راهنمای سفر به آمستردام هلند

راهنمای سفر به شهر آمستردام

راهنمای سفر به آمستردام – شهر آمستردام پایتخت کشور هلند است که یکی از زیباترین مناطق توریستی دنیا و یکی از کشور های قرار گرفته در تور اروپا به شمار می‌آید، سفر به آمستردام و تور هلند را به همه گردشگران و توریست‌های عزیز توصیه می‌کنیم. شهرت این شهر به کافی شاپ ها و کانال‌های آبی که سراسر آن را فراگرفته‌اند برمیگردد، جالب است بدانید که کمپانی هلندی هند شرقی به نام “وی او بی” سرمایه عظیمی را به توسعه و پیشرفت این شهر زیبا اختصاص داد، شهری که هر سال گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان را به سوی خود جذب می‌کند.

سفر به آمستردام و علایق گردشگران هلند

توریست‌ها پس از سفر به آمستردام بخش قابل توجهی از زمان خود را در کافی شاپ های این شهر می‌گذرانند، کافی شاپ های شگفت انگیزی که هیچ توریستی نمی‌تواند یکبار در آن حضور نیابد. یکی از نکات قابل توجهی که باعث افزایش هزینه سفر به آمستردام می‌شود اقامت در هتل است که اگرچه آن را جزو شهرهای کم هزینه‌تر بشمار می‌آورند اما این مورد است که باعث می‌شود نتوان آن را در لیست شهرهای ارزان قیمت قرار داد. کشور هلند عضو کشورهای شینگن است بنابراین اگر قصد سفر به آمستردام را دارید برای راهنمایی در مورد ویزای هلند و ویزای شینگن و گرفتن وقت سفارت هلند می توانید به همکاران ما در آژانس سفری دیگر مراجعه کنید.

راهنمای سفر به آمستردام
راهنمای سفر به آمستردام

سفر به آمستردام و مرکز شهر

هنگام سفر به آمستردام حتماً از منطقه مرکز شهر آن نیز دیدن نمایید، آنجا یک منطقه کوچک است که با یک پیاده روی 40 دقیقه‌ای می‌توان از اکثر نقاطش دیدن کرد، شما می‌توانید اغلب اقلام مورد نیاز خود را در این جا تهیه نمایید.

راهنمای سفر به آمستردام
راهنمای سفر به آمستردام

سفر به آمستردام و آگاهی از آب و هوای این شهر

آب و هوای آمستردام تقریباً معتدل است، نه سرمای آزاردهنده‌ای دارد و نه گرمای طاقت فرسایی، میزان بارش برف نیز در آن بسیار کم است. رنگ آسمان این شهر اغلب اوقات خاکستری ست، خوب است بدانید که باران نم نم می‌بارد بنابراین نیازی به داشتن چتر ندارید. در فصل تابستان جمعیت بسیار زیادی خود را برای سفر به آمستردام آماده می‌کنند تا بتوانند از هوای آب بهره کافی را ببرند، اگر روحیات شما به صورتی ست که علاقه‌ای به حضور در مکان‌های شلوغ ندارید می‌توانید فصل بهار و پاییز را برای سفر به آمستردام انتخاب نمایید.

اطلاعات عمومی برای سفر به آمستردام

مردم این کشور به 3 زبان هلندی، آلمانی و انگلیسی صحبت می‌کنند بنابراین اگر به یکی از این زبان‌ها مسلط باشید می‌توانید به راحتی با مردم آنجا ارتباط برقرار نمایید. واحد رسمی پول کشور هلند یورو است و حدود دو ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارد (آمستردام عقب‌تر است).

سفر به آمستردام و رزرو هتل

ماه‌های جولای و آگوست و تعطیلات زمستانی از شلوغ‌ترین روزهای شهر آمستردام بشمار می‌آید چون در این زمان افراد زیادی تصمیم به سفر به آمستردام می‌گیرند. به‌طور کل با افزایش گردشگران و هجوم افراد برای سفر به آمستردام قیمت هتل‌ها نیز بالا می‌رود اما بهترین زمان برای سفر به آمستردام فصد زمستان است که در این تایم هتل‌ها با کمترین قیمت‌ها محل اقامت را به گردشگران ارائه می‌دهند. توصیه می‌شود که قبل از سفر حتماً با همکاران ما در آژانس سفری دیگر تماس بگیرید و راهنمایی های لازم برای رزرو اتاق در هتل های آمستردام و بلیط هلند را بگیرید تا به محض رسیدن دچار مشکل نشوید و زمان خود را صرف پیدا کردن محلی برای اقامت نکنید.

