تفرجگاه ساحلی دوسلدورف | معرفی – تصاویر – تاریخچه

تفرجگاه ساحلی دوسلدورف | معرفی – تصاویر – تاریخچه

تفرجگاه ساحلی دوسلدورف، در سال ۱۹۹۵ میلادی به جهت پوشاندن یکی از پرازدحام‌ترین خیابان‌های دوسلدورف مورد استفاده قرار گرفت که امروزه از …

تفرجگاه ساحلی دوسلدورف در سال ۱۹۹۵ میلادی به جهت پوشاندن یکی از پرازدحام‌ترین خیابان‌های دوسلدورف مورد استفاده قرار گرفت که امروزه از جمله جاذبه‌های گردشگری کشور آلمان است و می‌تواند بهترین گزینه برای لذت بردن در سفر به شهر دوسلدورف باشد. این ساحل به حال و هوای شهر دوسلدورف رایحه‌ای مدیترانه‌ای داده که هر گردشگری را به واسطه قایق سواری و شنا در کنار ماهیگیری به سمت خود جذب می‌کند.

تفرجگاه ساحلی دوسلدورف | یوروپ تورز

تاریخچه تفرجگاه ساحلی شهر دوسلدورف

در ماه ژوئن سال ۱۹۹۵ میلادی دولت ایالت نوردراین_ وستفالین در کشور آلمان برای کاهش دادن شلوغی‌های شهر و ساماندهی به وضعیت ماشینی شهر دوسلدورف تصمیم گرفتند در سواحل رودخانه راین در مجاور بندرگاه این رودخانه مشهور در منطقه اروپا که از شهر دوسلدورف می‌گذرد مسیر مناسبی را به منظور پیاده روی و همچنین دوچرخه سواری افتتاح کنند.

مجریان این طرح سعی کردند این محل تجاری را با کاشت درختان فراوان و ساخت کافه‌های بسیار و همینطور با حضور مکان‌های تفریحی دیگری مانند یک شهر بازی در کناره‌های رودخانه راین به یک تفریحگاه ساحلی برای اوقات فراغت مردمان دوسلدورف و قدم زدن در کنار آب‌های مواج راین تبدیل کنند. جالب است بدانید در روز افتتاحیه تفرجگاه ساحلی دوسلدورف یک میلیون نفر در این ساحل تفریحی جشن گرفتند.

پله‌های وسعت یافته در بور گپلاتز آخرین نقطه پایانی تفرجگاه ساحلی راین است که توانسته بر روی این دریاچه، مکان مناسبی برای تماشای لحظات غروب خورشید در کنار ساحل رودخانه باشند. تلالوء آفتاب درخشان در این تفرجگاه ساحلی دیواره‌های جانبی این پله‌ها و همینطور سنگرهای همسایه را در معرض تماشای هر بیننده‌ای قرار می‌دهد.

آشنایی با تفرجگاه ساحلی دوسلدورف

طول تفرجگاه راین ۱۹۲۸ کیلومتر است که توانسته قسمت شمال و جنوب شهر دوسلدورف را به یکدیگر متصل کند، البته بهتر است بدانید اندازه مناسبی از این مسیر ساحلی را یک پل با نام  او بر کاسل در برگرفته است که ۵/۱ کیلومتر از این پل در امتداد خانه‌های قدیمی که در اطراف رودخانه راین قرار دارد می‌پیوندد. این جاذبه گردشگری در شهر دوسلدورف به تفرجگاه ساحلی راین شهرت دارد که با یک خط مشخص شده‌ای مسیر مناسبی برای پیاده روی طولانی در نظر گرفته شده است.

تفرجگاه ساحلی دوسلدورف تنها یک مسیر پیاده روی در کنار رودخانه راین نیست بلکه به واسطه وجود کافه‌ها، گالری‌ها و همچنین رستوران‌ها و مغازه‌های فراوانی که در اطراف رودخانه راین بر پا شده‌اند این مسیر به یک مکان مناسبی برای داشتن لحظاتی به یاد ماندنی تبدیل شده است.

