بهترین دیدنی های هلند چیست؟

دیدنی های هلند

دیدنی های هلند – بازدید از جاذبه های گردشگری هلند را به همه گردشگران تور هلند و گردشگرانی که با ویزای شینگن وارد این کشور بسیار زیبا شده اند پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با دیدنی های هلند و جاذبه‌های تفریحی مذهبی آن آشنا کنیم، کشوری توسعه یافته که در سال های اخیر توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب کند.

در ادامه به برخی از جاذبه‌های گردشگری هلند اشاره می‌کنیم:

تاریخچه ای کوتاه از کشور هلند

یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان کشور هلند می‌باشد که حدود 15 میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، بخش اعظمی از این کشور با آب پوشیده شده است، این کشور از جاذبه‌های توریستی بسیاری تشکیل شده است که با سفر به هلند می‌توانید از آنها دیدن کنید.

ناگفته نماند که آبراه‌ها و دریاچه‌های زیبای واقع در این کشور جلوه خاصی را به محیط آنجا بخشیده است.

دیدنی های هلند

دیدنی های هلند پارک ملی هوخه ویلوه

این پارک یکی از پارک‌های مهم کشور هلند است که به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری هلند در برنامه بازدید توریست‌های این کشور قرار گرفته است، مساحت زیادی از این پارک شامل گیاهان خاص و حیواناتی از قبیل گوزن و گراز وحشی تشکیل شده است، درواقع می‌توان از آن به‌عنوان یک حیات وحش جالب و زیبا یاد کرد. دوچرخه سواری یکی از امکاناتی ست که نگام مراجعه به این پارک در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید به‌خوبی از همه قسمت‌های آن دیدن نمایید.

دیدنی های هلند

جوردان از جاذبه‌های گردشگری هلند

منطقه جوردان یکی از جاذبه‌های گردشگری هلند است که در گذشته متعلق به طبقه کارگر بوده است اما به مرور توسعه یافته و اکنون جزو برترین مناطق گردشگری کشور هلند بشمار می‌آید، نمایگاه ها و فروشگاه‌های متعددی در خیابان‌های این منطقه وجود دارد که می‌توانید به روز ترین اقلام برند دنیا را در آن مشاهده نمایید.

دیدنی های هلند

اوترخت از جاذبه‌های گردشگری هلند

اوترکت (اوترخت) یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری هلند بشمار می‌آید که سالانه گردشگران تورهلند و یا تور اروپا بسیاری را به خود جذب می‌کند، قدمت این شهر از گذشته‌های دور مورد توجه بسیاری از مردم دنیا بوده است و ناگفته نماند که این قدمت از روی طراحی‌های آنتیکو محله‌های قرون وسطایی آن کاملاً واضح و مشخص است.

بلندترین کلیسای گوتیک نیز در همین منطقه واقع شده است که می‌توانید از آن بازدید نمایید.

دیدنی های هلند

باغ‌های کوکنهف بخشی از جاذبه‌های گردشگری هلند

این باغ از دیدنی های هلند بشمار می آید. مناسب‌ترین تایم برای بازدید از این باغ گل زیبا فصل بهار است چون در این فصل گل‌ها در بهترین و زیباترین موقعیت خود قرار گرفته‌اند، زیبایی گل‌های این باغ باعث شده آن را با نام “باغ اروپا” نیز بشناسند.

این باغ از بزرگ‌ترین باغ‌های موجود در دنیاست کهاز بیشترین تنوع گونه و رنگ برخوردار است. به مسافران تور هلند پیشنهاد می‌کنیم که بدون دیدن لاله‌های این کشور سفر خود را به پایان نرسانند.

دیدنی های هلند

شهر لایدن از برترین دیدنی های هلند

این شهر در نزدیکی شهر آمستردام واقع شده است، قدیمی‌ترین داشنگاه کشور هلند در این شهر قرار دارد و همین امر باعث شده به شهر جوانان شهرت پیدا کند اما همچنان معماری سنتی آن بسیار مورد توجه بوده است.

دیدنی های هلند

کیدردیک از جاذبه‌های گردشگری هلند

دهکده کیدردیک در نزدیکی رتردام قرار دارد، این دهکده پر شده از آسیاب‌های بادی که مربوط به دوران قرون وسطی هستند، خوب است بدانید که در سال 1997 یونسکو آن را به‌عنوان یک میراث جهانی ثبت کرد. در ماه سپتامبر شب‌های زیبایی در این دهکده رقم می‌خورد، نور پردازی‌های این شب‌ها می‌تواند شما را بسیار هیجازده کند. جلوه خاص شب‌های این دهکده وصف نشدنی ست.

