آب و هوای آمستردام هلند در طول سال چگونه است؟

آب و هوای آمستردام هلند در طول سال چگونه است؟

در این متن می خواهیم اطلاعاتی درباره آب و هوای شهر آمستردام و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.  سفر به آمستردام پایتخت کشور هلند می باشد و دارای جمعیتی در حدود یک و نیم میلیون نفر است.

این شهر، دارای مکان های بسیار گردشگری و توریستی است و در آنجا غذا های خوش مزه و خوبی سرو می شود. آمستردام از آب و هوای خاصی نیز برخوردار است. از نکات مهم سفر به آمستردام آن است که حتما از شرایط آب و هوایی و جویی آمستردام آگاه باشید و به آن، توجه کامل کنید، زیرا توجه یا بی توجهی به این موضوع در خوب یا بد بودن سفر شما تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.

با ما همراه باشید تا در مورد سفر به آمستردام کشور هلند و آب و هوای آن، توضیحاتی را برای شما بازگو نماییم. 

آب و هوای آمستردام

یکی از مهم ترین قسمت های هر سفری، آن است که از آب و هوای منطقه ای که می خواهید به آن سفر کنید، آگاهی کاملی داشته باشید. شهر آمستردام، به طور کلی دارای یک آب و هوای نبستا معتدل و دریایی می باشد. آب و هوای این شهر در فصل های مختلف، تفاوت اندکی دارد. در زمانی که این شهر به درون فصل سرد سال می رود، بارش برف کمتر می باشد و همچنین میزان گرم بودن هوا به قدری نیست که موجب آزار و اذیت شدن افراد شود. از نکات مهمی که در آب و هوای شهر آمستردام کشور هلند وجود دارد، بارش فراوان در آن است.

در این شهر، هوا معمولا ابری می باشد و بارش باران در آن به میزان زیادی انجام می شود. به طور معمول هوای این شهر ابری است و در تمام طول سال، شاهد بارش های بسیاری است. سفر به آمستردام برای افرادی که عاشق باران و هوای معتدل هستند، بسیار خوب و دلپذیر است، زیرا هر کس که سفر به آمستردام را تجربه می کند، به احتمال بسیار زیادی حداقل یک یا دو بار بارش را تجربه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که میزان بارش باران در تمام طول سال بسیار زیاد نیست و در خیلی از وقت ها، بارش های این شهر به شکل نم نم و به صورت کم و ملایم رخ می دهد. همچنین در شهر آمستردام، در بعضی از مواقع سال، باد هایی هم وزش پیدا می کند که در اثر آن ها، هوای آنجا کمی سرد می شود. خوب است که شما در هنگام سفر به آمستردام حتما از آب و هوایی که در آن زمان شهر آمستردام دارا می باشد، به طور کامل مطلع باشید. 

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام در زمستان

شهر آمستردام، در هر فصل از آب و هوای نسبتا متفاوتی برخوردار است. آب و هوای شهر آمستردام کشور هلند در فصل زمستان که از ماه دسامبر تا ماه فوریه را در بر می گیرد، در مقایسه با فصل های دیگر سرد تر می باشد. البته سرمای این شهر به میزانی نیست که باعث انجماد و آزار بسیار زیاد مردم آن شهر شود. در فصل زمستان در درون این شهر، دمای هوای آنجا در حدود سه درجه سانتیگراد است؛ البته این دما مربوط به روز های آمستردام می باشد و در شب، میانگین دمای هوا به صفر درجه سانتیگراد می رسد. در طی فصل زمستان، یعنی از ماه دسامبر تا فوریه، احتمال بارش برف، ایجاد مه در هوا و منجمد شدن دما در شهر آمستردام وجود دارد.

به دلیل آب و هوایی که شهر آمستردام در فصل زمستان دارد، تعداد گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند به میزان زیادی کم می شود. به دلیل آن که در فصل زمستان افراد زیادی طالب سفر به آمستردام نیستند، هزینه سفر به آنجا به شدت کم می شود و این موضوع، برای افرادی که می خواهند یک سفر کم هزینه و مقرون به صرفه را تجربه کنند، بسیار خوب و مناسب است. همچنین سفر به آمستردام برای افرادی که عاشق هوای سرد و برف و تفریحات مخصوص به فصول زمستان هستند، یک سفر بسیار خوب و هیجان انگیز، به همراه هزینه پایین خواهد بود. 

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام در تابستان

یکی از بهترین فصل های شهر آمستردام، فصل تابستان است. این فصل، از آب و هوای بسیار دلپذیر و خوبی برخوردار می باشد. آب و هوا در فصل تابستان شهر آمستردام کشور هلند، که از ماه ژوئن تا ماه آگوست را شامل می شود، نسبتا گرم است، اما گرمای آن به حدی نیست که باعث آزار و سختی مردم آنجا شود. میانگین دما در شهر آمستردام در فصل تابستان، معمولا یک مقدار کمی بیشتر از بیست و سه درجه سانتیگراد می باشد. بیشترین دمای ممکن در شهر آمستردام کشور هلند، سی و دو درجه سانتیگراد است.