نزدیک‌ ترین مکان دیدنی به تفرجگاه ساحلی دوسلدورف

با دویدن در مسیر طولانی تفرجگاه ساحلی دوسلدورف هنگامی که شما پل اوبرکاسل را طی می‌کنید می‌توانید با قدم‌هایتان محله های  قدیمی دوسلدورف در کنار رودخانه راین را به ساختمان پارلمان ایالت متصل کنید و در امتداد قدم‌های خود یک و نیم کیلومتر از فضای سبز کناره‌های راین که پوشیده از درختان قد برافراشته هستند را ضمن پیاده روی، پشت سر بگذارید.

قرار داشتن در تفرجگاه ساحلی دوسلدورف لذت حضور و تماشای بندر مدرن مدیا را در نزدیکترین فاصله از این مسیر ساحلی را به هر گردشگری می‌دهد،  البته هر فردی با لذت دوچرخه سواری در این ساحل تفریحی می‌تواند در تفرجگاه ساحلی رودخانه راین فرصت‌های بی‌شماری از تماشای دیگر جاذبه‌های اطراف این مسیر را به دست آورد و با استراحت چند ساعته‌ای در کافه‌های این بندر به تماشای حمل و نقل کشتی‌های موجود در بندرگاه بنشینید.

محله‌ ای قدیمی در کنار تفرجگاه ساحلی دوسلدورف

همانطور که اشاره شد شما با حضور در تفرجگاه ساحلی دوسلدورف در رودخانه راین این فرصت را در اختیار دارید تا طی مسافتی کم از چندین مکان دیدنی در اطراف رودخانه راین دیدن کنید. یکی از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به تفرجگاه ساحلی شهر دوسلدورف محله قدیمی شهر دوسلدورف است که در کنار رودخانه راین قرار دارد این منطقه که با نام آلتشتات شهرت گرفته سالیان درازی است که به عنوان یک آثار باستانی از دوره‌های مختلف شهر دوسلدورف به خوبی مورد حفاظت قرار گرفته است و بخش عظیمی از این محله همچنان پابرجاست.

این جاذبه در کنار تماشای تفرجگاه ساحلی راین می‌تواند فرصت مناسبی برای گردشگری در دوسلدورف باشد. نقطه مرکزی این محله قدیمی که برگ پلتز نام دارد جایی است که تالار زیبا و پر ابهت شهر دوسلدورف در آن قرار دارد.

رستوران‌ های اطراف رودخانه راین

خوردن یک غذای دلچسب در سفر به تفرجگاه ساحلی دوسلدورف می‌تواند لحظات فرح بخشی را برای هر شخصی به وجود آورد. رستوران‌ایم شیفون از جمله رستوران‌های خوب شهر دوسلدورف بوده که با ارائه دادن غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و همچنین آلمانی بیشترین گردشگران تفرجگاه ساحلی دوسلدورف را به سمت خود جذب کرده است. رستوران آگاتا، رستوران براوی شوماخر و بسیاری رستوران‌های مشهور دیگر لذت حضور در تفرجگاه ساحلی راین را برای هر مسافری بیشتر کرده است.

مکان های نزدیک به تفرجگاه ساحلی راین

موقعیت شهر دوسلدورف در مجاورت رودخانه راین با داشتن محوطه‌های ساحلی گسترده و مناظر طبیعی، آن را به یک مکان دلنشین برای گذران لحظاتی لذت بخش تبدیل کرده است. شهر دوسلدورف هر ساله در ماه جولای پذیرای بزرگترین جشنواره این شهر بر روی رودخانه راین می‌باشد که این جشنواره یکی از اتفاقات سرگرم‌کننده بوده که در شهر دوسلدورف یک هفته طول می‌کشد.

مکان های نزدیک به تفرجگاه ساحلی راین | یوروپ تورز

عده‌ای در این جشنواره لباس‌های رنگارنگ به تن کرده و در پهنای تفرجگاه ساحلی دوسلدورف رژه می‌روند و بیش از چهار میلیون نفر به بازدید این مراسم می‌آیند. بنابراین تفرجگاه ساحلی دوسلدورف به واسطه بازدید چنین جشنواره‌ها و از همه مهمتر بندرگاه‌های راین که در کناره‌های خود به عنوان مهمترین محل‌های تجارت شهر دوسلدورف جای داده است در هر زمانی علاوه بر شهروندان کشور آلمان تعداد زیادی گردشگران و توریست‌ها را به سمت خود جذب کرده که غالبا بازدید کنندگان به امکانات رفاهی فراوانی در اطراف تفرجگاه ساحلی راین نیازمند هستند.

