تور جزایر یونان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور جزایر یونان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

اطلاعات تور جزایر یونان

امروزه سفر از زیباترین ولذت بخش ترین تفریحات ما انسان ها به شمار می رود. معمولا کسانی که به مسافرت های خارجی و مخصوصا سفر به یونان علاقمند هستند شرکت در تور جزایر یونان و گردش در جزایر زیبا و فوق العاده آن را از دست نمی دهند. یونان کشوری است که از جزایر متعدد و زیبا تشکیل شده است.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره سنتورینی

شهر فیدا پایتخت این جزیره نسبتا بزرگ و زیبا می باشد که دارای معماری منحصر به فرد و زیبایی ونیزی و سیکادی می باشد. خیابان های سطح این شهر زیبا سنگ فرش می باشد و مملو از مغازه ها، رستوران ها و کافه های مختلف و زیبا است. این جزیره دارای سواحل بسیار زیبا، شلوغ و خیره کننده نیز می باشد.

در این جزیره معماری خانه بسیار دیدنی و رنگ خانه ها نیز کلا سفید رنگ می باشد. سقف های خانه ها به رنگ آبی است. این جزیره دارای آب و هوایی خشک می باشد که فصل های سرد سال مکان مناسب و خلوتی برای گشت و گذار در آن است. در این جزیره بخشی به نام اویا وجود دارد که در ان هتل ها و رستوران های بسیار گران قیمتی وجود دارند و برای همین هم زیاد رفتن به این بخش جزیره به گردشگران توصیه نمی شود. در این جزیره یک مکان دیدنی بسیار زیبا نیز وجود دارد و آن هم گودال بسیار بزرگی است که بر اثر فعالیت اتشفشان بزرگ سانتورینی در سال های بسیار دور به وجود آمده است.

در قسمتی از این جزیره زیبا نیز ساحل سرخ رنگی در کنار یک دیواره قرمز رنگ وجود دارد که بسیار زیبا می باشد. در زیر آب های این جزیره بقایای کشتی های قدیمی و غرق شده وجو دارند که گردشگران می توانند با وسایل غواصی، هم تجربه این ورزش هیجان انگیز را داشته باشند و هم از بقایای کشتی هایغرق شده دیدن کنند. از دیگر تفریحات این جزیره زیبا ورزش اسب سواری است که تقزیبا همه گردشگران تور جزایر یونان را به سمت خود جذب می کند.

در شهر ثرا می توانید به یکی از بی نظیر ترین موزه های ماقبل تاریخ بروید که در آن آثار مکشوفه از مجموعه خرابه های اکروتیری به نمایش در آمده است. قایق سواری در دریای زیبا و بی نهایت و همچنین بازدید از فانوس دریایی این جزیره از دیگر تفریحات این جزیره برای گردشگران تور جزایر یونان می باشد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره کرت:

جزیره کرت از زیباترین در عین حال بزرگترین و پر جمعیت ترین جزیره یونان می باشد. که برای گردشگران و مسافرانی که به دنبال دیدن مناطق تاریخی و باستانی هستند بسیار مناسب و جالب و هیجان انگیز می باشد. از مکان های تاریخی و باستانی شهر کرت می توان به کاخ های سلطنتی و وسایل قدیمی آن ها و همچنین کلیسای معروف و باستانی قرن چهاردهم آن اشاره کرد. معماری این شهر سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر تور جزایر یونان را به به این کشور می کشاند و در رستوران های خود که با آشپزی سنتی از آن ها پذیرایی می کنند.

بهترین مکان های اقامت در جزیره زیبای کرت اول از همه هتل های زیبا و گرانقیمت آن می باشد. البته می توانید در ویلاهای جنوبی جزیره که دارای طبیعت بکر و بسیار بسیار زیبایی هستند نیز اقامت کنید و یا در ویلاهای شمالی این جزیره که دارای ساحلی زیبا و وصف ناپذیر هستند نیز اقامت کنید و از مسافرت خود نهایت لذت و ارامش را ببرید.

