با بهترین دیدنی های اتریش آشنا شوید

با بهترین دیدنی های اتریش آشنا شوید

سفر به کشور‌های اروپایی یکی از تفریحات همگان در سراسر دنیا می‌باشد. یکی از این کشور‌ها اتریش است. اتریش کشوری کوهستانیاست. دیدنی های اتریش بسیار زیاد می‌باشد. دیدنی های اتریش شامل رودخانه‌ها، دره‌ها، کوه‌های برفی، موزه، معماری‌ها، باغ وحش‌، کلیسا و مکان‌های دیدنی، تفریحی گردشگری بسیاری می‌باشد که این منطقه را به مکان مناسبی برای توریست‌ها و گردشگران تبدیل نموده است. اگر قصد سفر به اتریش را دارید برای آشنایی با دیدنی‌های اتریش بهتر است تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

با بهترین دیدنی های اتریش آشنا شوید | یوروپ تورز

وین و برترین دیدنی‌ های اتریش

شهر وین پایتخت کشور اتریش و یکی از دیدنی های اتریش می‌باشد. در این شهر تئاتر‌های خیابانی، باله، اپرا، نمایش‌های موزیکال، نگارخانه‌ها و … برگزار می‌شود؛ اما این برنامه‌ها تنها تفریحات و دیدنی های اتریش در شهر وین نیستند. این شهر تفریحگاه‌ها و مکان‌های دیگری نیز دارد، از جمله چندین قصر سلطنتی، موزه‌های شگفت انگیز و همچنین هوفبورگ، منزل حاکمین هابزبورگ، که جزو مکان‌های سنتی این منطقه ‌می‌باشد. اگرچه مکان‌های سنتی زیادی در این شهر وجود دارد اما زندگی مردم این منطقه بسیار مدرن می‌باشد.

وین و برترین دیدنی‌ های اتریش | یوروپ تورز

هالستات (Hallstatt)

هالستات یک دهکده در اتریش می‌باشد که از جمله زیبا‌ترین و پربازدید‌ترین دیدنی های اتریش می‌باشد. از تفریحاتی که در این دهکده می‌توان به آن پرداخت، کوهنوردی، پیاده روی و قایق سواری می‌باشد. همین طور خانه استخوانی Beinhaus از مکان‌های دیدنی اتریش است. علت نام گذاری این خانه به این دلیل است که با ورود به این خانه با حجم زیادی از استخوان‌های باقی مانده از اجساد روبرو می‌شویم که به دلیل کمبود قبرستان، به محلی برای دفن کردن اجساد تبدیل شده بود. این مکان با وجود ترسناک بودن، می‌تواند برای تفریح و بازدید تجربه‌ای هیجان انگیز برای بازدید کنندگان دیدنی های اتریش به وجود آورد.

هالستات (Hallstatt) | یوروپ تورز

سالزبورگ (Salzburg)

سالزبورگ از جمله دیدنی های اتریش می‌باشد که مورد بازدید افراد علاقه‌مند به موسیقی می‌باشد. این شهر زادگاه هنرمند معروف موتزارت است. افراد در این مکان می‌توانند به گالری‌ها، موزه‌ها و رستوران‌ها و مراکز خرید و بازار کشاورزان بروند و از سفر خود لذت ببرند.

سالزبورگ (Salzburg) | یوروپ تورز

اینزبروک (Insbruck)

اینبروک از دیدنی های اتریش می‌باشد که شامل کوه‌های برفی و ساختمان‌های بلند برفی است. زیبایی این منطقه به گونه‌ای است که فرد با دیدن این منظره، گویی به تصویر منظره‌ای نقاشی شده نگاه می‌کند. کوه‌های برفی این منطقه سبب شده که علاقه مندان به کوه نوردی و اسکی توجه زیادی به این منطقه داشته باشند و در سفر به دیدنی های اتریش حتما به اینزبروک نیز سر بزنند. قلعه امبراس، موزه هنر مردمی و کلیسای کورت از جمله دیدنی های اتریش می‌باشد.

اینزبروک (Insbruck) | یوروپ تورز

الپباچ (Alpbach)

زیباترین دهکده‌ی اتریش الپباچ می‌باشد که توسط کوه‌های برفی احاطه شده است و به دلیل شیب مناسب کوه‌های برفی، این منطقه نیز از مکان‌های مورد علاقه کوهنوردان و اسکی بازان در سفر به دیدنی های اتریش می‌باشد. البته زیبا بودن این دهکده فقط محدود به کوه‌های برفی آن نیست بلکه از دیگر دلایل پربازدید بودن این منطقه، خانه‌های چوبی زیبا، مزارع دام پروری و صنایع دستی سنتی می‌باشد. صنایع دستی توسط افراد بومی و اصیل این منطقه ساخته می‌شوند. هم چنین الپباچ تغییرات اتریش در گذر زمان را برای توریست‌های بازدید‌کننده از دیدنی های اتریش به نمایش می‌گذارد.

