تور اروپا | بهترین خدمات و شرایط

تور اروپا | بهترین خدمات و شرایط

تور اروپا، قاره اروپا در قسمت نیمکره شمالی کره زمین قرار دارد و دومین قاره کوچک جهان به شمار می‌آید. امروزه این قاره یکی از مقاصد گردشگری جهان است و …

قاره اروپا در قسمت نیمکره شمالی کره زمین قرار دارد و دومین قاره کوچک جهان به شمار می‌آید. امروزه این قاره یکی از مقاصد گردشگری جهان است و افراد زیادی با تور اروپا راهی سفر به این قاره می‌شوند. شرایط ایده آل و فرصت‌های استثنایی تور اروپا با بهترین شرایط و با بهترین قیمت‌ها علاقمندان را به سفر اروپایی می‌برد و با این قاره که با قاره آسیا در یک خشکی قرار دارد آشنا می‌کند. علاقمندان سفر به کشورهای اروپایی می‌توانند از شرایط تور اروپا استفاده کنند و به سفری امن و راحت بروند.

بهترین خدمات و شرایط تور اروپا | یوروپ تورز

قاره اروپا

همانطور که گفته شد قاره اروپا بعد از قاره اقیانوسیه یکی از قاره‌های کوچک جهان به شمار می‌آید. این قاره به همراه قاره آسیا در یک خشکی قرار دارد و یک خشکی به نام اوراسیا را ایجاد کرده‌اند و دارای یک مرز طبیعی هستند. مرز این دو قاره را کوه‌های اورال شکل می‌دهند. قاره اروپا دارای مساحتی به اندازه ده میلیون کیلومتر مربع می‌باشد که تقریبا هفتصد و سی میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند.

قاره اروپا متشکل از کشورهای بسیار زیادی است که دارای جزایر سرسبز بسیار زیبایی می‌باشند. در واقع قرار گرفتن قاره اروپا در بین آب‌های دریای خزر و دریای سیاه، مدیترانه، اقیانوس اطلس و دریای آدریاتیک باعث ایجاد آب و هوای معتدلی در آن شده است.

در این قاره شهرهای تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که در این بین می‌توان به لندن، پاریس، آتن، برلین، مسکو و مونیخ اشاره کرد. امروزه قاره اروپا یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان می‌باشد که افراد زیادی به آن سفر می‌کنند و از شرایط تور اروپا استفاده می‌کنند.

بهترین زمان سفر به اروپا

به طور کلی آب و هوای قاره اروپا معتدل می‌باشد. این آب و هوا ناشی از جریانات گلف استریم است که از آب‌های اقیانوسی وارد آن می‌شود.

در هر فصلی قاره اروپا جذابیت‌های خاص خود را دارد و با همراه شدن با تور اروپا می‌توان یک تجربه بسیار عالی از سفر به کشورهای اروپایی داشت. در فصل تابستان قاره اروپا بسیار شلوغ است و از هر جای دنیا بازدید‌کننده دارد. دمای هوا در این قاره در فصل تابستان بالا است و گرمای هوا کمی آزار دهنده می‌باشد اما مکان‌های تاریخی و توریستی باعث می‌شوند که همه چیز را فراموش کنید و فقط لذت ببرید.

در فصل‌های بهار و پاییز نیز می‌توانید از آب و هوای معتدل و خنک لذت ببرید. در این فصول تعداد گردشگران کم است و به همین میزان هزینه هتل‌ها و رستوران‌ها کاهش می‌یابد.

در هر فصلی در کشورهای مختلف قاره اروپا می‌توانید به بازدید از موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، پارک‌ها، آثار ملی و تاریخی، گالری‌ها و … بروید و یک تجربه منحصربفرد را برای خود در سفر با تور اروپا به ارمغان بیاورید.

سفر به سوئیس با تور اروپا

پایتخت کشور سوئیس شهر برن است که دارای بناهای تاریخی و گردشگری بسیار زیادی است. اگر جزء آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به خوردن شکلات و تنقلات دارید بازدید از سوئیس را حتما در برنامه سفر خود قرار دهید.

این کشور با جنگل‌ها، مناظر طبیعی و زیبا و البته با کوه‌های آلپ حیرت انگیز یکی از مهم‌ترین و بهترین مقاصد گردشگری تور اروپا می‌باشد. سطح کیفیت زندگی در شهر‌های مختلف سوئیس مانند زوریخ و ژنو بسیار بالا است و از استاندارد بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

در سفر به سوئیس می‌توان از ساعت‌های متنوع، موزه‌ها، مراکز خرید، کوه‌ها و انواع مختلف جاذبه دیگر بازدید کرد و یک سفر بیادماندنی و خاطره انگیز به ارمغان آورد.

