باغ جانورشناسی برلین | آکواریم باغ جانورشناسی

باغ جانورشناسی برلین | آکواریم باغ جانورشناسی

باغ جانورشناسی برلین، یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری برلین است که هر ساله توریست‌های بسیار زیادی برای بازدید از آن وارد شهر برلین می‌شوند.

باغ جانورشناسی برلین یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری برلین است که هر ساله توریست‌های بسیار زیادی برای بازدید از آن وارد شهر برلین می‌شوند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی باغ جانورشناسی برلین بپردازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص این باغ در اختیار شما قرار دهیم.

بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه‌مند به آشنایی با این باغ هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید. مطالبی که ما در این مطلب برای شما بیان خواهیم کرد می‌تواند اطلاعات شما را درباره این باغ به میزان زیادی افزایش دهد.

باغ جانورشناسی برلین | یوروپ تورز

آشنایی با باغ جانور شناسی برلین

باغ جانورشناسی برلین یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین است که به عنوان یکی از نمادهای این شهر شناخته می‌شود. شما در این باغ می‌توانید با انواع مختلفی از جانوران آشنا شوید و اطلاعات فوق العاده‌ای را در خصوص آنها بدست بیاورید. بازدید از این باغ به تمامی افرادی که علاقه‌مند به جانورشناسی هستند و شهر برلین را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده توصیه می‌شود.

این باغ یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور آلمان نیز به شمار می‌آید و همین موضوع می‌تواند نشان دهنده اهمیت بسیار بالای این باغ باشد. امروزه بسیاری از توریست‌هایی که به کشور آلمان و به ویژه به شهر برلین سفر می‌کنند معمولا از این باغ نیز در طول سفر خود دیدن می‌کنند و تقریبا تمامی آنها ادعا دارند که بازدید از باغ جانورشناسی برلین یکی از بهترین تجربه‌های آنها در سفر به شهر برلین بوده است.

تاریخچه باغ جانور شناسی برلین

باغ جانورشناسی برلین یکی جاذبه‌های قدیمی شهر برلین به شمار می‌آید که در طول سالیان دراز به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید. این باغ در سال 1844 میلادی ساخته شده است و از همان زمان به عنوان یکی از جاذبه‌های معروف این شهر شناخته می‌شد.

در زمان جنگ جهانی دوم آسیب‌های جدی به این باغ وارد شد که باعث شد تا بسیاری از افراد گمان کنند این باغ مانند بسیاری از جاذبه‌های دیگر کشور آلمان به خاطره‌ها پیوسته است ولی مسئولان شهر برلین تصمیم گرفتند که بعد از جنگ جهانی دوم این باغ را بازسازی کنند که در این زمینه موفق بودند و توانستند به خوبی بخش‌های مختلف این باغ را بازسازی کرده و آن را تبدیل به یکی از بهترین جاذبه‌های کشور آلمان کنند. در حال حاضر این باغ به عنوان یکی از بهترین موزه‌های کشور آلمان شناخته می‌شود که در کل دنیا شناخته شده است و بسیاری از افراد در کل دنیا آن را می‌شناسند.

چه عاملی باعث شهرت باغ جانور شناسی برلین شده است؟

عوامل بسیار زیادی هستند که باعث شده‌اند تا این باغ جانورشناسی تبدیل به یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور آلمان شود. یکی از مهمترین این عوامل این است که در آن شما می‌توانید انواع مختلفی از جانورها را مشاهده کنید که در یک محیط طبیعی در حال زندگی هستند و شما نیز می‌توانید در همین محیط طبیعی از آنها دیدن کنید. این موضوع در حال حاضر در تعداد کمی از باغ‌های جانورشناسی دنیا وجود دارد و به همین علت نیز باغ جانورشناسی برلین در کل دنیا از شهرت بسیاری زیادی برخوردار است.

یکی دیگر از مواردی که باعث شهرت زیاد این باعث جانورشناسی شده است مسئله پروژه‌های تولید مثل جانورانی بوده است که در حال انقراض بودند، این موضوع نیز از لحاظ علمی و زیست محیطی در دنیا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همین موضوع باعث شده است تا توجه بسیاری از دانشمندان و توریست‌ها به سمت این باغ جانورشناسی جلب شود.

نکاتی جالب در خصوص این باغ جانور شناسی برلین

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه بیش از 15000 حیوان مختلف در این باغ جانورشناسی زندگی می‌کنند که شما می‌توانید از تک تک آنها دیدن کنید. امروزه بسیاری از دانشمندان و جانورشناسان نیز برای کارهای علمی خود به این باغ مراجعه می کنند و از این شرایطی که برای تمامی افراد فراهم شده است نهایت بهره را می‌برند.