الپباچ (Alpbach) | یوروپ تورز

جاده آلپی گراس گلاکنر (Grossglockner Alpine Road)

این جاده راهی برای رسیدن توریست‌های بازدید کننده‌ از دیدنی های اتریش به پارک ملی هوهه تائرن و ارتفاعات گراس گلاکنر (بلندترین کوه‌های اتریش) می‌باشد؛ که زیبایی این جاده با جنگل‌های کوهستانی، علفزارهای آلپ و دشت‌های یخ و صخره‌های تند سبب شده که ارزش زیادی برای بازدید توسط گردشگران دیدنی های اتریش داشته باشد. برای عبور از این جاده نه تنها از وسایلی مثل موتورسیکلت، اتوبوس و دوچرخه می‌توان استفاده کرد بلکه می‌توان با پای پیاده نیز از این جاده عبور کرد.

جاده آلپی گراس گلاکنر (Grossglockner Alpine Road) | یوروپ تورز

موست ویرتل (Mostviertel)

موست ویرتل از جمله دیدنی های اتریش می‌باشد؛ که بازدید از آن بسیار هیجان انگیز است. پیوند بین علفزارهای سبز در شمال با قله‌های پربرف در جنوب زیبایی این منطقه را دو چندان می‌کند. این مکان نیز یکی از مکان‌های مورد علاقه کوهنوردان و طرفداران اسکی در بازدید از دیدنی های اتریش است.

موست ویرتل (Mostviertel) | یوروپ تورز

قلعه هوچواسترویتز (Hochosterwitz Castle)

یکی از جذاب‌ترین دیدنی های اتریش این قلعه می‌باشد؛ که گردشگران تور بازدید از دیدنی های اتریش بازدید از آن را در هیچ شرایطی نباید از دست بدهند. این قلعه‌ رویایی برفراز قله‌ی دولومیتی 160 متری قرار دارد. البته در همه‌ی روز‌های سال نمی‌توان از این قلعه بازدید کرد زیرا زمان بازدید این قلعه در محدوده‌ی زمانی بین عید پاک تا پایان اکتبر می‌باشد و فقط در این دوره‌ی زمانی بازدید کنندگان دیدنی‌های اتریش می‌توانند وارد این قلعه شده و مسیری 620 متری از درون آن طی کنند و در آخر نمای شگفت انگیز آن را مشاهده نمایند.

قلعه هوچواسترویتز (Hochosterwitz Castle) | یوروپ تورز

فاکر سی (Faaker See)

یکی ازدیدنی‌های اتریش فاکر سی می‌باشد. فاکر سی یک دریاچه است که در میان رود‌های آلپ در منطقه یکارینتیای اتریش واقع شده است. نیلگون بودن و زلال بودن این دریاچه سبب زیبایی دو چندان این رودخانه شده است. افراد زیادی از جمله افراد بومی این منطقه یا توریست‌ها و بازدید کنندگان می‌توانند در این دریاچه شنا کرده و حتی به ماهی‌گیری بپردازند. این دریاچه پنجمین دریاچه‌ی اتریش بوده و ازپربازدید‌ترین دیدنی‌های اتریش می‌باشد.

فاکر سی (Faaker See) | یوروپ تورز

کاخ بلودر (Belvedere Palace)

کاخ بلودر یکی از دیدنی‌های اتریش است که قبلا در دست ملکه ماریا ترزا بوده است و از دو قسمت بالا و پایین تشکیل شده است این کاخ فقط به عنوان یک شاهکار هنر معماری شناخته نشده است بلکه از جمله‌ معروف‌ترین موزه‌‌های جهان محسوب می‌شود؛ در این کاخ کلسیونی از نقاشی‌های معروف جمع آوری شده است.

در کاخ بالا می‌توان منظره‌ی زیبایی از وین و در کاخ پایین مزارع مرکبات با 4000 گونه گیاهی را مشاهده کرد. فصول مناسب برای بازدید از این قصر فصل تابستان و بهار است زیرا در این فصل همه‌ی گونه‌های گیاهی روییده شده و همه جا سرسبز و زیبا می‌باشد.

کاخ بلودر (Belvedere Palace) | یوروپ تورز

کلیسای اشتفان

این کلیسا مشهور‌ترین کلیسای کشور اتریش و شهر وین می‌باشد. این کلیسا در مرکز شهر وین و در میدان اشتفان قرار دارد و از جمله مکان‌های دیدنی اتریش است. کلیسای اشتفان دارای ۱۰۷ متر طول و ۳۴ متر عرض می‌باشد و اندازه‌ی بلندترین گلدسته‌ آن به ۱۳۶ متر می‌رسد. بازدید کنندگان باید از ٣٤٣ پله بالا بروند تا به بالای برج برسند، اما منظره‌ زیبای آن به طی کردن آن همه پله می‌ارزد.

