ثبت شرکت در لهستان | شرایط و قوانین – هزینه ها – مراحل

ثبت شرکت در لهستان | شرایط و قوانین – هزینه ها – مراحل

آیا تابحال به ثبت شرکت در لهستان فکر کرده اید؟ قطعاً سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان یکی از روش های بسیار عالی برای پیشرفت افراد محسوب می شود. امروز قصد داریم یک سری اصول مهم در خصوص ثبت شرکت در لهستان را مورد بررسی قرار دهیم.

قوانین ثبت شرکت در لهستان

دولت لهستان از بهترین دولت ها در زمینه ی کسب و کار و ثبت شرکت های تجاری است. دولت لهستان فعالیت های کاری خود را تحت یک سری قوانین و به صورت اصولی دنبال می کند. به طور کلی از دید دولت لهستان اقامت و ثبت شرکت در لهستان برای کشورهای خارجی به درستی فراهم شده است.

برای ثبت شرکت در لهستان روش های مختلفی پیش روی شما قرار دارد که می خواهیم در ابتدا انواع ثبت شرکت در لهستان را مورد بررسی قرار دهیم.

لهستان از دسته کشورهایی است که برای سرمایه گذاران خارجی جایگاه و ارزش ویژه ای قائل می شود. این روند استقبال به نوعی از اصول مهم و قوانین مشهور در لهستان به شمار می رود.سرمایه گذاران می توانند با ثبت شرکت در لهستان فعالیت های مختلف خود را آغاز کرده و به سود بالایی دست یابند. ثبت شرکت در لهستان یکی از روش های بسیار عالی برای اقامت دائم در این کشور محسوب می شود.

قوانین ثبت شرکت در لهستان
قوانین ثبت شرکت در لهستان

انواع ثبت شرکت در لهستان

ثبت شرکت در لهستان با مسئولیت محدود از رایج ترین گزینه های تجاری محسوب می شود که تنها با 5000 زلوتی می توان به سادگی شرکت مورد نظر را به ثبت رساند.

اعضای هیئت مدیره این شرکت می توانند یک یا چند نفر باشند. شرکت باید مالیات بر درآمد شرکت را حتماً به صورت درست و کامل پرداخت کند. در این شرایط نیاز به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.

اولین گام برای ثبت شرکت در لهستان با مسئولیت محدود تهیه اساسنامه است که باید در دفتر اسناد رسمی ثبت شود. در اساسنامه باید اطلاعات کلی در مورد شرکت مانند نام و کسب و کار و همینطور اهداف شرکت و میزان سرمایه و ارزش رسمی سهام به درستی مشخص شود. از دیگر اطلاعات مهم برای ثبت شرکت در لهستان اسامی سهام داران و هیئت مدیره و همینطور اسناد اختلاط شرکت است.

سهام داران مسئول تعهدات شرکت هستند با این حال میزان سرمایه گذاری باید طبق اصول تعیین و تصویب شود. ثبت شرکت در لهستان به صورت دوره ای تعیین می شود. و باید مسئولیت دقیق در این خصوص مورد بررسی قرار بگیرد. برای انجام این امور ابتدا اقدام به تعیین وقت سفارت لهستان برای اخذ ویزای این کشور نمایید.

انواع ثبت شرکت در لهستان
انواع ثبت شرکت در لهستان

ثبت شرکت در لهستان به صورت سهامی

شرکت های سهامی در لهستان اغلب برای کسب و کار های بزرگ تأسیس می شود و یک یا چند نهاد حقیقی و یا حقوقی مسئول تأسیس آن هستند. حداقل سرمایه برای این نوع شرکت ،اعلام خواهد شد. در این نوع شرکت ها یک هیئت مدیره و همینطور هیئت های نظارتی اجرایی مختلفی حضور دارند.

هیئت های نظارتی بر مالیات بر درآمد نظارت می کنند. این شرکت باید در دادگاه ملی لهستان به ثبت برسد. یک سری افراد خاص با اهداف بزرگ می توانند این نوع شرکت را ثبت کنند. عموماً شرایط مالی خاصی برای ثبت شرکت در لهستان از نوع سهامی وجود دارد.