سفر به سوئیس با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به اتریش با تور اروپا

پایتخت کشور اتریش شهر وین می‌باشد. کشور اتریش در نزدیکی کوه‌های آلپ قرار دارد و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است. شهرهای گراتز، بدگستین، مهد موسیقی آن شهر وین، روستای آنتون آم آلبرگ و …. از جمله زیباترین و مهم‌ترین مکان‌هایی هستند که در سفر خود می‌توانید از آنها لذت ببرید.

در این سفر می‌توان به منطقه زل‌ام سی رفت و از دریاچه‌ها و کوه‌های آن بازدید کرد، از دره واخائو که دارای چیزی بیش از 500 اثر تاریخی است لذت برد، از زیبایی دریاچه ورث در منطقه کرینتیا بهره برد و یک سفر بیاد ماندنی و فراموش نشدنی داشت.

موزه‌ها، کلیساها، تپه‌های سرسبز و باستانی، جنگل‌ها، دریاچه‌ها و …. در اتریش بهترین مکان‌ها برای بازدید و لذت بردن هستند که همواره هر ساله گردشگران و توریستان زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کنند. امروزه تور اروپا فرصت بازدید از اتریش را فراهم کرده است و مسافرین می‌توانند از شرایط ایده آل آن استفاده کنند.

سفر به اتریش با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به فرانسه با تور اروپا

پایتخت کشور فرانسه شهر پاریس می‌باشد. این کشور یکی از جذاب‌ترین کشورها برای بازدید در تور اروپا می‌باشد. در این کشور مسافرین و گردشگران می‌توانند از انواع پنیرهای خوشمزه و لذیذ و غذاهای خوش طعم در بهترین رستوران‌ها لذت ببرند. مسافرین تور اروپا می‌توانند سفر خود را با بازدید از برج ایفل آغاز کنند و تجربه خوبی از تماشای آن داشته باشند.

مردم این کشور بسیار مهربان و خونگرم هستند و با زبان شیرین فرانسوی پذیرای مهمانان و گردشگران می‌باشند. در این کشور می‌توان از سبک معماری باستانی و باشکوه، قلعه‌های تاریخی، بناها و ساختمان‌های قدیمی، جشنواره‌ها و انواع مختلف فستیوال‌های مذهبی و تاریخی لذت برد. در کشور فرانسه می‌توان به مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر رفت و از بهترین برندهای بین‌المللی دنیا لذت برد و بهترین سوغاتی‌ها را به همراه خود آورد.

سفر به فرانسه با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به مجارستان با تور اروپا

مجارستان در قلب اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر بوداپست می‌باشد. این کشور بسیار سرسبز و حاصلخیز است و دارای مردمانی بسیار مهربان می‌باشد. کشور مجارستان زادگاه مخترعین و هنرمندان بسیار زیادی است که در گوشه و کنار آن بدنیا آمده‌اند و آثار ارزشمندی را در دنیا خلق کرده‌اند.

افراد علاقمند می‌توانند با تور اروپا از کاخ رویال در شهر بوداپست، تپه گلرت، رودخانه دانوب، دریاچه بالاتون، جزیره مارگیت، میدان قهرمانان، شهرهای سگد، دبرسن، پچ، گیور، کاپشوار و … بازدید کنند و هیجان سفر خود را چند برابر کنند. در این کشور می‌توان در بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها ماند و از بهترین غذاها در بهترین رستوران‌ها لذت برد.

جنگل‌ها، موزه‌ها، کاخ‌ها، کلیساها، بناهای تاریخی و ملی، آبنماها و جشنواره‌های مختلف مجارستان هر ساله گردشگران بسیار زیادی را از مناطق مختلف جهان به سوی خود جذب می‌کنند و دارای زیبایی‌های حیرت انگیزی هستند. شما نیز اگر می‌خواهید از این زیبایی‌ها بازدید کنید از شرایط عالی تور اروپا استفاده کنید و یک سفر بیادماندنی داشته باشید.

