راهنمایی کامل نحوه خرید از پاریس فرانسه

راهنمایی کامل نحوه خرید از پاریس فرانسه

راهنمای خرید در پاریس

شما هم می خواهید به پاریس سفر کنید و اجناس مارک و اصل مورد نظرتان را با خرید از پاریس تهیه نمایید؟ هنوز نمی دانید بهترین مراکز خرید پاریس، در کدام نقاط شهر هستند؟ همواره گردشگران تور اروپا و تور پاریس بدنبال بهترین مراکز خرید در پاریس هستند ما به آن ها می گویین نگران نباشید. چرا که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با مراکز خرید در پاریس آشنا کرده و بگوییم بهتر است چه چیز هایی از پاریس خریداری کنید.

خرید در پاریس
خرید در پاریس

پاریس به مرکز مد جهان مشهور است. بعید است به پاریس سفر کنید، اما لذت گشت و گذار در بازار های را از دست بدهید. پس اگر به دنبال خرید اجناس اصل و برند های معروف دنیا هستید. حتماً به مراکز خرید پاریس مراجعه کنید.

پاریس تنها به لباس و کیف و کفش شهرت ندارد، شما در فرانسه و پاریس می توانید هر آن چه که فکر می کنید را با برند معروف مد نظر تان پیدا کنید. البته باید پیش از سفر به فرانسه یک لیست کامل و دقیق از خرید در پاریس که دوست دارید انجام دهید را تهیه نمایید. اما در ادامه می خواهیم بیش تر در این باره صحبت کنیم، تا بتوانید به راحتی در بازار های فرانسه گشت بزنید و خرید کنید.

خرید در پاریس
خرید در پاریس

بهترین فصل حراج پاریس

حراج در کشور فرانسه معمولاً  دو بار و در فصل های زمستان و تابستان اتفاق می افتد. حراج تابستانه در ماه سپتامبر انجام می شود. و شما در این ماه می توانید لوازم و کالاهای مورد نیاز خود که عموماً ویژه ی تابستان هستند را از بازار های فصلی و حراج تابستانه پاریس خریداری کنید.

حراج زمستانه نیز پیش از سال نو میلادی شروع می شود. شما با خرید در پاریس در حراج زمستانه می توانید کلیه لوازم و لباس های زمستانی مورد نظرتان را با قیمت فوق العاده پایین خریداری کنید. بهترین ساعات رفتن به حراج و خرید در پاریس نیز ساعات ابتدایی روز و وقت ناهار می باشد. چرا که در این موقع از روز هم می توان اجناس بهتری پیدا کرد و هم ازدحام کمتری وجود خواهد داشت.

در نهایت می توان گفت این ساعت از روز بهترین زمان خرید از پاریس می باشد. البته فرانسوی ها اعتقاد دارند علاوه بر این ساعات از روز، بهترین زمان خرید از پاریس و حراج ها ،روزهای میانی هفته است. چرا که معمولاً در این روز ها افراد سرکار هستند و جمعیت کمتری قصد خرید در پاریس را دارند. این فرصت برای گردشگران تور اروپا و تور پاریس فرصت مناسبی برای خرید و گردش در مراکز خرید است.

بهترین مراکز خرید پاریس

همان طور که گفتیم در فرانسه و پاریس مراکز خرید متعدد و بزرگی وجود دارد که عرضه کننده ی انواع برند معروف و اجناس مد جهان می باشد. در این جا می خواهیم تعدادی از معروف ترین خیابان ها و مراکز خرید در پاریس را معرفی نماییم تا در هنگام خرید از پاریس بتوانید راحت تر تصمیم گیری کرده و بدون ابطال وقت به خرید در پاریس بپردازید. از این بین می توان به خیابان معروف شانزه لیزه، گالری لافایت، خیابان مون پارناس، بلوار سن میشل و سن ژرمن، رو سنت اونوره، رودو پاسی و ….. اشاره کرد.

خیابان شانزه لیزه مشهور ترین خیابان فرانسه است که اگر قصد خرید در پاریس و به خصوص یک خرید لوکس از پاریس را دارید می توانید در این خیابان اقدام به خرید از پاریس کنید.

به واقع گران ترین برند های جهان همه در این خیابان جمع شده اند و شما می توانید اجناس اصل از هر برندی را در این خیابان پیدا کنید. اما اگر به دنبال خرید از پاریس و به ویژه خرید لباس از پاریس هستید، بهتر است به محله ی مون پارناس بروید. شما در این جا می توانید بهشت مد لباس را ببینید و اقدام به خرید از پاریس و بازار لباس پاریس کنید.

بهترین مراکز خرید پاریس
بهترین مراکز خرید پاریس

سوغاتی پاریس و فرانسه

قطعاً پاریس نیز مانند دیگر شهر ها و کشور های جهان سوغاتی های مخصوص به خود را دارد. در این جا می خواهیم بیش تر درباره ی سوغاتی های فرانسه که می توانید هنگام خرید از پاریس تهیه کنید، صحبت کنیم. بهترین چیز هایی که می توانید هنگام خرید در پاریس تهیه کنید، شامل موارد زیر می شود:

شیرینی ماکرون،  لباس و پوشاک،برج ایفل،عروسک دیزنی فرانسه،وعطر وادکلن با برند های معروف

این ها معروف ترین و پر فروش ترین سوغاتی های پاریس و فرانسه است که در هنگام خرید در پاریس می توانید تهیه کنید. البته معروف ترین آن ها عطر و ادکلن های فرانسه است که مشهور ترین برند های آن نیز متعلق به فرانسه می باشد که شامل برند لاگوست، شانل، بالنسیاگا، هرمس و …. می شود. هم چنین شیرینی ماکرون بسیار معروف است که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و از مواد مختلفی نیز ساخته شده است.

سوغاتی پاریس و فرانسه
سوغاتی پاریس و فرانسه

توصیه هایی در مورد خرید از پاریس

توصیه هایی که می توان پیش از خرید در پاریس داشت می تواند شامل این موارد شود:

به شما توصیه می کنیم پیش از سفر به پاریس، ابتدا لیستی از اجناسی که قصد خرید آن ها را دارید و در مورد آن تحقیق کرده اید را تهیه کنید. سپس در مورد مراکز خریدی که دوست دارید از آن ها خرید کنید، نیز کمی تحقیق و مشورت کنید و حدود قیمت های آن ها را به دست بیاورید.

پس از این کار بهتر است هزینه ی حدودی خریدتان را برآورد کنید و سپس برای سفر تصمیم گیری کنید. نکته دیگر این که سعی کنید در فصولی که حراج های ارزان برگزار می شود به فرانسه سفر کنید. یعنی بهتر است فصل زمستان و تابستان را برای سفرتان انتخاب کنید. تور اروپا و تور پاریس در فصول مناسب خود بهترین انتخاب برای سفر به این کشور هستند.

توصیه هایی در مورد خرید از پاریس
توصیه هایی در مورد خرید از پاریس

نتیجه گیری در مورد خرید در پاریس

در انتها بسیار سپاس گزاریم که وقت خود را در اختیار ما قرار داده و به مطالعه ی این مقاله پرداختید. امیدواریم با برنامه ریزی کامل به پاریس سفر کرده و ضمن سپری کردن اوقاتی خوش به گشت و گذار در بازار های پاریس بپردازید و اجناس مورد علاقه ی خود را خریداری نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!