سهام داران در این شرکت ها به اندازه خود مسئول هستند و سهام های اعلام شده در بورس اوراق بهادار عرضه شده به طور دقیق قیمت گذاری می شود.یک چهارم هزینه های اعلام شده به مدت یک هفته غیر قابل برداشت اعلام می شود ،سپس می توانید سرمایه ی لازم را به سهام تبدیل کنید به این ترتیب به سودهای احتمالی نزدیک تر خواهید بود. در نظر داشته باشید که طرح های مطرح شده برای ثبت شرکت در لهستان از سوی تیم های مشاور ما بسیار ساده و سریع به تحقق خواهد رسید. برای ثبت شرکت در لهستان مقدمات اولیه ای نیاز است از جمله ویزای لهستان که باید هرچه زودتر اقدام به اخذ آن کنید.

ثبت شرکت در لهستان به صورت سهامی
ثبت شرکت در لهستان به صورت سهامی

ثبت شرکت در لهستان از نوع مشارکت مدنی

این نوع شرکت ها برای کسب و کار های کوچک و ابتدایی طراحی شده است. ثبت شرکت در لهستان به روش مذکور نیاز به دو نهاد حقیقی و یا حقوقی دارد و تنها شرکا باید شراکت نامه های خود را در دادگاه ملی لهستان به ثبت برسانند. دارایی ها در این لاین چه به صورت منقول و چه غیر منقول باید به صورت دقیق مشخص شود. پرداخت مالیات در این زمینه بسیار مهم و ضروری است.

شرکت های خارجی هم می توانند در لهستان از طریق راه اندازی یک سری شعبات اقدام به سودآوری عظیمی کنند. در نظر داشته باشید که راه اندازی شعبات باید با اعلام دقیق نمایندگی ها صورت گیرد.

تمامی سرمایه ها و قانون های اعلام شده برای شعبات باید مورد تأیید شرکت مادر قرار بگیرد. دقت کنید که سرمایه گذاری های اعلام شده در این راستا به مراتب کمتر از شرکت مادر برآورد شده است.

ثبت شرکت در لهستان از نوع مشارکت مدنی
ثبت شرکت در لهستان از نوع مشارکت مدنی

تعهد ثبت شرکت در لهستان

اشخاص حقوقی در لهستان باید شرکت خود را به صورت رسمی و البته با رعایت اصول به ثبت برسانند. پلت فرم های آنلاین ثبت شرکت، شرایطی فراهم می سازند تا بتوانید جستجوهای لازم را انجام دهید. شرکت ها در لهستان باید در دادگاه ملی به ثبت برسند و یک شماره ی اختصاصی مالیاتی و همینطور شماره ی شناسایی مشخص برای شما در نظر گرفته می شود. شرکت های ثبت شده باید حساب های بانکی مورد نظر و مشخص خود را به طور دقیق افتتاح کنند و سرمایه ی اولیه نیز در ابتدای کار تعیین می شود.

اطلاعات مربوط به تمام اعضا  و همینطور میزان سرمایه موجود قبل از ثبت شرکت در لهستان مورد تأیید قرار خواهد گرفت.در رجیستری های مربوطه می توانید آدرس و محل شرکت و همینطور هیئت های نظارتی و پرداخت های رجیستری را مورد بازدید قرار دهید.

زمانی که یک سرمایه گذار خارجی اقدام به ثبت شرکت در لهستان می کند باید بین شاخه های اصلی و فرعی انتخاب دقیقی صورت پذیرد. قانون لهستان این اجازه را به شما می دهد که ثبت شرکت در لهستان را با شریک آغاز کنید ، این شریک می تواند در خود لهستان ساکن باشد یا در منطقه ای دیگر. این شرکت در واقع از دسته شرکت هایی با مسئولیت محدود محسوب می شود و یا تمامی قوانین و مقررات در این زمینه را به درستی رعایت کند. حسابداری در این شرکت ها اهمیت ویژه ای دارد.

تعهد ثبت شرکت در لهستان
تعهد ثبت شرکت در لهستان

مزایای ثبت شرکت در لهستان به صورت آماده

شرکت های آماده در لهستان یکی از انتخاب های عالی برای کارآفرینان محسوب می شوند. در واقع افرادی که به دنبال یک کسب و کار عالی هستند مزیت خرید یک شرکت آماده در لهستان را به دست خواهند آورد. در واقع افراد دیگر زمان را از دست نمی دهند و با هزینه ای کم می توانند روال ثبت شرکت در لهستان را طی کنند.

