بنیاد لویی ویتون پاریس | معرفی – تصاویر – تاریخچه

بنیاد لویی ویتون پاریس | معرفی – تصاویر – تاریخچه

بنیاد لویی ویتون پاریس یکی از محبوب ترین و بهترین دیدنی هایی می باشد که در حال حاضر شاهد ورود انبوهی از مسافران و توریست ها به این شهر به قصد بازدید از این موزه رویایی و معروف فرانسه می باشیم.

شما می توانید برای بازدید از این جاذبه فصل بهار و تابستان را در اولویت های خود قرار دهید چرا که در این ایام از سال گردشگران بسیاری خواهان و علاقه مند سفر به شهر زیبای پاریس هستند که در این صورت سفری پر از هیجان و انگیزه بسیار بالا را تجربه خواهید کرد. همچنین بازدید از بنیاد لویی ویتون شهر پاریس در کنار دوستان و نزدیکان با سفر مسافرتی دسته جمعی از جذابیت بسیار زیادی برای شما برخوردار خواهد بود.

آشنایی با بنیاد لویی ویتون پاریس

آیا شما نیز به دنبال شرکت در تورهای مسافرتی بنیاد لویی ویتون پاریس می باشید؟ آیا می دانید بهترین زمان برای بازدید از  بنیاد لویی ویتون پاریس چه زمانی می باشد؟ آیا می دانید موزه بنیاد لویی ویتون شهر پاریس از بهترین و محبوب ترین دیدنی های شهر می باشد؟

پاریس زیباترین و معروف ترین شهر اروپایی و پایتخت کشور فرانسه می باشد که با داشتن زیباترین و خیره کننده ترین جاذبه های توریستی و تفریحی توانسته است در اولویت های اغلب مسافران و گردشگران واقع شود. از جمله جاذبه های خیره کننده و محبوب این شهر می توان به موزه بنیاد لویی ویتون اشاره نمود که با توجه به زیبایی خیره کننده و مجموعه آثار تاریخی و گرانبهایی که در خود به نمایش بگذارد، از بهترین های کشور فرانسه و اروپا به شمار آید.

فرانک گهری، معمار کانادایی و آمریکایی طراح این موزه بوده و با توجه به طراحی ساختمان فضایی، توانسته است حس حرکت در این بنا را برای تماشا کنندگان آن القا نماید. موزه بنیاد لویی ویتون که شباهت بسیاری به یک کشتی عظیم الجثه دارد، انگار در یک جنگل به گل نشسته و در باد موج می زند.

در سال های ساخت این ساختمان به دلیل فضای بسیاری که اشغال می کرد سروصداهای بسیاری به گوش رسید اما توانستند با راضی کردن دولت فرانسه این بنا با معماری خارجی و داخلی بسیار برجسته و هنری جهان را طراحی کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت شما عزیزان را با بهترین معماری داخلی و خارجی این موزه، اهمیت بازدید از آن برای مسافران داخلی و خارجی، تاریخچه بنیاد لویی ویتون شهر پاریس آشنا سازیم لطفا با ما همراه باشید.

بنیاد لویی ویتون پاریس

بهترین زمان بازدید از بنیاد لویی ویتون پاریس

فکر و خلاقیت طراحی بنیاد لویی ویتون پاریس در ذهن برنا آرنو جرقه زد. وی با مشاهده طراحی موزه گوگنهایم بیلبائو در اسپانیا که طراحی این موزه ایده و خلاقیت فرانک گری بود.

آرنو به فکر ساخت و طراحی موزه هنری در شهر پاریس با معماری فرانک گری افتاد و توانست ساخت این مجموعه بی نظیر را در این شهر توریستی به واقعیت تبدیل کرده و به همراه بهترین سرمایه گذاران جهان، جاذبه ای بسیار جذاب و معروف در قاره اروپا طراحی و به جهان ارائه دهد.

گردشگران و مسافرانی که علاقه مند و خواهان سفر و بازدید از بنیاد لویی ویتون شهر پاریس هستند، بهتر است اطلاعاتی در خصوص بهترین زمان سفر به دست آورند که با توجه به شرایط اقلیمی و پر گردشگر بودن این شهر می توان فصل بهار و تابستان را به عنوان بهترین و مناسب ترین زمان بازدید از موزه بنیاد لویی ویتون دانست چرا که در این ایام از سال گردشگران می توانند در تورهای مسافرتی پاریس که از پرتقاضاترین تورهای اجرایی به اروپا می باشد شرکت داشته و سفری بسیار جذاب و به یادماندنی را در این منطقه سپری کنند.