پس بهتر است بدانید نزدیک‌ترین این مکان‌ها به تفرجگاه ساحلی رودخانه راین عبارتند از:رستوران Schweine Janes، گالری کی او Ko gallery و همچنین کافه بازار Cafe Bazaar و هتل بریدن باچر هوف یا همان Breidenbacher Hof می‌باشد.

تفرجگاه ساحلی راین در شهر دوسلدورف

دوسلدورف از جمله شهرهای دیدنی و فوق العاده کشور آلمان می‌باشد که در غرب آلمان و در کناره‌های ساحل رودخانه راین جای گرفته است. این شهر به دلیل داشتن مراکز تجاری بزرگ و همچنین نمایشگاه‌هایی از لباس و مد به یک قطب مهم بین‌المللی در کشور آلمان تبدیل شده است. شهر دوسلدورف سالیان درازی است که محل مناسبی برای اجرای جشنواره‌های بین‌المللی بوده و سالانه بازدید کنندگان  زیادی به شهر دوسلدورف خصوصا سواحل رودخانه راین سفر می‌کنند.

اما متاسفانه ازدحام ماشین‌ها و افراد در خیابان‌های دوسلدورف مشکلاتی را برای تردد به وجود می‌آورد که با تصمیمات دولت ایالت نوردراین_ وستفالین در محوطه ساحلی رودخانه راین با حفر زیر گذر‌های بزرگ و مناسب این مشکل برطرف شده و خیابان‌های اطراف رودخانه راین در کنار تفرجگاه ساحلی دوسلدورف به یک مکان فوق العاده برای قدم زدن تبدیل شده است.

مشهور ترین تفریحگاه در دوسلدورف

تفرجگاه ساحلی راین در کناره‌های رودخانه راین می‌تواند به واسطه داشتن سه مسیر برای دوچرخه سواری و همچنین عبور عابران پیاده و تماشای گذر کشتی‌های تجاری و مسافربری در کنار دیدن مرغان دریایی بهترین مکان تفریحی در شهر دوسلدورف به شمار آید. بازدید از تفرجگاه ساحلی شهر دوسلدورف در هر زمانی از شبانه روز به صورت رایگان است و هر شخصی می‌تواند ساعت‌ها در این منطقه حضور داشته و از تابیدن تمام وقت نور خورشید به پیاده رو‌های ساحل رودخانه راین استفاده ببرد.

هتل‌ های نزدیک به تفرجگاه ساحلی راین

شهر توریستی دوسلدورف به سبب داشتن سواحلی بی‌نظیر رودخانه راین و همچنین جاذبه‌های دیدنی دیگر می‌تواند برای هر مسافر ماجراجویی جالب باشد. اما پیش از هر چیزی لازم است تا برای لذت بردن از این مکان‌های تفریحی و دیدنی در شهر دوسلدورف محل اقامتی مناسبی را انتخاب کنید تا پس از پیاده روی در تفرجگاه ساحلی دوسلدورف و تماشای محله قدیمی این شهر در کنار بازدید از معماری منحصر بفرد شهر دوسلدورف شب را با آرامش در مکان امنی سپری کنید.

بنابراین هر آنچه به عنوان یک هتل ایده ال در اطراف سواحل رودخانه راین جای گرفته است  هتل ویلا، هتل نووتل و همینطور هتل بریدن باچر هوف است که جزء لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های دوسلدورف به شمار می‌آیند. این هتل‌ها امکانات بسیار عالی را به مسافران ارائه می‌دهند. البته اگر به دنبال هتل‌های ارزان قیمت در اطراف رودخانه راین هستید می‌توانید هتل‌هایی نظیر هتل مرکزی، هتل بان و همچنین هتل آستور و چندین هتل دیگر را در نظر بگیرید.

اما بهتر است بدانید جدای از قیمت اقامت در هتل‌های دوسلدورف نزدیکترین هتل به رودخانه راین که می‌تواند در هر زمانی در اختیار مسافران قرار گرفته در تفرجگاه ساحلی راین قرار بگیرد. هتل ریجنسی است که علاوه بر امکانات رفاهی بالایی که دارد می‌تواند مراکز تجاری و همچنین مراکز اداری را به آسانی در اختیار مسافران قرار دهد. هتل در لیوینگ و همینطور هتل ده مد از دیگر هتل‌هایی است که در مرکز شهر درست در کنار رودخانه راین قرار دارد و جزء هتل‌های اشرافی تفرجگاه ساحلی شهر دوسلدورف به حساب می‌آید.