جزیره کرت دارای یک تنگه بسیار زیبا و دیدنی است که جزء تنگه های معروف اروپا نیز می باشد. در دل این جزیره زیبا و معروف دریاچه بزرگ آب شیرین نیز وجود دارد. در این جزیره علاوه بر همه تفریحات و دیدنی هایی که ذکر شد ورزش های آبی نیز وجود دارد که دارای طرفداران زیادی می باشد. از دیگر تفریحات گردشگران تور یونان در این جزیره غارنوردی و کوهنوردی آنجا است.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره میکونوس:

این جزیره بسیار زیبا و دیدنی که به جزیره بادها معروف است در فاصله حود 150 کیلومتری شهر آتن، کشور یونان قرار دارد و آب های زیبای دریای بزرگ اژه آن را احاطه کرده است. در فصل گرم تابستان این جزیره از گردشگران فراوانی پذیرایی می کند. این جزیره از جاذبه های گردشکری و تاریخی زیادی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به آسیاب های قرن 16 و یا موزه درای اژه، کلیسای سفید و خانه لنا و ….. اشاره کرد.

این جزایر دارای ساحل بسیار زیباست که در تابستان برای آفتاب گرفتن و تفریحات و ورزش های آبی بسیار مناسب می باشد. سبک معماری این جزیره هم به دوره معماری سنتی سیکلونیری بر می گردد و به علت قوانین سخت گیرانه این جزیره هیچگونه تغییری نکرده و بسار دیدنی و جذاب است. این جزیره دارای آب و هوایی مدیترانه ای و همچنین بسیار دلنشین و متبوعی می باشد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره رودس:

این جزیره بسیار زیبا جزء جزایر باستانی، تفریحات یونان است. این جزیره زیبا دارای مراکز خرید بسیار زیادی می باشد که در ماه اگوست که فصل حراج وسایل آنهاست دارای مشتریان و گردشگران بسیار زیادی است. موزه های قدیمی این شهر زیبا که در کاخ گرند مستر قرار دارند بسیار دیدنی می باشد و تالار های مختلف و زیبایی دارد که با هزینه کم می توان از چندین مجموعه تاریخی و باستانی در آن بازدید کرد. از دیگر لذت های گردشگری در این جزیره پیاده روی بر روی دیوارهای کاخ گرند مستر است که بسیار جالب توجه و خاص می باشد.

از دیگر مراکز تاریخی این شهر می توان به لیندو اکروپولیس، معبد زیبا و باز سازی شده آن اشاره کرد. در این جزیره یک رشته قلعه های ساحلی مرتبط به هم وجود دارد که برای محافظت از آن در دوران باستان استفاده شده است که جذاب ترین و با شکوه ترین قلعه آن کاستلو کریتینیاس است، قلعه ای که چشم انداز زیبا و باور نکردنی به سمت دریا دارد. در این جزیره زیبا ساحلی وجود دارد که دارای یک زبانه بسیار زیبا در دریا است و محل بسیار مناسبی برای قایق سواری با قایق های بادی در دریایی زیبای اژه می باشد. این جزیره، خود دارای جزایر زیاد و متعدد در اطرافش بوده که گردشگران و مسافران تور جزایر یونان می توانند در یک سفر یک روزه جالب به بعضی از آن ها سفر نموده و از آن ها دیدن کنند.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره اسکیاتوس:

این جزیره بسیار زیبا دارای طبیعت سرسبز و بسیار دیدنی می باشد که محل زیبا و مناسبی برای گردشگران تور جزایر یونان که عاشق طبیعت و فضای جنگلی و سرسبز هستند، می باشد. این جزیره از جزایر شمالی یونان می باشد و پوشیده از درختان کاج سرسبز و دارای سواحل زیبا و دیدنی است. در این جزیره نیز همانند دیگر جزایر یونان اثار تاریخی هم چون قلعه های تاریخی قرون وسطا، صومعه های باستانی و کلیسا های رومی به چشم می خورد. این جزیره هم به سبب داشتن ساحل زیبا و بزرگ محل مناسبی برای استراحت در ساحل و استفاده از ورزش های دریایی آن است.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره کورفو:

