رزرو هتل پاریس | چگونه در پاریس هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل پاریس | چگونه در پاریس هتل رزرو کنیم؟

راهنمای رزرو هتل پاریس

هتل های پاریس در بین محبوب ترین هتل های جهان قرار می گیرند همه ساله افراد زیادیبا استفاده از تور فرانسه و تور اروپا پاریس را مقصد مسافرت های تفریحی، کاری و یا تحصیلی خود قرار می دهند بنابراین انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در این مطلب شما را با نحوه رزرو هتل پاریس و همچنین امکانات هتل های پاریس آشنا می کنیم.

پاریس

پاریس شهر محبوب اکثر گردشگران به شمار می رود. این شهر یکی از محبوب ترین و مورد توجه ترین مقاصد گردشگری اروپایی است که در کشور فرانسه واقع شده است. این شهر در زمینه های زیادی از جمله طبیعت زیبا و حیرت انگیز، مد و فشن، خوراکی ها و غذاهای خوشمزه و لذیذ و جاذبه های دیدنی منحصر به فرد شهرت یافته است.

شهر پاریس در بین اکثر مردم به شهر نور و عشق شهرت یافته است زیرا هرچه بیشتر در این شهر بمانید با جاذبه های بیشتری رو به رو خواهید شد و زیبایی های آن بیشتر شما را به خود جذب می کند. مسلما کسانی که قصد سفر به پاریس را دارند انتخاب یک محل اقامت خوب برای آن ها در اولویت قرار می گیرد. هتل های شهر پاریس مانند خود این شهر دارای جذابیت های زیادی هستند. ما در این مطلب به معرفی برخی هتل های لوکس پاریس و چگونگی رزرو هتل پاریس و امکانات این هتل ها می پردازیم تا کسانی که قصد سفر به این شهر را دارند از این اطلاعات استفاده کنند.

پاریس
پاریس

هتل ریتز پاریس

در بحث چگونگی رزرو هتل پاریس باید گفت یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های پاریس هتل ریتز پاریس است. این هتل در قلب شهر پاریس قرار گرفته است و داشتن موقعیت جغرافیایی خوب یکی از امتیازات این هتل به شمار می رود زیرا دسترسی به مکان هایی مانند سالن اپرای پاریس، موزه اورسی و سایر جاذبه های دیدنی این شهر را برای شما فراهم می کند.

شما در این هتل می توانید از مرکز تناسب اندام و همچنین کافه ها و رستوران های موجود در آن بهره ببرید. این هتل به فرودگاه های شهر پاریس نیز نزدیک است و شما به راحتی می توانید از فرودگاه مورد نظر به هتل ریتز پاریس بروید. اتاق های هتل ریتز پاریس دارای حمام اختصاصی، تراس و تلویزیون هستند که باعث منحصر به فرد بودن این هتل در بین هتل های پاریس شده است. 

هتل ریتز پاریس
هتل ریتز پاریس

امکانات هتل ریتز پاریس

هتل ریتز پاریس یک هتل 5 ستاره است که دارای 98 اتاق می باشد و در بین بهترین هتل های پاریس قرار می گیرد.  امکانات این هتل شامل مواردی هستند: فروشگاه، رستوران، پارکینگ، صندوق امانات، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، اینترنت بی سیم رایگان در تمام قسمت های هتل، صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، سرویس اتاق، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمتکار روزانه، نگهداری چمدان‌ها، روزنامه، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، ترنسفر فرودگاهی.

امکانات هتل ریتز پاریس
امکانات هتل ریتز پاریس

هتل له موریس پاریس

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های پاریس برای رزرو هتل پاریس هتل له موریس پاریس است. قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر پاریس باعث شده است که افراد زیادی در بین هتل های پاریس این هتل را انتخاب کنند. این هتل به ایستگاه مترو، گالری ملی، تئاتر و اپرا گارنیر بسیار نزدیک است. هتل له موریس پاریس دارای سالن بدنسازی، جکوزی و مرکز آب گرم است.

اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار خوبی هستند و دکوراسیون بسیار زیبایی برای طراحی آن ها در نظر گرفته شده است. وجود سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، موسیقی، تلویزیون، اینترنت و حوله باعث جذابیت این هتل در بین هتل های پاریس شده است. در این هتل یک رستوران وجود دارد که منوهای متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد و شما می توانید وعده های غذایی خود را آنجا میل کنید.

