با بهترین مراکز خرید پاریس فرانسه آشنا شوید

با بهترین مراکز خرید پاریس فرانسه آشنا شوید

آشنایی با بهترین مراکز خرید پاریس

شهرتی که شانزه لیزه و گالری لافایت و لادفانس و … به پاریس داده است، این شهر زیبا را به یکی از بهترین مراکز خرید پاریس در اروپا تبدیل کرده است. اما نگران خرید در پاریس نباشید. در پاریس برای هر سلیقه و هر قدرت خریدی، فروشگاهی وجود دارد. خرید در پاریس بسیار لذت بخش بوده و هیچ کس از پاریس دست خالی بر نمی گردد!

خرید همیشه یکی از جذاب ترین قسمت های مسافرت بوده است. خرید در پاریس اما حال و هوای دیگری دارد. پاریس؛ عروس اروپا، سرزمین مد است و بین مراکز مد جهان قدمت و اصالتی دیرینه دارد. این شهر بهترین مکان برای خرید برند های اصل و محصولات طراحان فرانسوی است. خرید در پاریس تنوع زیادی دارد. از اوت لت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک گرفته تا گالری های معروف و حتی بازار سنتی!

لادفانس

لادفانس که بزرگ ترین قطب تجاری اقتصادی اروپا است و در حومه غربی پاریس در کشور فرانسه واقع شده است، به نیویورک پاریس هم شهرت دارد. بسیاری از شرکت های معروف جهان در لادفانس دفتر دارند و یکی از بهترین مراکز خرید پاریس را در لادفانس می توانید بیابید: کواتر تمپس! مرکز خریدی که شعبات تعداد زیادی از برندهای مشهور جهان را در خود جای داده است.

در لادفانس همه جمع اند: از زارا و گپ و منگو گرفته تافسیل، گس، لاکوست، ایووروشه، لنسل وسواچ! اگر در مرکز پاریس هستید می توانید با قطار per خودتان را به لادفانس برسانید.

لادفانس
لادفانس

شانزه لیزه

شانزه لیزه، بهشت مد و خرید، یکی از خیابان های مشهور خرید در پاریس و حتی جهان است که نزدیک دو کیلومتر طول دارد و از میدان کنکورد شروع شده تا آرک د تریومپ ادامه پیدا می کند. این خیابان شگفت انگیز با بوتیک های رویایی و سینماها و فروشگاه های پر زرق و برقش برای همه ی مردم جذاب و زیباست.

حتی اگر نمی خواهید از گالری های شانزه لیزه خرید کنید در آن قدم بزنید و لذت ببرید. فروشگاه های سوپر لوکس و گران ترین برندهای جهان این جا جمع اند: شنل، کارتیه، لویی ویتون و حتی بزرگ ترین فروشگاه آدیداس جهان و بهترین مراکز خرید پاریس هم در شانزه لیزه قرار دارد.

در شانزه لیزه بوتیک هایی با قسمت مناسب تر هم پیدا می شود و برندهای زارا، سفورا، گپ و بنتون هم در آن شعبه دارند. بسیاری از گزدشگزان همه ساله با استفاده از تور اروپا و تور پاریس به این کشور سفر می کنند تا در پاریس بتوانند ازین مراکز خرید دیدن کنند.

شانزه لیزه
شانزه لیزه

دپارتمان استور Printemps

دپارتمان استورها فروشگاه هایی هستند که بسیار بزرگ اند و تنوع محصول بالایی دارند و برای خرید در پاریس مناسب اند. شما در این فروشگاه های پاریس می توانید همه ی انواع کالا را یک جا ببینید. یکی از بزرگ ترین دپارتمان استورها، فروشگاه Printemps است که در منطقه ۹ پاریس قرار دارد.

این فروشگاه بیشتر محصولات مرتبط با زیبایی و مد و سبک زندگی را ارائه می دهد؛ مثلاً جواهرات و زیورآلات، کفش، کیف، لوازم آرایشی لباس مردانه و … . بسیاری از سلبریتی های سراسر دنیا با استفاده از تور اروپا و تور پاریس به این شهر سفر می کنند تا بتوانند از تازه تزین محصولات صنعت مد دیدن کنند.

دپارتمان استور Printemps
دپارتمان استور Printemps

گالری لافایت Galeries Lafayette

از مشهورترین و زیباترین فروشگاه های پاریس و بهترین مراکز خرید پاریس گالری لافایت است که درست در کنار فروشگاه Printemps در منطق ۹ پاریس قرار گرفته است. گالری لافایت بخاطر زیبایی اش و گنبد شیشه ای اش بسیار دیدنی و چشم‌ نواز است و البته یه مرکز خرید عالی برای یک خرید کلی است.

