راهنمای سفر به اتریش | راهنمایی کامل

راهنمای سفر به اتریش | راهنمایی کامل

راهنمای سفر به اتریش، کشور اتریش در قاره اروپا قرارگرفته است و جزء کشورهای اروپای مرکزی می‌باشد. در کشور اتریش زندگی شهری و امروزی در کنار طبیعت و جغرافیای …

کشور اتریش در قاره اروپا قرارگرفته است و جزء کشورهای اروپای مرکزی می‌باشد. در کشور اتریش زندگی شهری و امروزی در کنار طبیعت و جغرافیای زیبای این کشور رایج می‌باشد. در شهرهای کشور اتریش بناهای تاریخی فراوانی وجود دارد و کلیساهای تاریخی زیادی در شهرهای معروف این کشور قرارگرفته و جذابیت سفر به اتریش را دوچندان کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا راجع به این کشور و زیبایی هایش  و راهنمای سفر به اتریش بیشتر صحبت کنیم.

راهنمای سفر به اتریش | یوروپ تورز

سفر به اتریش

بی‌شک آثار دیدنی و زیبای قاره اروپا در شهرهای اتریش دیده می‌شود. اختلاف ساعت تهران با وین پایتخت کشور اتریش نزدیک به دو ساعت و نیم می‌باشد. زبان رسمی مردم اتریش آلمانی بوده و واحد پول این کشور یورو است. کد کشور اتریش ۴۳+ و جهت رانندگی در خیابان‌های این کشور راست می‌باشد. ازجمله فرودگاه‌های بین‌المللی کشور اتریش فرودگاه گراتس، فرودگاه کلاگن فورت و فرودگاه اینسبرگ می‌باشد. البته فرودگاه بین‌المللی وین از معروف‌ترین فرودگاه‌های این کشور می‌باشد.

دانستنی‌ های آب‌ و هوا در سفر به اتریش

آب‌وهوای هر کشوری برای سفر به آن محل برای مسافران حائز اهمیت می‌باشد. در راهنمای سفر به اتریش دانستن چگونگی آب‌وهوای این کشور مهم می‌باشد. در این بخش به نکاتی در رابطه با هوای کشور اتریش می‌پردازیم. کشور اتریش به‌طورکلی دارای آب‌وهوای معتدل است. دمای هوا به‌صورت میانگین در روزهای سال و در شهرهای این کشور از ۲۵ درجه سانتی‌گراد تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

برخی از روزهای سال بسیار گرم است. بارندگی در این کشور اغلب به‌صورت برف می‌باشد. زمستان‌های سرد در این کشور و مخصوصاً در ارتفاعات این کشور دیده می‌شود. در طول زمستان نوسانات آب‌وهوایی زیادی در کشور اتریش دیده می‌شود. قابل‌ذکر است که در برخی از شب‌های تابستان در این کشور هوا سرد بوده و بخش‌های شمالی کشور اتریش مرطوب می‌باشد. در قسمت‌های جنوب شرقی این کشور آب‌وهوا خشک‌تر و آفتابی می‌باشد. با این مشخصات توصیه می‌شود در سفر به اتریش حتماً با خود لباس گرم همراه داشته باشید و در سفر به این کشور پک کامل لباس را به همراه خود حمل کنید.

بهترین زمان سفر به اتریش

 کشور اتریش از دو بخش روستایی و شهری تشکیل‌شده است. به‌صورت کلی گردشگران برای سفر به اتریش دو هدف را دنبال می‌کنند. هدف اول استفاده از ورزش‌های کوهستانی می‌باشد که بیشتر در فصل زمستان اتفاق می‌افتد. هدف دوم از سفر به اتریش به‌منظور فعالیت‌های تفریحی مانند کوهنوردی، پیاده‌روی و طبیعت‌گردی می‌باشد. ازاین‌رو برای استفاده از هدف دوم زمان سفر به اتریش را از اواخر آوریل تا اواسط اکتبر قرار دهید و برای رسیدن به هدف اول که همان استفاده از ورزش‌های کوهستانی می‌باشد، اواسط نوامبر تا اواخر آوریل را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.

