دعوتنامه نمایشگاهی آلمان | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه نمایشگاهی آلمان | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه نمایشگاهی آلمان، نیز یکی از انواع دعوتنامه‌هایی است که با دریافت آن می‌توانید برای درخواست ویزای آلمان به سفارت این کشور مراجعه کنید.

در برخی از کشورها از جمله آلمان، برای اینکه به آنجا سفر کنید نیاز به یک دعوتنامه سفر دارید. دعوتنامه نمایشگاهی آلمان نیز یکی از انواع دعوتنامه‌هایی است که با دریافت آن می‌توانید برای درخواست ویزای آلمان به سفارت این کشور مراجعه کنید. این دعوتنامه باید توسط برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها برای شما ارسال شود.

دعوتنامه نمایشگاهی چیست؟

دعوتنامه برگه‌ای است که از طرف اقوام یا سرکارگرتان در کشور مبدأ برای شما ارسال می‌شود و به وسیله آن از شما دعوت می‌شود تا به کشور فوق سفر کنید. دعوتنامه‌ها انواع مختلفی دارند. از جمله دعوتنامه توریستی، دعوتنامه تجاری، دعوتنامه نمایشگاهی، دعوتنامه کاری، دعوتنامه تحصیلی و دیگر دعوتنامه‌های معمول.

دعوتنامه نمایشگاهی آلمان | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی آلمان | 88851080-021

دعوتنامه نمایشگاهی آلمان

آلمان یکی از کشورهای صنعتی معروف در دنیا به حساب می‌آید. به همین خاطر سالیانه تعداد زیادی نمایشگاه صنعتی در سطوح بین‌المللی در این کشور برگزار می‌شود؛ و افراد بسیاری از کشورهای مختلف جهان برای حضور در این نمایشگاه‌ها اقدام به گرفتن ویزای آلمان کرده و عازم خاک آلمان می‌شوند. در ایران نیز صنعتگران در اغلب نمایشگاه‌های آلمان شرکت می‌کنند. برای اخذ ویزای آلمان جهت حضور در این نمایشگاه‌ها شما نیاز به دعوتنامه نمایشگاهی آلمان خواهید داشت.

به صورت کلی خود برگزار کنندگان این نمایشگاه‌ها برای شرکت‌ها و اشخاصی که قصد شرکت در این نمایشگاه‌ها را داشته باشند دعوتنامه نمایشگاهی ارسال می‌کنند. در این دعوتنامه لازم است اطلاعات کامل فرد ارسال‌کننده دعوت و اطلاعات کامل فردی که دعوتنامه برای او ارسال شده است آورده ‌شود.

همچنین هدف از سفر و مکان اسکان و نحوه تأمین هزینه‌های سفر اشخاص در دعوتنامه نمایشگاهی آلمان باید درج شده باشد. پس از دریافت دعوتنامه نمایشگاهی افراد دعوت شده می‌توانند به سفارت‌خانه آلمان مراجعه کرده و برای اخذ ویزای آلمان اقدامات لازم را انجام دهند. مدت زمان ویزای این کشور که با دعوتنامه نمایشگاهی آلمان صادر ‌شود با توجه به مدت زمان نمایشگاه مشخص می‌شود؛ و پس از اتمام زمان نمایشگاه شخص دریافت‌کننده دعوتنامه باید به کشور خود باز گردد.

نکته دیگری که برای اخذ ویزای آلمان باید به آن توجه داشت مدت زمان لازم برای طی کردن مراحل اداری اخذ ویزا است. به این منظور اگر قصد حضور در یکی از نمایشگاه‌های آلمان را داشته باشید؛
لازم است لااقل از بیست تا سی روز قبل، دعوتنامه نمایشگاهی آلمان برای شما صادر و ارسال شده باشد. تا زمان لازم برای طی کردن  مراحل درخواست ویزای آلمان را داشته باشید؛ و به مشکلی برخورد نکنید.

دعوتنامه نمایشگاهی آلمان | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی آلمان | 88851080-021

سوالات متداول دعوتنامه نمایشگاهی آلمان

دعوتنامه چیست؟

دعوتنامه برگه‌ای است که از طرف اقوام یا سرکارگرتان در کشور مبدأ برای شما ارسال می‌شود و به وسیله آن از شما دعوت می‌شود تا به کشور فوق سفر کنید.

انواع دعوتنامه آلمان چه نوع هایی هستند؟

از جمله دعوتنامه توریستی، دعوتنامه تجاری، دعوتنامه نمایشگاهی، دعوتنامه کاری، دعوتنامه تحصیلی و دیگر دعوتنامه‌های معمول.

چگونه باید دعوتنامه نمایشگاهی آلمان را دریافت کنیم؟

به صورت کلی خود برگزار کنندگان این نمایشگاه‌ها برای شرکت‌ها و اشخاصی که قصد شرکت در این نمایشگاه‌ها را داشته باشند دعوتنامه نمایشگاهی ارسال می‌کنند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

ضيابخش رضازاده 8 آبان 1397 پاسخ

با سلام من نياز به يك دعوتنامه نمايشگاهي يا همان كارت نمايشگاهي از المان دارم براي نيمه دوم اذر ماه منظورم اينه نمايشگاه تاريخ برگزاريش در ١٥ اذرماه ٩٧باشه در كشور المان هزينش چقدر ميشه( صرفا يه كارت نمايشگاهي )

صدف 29 خرداد 1397 پاسخ

سلام و احترام
من توی آلمان چند تا دوست دارم با شرایط کاری مختلف و میخوام امسال حتما برم المان
چجوری میتونم برم و دنبال راحت ترین راه هستم ک با کمترین مشکل بتونم شینگن بگیرم