دیدنی های هلند

به یس بوسخ، پارک ملی مهم و یکی از جاذبه‌های گردشگری هلند

منطقه نهایی که در آن جزر و مد آب شیرین صورت می‌پذیرد پارک ملی به یس بوسخ است، این تنها منطقه دارای این ویژگی مهم است که در این منطقه باقی مانده است. دلتای قرار گرفته در آن حاصل برخورد چندین رود است که حیوانات و گیاهان متفاوتی را در خود جای داده است. تفریحات جالب این منطقه دوچرخه سواری، قایق رانی، اسب سواری و پیاده روی می‌باشد که نوعی ورزش نیز به حساب می‌آیند.

دیدنی های هلند

دریاچه ایسومیر از جاذبه‌های گردشگری هلند

وسیع‌ترین دریاچه موجود در کشور هلند می‌باشد که ساخت یک سد موجب تشکیل آن شده است، جلوه زیبایی در آب و هوای سرد و مه آلود سال دارد و گردشگران می‌توانند از امکانات تفریحی آن از جمله موج سواری، قایق سواری و شنا بهره مند گردند.

دلفت از جاذبه‌های گردشگری هلند

شهر دلفت در بخش جنوبی کشور هلند واقع شده است که جزو نواحی گردشگری تاریخی به شمار می‌آید، در واقع این شهر جلوه‌ای از یک کشور قدیمی به نام هلند را به نمایش می‌گذارد و وجود کانال‌ها در آن نمای بسیار زیبایی را به شهر بخشیده است. هنگام بازدید از این منطقه از موزه استدیک و کلیسای قدیمی شهر نیز دیدن کنید. هنردوستان بسیاری جذب موزه استدیک شده‌اند.

دیدنی های هلند

جزایر فریزیان از مهمترین جاذبه‌های گردشگری هلند

این جزیره از هلند تا دانمارک امتداد دارد و در سال 2009 به‌عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است، این منطقه از جزیره‌ها و دهکدا های متعددی تشکیل شده است که شکوه و عظمتی وصف ناپذیر را به رخ مخاطب می‌کشد. تفریحات موجود در این منطقه شامل دوچرخه سواری یا پیاده روی می‌باشد. سواحل شنی بسیار زیبای آن سالانه گردشگران تور هلند و یا تور اروپا زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

دیدنی های هلند

میدان رامبراند از جاذبه‌های گردشگری هلند

میدان رامبراند یکی از میدان‌های مهم کشور هلند می‌باشد که جزو مناطق شلوغ شهر آمستردام به شمار می‌آید. نام این میدان از نام یکی از نقاشان مطرح این کشور گرفته شده است که مجسمه او نیز در وسط میدان قرار گرفته است. این میدان در سال 1668 به‌عنوان بازار کره ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت و اکنون جزو مهمترین مناطق تاریخی این کشور محسوب می‌شود.

دیدنی های هلند

میدان دام از مهمترین جاذبه‌های گردشگری هلند

میدان دام یکی از جاذبه گردشگری مهم کشور هلند می‌باشد که با کاخسلطنتی معروف این شکرو حاطه شده است، این میدان از مناطق تاریخی شهر آمستردام بشمار می‌آید و بسیار قدیمی ست، بنایی به احترام قربانیان جنگ جهانی دوم در وسط این میدان ساخته شده است که بسیار مورد توجه تورست ها قرار می‌گیرد.

دیدنی های هلند

پل لاغر از دیگر جاذبه‌های گردشگری هلند

مشهورترین پل بر روی رودخانه آمستل هلند ساخته شده است که به پل لاغر معروف است، این پل برای عبور عابران پیاده مورد استفاده قرار می‌گیرد و برترین پل در میان 12 هزار پل موجود در شهر آمستردام است.

دیدنی های هلند

بازار شناور از جاذبه‌های گردشگری هلند

یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق کشور هلند بازار شناور آن می‌باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این بازار مختص گل است که در یکی از کانال‌های شهر آمستردام واقع شده است و سالانه گردشگران تور هلند یا تور اروپا بسیاری را به خود جذب می‌کند.

دیدنی های هلند

ایستگاه مرکزی، خانه آن فرانک، کاخ سلطنتی، بگینج و موزه دریایی نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری هلند می‌باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

بابازاده 28 بهمن 1397 پاسخ

ممنون از نظرتون
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتونید با من در تماس باشید
با تشکر فراوان
سفری دیگر
88851080

Iran 22 دی 1397 پاسخ

ممنون از شما عالی بود