یکی دیگر از نکاتی که شاید درباره این باغ جانورشناسی برای شما جالب باشد این است که در این باغ بیش از 1600 گونه مختلف جانوری زندگی می‌کنند که بسیاری از آنها از لحاظ علمی و همینطور زیستی دارای اهمیت زیادی در دنیا هستند و برخی از آنها نیز در حال انقراض هستند. این جانداران از سراسر نقاط دنیا در این باغ جمع آوری شده‌اند و بسیاری از آنها نیز گونه‌های کمیابی هستند که برای مسئولان این باغ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند.

نگهداری از حیوانات کمیاب و نادر در باغ جانور شناسی برلین

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم یکی از ویژگی‌های بسیار مهم باغ جانورشناسی برلین این است که در آن جانوران بسیار نادری نگهداری می‌شوند از جهات مختلف در دنیا حائز اهمیت هستند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا این باغ جانورشناسی در کل دنیا بسیار مشهور باشد. از جمله حیوانات و جانوران نادری که در این باغ نگهداری می‌شوند می توان به جانورانی همچون خدنگ راه راه، حواصیل، خدنگ دم حلقه‌ای، تائوتارا و غیره اشاره کرد که شما می‌توانید با مراجعه به این باغ به راحتی از هر یک از این جانوران دیدن کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه تحقیقات علمی بسیار زیادی در این باغ جانورشناسی انجام می‌شود که شما می‌توانید از روند انجام تحقیقات نیز در این باغ دیدن کنید. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه زیادی به جانوران دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در سفر به شهر برلین از باغ جانورشناسی برلین نیز دیدن کنید.

آکواریم باغ جانور شناسی برلین

بدون شک یکی از زیباترین و بهترین بخش‌های باغ جانورشناسی برلین که به شدت به شما توصیه می‌کنیم در هنگام بازدید از این باغ از این بخش نیز دیدن کنید آکواریم این باغ است که در آن می‌توانید انواع مختلفی از جانوران دریایی را مشاهده کنید که می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. این آکواریم دارای ابعاد بسیار بزرگی است که در آن تعداد زیادی از جانوران دریایی وجود دارند و اگر شما به صورت خانوادگی به شهر برلین سفر کرده‌اید حتما باید از این آکواریم دیدن کنید.

آکواریم باغ جانور شناسی برلین | یوروپ تورز

محیط شیشه‌ای این آکواریم شرایط بسیار خوبی را برای شما و کودکانتان فراهم می‌کند تا بتوانید در نهایت امنیت از این جانوران دریایی دیدن کنید. در این آکواریم می‌توانید انواع ماهی‌ها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، کوسه‌ها و … را مشاهده کنید که در کنار یکدیگر به شکلی کاملا طبیعی زندگی می‌کنند. برای بازدید از این آکواریم توجه داشته باشید که شما باید به صورت مجزا اقدام به تهیه بلیط کنید تا بتوانید وارد بخش مربوط به آن شده و از موجودات دریایی که در این آکواریم زندگی می‌کنند دیدن کنید.

خانه پرندگان از دیگر بخش های جذاب این باغ

باغ جانورشناسی برلین دارای بخش‌های مختلفی است که بازدید از هر یک از این بخش‌ها می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد ولی بدون شک خانه پرندگان یکی از زیباترین و بهترین بخش‌های این باغ است که در آن می‌توانید با انواع مختلفی از پرندگان آشنا شوید. در این بخش از باغ جانوران برلین تعداد بسیار زیادی از گونه‌های مختلف پرندگان وجود دارند که شما می‌توانید از نزدیک از آنها دیدن کرده و بیشتر با آنها آشنا شوید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این باغ این است که شرایط بسیار خوبی را برای آشنایی بیشتر با جانوران موجود در این باغ فراهم کرده است و به همین دلیل شما در صورت علاقه می‌توانید به راحتی با انواع جانداران آشنا شوید. اگر شما هم جز افرادی هستید که با پرندگان ارتباط نزدیکی دارید و علاقه‌مند هستید که با پرندگانی از سراسر نقاط دنیا آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم حتما از این باغ دیدن کنید.

زیستگاه درندگان باغ جانور شناسی برلین

یکی دیگر از بخش‌های باغ جانوران برلین که حتما باید از آن دیدن کنید بخش مربوط به زیستگاه درندگان است. شاید در ابتدا بازدید از این زیستگاه برای شما کمی ترسناک به نظر برسد ولی ما این تضمین را به شما می‌دهیم که تنها با چند دقیقه صرف وقت در این زیستگاه می‌توانید یکی از بهترین و جذاب‌ترین تجربه‌های خود را از باغ جانوران برلین بدست بیاورید. در این بخش از باغ شما می‌توانید با انواع مختلفی از درندگان آشنا شوید و اطلاعات کاملی را درباره آنها بدست بیاورید.