البته قابل‌ذکر است برای استفاده از ورزش‌هایی همچون اسکی فرقی نمی‌کند که در چه زمانی به اتریش سفر کنید. تقریباً می‌توان در تمامی فصول سال در ارتفاعات این کشور برف و بارش را تجربه کرد. نکته پایانی در این بخش برای گردشگران اتریش در رابطه با گرمای تابستان در این کشور می‌باشد که گرمای آن کاملاً طبیعی است و سفر به اتریش در فصل تابستان کاملاً مفرح و به‌یادماندنی می‌باشد.

هزینه‌ های سفر به اتریش

 به‌صورت کلی هزینه‌های سفر به اتریش شامل هزینه اقامت، هزینه خوراک و هزینه‌های بازدید از جاذبه‌های گردشگری می‌باشد. در این بخش به بررسی این هزینه‌ها می‌پردازیم.

هزینه اقامت: تقریباً به‌صورت متوسط هزینه اقامت در اتریش حدود ۲۵ یورو می‌باشد. البته این هزینه برای یک نفر و در یک اقامتگاه ارزان می‌باشد. برای استفاده از هتل‌ها و اقامتگاه‌های بهتر هزینه نزدیک به هفتاد و یورو را باید در نظر گرفت.

 هزینه خوراک: اگر توانایی درست کردن غذا در این کشور را داشته باشید، هزینه هر وعده خوراک در این کشور نزدیک ۵ یورو برای یک نفر می‌باشد و اگر در رستوران‌های ارزان غذا میل کنید، مابین ۶ تا ۱۲ یورو هزینه غذا باید پرداخت نمایید. میزان هزینه برای خوراک بستگی به خود شما دارد و بعضاً تا میزان ۷۰ یورو در روز نیز می‌توان برای خوراک یک نفر هزینه کرد.

هزینه بازدید از جاذبه‌های گردشگری: برای بازدید از اماکن دیدنی بین ۴ تا ۱۲ یورو باید هزینه در نظر گرفت و برای تفریحاتی مانند ماساژ بین ۴۰ تا ۱۰۰ یورو را باید پرداخت.

نکاتی در رابطه با حمل‌ و نقل عمومی در سفر به اتریش

 سیستم حمل‌ونقل کشور اتریش کاملاً مجهز و به‌روز می‌باشد. از اتوبوس، مترو و قطارهای شهری و تراموا در شهرهای اتریش فراوان استفاده می‌شود. هزینه‌های حمل‌ونقل در سفر به اتریش تقریباً ثابت می‌باشد. برای بازدید از اماکن مختلف شهرهای اتریش می‌توانید از بلیت‌های چند سفره استفاده کنید.

این کارت‌های سفری هزینه حمل‌ونقل را اندکی کاهش می‌دهند و خیال شمارا راحت‌تر می‌کنند. برای جابجایی بین شهرهای کشور اتریش می‌توانید از سیستم حمل‌ونقل ریلی یا همان obb استفاده کنید. کارت‌های سفرهای بین‌شهری در کشور اتریش بین ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف‌دارند.

بازدید از اماکن دیدنی در سفر به اتریش

 الف- بخش‌هایی از کوه آلپ: ازآنجایی‌که بخش‌هایی از کوه آلپ در کشور اتریش قرارگرفته است، در فصول مختلف سال چشم‌اندازهای مختلفی از کوه آلپ در این کشور خودنمایی می‌کنند. این مناظر در فصل زمستان برای علاقه‌مندان جذابیت خاصی دارد و در فصل تابستان از چشم‌انداز خاص و زیبایی برخوردار می‌باشد. توصیه می‌شود در سفر به اتریش از جاذبه‌های زیبای آلپ این کشور بازدید کنید.

بازدید از اماکن دیدنی در سفر به اتریش | یوروپ تورز

ب- شهر وین: بی‌شک بازدید از شهر وین به‌عنوان از شهرهای اروپایی بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیز می‌باشد. این شهر که به‌عنوان مرکز کشور اتریش می‌باشد، بسیاری از اماکن دیدنی و کلیساهای قدیمی و اماکن زیبا را در خود جای‌داده است.

