رزرو هتل سوئد | چگونه در سوئد هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل سوئد | چگونه در سوئد هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل سوئد، سوئد کشوری است که گردشگران خاص خود را دارد و افراد علاوه بر جاذبه‌های گردشری بیشتر جذب هتل‌های سوئد می‌شوند که در نوع خودش بسیار …

راهنمای رزرو هتل سوئد

سوئد کشوری است که گردشگران خاص خود را دارد و افراد علاوه بر جاذبه‌های گردشری بیشتر جذب هتل‌های سوئد می‌شوند که در نوع خودش بسیار منحصر به فرداند که خود نوعی جاذبه گردشگری محسوب می‌شود به گونه‌ای که برای تفریح نیاز نیست از هتل خارج شوند. هتل‌های سوئد یکی از جنبه‌های گردشگری هم محسوب می‌شود. اما رزرو هتل سوئد ساده نیست وبهتر ان است که از طریق آژانس‌ها اقدام کنید.

رزرو هتل سوئد | چگونه در سوئد هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

کشور سوئد

کشور سوئد در شمال اروپا در شبه جزیره اسکاندیناوی و از غرب با کشور نروژ از شمال غرب با فنلاند و از شرق با خلیج بوتنی و از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با کشور دانمارک همسایه هستند. پایتخت سوئد شهر استکهلم است. برای سفر به سوئد باید یکی از هتل‌های سوئد را برای اقامت انتخاب کنند. همه ساله گردشگران زیادی برای سفر به سوئد از تور سوئد و تور اروپا استفاده می‌کنند و برای رزرو هتل سوئد خود از طریق آژانس‌ها اقدام می‌کنند.

مساحت سوئد ۴۴۹۹۶۴ کیلومتر مربع است.

هتل‌های سوئد به دو دسته تقسیم می‌شود که با توجه به دلیل سفر باید آن را انتخاب کنید. برخی از هتل‌های سوئد در شرایط طبیعی قرار دارند که اگر افراد برای گردشگری به سوئد سفرکنند این نوع هتل‌های سوئد بسیار مناسب است.

برای سفر به سوئد یکی از مسائل مهم رزرو هتل سوئد است  قیمت هتل‌های سوئد یا توجه به شرایط آب و هوایی متغیر است. در زیر به هتل‌های سوئددر سوئد و شهر‌های مختلف سوئد می‌پردازیم.

معروفترین هتل‌های سوئد عبارتند از: هتل دارکوب سوئد- هتل برنس سوئد-هتل هواپیما سوئد- هتل یخی سوئد.

هتل‌های سوئد اکثرا در فصل زمستان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد چرا که اکثر هتل‌های سوئد برای شرایط آبو هوایی سرد و یخبندان طراحی شده‌اند.

هتل دارکوب سوئد

یکی از هتل‌های سوئد در ارتفاع ۱۳ متری در بالای یک درخت در پارک Västeras واقع شده است که مسافران برای رسیدن به اتاق‌هایشان باید از نردبان طنابی بالا روند. این هتل درختی، دارای یک اتاق دو تخته معمولی و با یک بالکن رو به پارک و دریاچه واقع شده است. برای رزو هتل سوئد دارکوب باید از قبل از طریق سایت مربوطه اقدام کنید.

هتل Upper House

برای رزرو هتل سوئد Upper House ۲۴ ساعته می‌توانید از طریق تلفنی یا مراجعه حضوری و یا روش ساده‌تر به صورت آنلاین اینترنتی انجام داد در ماه‌های مختلف قیمت‌های مختلفی دارد این هتل در گوتنبرگ سوئد قرار دارد. از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد عبارت است از رستوران، سرویس صبحانه، استخر، ترنسفر رایگان از فرودگاه و باشگاه. یکی از هتل‌های سوئد است که ۲ شعبه دارد یکی در سوئد و دیگری در گوتنبرگ قرار دارد.

هتل Radisson Blu Riverside

یکی دیگر از هتل‌های موجود در گوتنبرگ هتل رادیسون بلو است این هتل دارای امکاناتی چون وای فای، کافه، پارکینگ و باشگاه است از ویژگی بارز این هتل این است که امکان سیگار کشیدن در آن وجود ندارد.

هتل یخی سوئد

یکی از هیجان انگیز‌ترین هتل‌های سوئد هتل‌های یخی است و اقامت در آن تجربه فراموش نشدنی است. این هتل زیبا مقصد بسیاری از گردشگران تور سوئد و تور اروپا می‌باشد.

۲۵ سال قبل برای نخستین بار افرادی که به سوئد سفر می‌کردند در این هتل سوئد اقامت داشتند و شب را در اتاق‌هایی با دیوار‌های از یخ و برف به روز می‌رساندند.

در سوئد در مدار قطب شمال دما به زیر صفر درجه می‌رسد و قالب‌های یخ را در اشکال هندسی تراش می‌دهند و یک هتل یخی درست می‌کنند. در حال حاضر هم چنین هتل‌هایی در سوئد وجود دارد که باید برای رزرو آن از ماه‌ها قبل اقدام کنید که رزرو هتل سوئد تلفنی بوده و خدماتی چون صبحانه، ترنسفر از فرودگاه و باشگاه است. این هتل خود یک جاذبه گردشگری هم محسوب می‌شود.

اغلب افرادی که به سوئد سفر می‌کنند افراد ثروتمندی هستند چرا که به دلیل زمان محدود زمستان و هزینه بالای ساخت هتل توسط یخ می‌باشد اغلب برای رزرو باید بین ۱۶۹ دلار تا ۸۰۰ دلار پرداخت کنند این هزینه به دلیل وجود استخر آب گرم و تجهیزاتی که دمای هتل سوئد را ثابت نگه می‌دارد می‌باشد.