کلیسای اشتفان | یوروپ تورز

پارک پراتر (Prater Park)

این پارک محبوب‌ترین پارک وین و از دیدنی‌های اتریش می‌باشد که شامل استادیوم ورزش و استخر شنا و عمارت فرنگی برای استراحت و منطقه‌ای ایده آل برای پیاده روی، دوچرخه سواری یا آهسته دویدن است.

چرخ و فلک غول پیکر و لوکومتیو بخاری قدیمی از وسایل جذاب و مفرح این پارک می‌باشد که گردشگران دیدنی‌های اتریش می‌توانند با استفاده از این وسایل اوقات خوشی را سپری کنند.

پارک پراتر (Prater Park) | یوروپ تورز

باغ وحش وین

این باغ وحش که در کنار کاخ شنبرون قرار دارد و در سال ۱۷۵۲ م ساخته شده است، از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های دنیا می‌باشد. در این باغ وحش بیش از ۷۵۰ گونه از حیوانات نگهداری می‌شوند که به دو صورت محبوس در قفس و یا آزاد در محیط زندگی می‌کنند. توریست‌های بازدید کننده‌ از دیدنی‌های اتریش می‌توانند در کنار این حیوانات آزاد یا محبوس از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببرند.

باغ وحش وین | یوروپ تورز

شهرداری وین

یکی دیگر از دیدنی‌های اتریش عمارت شهرداری وین است که  یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی اتریش می‌باشد. این عمارت در سال 1872 تا 1883 ساخته و تاسیس شد. این ساختمان کنار عمارت و ساختمان پارلمان اتریش قرار دارد و همیشه جشن‌ها و فستیوال‌های متفاوتی در طول سال در آنجا برگزار می‌شود. افرادی که به آثار باستانی و قدیمی علاقه‌مند هستند می‌توانند از این مکان در اتریش بازدید نمایند.

رینگ اشتراسه

بخش بزرگی از شهر را رینگ اشتراسه شامل می‌شود که بلواری پهن و پردرخت می‌باشد. مهم‌ترین قسمت بلوار فاصله‌ی کمتر از دو کیلومتری میان دانشگاه و تالار اپراست. بهتر است توریست‌های بازدید‌کننده از دیدنی‌های اتریش فاصله‌ی میدان دانشگاه و تالار اپرا را پیاده طی کنند تا از زیبایی این خیابان لذت ببرند. توریست‌ها و بازدید کنندگان دیدنی‌های اتریش می‌توانند این مسیر را با دوچرخه و موتور سیکلت و تراموا نیز طی کنند.

رینگ اشتراسه | یوروپ تورز

نکاتی دیگر برای سفر به اتریش

از آنجا که دیدنی‌های اتریش بسیار زیاد و متنوع هستند وسفر به این کشور می‌تواند لحظات خاطره انگیزی برای فرد بوجود آورد بنابراین باید قبل از سفر با نقاط مختلف و دیدنی‌های اتریش آشنا بوده تا طبق برنامه‌ریزی قبلی از دیدنی‌های اتریش بازدید کرده و هنگام بازدید بتوان لذت بیشتری برد.

علاوه بر آشنایی با مکان‌های گردشگری اتریش، توریست‌ها برای سفر به مکان‌های گردشگری اتریش، باید با قوانین این کشور آشنا بوده و مدارک و پول لازم را همراه با خود برده و طبق تاریخ از قبل تعیین شده خاک این کشور را ترک و به میهن خود بازگردند. همانطور که در متن هم مشاهده شد با توجه به دیدنی‌های اتریش این کشور مکان بسیار خوبی برای سفر و استراحت می‌باشد و با سیاحت از دیدنی‌های اتریش لذت یک سفر اروپایی را تجربه خواهید کرد.

نکاتی دیگر برای سفر به اتریش | یوروپ تورز

سوالات متداول دیدنی های اتریش

چه چیزی کشور اتریش را دیدنی و توریستی کرده است؟

دیدنی‌های اتریش بسیار زیاد می‌باشد. دیدنی‌های اتریش شامل رودخانه‌ها، دره‌ها، کوه‌های برفی، موزه، معماری‌ها، باغ وحش‌، کلیسا و مکان‌های دیدنی، تفریحی گردشگری بسیاری می‌باشد که این منطقه را به مکان مناسبی برای توریست‌ها و گردشگران تبدیل نموده است.

چه چیزهایی در سطح شهر اتریش اجرا میشود؟

در این شهر تئاتر‌های خیابانی، باله، اپرا، نمایش‌های موزیکال، نگارخانه‌ها و … برگزار می‌شود.

مکان های سنتی کشور اتریش چه مکان هایی است؟

این شهر تفریحگاه‌ها و مکان‌های دیگری نیز دارد، از جمله چندین قصر سلطنتی، موزه‌های شگفت انگیز و همچنین هوفبورگ، منزل حاکمین هابزبورگ، که جزو مکان‌های سنتی این منطقه ‌می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!