بنیاد لویی ویتون پاریس

اهمیت بنیاد لویی ویتون شهر پاریس در صنعت گردشگری فرانسه

مهندس و معمار معروف گری که همواره سعی بر آن داشت در فعالیت های خود از طبیعت الهام بگیرد و در خلق شاهکاری از ویژگی های طبیعت استفاده نماید، در ساخت و طراحی موزه بنیاد لویی ویتون پاریس با توجه به محل قرارگیری آن در پارک معروفی از شهر واقع شده است از فلز، شیشه، چوب و سنگ استفاده نمود.

وجود 12 بادبان شیشه ای در موزه بنیاد لویی ویتون شهر پاریس به رهگذران و مخاطبان این حس را انتقال می دهد که گویا در جنگلی راه خود را گم کرده اند. پیچیدگی طراحی این مجموعه از جمله جذابیت ها و دلایل مشهور بودن نمای خارجی این موزه می باشد. از این رو اهمیت بازدید از بنیاد لویی ویتون در صنعت گردشگری و توریستی فرانسه به خوبی قابل لمس بوده و با توجه به ورودی گردشگران انبوه به قصد بازدید و مشاهده نزدیک از این بنا برای همگان قابل درک می باشد.

اگر شما نیز تا به امروز فرصت سفر به شهر توریستی پاریس و بازدید از این جاذبه خیره کننده جهان را نداشته اید همین الان می توانید با شرکت و ثبت نام در تورهای اجرایی پاریس از بهترین فرصت پیش روی استفاده کرده و بهترین سفر خارجی خود را تجربه نمایید.

بنیاد لویی ویتون پاریس

مدت زمان بازدید از بنیاد لویی ویتون شهر پاریس

گردشگران و توریست ها برای بازدید از بنیاد لویی ویتون پاریس به 2 تا 3 ساعت مدت زمان نیاز دارند تا بتوانند با خیال راحت و بدون عجله از بهترین آثار و مجموعه های موجود در این موزه و همچنین معماری داخلی بی نظیر و رویایی آن بازدید بعمل آورند. هزینه ورودی به بنیاد لویی ویتون شهر پاریس با توجه به نوسانات موجود در اقتصاد کشور در نرخ های متغیری ارائه می شود.

همچنین با توجه به زمان سفر گردشگران به این شهر هزینه های ورودی نیز متفاوت دریافت می شود. برای مثال هزینه بازدید از آثار و دیدنی های این موزه در فصل تابستان بسیار گران تر در مقایسه با فصل پاییز می باشد چرا که در این ایام از سال تعداد ورودی مسافران به شهر پاریس بسیار کاهش می یابد از این رو هزینه های سفر نیز به صورت قابل توجهی کم می شود.

بنیاد لویی ویتون پاریس

معماری داخلی و خارجی بنیاد لویی ویتون پاریس

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم معماری و طراحی بنیاد لویی ویتون پاریس از جمله مهمترین ویژگی های نایاب در این مجموعه بوده و برای اغلب مسافران و توریست های خارجی از شگفت انگیزترین و بهترین دیدنی های این منطقه محسوب می شود.

12 بادبان شیشه ای این موزه از 3584 پنل شیشه ای تشکیل شده و این پنل ها، کار فیلتر کردن اشعه های نور و انعکاس را انجام می دهند. همچنین 1900 پنل نیز وظیفه جذب و هدایت نور را به داخل ساختمان را دارا می باشند. کار معماری بنیاد لویی ویتون شهر پاریس تا حدی سخت و دشوار می باشد که برای اتمام طراحی آن حدود 400 نفر برنامه های رایانه ای با دقت هرچه بیشتر مورد بررسی قرار داده اند.

با توجه به پیچیدگی ساخت بنیاد لویی ویتون اغلب معماران و کارشناسان معروف دنیا این ساختمان را از بهترین معماری های قرن می دانند و پس از ساخت و مورد بهره برداری واقع شدن این موزه بسیاری از مردم از اقصی نقاط دنیا برای بازدید از آن به پاریس روی آورند که در حال حاضر نیز شاهد این ازدحام و شلوغی برای مشاهده موزه بنیاد لویی ویتون می باشیم.