به طور مثال برای ثبت شرکت در لهستان شاید حدود 2 ماه زمان نیاز باشد اما خرید شرکت های آماده بین دو روز الی سه روز زمان نیاز دارد.

مزایای ثبت شرکت در لهستان به صورت آماده
مزایای ثبت شرکت در لهستان به صورت آماده

اصول ثبت شرکت در لهستان به صورت آماده

شرکت های آماده از دسته هایی قفسه ای ، در شرکت های لهستانی محسوب می شوند. در واقع تمامی امورات حقوقی و همینطور ثبتی در این شرکت ها انجام می شوند. حساب های مالیاتی و بانکی برای چنین شرکت هایی به طور دقیق مشخص می شود و آماده ی  انتقال قرار می گیرد. مجوزهایی که برای ثبت شرکت در لهستان نیاز است از قبل فراهم شده است. در حال حاضر به علت محیا بودن چنین شرایطی در لهستان می توانید بهترین کسب و کار را برای خود فراهم سازید. در نظر داشته باشید که ثبت شرکت در لهستان به صورت آماده دارای خدمات و تسهیلات بی نظیری است.

اصول ثبت شرکت در لهستان به صورت آماده
اصول ثبت شرکت در لهستان به صورت آماده

مراحل پس از خرید شرکت آماده در لهستان

سرمایه گذاران خارجی می توانند پس از خرید شرکت در لهستان نام آن را تغییر دهند و همینطور یک سری نمایندگان جدید برای آن ثبت کنند. در نهایت کد اقتصادی جدید را به ثبت خواهند رساند و تمامی این امور تنها در طول 7 روز انجام می شود.

برای انتقال شرکت نیاز است که تمامی اسناد و همینطور نام و سمت شرکا به طور دقیق به ثبت رسیده باشد و هیئت مدیره ی جدید نیز معرفی شده باشد. حساب های بانکی افراد باید به نام تعریف شود تا بتوانید فعالیت های اقتصادی خود را آغاز کنید.

مراحل پس از خرید شرکت آماده در لهستان
مراحل پس از خرید شرکت آماده در لهستان

شرایط اقتصاد در لهستان

به صورت کلی وضعیت اقتصاد در لهستان بسیار عالی برآورد شده است و افراد می توانند با ثبت شرکت در لهستان به بهترین سود در زمانی کم دست یابند.

طبق بررسی های انجام شده شرایط پرداخت مالیات در این کشور اغلب به صورت دوره ای اعلام می شود.

شرایط اقتصاد در لهستان
شرایط اقتصاد در لهستان

با ثبت شرکت در لهستان چه چیزی در انتظار ماست؟

در ابتدا در نظر داشته باشید که ثبت شرکت در لهستان سبب می شود با بتوانید از وام هایی با بهره کم ، بهرمند شوید. در گام بعدی شرایطی نیز  فراهم می شود.

شما می توانید با استفاده از تیم های مشاور ما ابهامات خود را به صورت دقیق برطرف سازید. در نظر داشته باشید که مشاوره از سوی ما رایگان انجام می شود.

با ثبت شرکت در لهستان چه چیزی در انتظار ماست؟
با ثبت شرکت در لهستان چه چیزی در انتظار ماست؟

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لهستان، وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

امید بهره چی 5 آذر 1397 پاسخ

سلام
بنده خواهان یک شرکت آماده در لهستان میباشم
اولا شما وکیلی دارید که این کار را انجام بده و هزینه پایه خرید شرکت آماده چقدر میباشد
دوما آیا امکان ریجکت شدن از طرف سفارت بعد از خرید بیزینس وجود دارد
با تشکر

safaridigaradmin 21 آذر 1397 پاسخ

با سلام و احترام
امور مربوط به ثبت شرکت، دریافت کد اقتصادی، افتتاح حساب بانکی و سایر امور مربوط به تاسیس شرکت از طریق ما امکان پذیر است.
وکیل و تیم حقوقی ما در لهستان بومی و لخستانی میباشند
در صورتی که شرایط خوبی از نطر صدور ویزا اگر نداشته باشید ممکن است ریجکت بشید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتونید با من در تماس باشید
با تشکر فراوان
بابازاده
۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۵