این جزیره بسیار زیبا و دیدنی دارای ساحلی زیبا با آب هایی شفاف و آرامش بخش می باشد. این ساحل دارای چشم انداز های بسیار زیبایی است. تاریخچه این جزیره به سال ۲۸۱ پیش از میلاد بر می گردد که توسط پادشاهان آن زمان مورد استفاده قرار می گرفته است. شغل اصلی مردم این جزیره در قدیم ماهی گیری بوده است. این جزیره دارای باغ های زیتون، مرکبات و تاکستان های فراوانی می باشد. در ساحل این جزیره زیبا رستوران های فراوانی وجود دارد که گردشگران تور جزایر یونان را دعوت به استفاده از غذا های سنتی یونان می کند. این جزیره دارای بیشترین تنوع فرهنگ و نژاد قومی می باشد که برای گردشگران  تور جزایر یونان بسیار جذاب است. از دیگر جاذبه های این شهر می توان به زندگی شبانه و جشن های شبانه آن اشاره کرد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره خیوس:

خیوس از دهکده های تاریخی است که توسط تنگه ای باریک از ترکیه جدا شده و به یونان وصل شده است. این جزیره دارای مناظر بسیار دیدنی است و در آن گل های زیبایی از جمله لاله های رنگارنگ می روید. این شهر دارای یک صومعه تاریخی است که متعلق به قرن ۱۱ ام بوده و از مکان های دیدنی این شهر می باشد. روستا های اطراف این صومعه نیز بسیار دیدنی و متعلق به قرون وسطی می باشد. در این جزیره نیز هتل ها، رستوران ها و باشگاه های ورزش های آبی مختلف و زیادی وجود دارد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره پاروس:

این جزیره در لیست تور جزایر یونان قرار دارد و علت آن هم شهری زیبا با خانه های سفید رنگ و مربعی و سنگ فرش های خارق العاده آن می باشد. این جزیره دارای بندرگاه های مختلفی برای کشتی رانی و سفر های دریایی گردشگران تور جزایر یونان می باشد. از دیگر مناطق دیدنی این جزیره تاکستان های رنگارنگ و دلفریب آن است که هر بیننده ای را به وجد می آورد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره ناکسوس:

این جزیره از بزرگترین و سر سبز ترین جزایر منطقه ای یونان می باشد که دارای بندری زیبا با مجموعه ای از خانه های سفید رنگ و یک شکل است. از بنا های تاریخی این جزیره می توان به عمارت های ونیزی، کلیسای تاریخی پانیا، کلیسا های کاتولیک، قلعه های قدیمی و روستای فیلوتی اشاره کرد. این جزیره هم به سبب داشتن بنادر زیبا و کوچک خود محل مناسبی برای سفر های دریایی در یونان می باشد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره پاتموس:

در تور جزایر یونان یکی از جزایر بسیار پر طرفدار، جزیره پاتموس می باشد که در دریای اژه قرار دارد. این جزیره برای مسیحیان بسیار مهم بوده و محلی برای زیارت آنها است. یکی از مکان های گردشگری زیبا در جزیره پاتموس، ساحل آسکالا می باشد که بسیار زیبا و آرامش بخش است. پاتموس در یونان و اروپا معروف به جزیره آخر الزمان است.

این جزیره دارای دو بنای مذهبی بسیار زیباست که هر ساله مسیحیان زیادی برای زیارت و عبادت به آنجا می روند. در تابستان این جزیره میزبان جشنواره های موسیقی های مذهبی است. صومعه سنت جان که در بالای تپه ای زیبا توسط دیوار های محافظ احاطه شده، از قلعه های زیبای این جزیره است. غار مکاشفه نیز که محل دریافت وحی سنت جان بوده است از دیگر مکان های دیدنی این جزیره می باشد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره فولگاندروس:

این جزیره از لحاظ طبیعت جزیره ای بکر و دست نخورده است و از لحاظ طبیعت یک جزیره زیبا و رمانتیک است. در داستان های قدیمی آمده است که مادر هومر اهل این جزیره بوده و خود هومر نیز در داخل این جزیره دفن شده است. این جزیره دارای مناطق دیدنی و طبیعی بسیار زیادی است و می توان در آن سیر و سیاحت کرد و از تور جزایر یونان لذت برد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره الا فونیسی:

این جزیره در جنوب غربی جزیره کرت قرار دارد که دارای صاحل بسیار زیبا و عجیب می باشد و علت عجیب بودن این ساحل داشتن شن های عجیب و شگفت انگیز سفید و صورتی و آب های لاجوردی است. گردشگران تور جزایر یونان که قصد شنا دارند می توانند به این جزیره رفته و در آب های زیبای آن شنا کنند و در ساحل صورتی رنگ آن حمام آفتاب بگیرند.

