با بهترین هتل های اسلو آشنا شوید

با بهترین هتل های اسلو آشنا شوید

هتل های اسلو از جمله خاص ترین و بهترین هتل های جهان هستند این هتل ها بسیار مجهز و عالی هستند بیشتر هتل های اسلو در مرکز شهر قرار دارند بنابراین به وسایل عمومی و مکان های دیدنی و محل هایی برای خرید نزدیک می باشند. هتل های اسلو بسیار متنوع هستند به گونه ای که افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند هتل دلخواه خود را پیدا کرده و در آن اقامت داشته باشند قیمت این هتل ها بسیار مناسب است و مسافران می توانند با توجه به بودجه ی خود هتل را انتخاب کنند هتل های شهر اسلو از لحاظ قیمت نیز بسیار تنوع دارند.
معرفی هتل continental از بهترین هتل های ارسلو
هتل continental یکی از بهترین هتل های اسلو می باشد که در سال ۱۹۰۰ تاسیس شده است این هتل از قدیمی ترین هتل های اسلو است که در مرکز شهر اسلو قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره بسیار زیبا می باشد و اتاق های هتل به طور فوق العاده ای دکور شده اند. اتاق های هتل continental با وسایل بسیار با کیفیت و گران قیمتی تزیین شده اند این اتاق ها دارای تهویه ی مطبوع ، گاوصندوق ، تلفن و حمام اختصاصی ، مینی بار و تلویزیون می باشند. این هتل دارای یک سالن بزرگ کنفرانس است و محل خوبی برای برگزاری مذاکرات تجاری و جلسات مهم می باشد. این هتل دارای یک باشگاه ورزشی با تمام امکانات است و مهمانان می توانند از استخر بزرگ هتل استفاده کنند و اوقات خوشی را در هتل بگذرانند.

معرفی anker hotel یکی از زیباترین هتل های اسلو
یکی دیگر از هتل های جذاب شهر اسلو anker hotel می باشد که در مرکز شهر اسلو واقع شده است. این هتل به چندین موزه و جاذبه گردشگری بسیار نزدیک می باشد به طور کلی این هتل دارای یک موقعیت جغرافیایی عالی می باشد. این هتل ۲۶۴ اتاق دارد ، اتاق های این هتل بسیار ساده و شیک دیزاین شده اند و چشم انداز های فوق العاده ای دارند از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به مبلمان های راحت ، تخت نوزاد، اینترنت رایگان ، گاوصندوق، تلفن، تلویزیون و حمام های اختصاصی اشاره کرد. این هتل دارای یک باغ زیبا و یک کافه ی دنج می باشد که مهمانان می توانند اوقات خوشی را در مکان های ذکر شده سپری کنند.

هتل Best Western Karl John یکی از لوکس ترین هتل های اسلو
هتل Best Western Karl John منحصر به فرد ترین هتل های اسلو به حساب می آید. این هتل در بهترین نقطه ی شهر اسلو قرار دارد که نزدیک چند بیمارستان و وسیله ی نقلیه ی عمومی و چند جاذبه ی دیدنی می باشد و مهمانان دسترسی راحتی به موارد ذکر شده دارند. نمای بیرونی این هتل با سنگ هایی روشن ساخته شده است و کاملا اشرافی به نظر می رسد. این هتل دارای خدماتی مانند خشکشویی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آسانسور و محلی برای نگهداری کودکان یا افراد ناتوان می باشد. برای دیزاین اتاق های هتل از وسایل های زینتی و گران قیمتی استفاده شده است مهمانان در اتاق های خود اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سشوار ، وسایل آرایشی بهداشتی رایگان و تخت هایی نرم و راحت و مبلمان های بسیار زیبا دارند.

هتل rice victoria از مدرن ترین هتل های اسلو
هتل رایس ویکتوریا اسلو یکی از شیک ترین و مدرن ترین هتل های نروژ می باشد. کارکنان بسیار زحمتکش و مهربان هتل به مسافران خدمت می کنند تا آنها کوچکترین کمبودی را حس نکنند همچنین مدیریت بسیار عالی ، باعث شده است این هتل دائما در حال پیشرفت باشد. این هتل دارای اتاق های فرست کلاس می باشد که امکانات ویژه ای را برای مهمانان در این اتاق در نظر گرفته شده است اتاق های دیگر هتل نیز بسیار مجهز هستند و به زیبایی با رنگ هایی دلنشین مبله شده است این اتاق ها دارای تلویزیون، حمام اختصاصی، رادیو، ماهواره، تلفن، سرویس آرایشی وبهداشتی و تهویه ی مطبوع می باشد. مهمانان می توانند صبحانه و ناهار خود را در تراسی با چشم انداز زیبا نوش جان کنند. این هتل دارای کلوپ، کافه، اتاق کنفرانس و اتاق های غیر سیگاری و … می باشد.

