایی، تایلندی، سوشی و هر نوع غذای گیاه خواری را مشاهده کنید. تمام غذاهای این رستوران از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می شوند که این ویژگی باعث شده است شما بتوانید لذیذترین و خوشمزه ترین غذاها را در رستوران A Fusion میل کنید.

مرکز خرید کالورستون

بازدید از مرکز خرید کالورستون آمستردام با تور هلند

اگر برای اولین بار است که قصد دارید به کشور هلند و شهر آمستردام سفر کنید و آشنایی چندانی با این شهر ندارید، توصیه می کنیم که حتماً در یکی از تورهای آمستردام که همواره توسط آژانس های مسافرتی گوناگون برگزار می شود، شرکت کنید. با شرکت در این تورها می توانید به راحتی و بدون دغدغه از تمام جاذبه های تفریحی و دیدنی این شهر، مانند مرکز خرید کالورستون دیدن کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!