تور نمایشگاهی اسلوونی | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی اسلوونی | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی اسلوونی، در کشورهای مختلف سالانه صدها نمایشگاه برگزار می‌شود یکی از این کشورها اسلوونی می‌باشد. شرکت در تور نمایشگاهی اسلوونی یکی از راه های …

در کشورهای مختلف سالانه صدها نمایشگاه برگزار می‌شود یکی از این کشورها اسلوونی می‌باشد. شرکت در تور نمایشگاهی اسلوونی یکی از راه‌های شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌باشد.

حال ما قصد داریم شما را با کشور اسلوونی، نمایشگاه‌های آن و مزیت‌های تور نمایشگاهی اسلوونی آشنا کنیم.

تور نمایشگاهی اسلوونی | یوروپ تورز

کشور اسلوونی

اسلوونی کشوری کوچک که پیش‌تر جزو یوگسلاوی محسوب می‌شد و سپس اعلام استقلال نمود و به عنوان یک کشور مستقل در عرصه جهانی شناخته شد. این کشور جزو اتحادیه اروپا است و بر خلاف مساحت کوچک و جمعیت اندکی که در این کشور زندگی می‌کنند هر ساله پذیرای مهمانان و افراد خارجی می‌باشد که برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف این کشور وارد این کشور می‌شود. همین کار سبب ارزآوری و رونق اقتصادی اسلوونی می‌گردد. برای همین است که کشور کوچکی همچون اسلوونی دارای اقتصادی قوی و رونق اقتصادی بالا می‌باشد.

تور نمایشگاهی کشور اسلوونی

شما نیز اگر قصد دارید برای هر یک از نمایشگاه‌هایی که در اسلوونی برگزار می‌شود به این کشور سفر کنید می‌توانید از تور نمایشگاهی اسلوونی استفاده نمایید. در این تورها شما می‌توانید از نمایشگاه‌هایی که متناسب با حرفه شما است بازدید به عمل آورده و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

مزیت تور‌ های نمایشگاهی

شما در این تورها می‌توانید به نمایشگاه مدنظر خود در اسلوونی و یا سایر کشورها بروید. اگر شما صاحب شرکت و حرفه‌ای هستید می‌توانید با شرکت در این نمایشگاه‌ها اطلاعات بسیار مفیدی کسب کنید که به بالا بردن مهارت شما و آگاه شدن شما از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا کمک می‌کند.

همچنین به شما برای برقراری ارتباط‌های کاری با سایر نقاط جهان کمک می‌کند. در هریک از این نمایشگاه‌ها شما می‌توانید افراد خبره و یا سرمایه گذاران مختلف را از اقصا نقاط دنیا ملاقات کنید و با معرفی محصول و یا حرفه خود به جذب سرمایه و یا بازار هدف بپردازید.

پس فرصت را از دست ندهید حتی افرادی نیز که صاحب شغل خاصی نیستند نیز می‌توانند با استفاده از تور نمایشگاهی اسلوونی به این نمایشگاه‌ها برای افزایش سطح علمی و اطلاعات خود و همچنین خرید برخی از محصولات آن‌ها سر بزنند.

مزیت تور‌ های نمایشگاهی | یوروپ تورز

نمایشگاه‌ های کشور اسلوونی

حال قصد داریم برای آشنایی شما با انواع این نمایشگاه‌ها اطلاعات مختصری درباره هر یک از آن‌ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

Internautica

نام نمایشگاه Internautica:

نمایشگاه بین‌المللی قایق(تصویر1)

تاریخ برگزاری 17.5.2018

مکان برگزاری: Marina Portorož

این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای شما فراهم می‌کند تا با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در عرصه تولید و ساخت قایق‌ها آشنا شوید. همچنین در این نمایشگاه تولیدات جدید در عرصه قایق‌سازی به صنعت معرفی می‌شود.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای افراد مختلف که قصد آشنایی، معرفی برند خود، به نمایش درآوردن آخرین ساخته‌های خود را دارند، می‌باشد. این نمایش در شهر Marina Portorož در کشور اسلوونی برگزار می‌شود.

Inpak

نام نمایشگاه: Inpak

نمایشگاه بین‌المللی صنعت بسته بندی، تکنولوژی‌های بسته بندی و تدارکات

تاریخ برگزاری:25.8.2018

مکان برگزاری: Pomurski Sejem

در این نمایشگاه به منظور یکپارچه‌سازی بین محصولات و مصرف کنندگان می‌باشد و همچنین پیشنهاد‌های مختلف در عرصه صنعت بسته بندی ارائه می‌شود. همچنین شما در این نمایشگاه می‌توانید با ایده‌های خلاقانه در زمینه تولید، بسته بندی و روش‌های نوین بسته بندی آشنا شوید.