سفر به مجارستان با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به یونان با تور اروپا

یکی از زیباترین کشورهای اروپایی یونان است که پایتخت آن شهر آتن می‌باشد. این کشور با حیرت انگیزترین سواحل شنی دنیا، مکان‌های تاریخی و باستانی بی‌شمار، جزایر رویایی و باشکوه، قلعه‌های تاریخی، موزه‌ها و … یکی از بهترین مقاصد گردشگری تور اروپا می‌باشد. این کشور همواره دارای زیباترین جاذبه‌های گردشگری دنیا می‌باشد و هر ساله شاهد حضور گردشگران و توریستان زیادی است.

در این کشور می‌توان از آکروپولیس در شهر زیبای آتن، صومعه متورا در دشت تسالی، شهر رودس، میکونوس به سواحل زیبا و رویایی، شهرهای صخره‌های فیرا و اویا و غیره.

بازدید کرد و با قدمت تاریخی و سرگذشت آنها آشنا شد. این کشور سرتاسر مملو از زیبایی است و می‌توان در هر لحظه سفر با تور اروپا از آن لذت برد. قلعه‌های باستانی این کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و علاقمندان خاص خود را در همه جای دنیا دارند.

سفر به یونان با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به اسپانیا با تور اروپا

از دیگر کشورهای اروپایی می‌توان به اسپانیا اشاره کرد که پایتخت آن شهر مادرید است. سرتاسر این کشور را آب پوشانده است و پرتغال تنها همسایه مرزی آن است. به هر جای اسپانیا که نگاه کنید می‌توانید پوشش گیاهی زیبا، جنگل‌های حیرت انگیز، منابع طبیعی، سواحل شنی، تفریحگاه‌های متنوع با ورزش‌های مناسب و. . را مشاهده کنید. زیبایی‌ها و مناظر طبیعی اسپانیا این کشور را یکی از کشورهای منتخب اروپا کرده‌اند و هر ساله افراد زیادی را برای بازدید به خود جذب می‌کنند.

اگر علاقمند به غذاهای خاص و خوشمزه هستید، حتما سری به رستوران‌های این کشور بزنید و از غذاهای پر ادویه اسپانیایی لذت ببرید. در فصل تابستان با نشستن بر روی صندلی‌های خیابان می‌توان از رقص‌های خیابانی پر شور، موسیقی‌های دلنواز و دلچسب لذت ببرید و از بهترین نوشیدنی‌های متنوع شهر لذت برد. سفر با تور اروپا می‌تواند یک تجربه حیرت انگیز را برای علاقمندان به سفر به کشورهای مختلف را ایجاد کند.

پایتخت آلمان شهر برلین است و دارای معماری بسیار باشکوهی می‌باشد. برلین مرکز سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای و علمی آن نیز به حساب آورده می‌شود. این شهر با وجود موسیقی، کلیساهای جامع، جنگل، مناظر باستانی و تاریخی و … از بهترین مکان‌ها برای بازدید با تور اروپا می‌باشد.

در سفر با تور اروپا می‌توان از شهر مونیخ با غذاهای خوشمزه و عالی، رودخانه کنستانس، جنگل گرون والد که مملو از درختان راش و اقاقیا می‌باشد، جزیره موزه، جنگل سیاه، شهر کلن، شهر درسدن با ساختمان‌های بلند لذت برد.

اگر علاقمند به خودرو و ماشین‌های گران قیمت هستید می‌توانید به اشتوتکارت آلمان بروید و از کارخانه‌های ماشین‌سازی این شهر نیز بازدید کنید. این کارخانه‌ها بهترین خودروهای لوکس دنیا را تولید می‌کنند که واقعا حیرت انگیز می‌باشند. مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر در گوشه و کنار آلمان نیز بهترین کالاهای برند را در اختیار مسافرین و توریستان قرار می‌دهند.

سفر به اسپانیا با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به ایسلند با تور اروپا

ایسلند دارای مناظری زیبا و طبیعتی حیرت انگیز می‌باشد که بهترین کشور برای بازدید مسافرین تور اروپا است. این کشور یکی از امن‌ترین کشورهای اروپایی است که میزان جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین می‌باشد. یکی از زیباترین رویدادهای این کشور، پدیده شفق قطبی است که همه افراد را مجذوب خود می‌کند.

در این کشور کوه‌های بسیار زیادی وجود دارد که مملو از برف و یخ هستند و بهترین مکان برای بازی‌های زمستانی می‌باشند.

