بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟

انتخاب بهترین زمان سفر به هلند

پیش از اینکه در رابطه با بهترین زمان سفر به هلند صحبت کنیم در ابتدا کمی در مورد هلند و شرایط آن بخوانیم. هلند کشور کوچکی است که در شمال غربی قاره اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت واقع شده. تعداد افراد مسلمان در هلند قریب به یک میلیون نفر است . پایتخت این کشور شهر آمستردام می باشد، ولی به دلیل سیاست تمرکز زدایی بیشتر وزارتخانه ‌ها و سفارتخانه ‌ها در شهر لاهه یا اطراف آن قرار دارند .

کشور هلند در حقیقت یک دلتای سرسبز و زیبا است که رودخانه‌هایی همانند راین از بین آن عبور می کند، به همین دلیل در هلند هیچ کوهی وجود ندارد و قابل ذکر است که ارتفاع بلندترین تپه در جنوب این کشور از ۳۲۲ متر تجاوز نمی کند . قسمت های گسترده ای از سرزمین هلند را کشتزارها و چراگاه‌های سرسبز پوشش می‌دهند و دریاچه ها و نهرها و جنگلهای طبیعی و مصنوعی در آن در تعداد بالایی یافت می‌شود به همین دلیل فصل بهار بهترین زمان برای سفر به هلند می باشد.

هلند سرزمینی با باران های زیاد است که با زمستانهای طولانی و تابستانهای کوتاه و ملایم بهترین مکان دیدنی برای دوست داران طبیعت است . زبان رسمی مردم هلند ، هلندی است، این زبان شاخه‌ای از زبان‌های ژرمنی است و به آلمانی شباهت‌ هایی دارد.

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟ - هلند

اگر قصد سفر دارید و به دنبال بهترین زمان سفر به هلند هستید، باید بدانید که این کشور 8 ماه سال را مرطوب و ابری است، اما از آنجا که وزش باد در آن جریان دارد، هوا غیر قابل پیش بینی خواهد بود. شاید برای شما جالب باشد که کشور هلند تعدادی موزه در سطح جهانی، فرصت های دوچرخه سواری عالی، شهرهای عجیب و جالب، زمین های پر از گل، کانال ها و آسیاب های بادی دارد اما در همه فصل ها و برای همه مناسب نیست.

وقتی تصمیم گرفتید که بهترین زمان سفر به هلند برای شما چه زمانی است،  لیست برنامه های سفر خود را تنظیم کنید و از مواجه با شلوغی فصل های پر رفت و آمد یا آب و هوای نا مساعد پرهیز کنید.

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟ - هلند

هلند و آب و هوای آن

آب و هوای معتدل دریایی با زمستان های سرد، بهار و تابستان و پاییز ملایم هلند را مقصد توریست ها در تمام سال تبدیل می کند. اندازه کوچک این کشور آب و هوای یکدستی را برای آن فراهم کرده است. از آنجا که هیچ کوهی وجود ندارد تا جلوی باد و باران را بگیرد، شما ممکن است هر دو را در یک سال تجربه کنید. پس حتما بارانی به همراه خود ببرید. اگر به دنبال روزهای گرم و آفتابی هستید، بهترین زمان سفر به هلند در جولای و آگوست  با میانگین دمای 19 درجه سانتی گراد خواهد بود؛ که بهترین ماه ها برای تجربه سواحل هلندی، شنا و ورزش های آبی به شمار می رود.

ماه های زمستان با میانگین دمای 1 درجه سانتی گراد اغلب به باد و باران می گذرد و بهترین زمان سفر به هلند برای کسانیست که به هوای بارانی علاقه دارند. چکمه های ضد آب، دستکش و کلاه به شما کمک می کند تا زمستان هلند را پشت سر بگذارید. آب و هوای سرد ممکن است به یخ زدن کانال ها و یا برف منجر بشود، اما این شرایط به ندرت طولانی مدت می شوند.

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟ - هلند

فصل های گردشگری

بهترین زمان سفر به هلند از از فروردین تا مرداد و از اواسط آذر تا اوایل دی است. در این زمان ها ممکن است به سختی هتل پیدا کنید و یا صف های مقابل جاذبه های گردشگری مانند موزه ونگوگ یا خانه آن فرانک بی انتها باشد. اما از طرفی، دوچرخه سواری در بهترین زمان خود در ماه های تابستان است و کافه های کنار پیاده رو آفتابگیر هستند.