یکی از نکات بسیار مهمی که درباره این بخش باید بدانید این است که در آن انواع مختلفی از یوزپلنگ پرورش داده شده‌اند و تولید مثل انجام داده‌اند که در حال انقراض بودند و به همین دلیل نیز دانشمندان و علاقه مندان به محیط زیست علاقه زیادی به این بخش از باغ جانورشناسی برلین دارند. در این بخش حیوانات دیگری همچون شیر، پلنگ و …. نیز وجود دارند که بازدید از آنها نیز می‌تواند تجربه‌ای فوق العاده را برای شما از بازدید از این باغ به همراه داشته باشد.

بازدید از پنگوئن‌ های قطبی باغ جانور شناسی برلین

پنگوئن های قطبی که در باغ جانورشناسی برلین زندگی می‌کنند یکی دیگر از مه‌ترین بخش های باغ هستند که حتما باید از آنها دیدن کنید. این پنگوئن‌ها در شرایط بسیار خوبی در این باغ زندگی می‌کنند و شرایط خوبی نیز برای بازدید کنندگان فراهم شده است تا بتوانند به راحتی از آنها دیدن کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه زیادی به این حیوانات زیبا و بسیار جذاب دارید به شما توصیه می‌کنیم در مراجعه به این باغ حتما از آنها نیز دیدن کنید.

شما در باغ جانورشناسی برلین می‌توانید از سایر حیوانات دیگری که در این باغ هستند نیز دیدن کنید که از جمله آنها می‌توان به پانداها و میمون های بسیار بانمک اشاره کرد که بازدید از آنها نیز می‌تواند جذابیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در این باغ حیوانات عظیم و بزرگی مانند فیل‌ها نیز زندگی می‌کنند که بازدید از بخش‌های مربوط به آنها هم می‌تواند برای شما خاطره خوبی را به همراه داشته باشد.

چند نکته جذاب درباره باغ جانورشناسی برلین

یکی از مهمترین عواملی که باعث می‌شود تا باغ جانورشناسی برلین در دنیا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد این است که تعداد بسیار زیادی از جانورانی که در این باغ نگهداری می‌شوند حیوانات نوزادی هستند که به تازگی متولد شده‌اند و همین موضوع باعث محبوبیت زیاد این باغ در میان دانشمندان شده است. نکته دیگری که وجود دارد و بهتر است که بدانید این است که حتما سعی کنید از پاندای عظیم الجثه که نام آن بائو بائو است در این باغ دیدن کنید. این پاندا یکی از مهمترین عوامل جذابیت باغ جانوران برلین برای توریست‌ها و گردشگرانی است که وارد شهر برلین می‌شوند.

جمع بندی و صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی را در خصوص باغ جانورشناسی آلمان در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با بخش‌های مختلف این باغ آشنا کنیم و اطلاعاتی را نیز درباره جانورانی که در این باغ زندگی می‌کنند در اختیار شما قرار دهیم. شما در صورت علاقه می‌توانید در تورهایی که در باغ جانورشناسی شهر برلین برگزار می‌شود شرکت کنید تا به این شکل بتوانید علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این باغ اطلاعات زیادی را نیز درباره جانورانی که در این باغ زندگی می‌کنند بدست بیاورید و یک تجربه جدید را داشته باشید. 

چند نکته جذاب درباره باغ جانورشناسی برلین | یوروپ تورز

سوالات متداول باغ جانورشناسی برلین

ویژگی های باغ جانور شناسی برلین چیست؟

باغ جانورشناسی برلین یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین است که به عنوان یکی از نمادهای این شهر شناخته می‌شود. شما در این باغ می‌توانید با انواع مختلفی از جانوران آشنا شوید و اطلاعات فوق العاده‌ای را در خصوص آنها بدست بیاورید. بازدید از این باغ به تمامی افرادی که علاقه‌مند به جانورشناسی هستند و شهر برلین را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده توصیه می‌شود.

تاریخچه مختصر این باغ جانور شناسی چیست؟

باغ جانورشناسی برلین یکی جاذبه‌های قدیمی شهر برلین به شمار می‌آید که در طول سالیان دراز به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید. این باغ در سال 1844 میلادی ساخته شده است و از همان زمان به عنوان یکی از جاذبه‌های معروف این شهر شناخته می‌شد.

یکی از جذاب ترین بخش های باغ جانور شناسی برلین چیست؟

بدون شک یکی از زیباترین و بهترین بخش‌های باغ جانورشناسی برلین که به شدت به شما توصیه می‌کنیم در هنگام بازدید از این باغ از این بخش نیز دیدن کنید آکواریم این باغ است که در آن می‌توانید انواع مختلفی از جانوران دریایی را مشاهده کنید که می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!