امکانات هتل له موریس پاریس

در بحث چگونگی رزرو هتل پاریس باید گفت هتل له موریس پاریس یک هتل 5 ستاره است که دارای 160 اتاق شیک و مجلسی می باشد. امکانات این هتل که باعث محبوبیت آن در بین سایر هتل های پاریس شده است شامل مواردی هستند:فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، صندوق امانات، محل سیگار کشیدن، پارکینگ، استخر روباز، رستوران، سونا، اسپا، بار، تراس، ترنسفر فرودگاهی، صبحانه در اتاق، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ آرایشگاه، صندوق امانات، ‌فروشگاه، نگهداری چمدان‌ها، روزنامه، صرافی، ورود مجاز حیوانات خانگی، خدمتکار روزانه، خدمات پرستاری کودک.

امکانات هتل له موریس پاریس
امکانات هتل له موریس پاریس

هتل ناپلئون پاریس

هتل ناپلئون پاریس نیز یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس است که در لیست رزرو هتل پاریس قرار گرفته مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره دارای 51 اتاق و 51 سوئیت است که آن را به یکی از بهترین هتل ها در بین هتل های پاریس تبدیل کرده است.

موقعیت جغرافیایی خوب این هتل یکی دیگر از مزایای آن در بین هتل های پاریس است. اتاق های این هتل بسیار شیک و لوکس هستند و با دکوراسیون بسیار زیبایی تزئین شده اند. نمای این اتاق ها به یکی از خیابان های سرسبز پاریس است. جالب است بدانید بیشتر گردشگران تور فرانسه و تور اروپا این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند .در ساخت حمام های این هتل از سنگ مرمر استفاده شده است و همه آن ها دارای وان هستند. شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران های این هتل میل کنید.

هتل ناپلئون پاریس
هتل ناپلئون پاریس

امکانات هتل ناپلئون پاریس

این هتل 5 ستاره است و دارای 102 اتاق می باشد. امکانات این هتل دارای امکاناتی است که در ادامه به آن می پردازیم:وای‌فای رایگان، اجاره خودرو، صندوق امانات، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، تهویه مطبوع، سالن ورزشی، اتاق عایق صدا،‌ نگهداری چمدان‌ها، خشکشویی، خدمات پرستاری کودک، روزنامه، فکس و کپی، ورود مجاز حیوانات خانگی. 

هتل لی بریستول

شاید باید این هتل را در صدر لیست رزرو هتل پاریس دانست ،قرار گرفتن این هتل در معروف ترین خیابان پاریس باعث محبوبیت آن در بین هتل های پاریس شده است. این هتل به دلیل موقعیت خوبی که دارد میزبان افراد زیادی بوده است. این هتل به برج ایفل، موزه لوور، تئاتر و اپرا گارنیر بسیار نزدیک است. در این هتل سالن پذیرایی اتاق دارای مبلمانی شیک و لوکس است و در همه اتاق های این هتل کاغذ دیواری ها با مبلمان و یا روتختی اتاق ست هستند. شما هم می توانید در بین هتل های پاریس این هتل را انتخاب کنید.

در داخل هتل لی بریستول یک باغ زیبا وجود دارد که مهمانان می توانند وعده های غذایی و یا میان وعده های خود را در این محل میل کنند. اتاق های این هتل دارای اندازه ها و طرح های مختلفی هستند که هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جذب می کنند. این هتل همچنین دارای اتاق ماساژ است که باعث پرطرفدار بودن آن در بین هتل های پاریس شده است.

هتل لی بریستول
هتل لی بریستول

امکانات هتل لی بریستول

این هتل 5 ستاره دارای 190 اتاق است که محبوبیت زیادی در بین هتل های پاریس بدست آورده است.  امکانات این هتل شامل موارد زیر هستند: اینترنت وای‌فای رایگان، استخر روباز، سولاریوم، آرایشگاه، اسپا و ماساژ، کلوب کودکان،‌ پارکینگ، صبحانه در اتاق، رستوران، سرویس اتاق، صندوق امانات، اجاره خودرو، سوییت ماه عسل،‌ اتاق سیگار ممنوع، اتاق بدون آلرژی، آرایشگاه، خشکشویی،‌ مرکز تجارت، منوی ویژه در رستوران، صندوق امانات، باغ، پذیرش ۲۴ ساعته، روزنامه، چک این و چک اوت سریع، ورود مجاز حیوانات خانگی.

امیدواریم که با اطلاعات مختصری که در این مقاله عرضه شد توانسته باشیم شما را در این سفر از بابت انتخاب هتل یاری کرده باشیم . اگر شما هم قصد انتخاب یکی از هتل های پاریس و سفر با تور فرانسه و تور اروپا به این شهر دارید این اطلاعات را مد نظر قرار دهید.

امکانات هتل لی بریستول
امکانات هتل لی بریستول

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!