دعوتنامه تجاری آلمان | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه تجاری آلمان | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه تجاری آلمان به منظور انجام فعالیت‌های تجاری بین شرکت‌های مختلف، خرید و فروش و غیره ارسال می‌شود. هدف شما از مسافرت به آلمان و طول مدتی که …

گاهی اوقات دعوتنامه از جانب برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها و به منظور تجارت صورت می‌گیرد. دعوتنامه تجاری آلمان دریافت ویزا را آسان‌تر می‌کند و سبب می‌شود نیازی به ارائه مدارک بیشتر نداشته باشید. در واقع برای سفر و رفتن به کشور آلمان داشتن دعوتنامه ضروری است. دعوتنامه تجاری آلمان قوانینی دارد که باید برای داشتن اعتبار دعوتنامه، این قوانین رعایت شود. در این صورت این دعوتنامه در روند صدور ویزا تاثیرگذار خواهد بود. دعوتنامه تجاری آلمان از دعوتنامه‌های مهم این کشور است.

دعوتنامه تجاری آلمان

دعوتنامه تجاری آلمان به منظور انجام فعالیت‌های تجاری بین شرکت‌های مختلف، خرید و فروش و … ارسال می‌شود. هدف شما از مسافرت به آلمان و طول مدتی که در آن کشور می‌خواهید بمانید در این نوع دعوتنامه باید مشخص شود. طبق قانون اقامت در آلمان، اگر تامین هزینه‌های سفر تجاری شما بر عهده کسانی که دعوت‌کننده هستند باشد باید به صورت رسمی در بندهای 66 الی 68 ذکر گردد. دعوتنامه آلمان به دو صورت رسمی و غیر رسمی می‌تواند ارائه شود که به مراتب دعوتنامه رسمی تاثیر بالاتری نسبت به نوع غیر رسمی آن دارد.

شرایط دعوتنامه تجاری آلمان

در هنگام مراجعه به سفارت خانه آلمان برای تحویل دعوتنامه تجاری آلمان باید اصل و کپی آن را ارائه دهید و به این نکته توجه داشته باشید که اگر دعوتنامه شما برای ورود به آلمان تجاری باشد بستگان و افراد خانواده شخصی که دعوت‌کننده است نمی‌توانند برای درخواست ویزای آلمان از آن استفاده کنند. این دعوتنامه که از جانب شرکت‌ها ارسال می‌گردد و توضیحات آن مطابق قوانین کشورها ذکر می‌شود، در روند صدور ویزای آلمان بسیار تاثیر خواهد داشت.

از تاریخ 15 ماه دسامبر سال 2011 اگر قصد سفر تجاری و بازرگانی دارید برای درخواست دریافت ویزا باید مدارکی ارائه دهید. این مدارک شامل اصل دعوتنامه تجاری امضا شده است که طول مدت سفر و هدف شما باید در آن ذکر گردد. هم چنین گواهی جدید ثبت شرکت دعوت‌کننده در کشور آلمان و کپی گذرنامه از دارنده امضای مجاز لازم است.

دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

سوالات متداول ویزای تجاری آلمان

دعوتنامه آلمان چیست و چه اهمیتی دارد؟

دعوت نامه تجاری آلمان دریافت ویزا را آسان‌تر می‌کند و سبب می‌شود نیازی به ارائه مدارک بیشتر نداشته باشید.

دعوتنامه تجاری آلمان چیست؟

دعوت نامه تجاری آلمان به منظور انجام فعالیت‌های تجاری بین شرکت‌های مختلف، خرید و فروش و … ارسال می‌شود.

دعوتنامه تجاری آلمان توسط چه کسانی ارسال میشوند؟

این دعوت نامه که از جانب شرکت‌ها ارسال می‌گردد و توضیحات آن مطابق قوانین کشورها ذکر می‌شود، در روند صدور ویزای آلمان بسیار تاثیر خواهد داشت.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

3 نظر

عماد 27 مرداد 1398 پاسخ

با سلام.اگر دوبار ریجکتی داشته باشم از ایتالیا وفرانسه.ایا با دعوتنامه تجاری از یک‌وکیل المانی برای ثبت شرکت در المان شانسی دارم.۲۵ هزار یورو توسط وکیل در یک بانک المانی حساب باز شده

مهدوی 28 مهر 1397 پاسخ

با سلام
آیا شخصی که در کشور آلمان ساکن است شرایط خاصی برای ارسال دعوتنامه باید تجاری داشته باشد؟

بابازاده 28 بهمن 1397 پاسخ

با سلام و احترام
باید شهروند آن کشور باشد

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتونید با من در تماس باشید
با تشکر فراوان
سفری دیگر
88851080