بنیاد لویی ویتون پاریس

دسترسی به بنیاد لویی ویتون شهر پاریس

موقعیت قرارگیری بنیاد لویی ویتون پاریس بسیار مناسب است و در یکی از مناطق پر تردد شهر واقع شده است از این رو به عنوان پربازدیدترین جاذبه های توریستی و دیدنی شهر به شمار می رود.

گردشگران و مسافران برای دسترسی به بنیاد لویی ویتون شهر پاریس می توانند با استفاده از مترو و یا اتوبوس های گردشگری به راحتی و در کوتاهترین مدت زمان خود را به این مکان برسانند و فرصت مشاهده یکی از بی نظیر ترین و رویایی ترین معماری ها و سازه های جهان را در قلب پاریس داشته باشند.

بنیاد لویی ویتون پاریس | معرفی - تصاویر - تاریخچه - فرانسه | پاریس

نقشه لویی ویتون شهر پاریس

تاریخچه بنیاد لویی ویتون شهر پاریس

بنیاد لویی ویتون پاریس از جمله جدیدترین جاذبه های دیدنی این منطقه می باشد و تاریخچه ساخت و افتتاح این موزه به سال 2006 میلادی برمی گردد.

البته سال اتمام پروژه ساخت این موزه 2014 میلادی می باشد و از این تاریخ تا به امروز بنیاد لویی ویتون شهر پاریس با معماری بسیار عالی و وصف نشدنی خود در حاشیه پارک بولونی و پارک هوایی به خودنمایی و جذب توریست ها مشغول می باشد.

هندسه پیچیده و سردرگم این موزه تازه ساخت، برای هر فردی از محبوبیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار بوده و می توان گفت طراحی آن از مهمترین ویژگی های این موزه می باشد.

بنیاد لویی ویتون پاریس

بازدید از بنیاد لویی ویتون شهر پاریس با تور مسافرتی

مخاطبان می توانند برای داشتن سفری بسیار بی نظیر و محبوب در بازدید از بنیاد لویی ویتون پاریس در پکیج تورهای پاریس که در اغلب ایام سال ارائه می شوند شرکت داشته باشند.

توجه داشته باشید بازدید از بنیاد لویی ویتون شهر پاریس در کنار راهنمایان گردشگری مجرب و کاربلد به همراه خانواده و دوستان و بهره مندی از بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات سفری بسیار دلنشین و فوق العاده ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد و در سفرهای بعدی به این منطقه نیز خواهان شرکت در تورهای فرانسه خواهید بود.

بنیاد لویی ویتون پاریس | معرفی - تصاویر - تاریخچه - فرانسه | پاریس

مجموعه آثار دیدنی در بنیاد لویی ویتون پاریس

گردشگران و مسافران می توانند با حضور در بنیاد لویی ویتون پاریس، آثار هنرمندان بسیار مهم معاصر از جمله الافور الیاسون و الزورث کلی را مشاهده کنند. این موزه به عنوان مرکز هنری در شهر پاریس مجموعه ای از آثار هنری شخصیت های بسیار اصیل و مهم روزگار را در خود جای داده است.

علاقه مندان و عاشقان آثار هنری می توانند در سفر به فرانسه از بنیاد لویی ویتون شهر پاریس بازدید نمایند. بدون تردید حضور در این مکان و دیدن زیباترین آثار و نقاشی ها سبب خواهد شد که انگشت به دهان مانده و گذر زمان را به هیچ وجه احساس نکنید و به جای خستگی و احساس کسالت به دلیل حضور چند ساعته خود در این مکان هر لحظه به هیجان و شوق شما افزوده شود.

بنیاد لویی ویتون پاریس | معرفی - تصاویر - تاریخچه - فرانسه | پاریس

نکات دانستنی در بازدید از بنیاد لویی ویتون شهر پاریس 

در سفر به کشور فرانسه و بازدید از بنیاد لویی ویتون پاریس پیشنهاد می کنیم که پیش از سفر، اطلاعاتی مفید برای داشتن سفری به دور از مشکلات و دردسرها به دست آورید. برای مثال کسب اطلاعاتی در زمینه نحوه بازدید از آثار تاریخی موجود در بنیاد لویی ویتون پاریس و بهترین ساعات بازدید از این موزه ضروری می باشد.

از این رو همراه بودن تور لیدرهای آگاه در سفر می توانند با همراهی شما آگاهی شما را در خصوص این مجموعه افزایش داده و لحظات بسیار نابی را برای شما در بازدید از این مجموعه و مشاهده آثار هنری موزه بنیاد لویی ویتون بوجود آورند. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!