هتل Radison Blu Plaza Oslo یکی از خاص ترین هتل های اسلو
هتل رادیسون بلو پلازا اسلو یکی دیگر از بهترین هتل های برن می باشد. ساختمان این هتل به تازگی بازسازی شده است این ساختمان عظیم دارای ۳۷ طبقه می باشد و در این طبقات ۲۷۳ اتاق قرار گرفته شده اند که ۱۹ اتاق به صورت سوئیت است که این ویژگی هتل رادیسون بلو پلازا اسلو را از بقیه ی هتل ها متمایز می کند.کادر این هتل سعی بر این دارند که مسافران از وجودشان در این هتل لذت ببرند کارکنان این هتل سیار مهربان و خوش رفتار هستند و در تمامی طول شبانه روز آماده ی سرویس دهی و پذیرش هستند. در این هتل مکان های متفاوتی وجود دارند ، در این هتل یک سالن آرایش با بهترین لوازم آرایشی و آرایشگران حرفه ای وجود دارد . مهمانان بسیار ساده می توانند سوغاتی ها را از غرفه های سوغاتی هتل تهیه کنند. هتل رادیسون بلو پلازا اسلو دارای یک سالن کنفرانس بزرگ و اتاق جلسات می باشد. این هتل رستوران و کافه ی شبانه روزی دارد و مهمانان در هر زمانی می توانند به رستوران یا کافه مراجعه کنند و از غذاهای بین المللی و محلی اسلو نوش جان کنند و اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

Hotel Bondeheimen از ارزان ترین هتل های اسلو
یکی دیگر از هتل های اسلو Hotel Bondeheimen می باشد.این هتل در موقعیت مرکزی بسیار مناسبی قرار گرفته شده است و به مراکز خرید بسیار نزدیک است و مهمانان به راحتی می توانند از این مراکز دیدن کنند و وسایل مورد نیازشان را بخرند . یکی دیگر از ویژگی های برجسته ی این هتل فضای بسیار آرامش بخش است که در همه جای هتل این آرامش وجود دارد . این هتل دارای ۱۲۷ اتاق می باشد و تمامی این اتاق ها از طراحی و دیزاین خاصی برخوردار هستند . اتاق های هتل بسیار پاکیزه است و این موضوع باعث جلب توجه گردشگران قرار گرفته است. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، وای فای، سیستم تهویه و حمام اختصاصی و … هستند. قیمت اتاق های این هتل بسیار ارزان است و برای کسانی که بودجه ی کمی برای پرداخت هتل دارند بسیار مناسب است این هتل ارزان قیمت کیفیت بالایی دارد و مهمانان احساس رضایت می کنند.

هتل Harald sheim یکی از ساده ترین هتل های اسلو
هتل Harald sheim يكی ديگر از هتل های شهر اسلو می باشد که به دلیل ارزان قیمت بودن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است این هتل دارای موقعیت مکانی عالی می باشد جالب است بدانید این هتل بر روی تپه ای ساخته شده است و روبروی این تپه فضای سبز دیده می شود که باعث می شود چشم اندازهای بسیار زیبایی داشته باشد. اتاق های این هتل متنوع هستند و تمامی اتاق ها امکانات و تجهیزات کاملی دارند و به صورت بسیار خوبی دکور شده اند. این هتل امتیاز ویژه ای به مهمانان خود می دهد که مهمانان می توانند از آشپزخانه های مجهز استفاده کرده و غذای دلخواه خود را بپزند و نوش جان کنند. کارکنان این هتل سعی بر این دارند که تمامی مهمانان با رضایت کامل در هتل اقامت داشته باشند.

معرفی Thon Hotel Munich از باکیفیت ترین هتل های اسلو
Thon Hotel Munich یکی دیگر از ارزان قیمت ترین هتل های شهر اسلو می باشد قیمت پایین این هتل بنا بر بی کیفیتی این هتل نمی باشد بلکه نسبت به خدماتی که کارکنان این هتل به مهمانان ارائه می دهند و کیفیت وسایل های اتاق ها، قیمت این هتل بسیار پایین و ارزان است و مناسب افراد طبقه ی متوسط جامعه می باشد. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و اتاق های این هتل کاملا مجهز است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان می گذارند کارکنان این هتل با مسئولیت پذیری بسیار تمام نیاز های مهمانان را برطرف می کنند.

معرفی فرست هتل میلنیوم یکی از بهترین هتل های اسلو
فرست هتل میلنیوم یکی دیگر از هتل های شهر اسلو می باشد. این هتل در یک خیابان شلوغ قرار دارد و به مراکز خرید و وسایل نقلیه ی عمومی بسیار نزدیک است از این بابت بسیار مورد علاقه ی مسافران قرار گرفته است. دکوراسیون اتاق ها کاملا جدید و مدرن می باشد و در دکور کردن اتاق ها بیشتر از رنگ های شاد استفاده شده است این اتاق ها دارای اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون و… می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و این هتل اتاق مهمان دارد و مکانی را برای نگهداری از کودکان ترتیب داده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت نروژ، ویزای نروژ، تور نروژ و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!