ج- رود دانوب: دیدن رود دانوب و قرار گرفتن در هوای آن‌یکی از هدف‌های سفر به اتریش تلقی می‌شود. این رود که نزدیک به ۳۵۰ کیلومتر می‌باشد، از غرب تا شرق در مسیر بسیاری از شهرهای شمالی کشور اتریش قرارگرفته است. رود دانوب به‌عنوان یک جاذبه گردشگری در سفر به اتریش محسوب می‌شود.

 دیدن قصر هافبرگ در سفر به اتریش

قصر هافبرگ یک مکان کاملاً باشکوه و دیدنی می‌باشد. این قصر چندین سال محل اقامتگاه پادشاهان سلسله هابزبرگ بوده است. تغییرات زیادی در هر دوره برای این قصر به وجود آمده است و این بنا تلفیقی از سبک‌های گوتیک، رنسانس، باروک و روکوکو و کلاسیک می‌باشد. وسعت زمینی که قصر هافبرگ در آن قرارگرفته است نزدیک به ۲۴ هکتار می‌باشد. در این زمینه ۱۹ حیات و ۲۶۰۰ اتاق ساخته‌شده است. در راهنمای سفر به اتریش و بازدید از این قصر می‌توانید بخش‌های زیادی از این قصر را مشاهده نمایید و لحظاتی خاطره‌انگیزی را رقم بزنید.

بازدید از خانه موستارت در سفر به اتریش

 موستارت یک نابغه موسیقی اهل اتریش بوده است. این موسیقی‌دان معروف در شهر زالسبورگ در ژانویه ۱۷۵۶ به دنیا آمده است. خانه این هنرمند هم‌اکنون به موزه موستارت تبدیل‌شده است و در سفر به اتریش افراد زیادی از آن مکان دیدن می‌کنند. در این موزه آلات موسیقی این هنرمند به نمایش گذاشته‌شده و افرادی که اهل هنر و موسیقی هستند می‌توانند از این محل بازدید نمایند.

 یکی دیگر از خانه‌های این هنرمند محلی برای نمایش صنایع‌دستی و آثار مرتبط می‌باشد. از این مکان نیز می‌توانید در سفر به اتریش و بازدید از شهر زالستبورگ دیدن کنید. قابل‌ذکر است که در میدان این شهر بناهای یادبودی از این هنرمند قرارگرفته است که می‌توانید از بازدید آن لذت ببرید.

بازدید از اینسبروک در سفر به اتریش

حتماً در سفر به اتریش و در بازدید از شهر اینسبورک، کلیسای این شهر را بازدید کنید. کلیسای گوتیک آرامگاه ماکسیمیلیان یکم می‌باشد. در این کلیسا علاوه بر این آرامگاه مجسمه‌های برنزی زیادی قرار دارند. از امپراتوری ماکسیمیلیان در این کلیسا یادبودی قرار دارد که در مرکز این بنا می‌باشد.

بهترین نمونه‌های مجسمه‌های انسان را در این کلیسا می‌توانید مشاهده کنید. در این کلیسا ۲۴ نقش برجسته مرمرین به همراه ۲۸ تندیس برنزی از اجداد پادشاهان قرارگرفته است. از سلسله‌های هایسبورگ در این کلیسا تندیس‌های قرار دارد. یکی از جذابیت‌های این کلیسا وجود ۲۰ نیم‌تنه برنزی از امپراتوران روم می‌باشد که این 20 نیم‌تنه افراد زیادی را به این کلیسا می‌کشاند.