این میزان از گرما معمولا در طی دو تا سه روز در ماه اتفاق می افتد. فصل تابستان بهترین فصل ممکن برای سفر به آمستردام کشور هلند می باشد. در فصل تابستان این شهر میزان بسیار زیادی از گردشگران و توریستان را به خود جذب می کند. سفر به این شهر در فصل تابستان، معمولا از هزینه نسبتا بالایی برخوردار است و دلیل آن، آب و هوای مطبوع آن می باشد.

بهترین فصل برای قدم زدن در جوار کانال های مشهور شهر آمستردام، همین فصل تابستان می باشد. اگر شما قصد سفر به آمستردام را دارید، خوب است که فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب نمایید. 

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز

چگونگی آب و هوا در دو فصل پاییز و بهار، تقریبا شبیه به هم می باشد. از شروع ماه مارس تا اواخر ماه می، آب و هوای خنکی در شهر آمستردام وجود دارد، اما به تدریج و کم کم دمای هوا افزایش می یابد. در زمان ماه آوریل، درشهر آمستردام گل های نرگس زرد شکوفا می شوند و در زمان ماه مه، لاله های بسیار زیبا و چشم گیری، به شکوفایی می رسند. از شروع ما آوریل تا ماه مه، آب و هوای آمستردام افزایش پیدا می کند و تقریبا گرم می باشد.

در این بازه زمانی، سفر به آمستردام یک سفر بسیار خوب و خاطره انگیز برای شما خواهد شد. فصل پاییز هم از ماه سپتامبر شروع و تا ماه نوامبر ادامه می یابد. در ابتدای ماه سپتامبر، هوای بسیار مطبوع و خوبی در شهر آمستردام وجود دارد. بعد از ماه سپتامبر، هر چه از این ماه می گذرد، هوای این شهر به سمت سرما می رود و پس از آن، روز های بارانی، با آب و هوای ابری ایجاد می شود.

همچنین در این زمان، وزش باد هم در شهر آمستردام اتفاق می افتد. آب و هوای شهر سپتامبر در دو فصل پاییز و بهار، بسیار خوب و دل انگیز می باشد. پس از تابستان، هوای این شهر در بهار و پاییز هم بسیار دلپذیر می شود و زمان نسبتا خوبی برای سفر به آمستردام است. در این دو فصل گردشگران و توریستان زیادی می توانند سفر به آمستردام را تجربه نمایند و به طور حتم، برای آن ها یک سفر بسیار خوب و خاطره انگیزی خواهد شد.

شهر آمستردام نه تنها به علت داشتن مکان های گردشگری فراوان، بلکه به دلیل آب و هوای بسیار خوب و مطبوعی که دارد، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و تعداد نسبتا زیادی از این گردشگران، در فصل های پاییز و بهار، سفر به آمستردام را تجربه می کنند. 

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام در زمستان

همان طور که گفته شد، آب و هوای شهر آمستردام کشور هلند، در فصل زمستان رو به سردی می رود و همچنین، بارش برف هم در این فصل، در این شهر رخ می دهد. در زمان وزش باد در فصل زمستان، به خصوص اگر همراه با برف باشد، هوای بسیار سرد خواهد شد. اگر شما قصد سفر به آمستردام در فصل زمستان را دارید، باید حتما به لباس هایی که با خود به آنجا می برید، و به نوع پوشش خود توجه زیادی کنید. در هنگام سفر به آمستردام باید که حتما لباس هایی مانند پالتو، بافت، کلاه، شال گردن و چکمه با خود داشته باشید.

پوشیدن این لباس ها برای جلوگیری از مریض شدن و سرما خودن شما بسیار مهم و خوب است. شما باید توجه داشته باشید که در هنگام سفر به آمستردام در فصل زمستان، یک پوشش مناسب برای خود انتخاب کنید و لباس هایی را بپوشید که از بیمار شدن شما جلوگیری کند؛ زیرا اگر به این نکات توجه نکنید ممکن است که در طول سفر خود دچار مریضی بدی شوید و نتوانید از سفر خود لذت کامل را ببرید. همچنین ممکن است به دلیل بیماری خود، هزینه ایی که برای سفرتان کردید را به هدر دهید.

البته معمولا افراد کمی فصل زمستان را برای سفر به آمستردام انتخاب می کنند، اما یک سری از افراد به دلیل آن که می خواهند یک سفر کم هزینه داشته باشند، برای سفرشان فصل زمستان را انتخاب می کنند. رعایت نکات گفته شده در این متن، برای این افراد کاملا ضروری است. 

آب و هوای آمستردام هلند در طول سال چگونه است؟ - هلند | آمستردام

آب و هوای آمستردام در تابستان

آب و هوای شهر آمستردام در فصل تابستان، همان طور که گفته شد یک مقدار گرم می باشد. با وجود اینکه گرمای هوا در تابستان های آمستردام بسیار شدید و آزار دهنده نیست، اما باز هم بهتر است که شما لباس های خنکی را با خود به همراه ببرید. برای مثال می توانید از لباس های نخی و کفش های روباز استفاده کنید.