در این هتل سوئددارای اتاق‌های دوخوابه، یک لابی تالار نمایش فیلم و رستوران است لیوان و پشقاب‌های این هتل سوئد از یخ درست شده است.

رزرو هتل سوئد | یوروپ تورز

هتل برنس سوئد

یکی از هتل‌های سوئد که در مرکز شهر واقع است هتل برنس (Hotel Berns) است. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به ۵ ستاره بودن، داشتن مرکز تناسب اندام، نزدیکی هتل به باغ پادشاه، ترنسفر رایگان و ارائه مفصل‌ترین صبحانه اشاره کرد.

برای رزرو این هتل سوئد باید از طریق سایت مربوطه اقدام کنید. با توجه به شرایط آب و هوای سوئد رزرو هتل سوئد برنس در زمستان نسبت به تابستان گران‌تر است چرا که اغلب افراد برای لذت از ویژگی‌های زمستان در سوئد به آن سفر می‌کنند.  

هتل سالاسیلورگرووا

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های سوئد هتل سالاسیلورگرووا است این هتل به گونه‌ای است که آخرین اتاق آن ۱۵۵ متر زیر زمین که زمین ذخایر نقره، سرب و روی وجود دارد واقع شده است.  

معماری این هتل سوئد به گونه‌ای است که در ابتدا یک سالن بزرگی برای مهمان وجود دارد که انتهای آن تونل مارپیچی وجود دارد که با نور شمع تزئین شده است و زمانی که به پایان تونل برسید به یک دریاچه می‌رسید که آب آن حاوی مواد معدنی است و خواص درمانی بسیاری دارد و تنها راه ارتباطی با محیط خارج ارتباط رادیویی است.

در این هتل فقط یک سوئیت وجود دارد که مکانی بسیار دنج است و البته هزینه یک شب اقامت در آن نزدیک به ۲ میلیون تومان می‌رسد.

افرادی که به دنبال ماجراجویی و هیجان هستند می‌توانند برای رسیدن به سوئیت در دریاچه شیرجه بزنند و از طریق شنا کردن به سوئیت بروند اما باید توجه کرد دمای آب فقط یک درجه است.

برای رزرو این هتل سوئد اغلب افراد حضوری مراجعه می‌کنند ولی این هتل برای مراسم گوناگون هم رزرو می‌شود که برای چنین مواردی افراد از ماه‌ها قبل باید رزرو را انجام دهند.

هتل Varg hotellet

این هتل دقیقاً در کنار پارکی که مختص حیوانات وحشی است ساخته شده است حیواناتی از قبیل خرس، گاو، گوزن، سیاهگوش و گرگ. که این هتل سوئد بیشتر برای افرادی طراحی شده است که خواهان و دوستدار آشنایی با حیوانات و زیستگاه آن‌ها هستند.

در این هتل سوئد اغلب اتاق‌ها، سونا، سالن غذا خوری و غیره با دیوار‌های شیشه‌ای ساخته شده‌اند که حیوانات و زیستگاه آن‌ها قابل مشاهده است. بیشترین حیواناتی که مشاهده می‌شود گرگ‌ها هستند.

هتل شناور Salt & Sill

در کنار جزیره کوچکی این هتل ساخته شده است مهمانان هتل با یک پل نظامی شناور به شش اتاق دو طبقه‌ای با امکانات تراس می‌رسند از ویژگی جالب این هتل سوئد این است که در بعضی از زمان‌ها که شرایط مساعد باشد اتاق‌ها با قایق به روی آب منتقل می‌شود. در رستوران این هتل انواع غذا‌های دریایی سرو می‌شود.

یکی از هتل‌های سوئد که مشتاقان زیادی دارد هتل شناوراست. که باید از ماه‌ها قبل برای رزرو هتل سوئد اقدام کرد که طریقه رزرو آن یا به صورت اینترنی است یا تلفنی.

هتل هواپیما سوئد

یکی از جذابترین هتل‌های سوئد هتلی است که در داخل هواپیما است در واقع اتاق خلبان تغییر کرده و به یک سوئیت لوکس تبدیل شده است به طور کلی فقط بدنه هواپیما وجود دارد و سایر امکانات هواپیما برای ایجاد مکانی آرام تغییر یافته و وجود ندارد. بهترین اتاق این هتل اتاقی است که در محل کابین خلبان قرار گرفته است و علت آن چشم انداز زیبای آن ناحیه است.

اغلب افراد این هتل را برای سفر خود رزرو می‌کنند چرا که بسیار سریع ظرفیت آن پر می‌شود.

چگونه در سوئد هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل سوئد

هتل های سوئد چگونه هستند؟

هتل‌های سوئد به دو دسته تقسیم می‌شود که با توجه به دلیل سفر باید آن را انتخاب کنید. برخی از هتل‌های سوئد در شرایط طبیعی قرار دارند که اگر افراد برای گردشگری به سوئد سفرکنند این نوع هتل‌های سوئد بسیار مناسب است.

یکی از جذابترین هتل هایی که میتوان در سوئد رزرو کرد، چه هتلی میباشد؟

یکی از هیجان انگیز‌ترین هتل‌های سوئد هتل‌های یخی است و اقامت در آن تجربه فراموش نشدنی است. این هتل زیبا مقصد بسیاری از گردشگران تور سوئد و تور اروپا می‌باشد.

یکی از هتل های قدیمی کشور سوئد که قابل رزرو میباشد چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های سوئد هتل سالاسیلورگرووا است این هتل به گونه‌ای است که آخرین اتاق آن ۱۵۵ متر زیر زمین که زمین ذخایر نقره، سرب و روی وجود دارد واقع شده است.  

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!