  • فهرستی از جاذبه‌های گردشگری در سفر به اتریش
  • قصر هافبرگ: محل زندگی پادشاهان و خانواده سلطنتی هافبرگ می‌باشد.
  • کوه هورن: ارتفاع این کوه ۱۹۹۸ متر در منطقه تیرول می‌باشد.
  • کاخ شون برون: این کاخ در شهر وین بوده و تاریخ ساخت آن به چند قرن قبل برمی‌گردد.
  • خانه اپرای وین: یکی از مشهورترین خانه‌های اپرا در طول تاریخ می‌باشد. در سفر به اتریش حتماً‌ای مکان را بازدید کنید.
  • هال اشتات: شهری کوچک و زیبا که زیباترین شهر کوچک دنیا می‌باشد.
  • کلیسای گوتیک: این کلیسا آرامگاه ماکسیمیلیان یکم می‌باشد.
  • مدرسه سوارکاری: این مدرسه در شهر وین و مربوط به دوران ماکسیمیلیان دوم می‌باشد.
  • آبشار اتریش: این آبشار ارتفاعی نزدیک به ۳۸۰ متر دارد و بلندترین آبشار کشور اتریش می‌باشد.
  • قلعه قرون‌وسطی: یکی از بناهای دیدنی که مربوط به قرون‌وسطی می‌باشد.
  • کلیسای ماریا: این کلیسا یکی از اماکن زیارتی در جنوب کشور اتریش است.
  • صومعه: مربوط به قرن ۱۷ می‌باشد و به سبک باروک ساخته‌شده است.
  • غول‌های یخی: مساحتی نزدیک به ۳۰ هزار مترمربع را در برمی‌گیرد.
  • کلیسای جامع: برج دوقلوی زیبایی می‌باشد که در ۴۱ متر ارتفاع دارد.
  • جاده کوهستانی گروسگولز: این جاده در کوه گروسگولز قرارگرفته است

بازدید از تیرول در سفر به اتریش

 منطقه سیفلد در شهر تیرول یک مکان زیبا و جذاب برای بازدیدکنندگان و مسافران کشور اتریش می‌باشد. این منطقه دو بار میزبان مسابقات المپیک زمستانی بوده است. این منطقه از مهم‌ترین مناطقی است که در کشور اتریش در آن به اسکی می‌پردازند. منطقه سیفلد هم برای تفریحات زمستانی زیبا و مفید می‌باشد و هم برای فعالیت‌های تابستانی مناسب است. توصیه می‌شود در راهنمای سفر به اتریش در این منطقه اقامت کرده از جذابیت‌های طبیعی لذت ببرید. لازم به ذکر است که در سیفلد امکانات اقامتی لوکس و باکیفیتی قرار دارد.

  • خلاصه‌ای از نکات مهم در سفر به اتریش
  • در کشور اتریش بناهای تاریخی فراوانی قرار دارد.
  • اختلاف ساعت ایران با اتریش دو ساعت و نیم می‌باشد.
  • آب‌وهوای کشور اتریش معتدل اقیانوسی است.
  • زمستان‌های سرد و تابستان‌های نسبتاً گرم از ویژگی‌های آب‌وهوای کشور اتریش می‌باشد.
  • تمام فصول سال مناسب برای سفر به اتریش می‌باشد.
  • در زمستان ورزش اسکی در کشور اتریش رواج دارد.
  • سیستم حمل‌ونقل کشور اتریش کاملاً به‌روز می‌باشد.
  • کارت‌های سفرهای بین‌شهری در اتریش از تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی برخوردار است.
  • از بازدید جاذبه‌های آلپی، رود دانوب و شهر وین در سفر به اتریش غافل نشوید.
  • قصر هافبرگ یک مکان کاملاً باشکوه می‌باشد.
  • خانه موستارت در زالستبورگ به موزه تبدیل‌شده است.
  • کلیسای گوتیک آرامگاه ماکسیمیلیان در شهر اینسبورک می‌باشد.
  • در سفر به اتریش شهرترویل و منطقه سیلفد را دیدن نموده و سعی کنید در این منطقه اقامت کنید.
بازدید از تیرول در سفر به اتریش | یوروپ تورز

سوالات متداول راهنمای سفر به اتریش

آب هوای کشور اتریش چگونه است؟

کشور اتریش به‌طورکلی دارای آب‌وهوای معتدل است.

هزینه اقامت ارزان قیمت در اتریش برای 1 نفر چقدر است؟

تقریباً به‌صورت متوسط هزینه اقامت در اتریش حدود ۲۵ یورو می‌باشد.

حمل و نقل کشور اتریش چگونه است؟

 سیستم حمل‌ونقل کشور اتریش کاملاً مجهز و به‌روز می‌باشد. از اتوبوس، مترو و قطارهای شهری و تراموا در شهرهای اتریش فراوان استفاده می‌شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!