در این فروشگاه یک نمایشگاه مد هفتگی رایگان هم برگزار می شود که اگر خوش شانس باشید می توانید به آن برسید. حواستان باشد در صورت رفتن به گالری لافایت در بدو ورود حتماً به پذیرش بروید و با نشان دادن پاسپورت، یک کارت تخفیف ۱۰ درصدی که مخصوص توریست ها است بگیرید.

گالری لافایت Galeries Lafayette
گالری لافایت Galeries Lafayette

فروشگاه BHV

 BHVیکی از بهترین مراکز خرید پاریس است که در نزدیکی رود زیبای سن قرار دارد. این فروشگاه هم مثل گالری لافایت کارت تخفیف ۱۰ درصدی به توریست ها می دهد که آن را می توانید از سایت همین مجموعه تهیه کنید. محصولات عرضه شده در BHV شامل طیف متنوعی از کالاها است.

در BHV می توانید کالاهای مرتبط با مد و لباس زنان، عطر، کتاب، صنایع دستی، اسباب بازی، انواع رو تختی و پارچه، وسایل تزئينی و دکوری و حتی ابزار و وسایل منزل بخرید. اگر هم گرسنه شدید اصلاً نگران نباشید. این فروشگاه یک فودکورت هم در دل خود جای داده است.

 فروشگاه لو گراند اپیسری (Le Grande Epicerie) 

حتماً می دانید شیرینی و شکلات از معروف ترین سوغاتی های پاریس هستند. لو گراند اپیسری از بهترین مراکز خرید پاریس و همینطور بهترین مکان ممکن برای خرید مواد غدایی و سوغاتی های خوراکی است. علاوه بر این غذاهای فرانسوی مختلف و حتی چندین نوع غذای بین المللی از سایر کشورهای جهان هم در این فروشگاه پیدا خواهید کرد.

اوت لت های حومه ی پاریس

اگر فصل های حراج بهترین مراکز خرید پاریس را از دست داده اید اصلاً نگران نباشید! اوت لت ها بهترین مراکز خرید پاریس هستند که در آنجا می توانید محصولات برند اصل را با قیمت کمتری خریداری کنید. حتماً می پرسید چرا؟ اوت لت ها نوعی مراکز خرید در پاریس هستند که کالاهای برندی را که در انبار می مانند برای فروش می آورند.

کیفیت آن ها با محصولات داخل فروشگاه برند مورد نظر هیچ فرقی ندارد چون از همان برند هستند. این کالاها صرفاً به خاطر اینکه کالکشن فصل گذشته هستند، در فصل جدید به اوت لت ها سپرده می شوند. اوت ‌لت  La Vallée Villageتنها ۵ دقیقه با دیزنی لند فاصله دارد و بیشتر از سایر اوت لت ها فروشگاه برند دارد. این مجموعه که شبیه یک دهکده طراحی شده، ۹۰ فروشگاه را در خود جای داده است و از ۱۰ صبح تا ۷ شب باز است.

اوت لت های حومه ی پاریس
اوت لت های حومه ی پاریس

فصل حراج در پاریس

برای خرید در پاریس، فروشگاه های مد و برند و حتی طراحان مد دو بار در سال حراج فوق العاده دارند. اولین فصل حراج زمستان است. در ماه های ژانویه و فوریه که اوج مسافرت ها و تعطیلات سال نو است.

فصل دیگر حراج و خرید در پاریس ژوئن و جولای در بهار است. اگر برنامه ریزی سفر شما مقارن با یکی از این دو فصل حراج باشد می توانید خرید فوق العاده ای داشته باشید. بسیاری از سلبریتی های سراسر دنیا با استفاده از تور اروپا و تور فرانسه به این شهر سفر می کنند تا بتوانند از تازه تزین محصولات صنعت مد دیدن کنند.

توصیه هایی برای خرید در پاریس

خرید در پاریس هم لذت بخش است و هم شگفت انگیز؛ اما برای اینکه خاطره ی خوبی از سفر به فرانسه و مراکز خرید پاریس داشته باشید بهتر است سعی کنید در اطراف جاذبه های گردشگری خرید نکنید.

چون به دلیل حضور گردشگران قیمت هایشان از بقیه ی مناطق پاریس گران تر است. اگر مجبور به خرید در نزدیکی جاذبه های دیدنی شدید حتماً کمی آب و خوراکی با خود داشته باشید تا مجبور نشوید هزینه ی خرید را صرف خرید غذا و آب معدنی گران قیمت کنید. در کل خرید در پاریس ارزان نیست اما اگر بهترین مراکز خرید پاریس را به خوبی بشناسید می توانید در هزینه های خریدتان به خوبی صرفه جویی کنید و چیزی را گران نخرید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!