 Agra

نام نمایشگاه: Agra

نمایشگاه تولیدات کشاورزی و غذا

تاریخ برگزاری:28.5.2018

مکان برگزاری: Pomurski Sejem

نمایشگاه آگرا یکی از اولین نمایشگاه‌های غذا و تولیدات کشاورزی در اسلوونی و اروپا می‌باشد. در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان و غرفه داران این شانس داده می‌شود تا محصولات خود را بتوانند در بازار‌های بزرگتر عرضه نمایند. هدف این نمایشگاه پیوند مستقیم مصرف‌کننده و تولید‌کننده است تا مصرف‌کننده بتواند بهترین تولید‌کننده را که با تمام نیازهای آن هم خوانی دارد را انتخاب کند.

MOS

نام نمایشگاه: MOS

تاریخ برگزاری 11.9.2018

مکان برگزاری: Celje Fair

MOS یک نمایشگاه بین‌المللی و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های اسلوونی و این بخش از اروپا می‌باشد. این نمایشگاه چهارراه‌های تجارتی را که در آن نوآوری‌ها، پیشرفت‌ها، آخرین دستاورد‌ها و همچنین روش‌هایی که شما را در کار و تجارت‌تان به جلو هدایت می‌کند را، فراهم می‌کند. همچنین فرصت و شانسی را به شما می‌دهد که در کارتان مشتری‌ها و مصرف کنندگان را به درستی شناسایی کنید. شما می‌توانید با استفاده از تور نمایشگاهی اسلوونی در این نمایشگاهها شرکت کنید.

Post Viva

نام نمایشگاه: Post Viva

نمایشگاه بین‌المللی تشییع جنازه و آرامگاه

تاریخ برگزاری:26.3.2019

مکان برگزاری: Pomurski Sejem

این نمایشگاه به منظور آشنایی هر چه بیشتر فعالان در عرصه ارائه خدمات تشییع و مراسم‌های ختم برگزار می‌شود. در این نمایشگاه گلفروش‌ها، عکاسان، سازندگان تابوت، تولید کنندگان شمع و سنگ قبر ساز‌ها در شهر Pomurski Sejem در اسلوونی گرد هم می‌آیند و آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

Sobra

نام نمایشگاه: Sobra

نمایشگاه بین‌المللی دفاع، امنیت، محافظت و نجات

تاریخ برگزاری:20.9.2018

مکان برگزاری: Pomurski Sejem

در این نمایشگاه که در اسلوونی برگزار می‌شود، شرکت‌های مختلف آخرین دستاورد‌های خود را در عرصه ماشین آلات نظامی، تسلیحات نظامی در زرادخانه‌ها، تجهیزات پلیس، تجهیزات شبیه‌سازی و نظارت، شبیه سازها و تجهیزات آموزشی، تجهیزات مراکز عملیاتی تاکتیکی، تجهیزات امنیتی، تجهیزات مخابراتی و بسیاری دیگر از تجهیزات لازم در زمینه‌های دفاعی، محافظتی، امنیتی و نجات به نمایش می‌گذارند.

The Nature and Health

نام نمایشگاه: طبیعت و سلامت The Nature and Health

نمایشگاه بین‌المللی تغذیه سالم و زندگی در اسلوونی

تاریخ برگزاری:29.11.2018

مکان برگزاری: Ljubljana Exhibition and Convention Center

این نمایش به منظور معرفی محصولات، فعالیت‌ها و ایده‌هایی برای داشتن یک زندگی سالم می‌باشد. در این نمایش شرکت‌هایی که در زمینه‌های منابع انرژی تجدید‌پذیر، ساخت و ساز اکولوژیکی، محوطه‌سازی و بازیافت زباله، سلامتی، مواد غذایی و مواد آرایشی فعالیت می‌کنند، حضور دارند.

Robotics

نام نمایشگاه: Robotics

نمایشگاه بین‌المللی صنعت روباتیک و روبات‌های انسان نما

تاریخ برگزاری:12.2.2019

مکان برگزاری: Ljubljana Exhibition and Convention Center

در این نمایشگاه که با استفاده از تور نمایشگاهی اسلوونی در دسترس ما است فرصت خوبی برای شرکت‌کننده فراهم می‌شود تا همکاری‌های جدید با شرکت‌های دیگر انجام دهند و برند خود را معرفی نمایند. حوزه فعالیت این نمایشگاه در زمینه ربات‌های صنعتی و ربات‌هایی که در بخش‌های مختلف یک کارخانه فعالیت می‌کنند، می‌باشد. چهارچوب اصلی نمایشگاه به صورت بحث‌های دور یک میز، برگزاری جلسات مختلف، ارائه دادن و کارگاه‌های آموزشی‌ مختلف می‌باشد.

The Alpe Adria Tourism

نام نمایشگاه: The Alpe Adria Tourism and Leisure Show

نمایشگاه توریست اسلوونی

تاریخ برگزاری:21.4.2018

مکان برگزاری: Ljubljana Exhibition and Convention Center

این نمایشگاه به چهار بخش بزرگ سفر، تعطیلات، گشت و گذار و فعالیت‌ها تقسیم می‌شود که هر کدام مخاطب‌های خاصی را مدنظر دارد. برای همین منظور بازدیدکنندگان پیشنهادهای شگفت انگیزی را برای هر بخش دریافت می‌کنند.

logistics 

نام نمایشگاه: logistics 

نمایشگاه بین‌المللی تدارکات

تاریخ برگزاری:16.5.2019

مکان برگزاری: Celje Fair

در این نمایشگاه که اولین نمایشگاه در عرصه تدارکات است انواع مختلف تدارکات حمل و نقل، تدارکات معکوس، تدارکات توزیعی، بسته بندی و همچنین فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرند. این نمایشگاه محلی برای ارائه و بررسی آخرین پیشرفت‌ها و اطلاعات مربوط به آن‌ها می‌باشد.