در کشور ایسلند می‌توان در سواحل شنی شنا کرد، به بهترین و جذاب‌ترین چشمه‌های آب گرم رفت، در کنار کوه‌های یخی عکس گرفت و به پیاده روی و صخره نوردی رفت. جاذبه‌های گردشگری این کشور بسیار زیاد و حیرت انگیز می‌باشند و مسافرین تور اروپا می‌توانند یک تعطیلات عالی در این کشور داشته باشند. در کشور می‌توان از بهترین نوشیدنی‌ها در بهترین کافه‌ها لذت برد و بهترین چشم اندازهای شهر را مشاهده کرد.

سفر به ایسلند با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به هلند با تور اروپا

هلند از جمله زیباترین کشورهای اروپایی است که پایتخت آن شهر آمستردام می‌باشد. این کشور از جمله کشور بسیار محبوب در میان توریستان و گردشگران می‌باشد و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. در سرتاسر کشور هلند می‌توان زیبایی را مشاهده کرد.

برای مثال می‌توان از قصر سلطنتی آمستردام، تونل‌های قرون وسطی ماستریخت، آسیاب بادی‌های دهکده کیندردیک، گل‌های لاله کوکن هوف، موزه ملی آمستردام، موزه کرولر – مولر و. . دیدن کرد.

کشور هلند به خاطر طبیعت زیبا و منحصر بفرد خود و البته وجود گل‌های لاله برای همه افراد شناخته شده است. این کشور یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا است که با آب و هوای بسیار عالی همواره پذیرای مسافرین تور اروپا می‌باشد. در این کشور می‌توان در بهترین هتل‌ها اقامت داشت و از بهترین خوراک‌ها و غذاها لذت برد.

سفر به هلند با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به بلغارستان با تور اروپا

پایتخت بلغارستان شهر صوفیه می‌باشد. این کشور دارای تفرجگاه‌های ساحلی بسیار زیبایی است که با ورزش‌های آبی بهترین فرصت بازدید را برای مسافرین تور اروپا فراهم می‌کند. این کشور با تاریخچه بسیار غنی و تاریخی خود توانسته شگفتی‌های بسیار زیادی را گرد هم بیاورد و یکی از بهترین کشورها برای بازدید شود.

جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا در کنار مراکز خرید عالی سفری بیاد ماندنی را برای همه افراد به ارمغان می‌آورند. در این کشور می‌توان قلعه‌ها، پوشش‌های گیاهی زیبا و متنوع، موزه‌ها، جنگل‌های طبیعی، پارک‌ها، باغ‌ها، کلیساها و … را مشاهده کرد.

سفر خود را می‌توانید از پایتخت بلغارستان یعنی صوفیه آغاز کنید و از بهترین مکان‌های تاریخی شهر بازدید کنید و در بهترین تفریحگاه‌های ساحلی اقامت داشته باشید.

سفر به بلغارستان با تور اروپا | یوروپ تورز

سفر به کرواسی با تور اروپا

لذت سفر با تور اروپا با بازدید از کشور کرواسی چند برابر می‌شود. کشور کرواسی یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که دارای سواحلی بسیار زیبا و طبیعتی حیرت انگیز می‌باشد. پایتخت آن شهر زاگرب است.

جالب است بدانید کرواسی یکی از کشورهای ارزان است که در سفر با تور اروپا می‌توانید از آن بازدید کنید و یک سفر ارزان داشته باشید. اگر به دنبال تفریح و هیجان زیاد می‌باشید می‌توانید بازی‌های ساحلی کرواسی را انتخاب کنید.

تفریحات ساحلی کرواسی برای هر فردی با هر سن و سالی مناسب می‌باشد و خاطرات سفر را می‌توان با قایق سواری، موج سواری، جت اسکی، غواصی و. . چند برابر کرد. در هر شهر کرواسی می‌توان با جاذبه‌های مختلفی رو به رو شد و با گنجینه‌های آن آشنا شد. در روستاهای کرواسی می‌توانید یک دوچرخه کرایه کنید و ساعت‌ها با بازدید از مناظر مختلف از زیبایی‌های آنها لذت ببرید.

کشور کرواسی یکی از بهترین کشورهایی است که با تور اروپا می‌توانید از آن بازدید کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

سفر به کرواسی با تور اروپا | یوروپ تورز

هتل‌ های اروپایی

وقتی اسم از سفر به اروپا به میان آورده می‌شود اقامت در هتل‌های مختلف اهمیت زیادی پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کشورهای اروپایی دارای بهترین هتل‌های 5 ستاره هستند که با سفر با تور اروپا می‌توانید در بهترین هتل‌ها با بهترین امکانات اقامتی مستقر شوید.