راهنمای سفر به آمستردام
راهنمای سفر به آمستردام

در ادامه به برخی از هزینه‌های سفر به آمستردام اشاره خواهیم کرد:

سفر به آمستردام و هزینه هاستل

رنج قیمت برای اجاره شبانه هر اتاق بین 17 تا 55 یورو می‌باشد که این قیمت بسته به شرایط و موقعیت مکانی هر محل متفاوت است اقامت در اتاق‌هایی با یک یا دو تخت به‌صورت خصوصی نیز شبانه 70 تا 90 یورو هزینه نیاز دارد.

سفر به آمستردام و هزینه اقامت

هتل‌ها و هاستل های متفاوتی در سراسر شهر آمستردام وجود دارد که تقریباً همه آنها سرویس صبحانه را به‌صورت کاملاً رایگان ارائه می‌دهند. ناگفته نماند که مالیات نیز از مسافران هر هتل دریافت می‌گردد و قیمتهای ارائه شده توسط هر هتل یا هاستل با در نظر گرفتن مالیات‌ها بوده است. کسانی که سالانه برنامه سفر به آمستردام و تور هلند را در پکیج گردشگری خود قرار می‌دهند می‌دانند که هتل‌های این شهر استاندارد رفاهی بالایی دارند پس ارزان نبودن آن نمی‌تواند نقطه ضعف محسوب شود. هزینه هتل‌ها به شرح زیر است: هتل 1 ستاره 30 تا 60 یورو، هتل دو ستاره 49 تا 168 یورو، هتل 3 ستاره 56 تا 310 یورو، هتل 4 ستاره 59 تا 310 یورو و هتل 5 ستاره 134 تا 373 یورو

راهنمای سفر به آمستردام
راهنمای سفر به آمستردام

هزینه خوراک در سفر به آمستردام

پیدا کردن غذای مطابق با میل در این شهر بسیار آسان است که هر شخص بنابر بودجه خود می‌تواند بهترین گزینه پیش رو را انتخاب نماید در ادامه مختصری راجع به وعده‌های غذایی موجود در آمستردام صحبت خواهیم کرد:

سفر به آمستردام و میل کردن صبحانه: هزینه صرف این وعده غذایی 3 تا 6 یورو است که البته همانطور که پیشتر گفته شد این وعده توسط بسیاری از هتل‌ها ارائه خواهد شد.

سفر به آمستردام و وعده ناهار و شام: برای میل کردن ساندویچ‌های فلافل باید هزینه‌ای معادل 4 تا 8 یورو بپردازید در وعده شام هم بهترین و به صرفه‌ترین پیشنهاد پیتزاست که برای آن هم باید هزینه‌ای معادل 6 تا 10 یورو بپردازید. تهیه مک دونالد در وعده شام بسیار به صرفه خواهد بود و اکثراً حدود 3 یورو هزینه خواهد شد.

برای صرف نوشیدنی‌ها نیز می‌توانید در میان وعده‌های غذایی به کافی شاپ های زیبای این شهر سری بزنید.

کشور هلند و راهنمای سفر به آمستردام
کشور هلند و راهنمای سفر به آمستردام

سفر به آمستردام و هزینه حمل و نقل

با توجه به توضیحاتی که قبلاً راجع به هزین های حمل و نقل در کشور هلند داده شد با صرفه‌ترین گزینه پیش رو استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی از جمله مترو، اتوبوس و تراموای می‌باشد که می‌توانید با خرید یک کارت عبور مدت دار به وسیله‌های حمل و نقل عمومی دسترسی مستقیم و نامحدود داشته باشید.

اجاره قایق و استفاده از دوچرخه نیز می‌تواند گزینه‌های مناسبی جهت رفت و آمد داخل شهر باشد.

جاذبه‌های گردشگری آمستردام

در اینجا به تعدادی از جاذبه‌های گردشگری آمستردام اشاره خواهیم کرد که در راهنمای سفر به آمستردام به کارتان می آید. البته ناگفته نماند که با شرکت در تور هلند و تور آمستردام  می‌توانید از همه نقاط دیدنی این شهر زیبا بازدید نمایید.

کشور هلند و راهنمای سفر به آمستردام
کشور هلند و راهنمای سفر به آمستردام

خریدی جذاب در خیابان پی.سی. هوفاسترات

یکی از جذاب‌ترین خیابان‌های هلند که هنگام خرید بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد خیابان پی.سی. هوفاسترات است، همه برندهای معتبر دنیا در این خیابان نمایندگی دارند و با ورود به این خیابان می‌توانید مجموعه‌ای از اقلام لوکس را خریداری نمایید. در ادامه توصیه می‌شود که حتی اگر مبلغ زیادی برای خرید در نظر نگرفته‌اید حتماً از این خیابان زیبا دیدن نمایید و از تماشای مغازه‌ها لذت ببرید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!