لازم به ذکر است که با وجود آب و هوای گرم در فصل تابستان، باز هم شاهد بارش باران هایی در این شهر می باشیم. بارش باران در آمستردام و در تمام کشور هلند، معمولا در تمام طول سال اتفاق می افتد. در هنگام سفر به آمستردام در فصل تابستان، خوب است که حتما به این نکته توجه کنید. شما باید حتما علاوه بر لباس های خنک، لباس هایی هم که مناسب برای بارش باران هستند به همراه خود داشته باشید. داشتن چتر در هنگام سفر به آمستردام از مهم ترین ملزوماتی است که شما باید حتما به آن توجه کنید تا بتوانید یک سفر خوب را تجربه نمایید. 

آب و هوای آمستردام

نوع پوشش در بهار و پاییز آمستردام

در فصل های پاییز و بهار شهر آمستردام، آب و هوا کمی خنک می باشد و باران های زیادی در آن فصول اتفاق می افتد. کسانی که در این دو فصل قصد سفر به آمستردام را دارند، باید که حتما لباس های کمی گرم، و مناسب آب و هوای بارانی را به همراه خود داشته باشند. به دلیل آب و هوای خنک و بارش باران در آمستردام، بهتر است که در هنگام سفر به آنجا لباس هایی مانند بافت و بلیز های نسبتا گرم با خود به همراه ببرید. داشتن چتر در شهر آمستردام، از نکات بسیار مهم، به خصوص در فصل های بهار و پاییز می باشد. 

آب و هوای آمستردام

موقعیت گردشگری آمستردام در فصل تابستان

بهترین زمان برای سفر به شهر آمستردام، فصل تابستان می باشد. این فصل به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مطبوع و خوب، زمان بسیار مناسبی برای سفر کردن به آمستردام می باشد. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران در فصل تابستان، به این شهر سفر می کنند. میزان هزینه برای سفر به شهر آمستردام در فصل تابستان بالا می باشد زیرا افراد زیادی در این فصل، طالب سفر به شهر آمستردام هستند. اگر شما قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است که در فصل تابستان به این شهر سفر کنید. 

آب و هوای آمستردام

موقعیت گردشگری آمستردام در فصل زمستان

در فصل زمستان شهر آمستردام کشور هلند، به دلیل آن که از هوای نسبتا سردی برخوردار است و گاهی اوقات، شاهد بارش برف هم می باشد، معمولا گردشگران زیادی به آنجا سفر نمی کنند؛ اما برخی از افراد به دلیل پایین بودن میزان هزینه سفر به شهر آمستردام در فصل زمستان، این زمان را برای سفر خود انتخاب می کنند. 

آب و هوای آمستردام

موقعیت گردشگری آمستردام در فصل بهار و پاییز

در دو فصل بهار و پاییز، شهر آمستردام از آب و هوای نسبتا مطبوعی برخوردار می باشد. به دلیل داشتن یک هوای نسبتا خنک در درون شهر آمستردام، افراد زیادی طالب سفر به آنجا در این فصول می باشند. فصل های پاییز و بهار برای گردشگران و توریستان، فصل های خوبی برای انجام مسافرت به آمستردام هستند، زیرا در این دو فصل، به دلیل وجود آب و هوای خوب و مطبوع، به خصوص برای افرادی که عاشق هوای نسبتا خنک و یک سرمای دلپذیر می باشند، سفر به شهر آمستردام بسیار لذت بخش خواهد شد. بارش باران در تمام طول سال در شهر آمستردام کشور هلند رخ می دهد، اما میزان بارش در این دو فصل کمی زیاد می باشد، پس بهتر است افرادی که این فصول را برای سفر خود انتخاب می کنند، حتما به این نکته توجه نمایند. 

آب و هوای آمستردام

سفر به آمستردام و نکات آن

برای سفر به آمستردام، یکی از نکاتی که باید حتما به آن توجه نمایید، شرایط آب و هوایی و جوی شهر آمستردام می باشد. شما باید اول از همه اطلاع دقیقی از سرد بودن و یا گرم بودن هوای آن شهر داشته باشید. همچنین باید به فصلی که قرار است در آن به آنجا سفر کنید، توجه نمایید و از میزان بارش های باران و برف در آن، اطلاع دقیق در دست داشته باشید تا بدانید که چه نوع لباس هایی را باید به همراه خود به شهر آمستردام هلند ببرید.

آب و هوای شهر آمستردام به دلیل کوچکی مساحت کشور هلند، با دیگر شهر های اطراف خود تفاوت چندانی ندارد، به همین علت خواندن این متن برای کسانی که می خواهند به شهر های دیگر کشور هلند سفر نمایند، خالی از لطف نمی باشد. با تشکر از شما که تا این لحظه با ما همراه بودید. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!