تقریبا همه هتل‌های کشورهای اروپایی دارای بهترین اتاق‌ها با بهترین چشم اندازها هستند. در این هتل‌ها مسافرین می‌توانند از خدمات بی‌نظیر استفاده کنند و شب‌هایی بیادماندنی را در آنها سپری کنند. بیشتر هتل‌های اروپایی در نزدیکی مکان‌های گردشگری و سیستم‌های حمل و نقل عمومی هستند و مسافرین به راحتی می‌توانند به هر مکانی که می‌خواهند رفت و آمد داشته باشند.

البته بهتر است بدانید که بعضی از هتل‌های 5 ستاره اروپایی از قیمت زیادی برخوردار هستند.

هتل‌ های اروپایی | یوروپ تورز

بهترین رستوران‌ های اروپایی

رستوران‌های اروپایی در پذیرایی از مهمانان و ارائه خدمات نظیر ندارند و دارای بهترین غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی، آسیایی و اروپایی هستند. تمامی این رستوران‌ها در مکان‌های بسیار آرام و دنج قرار دارند و بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می‌دهند. این رستوران‌ها با استفاده از متدهای بین‌المللی غذاهای خود را سرو می‌کنند و از بهترین سرآشپزان دنیا برای طبخ غذا استفاده می‌کنند.

بهترین رستوران‌ های اروپایی | یوروپ تورز

البته اگر علاقمند به غذاهای خیابانی نیز باشید می‌توانید از خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی نیز استفاده کنید. این غذاها بر اساس تکنیک‌های خاص آشپزی و به همراه بهترین ادویه‌ها طبخ داده می‌شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. در سفر خود با تور اروپا می‌توانید بهترین غذاها را نوش جان کنید و سفری بیاد ماندنی داشته باشید.

شرایط تور اروپا

همانطور که می‌دانید امروزه امکان سفر به کشورهای اروپایی فراهم شده است و افراد علاقمند می‌توانند با استفاده از تور اروپا از تمامی کشورهای واقع در آن بازدید کنند. تور اروپایی خدماتی عالی را با بهترین شرایط برای مسافرین ارائه می‌دهد.

فقط کافی است شما تصمیم به سفر به اروپا را بگیرید و بقیه کارها را به ما بسپارید. خدمات این تورها شامل خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما به کشورهای مختلف اروپایی، رزرو هتل برای مدت زمان اقامت، خدمات ویزا برای تمامی افراد، ارائه تورهای گردشگری و تفریحی در شهرهای مختلف کشورهای اروپایی، بیمه مسافرتی و … می‌باشد.

امروزه تمامی افرادی که علاقمند به سفر به اروپا هستند می‌توانند از بهترین شرایط تور اروپا استفاده کنند و با قیمتی مناسب و ایده آل از بیشتر کشورهای اروپایی بازدید کنند.

خوشبختانه قیمت تور اروپا بسیار مناسب است و تمامی افراد با داشتن یک برنامه‌ریزی خوب و یک بودجه خاص می‌توانند از زیباترین چشم اندازهای اروپایی بازدید کنند.
با تور اروپا یک سفر امن و بی‌خطر به تمامی کشورهای منحصربفرد اروپا خواهید داشت و از بهترین شرایط و خدمات استفاده خواهید کرد.


سوالات متداول بهترین خدمات و شرایط تور اروپا

بهترین زمان استفاده از تور اروپا چه زمانیست؟

در هر فصلی در کشورهای مختلف قاره اروپا می‌توانید به بازدید از موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، پارک‌ها، آثار ملی و تاریخی، گالری‌ها و غیره بروید و یک تجربه منحصربفرد را برای خود در سفر با تور اروپا به ارمغان بیاورید.

هتل های اروپا به طور کلی چگونه هتل هایی هستند؟

تقریبا همه هتل‌های کشورهای اروپایی دارای بهترین اتاق‌ها با بهترین چشم اندازها هستند. در این هتل‌ها مسافرین می‌توانند از خدمات بی‌نظیر استفاده کنند و شب‌هایی بیادماندنی را در آنها سپری کنند.

برای تهیه تور اروپا باید چه کنیم؟

فقط کافی است شما تصمیم به سفر به اروپا را بگیرید و بقیه کارها را به ما بسپارید. خدمات این تورها شامل خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما به کشورهای مختلف اروپایی، رزرو هتل برای مدت زمان اقامت، خدمات ویزا برای تمامی افراد، ارائه تورهای گردشگری و تفریحی در شهرهای مختلف کشورهای اروپایی، بیمه مسافرتی و غیره می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!