زیباترین مکان تفریحی در دوسلدورف

دیدنی‌های شهر دوسلدورف تنوع زیادی دارد اما به سبب موقعیت جغرافیایی که شهر دوسلدورف در کشور آلمان به دست آورده است بدون شک مطرح‌ترین و شگفت انگیزترین مکان تفریحی در این شهر اروپایی مکان تفریحی است که در کناره‌های راین قرار گرفته و با نام تفرجگاه ساحلی دوسلدورف شهرت دارد.

این جاذبه گردشگری تعداد بیشماری گالری هنری را در اطراف خود جای داده که زیبایی این تفرجگاه را چندین برابر کرده است. در واقع تفرجگاه ساحلی دوسلدورف جزء طبیعی‌ترین مکان‌های تفریحی شهر دوسلدورف است که در اثر استفاده بهینه از سواحل راین پدید آمده و امروزه به یکی از بی‌نظیرترین دیدنی‌های کشور آلمان شناخته شده است.

لذت بخش بودن حضور در این تفرجگاه زمانی بیشتر می‌شود که ساعت‌هایی را در مغازه‌ها و کافه‌های اطراف تفرجگاه مشغول باشید. ماهیگیری در این محل از جمله کارهایی است که به چشم می‌آید. طراوت آب و هوای مناطق ساحلی رودخانه راین به اندازه‌ای بالا است که مردم محلی شهر دوسلدورف سعی کرده روزی یکبار را برای پیاده روی و یا دوچرخه سواری به این منطقه سر بزنند.

بهترین زمان سفر به تفرجگاه ساحلی دوسلدورف

شهر دوسلدورف پنجمین شهر زیبایی می‌باشد که در جهان شناخته شده است. این شهر یک بندرگاه بسیار بزرگی دارد که در کنار تفرجگاه ساحلی راین به سبب تجارت‌های زیادی  که در رابطه با مد و پوشاک در آن انجام می‌گیرد هر ساله مورد توجه گردشگران و توریست‌ها قرار گرفته است. بنابراین در فصول مختلف و در موقعیت‌های گوناگونی از سال مسافران زیادی به این شهر دیدنی سفر می‌کنند.

این شهر اروپایی در بیشتر ایام سال آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد اما غالبا زمستان‌هایی سرد با بارش برف کم و تابستان‌های نسبتا گرمی را در بر گرفته است. بنابراین ماه جولای و همچنین ماه آگوست می‌تواند بهترین زمان بازدید از تفرجگاه ساحلی رودخانه راین باشد.

بهترین زمان سفر به تفرجگاه ساحلی دوسلدورف | یوروپ تورز

سوالات متداول تفرجگاه ساحلی دوسلدورف

این تفرجگاه ساحلی در چه سالی و برای چه چیزی ساخته شد؟

تفرجگاه ساحلی دوسلدورف در سال ۱۹۹۵ میلادی به جهت پوشاندن یکی از پرازدحام‌ترین خیابان‌های دوسلدورف مورد استفاده قرار گرفت که امروزه از جمله جاذبه‌های گردشگری کشور آلمان است و می‌تواند بهترین گزینه برای لذت بردن در سفر به شهر دوسلدورف باشد.

ویژگی این تفرجگاه ساحلی چیست؟

طول تفرجگاه راین ۱۹۲۸ کیلومتر است که توانسته قسمت شمال و جنوب شهر دوسلدورف را به یکدیگر متصل کند، البته بهتر است بدانید اندازه مناسبی از این مسیر ساحلی را یک پل با نام  او بر کاسل در برگرفته است که ۵/۱ کیلومتر از این پل در امتداد خانه‌های قدیمی که در اطراف رودخانه راین قرار دارد می‌پیوندد.

چه تفریحاتی در این تفرجگاه ساحلی اکان پذیر است؟

تفرجگاه ساحلی راین در کناره‌های رودخانه راین می‌تواند به واسطه داشتن سه مسیر برای دوچرخه سواری و همچنین عبور عابران پیاده و تماشای گذر کشتی‌های تجاری و مسافربری در کنار دیدن مرغان دریایی بهترین مکان تفریحی در شهر دوسلدورف به شمار آید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!