هوای تابستان مخلوطی از باران های سنگین و گرما، رطوبت و آفتاب است. افراد محلی در این فصل بیشتر از خانه بیرون می آیند تا بیشترین استفاده را از روزهای آفتابی ببرند، بنابراین شهر در این ایام سرزنده است و مکان ها باز هستند. برای بازدید از گل های لاله معروف این کشور، بهترین زمان سفر به هلند ماه های فروردین و اردیبهشت است.

شما فرصت این را دارید که گل های لاله را تقریبا هر جا ببینید، به خصوص در باغ های کوکنهوف در لیس هلند و در کنار سواحل لیدن. اما به یاد داشته باشید که پیش از تعطیلات روز ملکه از آنجا خارج شوید تا به شلوغی و گرانی هتل ها برخورد نکنید. اما در فصل های سرد، بهترین زمان سفر به هلند در تعطیلات کریسمس با بازارها، پیست های اسکی، چراغانی و رژه خواهد بود.

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟ - هلند

فصل های غیر گردشگری

اگر ترجیح می دهید در زمان خلوت تری به هلند بروید، بهترین زمان سفر به هلند برای شما می تواند ماه های اسفند و شهریور باشد. هر چند هوا می تواند در این ماه ها متغیر باشد اما خلوتی و ارزانی مکان ها می تواند برای شما به صرفه باشد. شما می توانید بهترین خطوط هواپیمایی و هتل ها را با قیمت های ارزان تر در ماه های آذر و دی تا بهمن پیدا کنید. اما به جز سرما، باید آسمان ابری و برف و یخ زدگی را نیز باید در نظر داشته باشید. برخی از جاذبه های گردشگری، هتل ها و رستوران ها ممکن است در برخی از این دوره یا تمام آن بسته باشند. مکان های اصلی گردشگری باز خواهند بود و این زمان را به بهترین زمان سفر به هلند برای بازدید از خانه آن فرانک و دیگر جاذبه ها تبدیل خواهند کرد.

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟ - هلند

تعطیلات مخصوص

بهترین زمان سفر به هلند همچنین می تواند در تعطیلات هلندی باشد. این دوره میتواند بسیار هیجان انگیز باشد به خصوص اگر در یک رژه یا فستیوال شرکت کنید. در تعطیلات ایستر، شما می توانید آتش بازی های قبل از یکشنبه ایستر را در قسمت های شمالی کشور تجربه کنید. همچنین، تعطیلات روز پادشاه در 27 اپریل که به مناسبت تولد ویلیام الکساندر پادشاه فعلی هلند برگزار می شود و با کنسرت و رژه در اکثر شهرهای هلند همراه خواهد بود.

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟ - هلند

اقدامات لازم برای اخذ ویزای هلند

گام ابتدایی برای گرفتن ویزای هلند کامل کردن و ارسال فرم ویزا ویزای هلند است. زمان تکمیل فرم ویزا هلند باید مقصود از سفر و نوع ویزایی که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب کنید. پس از تکمیل فرم خود باید یک ایمیل برای دریافت وقت مصاحبه حضوری به سفارت خانه هلند ارسال کنید پس از مراجعه حضوری می‌توانید از طریق پست الکترونیکی خود درخواست خود را پیگیری نمایید .

بهترین زمان سفر به هلند چه زمانی است؟ - هلند

برای بازدید از هلند بهتر است از قبل بهترین زمان سفر به هلند را مشخص کنید و با توجه به اطلاعات بدست آورده برنامه ریزی صحیحی در رابطه با اقدام برای اخذ ویزای هلند انجام دهید. ویزای توریستی هلند شامل افرادی می شود که هدفشان بازدید از این کشور است  و برای مدت مشخصی درهلند اقامت خواهند داشت.

ویزای توریستی قالبا تا مدت سه ماه از تاریخ صدور آن به صاحب ویزا اجازه‌ی اقامت در کشور هلند را می ‌دهد و فرد باید قبل از پایان نود روز کشور هلند را ترک کرده باشد. کشور هلند جز 26 کشور منطقه شینگن است ، و باید برای وارد شدن به این کشور باید ویزای شینگن هلند را دریافت کنند. با گرفتن ویزای هلند قادر خواهید بود به 25 کشور دیگر اروپایی عضو شینگن که شامل اتریش ، جمهوری ، چک ، استونی ، فنلاند ،لیختن ‌اشتاین بی هیچ محدودیتی مسافرت کنید .

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!