Collecta

نام نمایشگاه: Collecta

نمایشگاه بین‌المللی کلکسیون دارها اسلوونی

تاریخ برگزاری: 21.4.2018

مکان برگزاری: Ljubljana Exhibition and Convention Center

در این نمایشگاه به شرکت کنندگان و کلکسیون دارها پیشنهاد برگزاری سمینار و نشر کتاب داده می‌شود. همچنین کلکسیون دار‌ها می‌توانند در صورت توافق کلکسیون‌های خود را با یکدیگر تعویض کنند.

Flora

نام نمایشگاه: Flora

نمایشگاه باغچه و گل اسلوونی

تاریخ برگزاری:21.4.2018

مکان برگزاری: Celje Fair

در این نمایشگاه همه چیزهایی که درباره ی‌باغچه کاری، گلکاری و نگهداری از باغچه و گل‌هایتان احتیاج دارید را پیدا می‌کنید. همچنین این نمایشگاه یک فرصت عالی برای فعالان در عرصه باغچه و گل می‌باشد تا با عرضه برند و محصولات خود مشتری جذب نمایند. همچنین در این نمایشگاه با آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با گل‌ها آشنا می‌شوید.

Student Arena

نام نمایشگاه: Student Arena

نمایشگاه تحصیلات جوانان اسلوونی

تاریخ برگزاری:21.4.2018

مکان برگزاری: Ljubljana Exhibition and Convention Center

این نمایشگاه هر ساله با شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود و یکی از نمایشگاه‌های بزرگ در عرصه تحصیلات جوانان در اسلوونی می‌باشد که شامل تور نمایشگاهی اسلوونی می‌شود. در این نمایشگاه به افراد جوان اطلاعاتی درباره رشته‌های مختلف، آینده تحصیلی هر رشته و اطلاعات کاربردی و روش‌هایی که به آن‌ها در انتخاب بهترین مورد کمک می‌کند، ارائه می‌شود. همچنین نمایشگاه از بخش‌های ارائه کار نیز تشکیل شده است به این معنا که یک هنرمند جوان می‌تواند کار‌های خود را به نمایش گذاشته و جذب مراکز و شرکت‌هایی که به حرفه وی علاقه مندند، گردد.

Intronika

نام نمایشگاه: Intronika

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک در اسلوونی

تاریخ برگزاری:22.4.2018

مکان برگزاری: Ljubljana Exhibition and Convention Center

در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف به عرضه آخرین دستاورد‌های خود در صنعت الکترونیک می‌پردازند. همچنین بازدید کنندگان این نمایشگاه این فرصت را دارند تا فرصت‌های شغلی جدید برای خود ایجاد کنند، اطلاعات جدید کسب کرده و زمینه کاری خود را به الکترونیک تغییر دهند. پس وقت را از دست ندهید و در تور نمایشگاهی اسلوونی شرکت کنید.

این‌ها تنها چند نمایشگاه از صدها نمایشگاهی است که هر ساله در اسلوونی برگزار می‌شود.پس فرصت را از دست ندهید و حتماً به آن‌ها سر بزنید.

نمایشگاه‌ های کشور اسلوونی | یوروپ تورز

سوالات متداول تور نمایشگاهی اسلوونی

کدام نمایشگاه در عرصه باغچه و گل اسلوونی فعالیت می کند؟

نمایشگاه Flora

فعالیت نمایشگاه collecta در چه زمینه ای است؟

در این نمایشگاه به شرکت کنندگان و کلکسیون دارها پیشنهاد برگزاری سمینار و نشر کتاب داده می‌شود. همچنین کلکسیون دار‌ها می‌توانند در صورت توافق کلکسیون‌های خود را با یکدیگر تعویض کنند.

نمایشگاه Student Arena چه زمانی برگزار می شود؟

این نمایشگاه هر ساله با شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود و یکی از نمایشگاه‌های بزرگ در عرصه تحصیلات جوانان در اسلوونی می‌باشد که شامل تور نمایشگاهی اسلوونی می‌شود.

تور نمایشگاهی کشور اسلوونی چیست؟

در این تورها شما می‌توانید از نمایشگاه‌هایی که متناسب با حرفه شما است بازدید به عمل آورده و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

یکی از مزیت تور های اسلوونی چیست؟

شما در این تورها می‌توانید به نمایشگاه مدنظر خود در اسلوونی و یا سایر کشورها بروید. اگر شما صاحب شرکت و حرفه‌ای هستید می‌توانید با شرکت در این نمایشگاه‌ها اطلاعات بسیار مفیدی کسب کنید که به بالا بردن مهارت شما و آگاه شدن شما از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا کمک می‌کند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!