تور جزایر یونان، جزیره زاکینتوس:

این جزیره دارای ساحلی بسیار دیدنی و غیر واقعی است که از اولین اولویت های خود مردم یونان و گردشگران داخلی و خارجی تور جزایر یونان برای گذراندن یک تعطیلات بسیار آرامش بخش است. سواحل این جزیره دارای صخره های آهکی است که با قایق و کشتی قابل دسترسی است.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره کیتیرای ایونی:

این جزیره یکی از ۷ جزیره از مجموعه جزایر ایونی است که مورد توجه گردشگران تور جزایر یونان می باشد. این جزیره دارای تاریخ کهن است و بسیار زیاد مورد توجه گردشگران، تجار و دریانوردان است و برای همین هم تنوع فرهنگی در این جزیره بسیار زیاد است. از آثار تاریخی این جزیره نقاشی های دیواری عهد بیزانس در غار ها و مجسمه برنزی آن در بالای کوه سنت جرج می باشد.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره پاکسی:

این جزیره از کوچک ترین جزایر تور جزایر یونان است و تنها ۱۳ کیلومتر طول دارد و مکانی بسیار مناسب برای گردشگرانی است که علاقه بسیار زیاد به گذراندن اوقات خود در هتل های لوکس و گران قیمت و یا گشتن در مغازه های برند های مختلف و معروف آن دارند. این جزیره دارای ساحلی بسیار زیبا و مجلل است و دارای حدود ۴۰ غار دریایی می باشد. قلعه ونیزی نیز از دیگر آثار باستانی این جزیره است.

تور جزایر یونان | تور یونان | قیمت تور جزایر یونان | تور ارزان یونان 88851080-021

تور جزایر یونان، جزیره لفکادا:

این جزیره توسط پل موقت و شناور بر روی دریا به سرزمین اصلی یونان متصل است و جهت گذراندن تعطیلات دارای دسترسی راحتی است. در غرب این جزیره ساحلی زیبا وجود دارد که برای بادبادک بازی و ورزش های هوایی بسیار مناسب است. این جزیره دارای جاذبه های فرهنگی زیادی است و قدمت قلعه آگیا در آن به قرن ۱۲ ام بر می گردد.

تور جزایر یونان، جزیره ایتاکی:

این جزیره از جزایری است که در داستان هومر و ادیسه از آن یاد می شود و اکثر قهرمانان معروف یونان در آنجا زندگی می کنند. از جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر غار پوره، موزه دریایی و یک کلیسای جامع و یک صلیب زیبا است که در دوره رنساس ساخته شده است و در بین یونانیان بسیار مقدس و قابل احترام می باشد.

تعداد جزایر کشور یونان چیزی قریب به حدود 6000 جزیره بزرگ و کوچک می باشد. بسیاری از این جزیره ها خالی از سکنه می باشند و یا فقط برای تفریح و گردشگری استفاده می شود. تعداد زیادی از ان ها نیز توسط ثروتمندان خریداری شده و به صورت خصوصی از آن ها استفاده می شود. معروف ترین جزیره یونان جزیره بزرگ و زیبا یکرت می باشد.

دیگر جزیره های کشور یونان عبارتند از:

از جزایر مورد بازدید در تور جزایر یونان، میتوان به جزیره های موجود در دریای اژه، جزیره های موجود در خلیج سارونیک، جزیره های دودکانی، جزیره های سیلکدیز و جزیره های اسپورادس اشاره کرد. در بین این مجموعه از جزایر، جزیره های زیبا و چشم نوازی وجود دارد که مقصد اکثر گردشگران و مسافران تور جزایر یونان می باشد که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره و نقاط دیدنی و زیبای آن ها را معرفی می کنیم.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!