با ما تاریخچه کانال سن مارتن را بدانید

با ما تاریخچه کانال سن مارتن را بدانید

در بهار و تابستان، افراد محلی دسته دسته به کناره‌های کانال سن مارتن برای  پیک‌نیک ، نواختن گیتار کنار آب و غیره میروند. در روزه‌‌های یکشنبه دو خیابان موازی با کانال،Quai de Valmy  و  Quai de Jemmape، برای پیاده روی و دوچرخه سواری همچنین برای اجاره یک دوچرخه و دیدن شهر از یک زاویه جدید بسیار مناسب است.

از دیگر کار‌هایی که می‌ توان در کانال سن مارتن انجام داد، داشتن یک تور قایق در این کانال است.خلاصه در کانال سن مارتن برای همه فعالیتی جالب و جذاب وجود دارد.

آدرس کانال سن مارتن

 کانال سن مارتن بین دو محله‌Gare du Nord و Republique در شمال شرقی پاریس، در ناحیه دهمین قرار دارد. این کانال از رودخانه سن در جنوب و the de la Villette و کانال de در شمال تغذیه می‌کند. کانال سن مارتن به رودخانه سین در جنوب و باسین دو لا ویلت و کانال دلورک در شمال ختم می‌شود. خیابان‌های اصلی اطراف این کانال Quai de Valmy, Quai de Jemmapes, Rue Beaurepaire, Rue Bichat می‌باشد که شما از طریق این خیابان‌های اصلی می‌توانید به کانال سن مارتن برسید.

کانال سن مارتن

دستیابی به این کانال و ایستگاه‌های مترو

ایستگاه شرقی (خطوط 4 و 7)

جمهوری (خطوط 3 ، 5 ، 8 ، 9 و 11)

گنکورت (خط 11)

ژاک-بونسرنگ (خط 5)

تاریخ مختصر کانال سن مارتن

ناپلئون اول دستور ساخت کانال كانال سن مارتن را در سال 1802 داد. در ابتدای هدف از ساخت این کانال در ابتدا ریختن آب آن به کانال دلورک واقع در طرف شمالی بود تا آب شیرین شهر از آن تهیه شود.

در قرن 19 ، این منطقه بیشتر توسط افراد طبقه کارگران اشغال شده بود.اخیراً عده‌ای مشتاق برای اقامت و زندگی درآپارتمان‌های اطراف کانال سن مارتن که دارای منظره زیبایی می‌باشد، پیدا شده است.در نتیجه ، این منطقه توسط باوهاوس رواج یافت و شناخته شد.به تدریج رستوران ها ، کافه ها و بوتیک های مد در این محله رواج یافتند.

کانال و محیط اطراف آن کاملاً برای فیلم مارسل کارن در سال 1938 با نام Htel du Nord بازسازی شد. در اسکله Jemmapes رستوران و باری به نام سن مارتن نیز ساخته شد.

کانال سن مارتن

قایق‌های کانال سن مارتن و آبراه‌ها

برای داشتن یک تجربه ای به یاد ماندنی در پاریس ، سفرهای دریایی زیرزمینی کانال سن مارتن و پاریس را حتما در برنامه خود قرار دهید. مخصوصا سیستم های قفل کانال جالب هستند که امتداد خاصی از کانال را با آب در جریان با سرعتی زیاد پر می‌کند تا قایق‌های دیگر امکان عبور از مسیر‌های باریک را داشته باشند.

کانال سن مارتن

در این كانال سه تونل زیرزمینی وجود دارد

همانطور که قبلا اشاره کردیم ، کانال سن مارتن از بندر آرسنال l’Arsenal) ) آغاز می شود و در Bassin de la Villette پایان می یابد. اگر مانند من فکر کنید، ممکن است در حال جستجوی نقشه پاریس از این موضوع متعجب و برایتان سوال پیش آید که “چگونه کانال سن مارتن از Place de la Bastille و بخشی از Le Marais عبور می کند؟” خوب ، برای پاسخ به سوال شما سه سری از کانل‌های زیر زمینی  در کنار کانال سن مارتن وجود دارد. این سه کانال به ترتیبdu Temple، Richard-Lenoir ،  Bastille نام گذاری شده‌اند.

توصیه من برای شما این است که حتما با یک قایق سفری به این سه کانال داشته باشید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. سه شرکت وظیفه برگزاری تور‌هایی به این کانال‌ها را به عهده دارند که شما نیز می‌توانید از آنها کمک بگیرید. این تور‌ها به دو زبان فرانسوی و انگلیسی انجام می‌گیرند.

کانال سن مارتن

کانال سن مارتن به عنوان یک اثر تاریخی ذکر شده است

حدود 2 قرن پس از اتمام کانال سن مارتن ، این مکان به عنوان یک بنای تاریخی نامگذاری شد. کانال سن مارتن به یک لیست بسیار جالب از آثار تاریخی در پاریس پیوست که شامل برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام، Arc Arc Triomphe و Sacre Coeur است.

کانال سن مارتن

کانال سن مارتن یک نقطه داغ برای سازندگان فیلم است

اگر شما نیز همانند مردم پاریس هستید، احتمالاً در مورد فیلم 2001 آملی (the 2001 film Amélie ) شنیده اید. این فیلم در پاریس فیلمبرداری شده است و صحنه هایی را نشان می دهد که در مون مارتار اتفاق می افتد و مهمتر از همه برای کسانی که این مقاله را می خوانند ، کانال سن مارتن است. یکی از شخصیت های اصلی، فیلم  آملی، کار موردعلاقه‌اش برای انجام، گذر و پرش از سنگ‌ها به سمت پایین پل قفل شده‌ کانال است.

آملی تنها فیلمی نیست که درکانال سن مارتن به نمایش در آمده است. فیلم معروف فرانسوی 1938 ، Hôtel du Nord در مرکز هتلی واقع شده است که در مجاورت کانال سن مارتن قرار دارد و ادیث پیاف خواننده مشهور فرانسوی در کانال سن مارتن آهنگ mômes de la cloche را خواند.

کانال سن مارتن

بهترین بارها در طول کانال سن مارتن ، پاریس

À La Folie)) لافولی : شما بلافاصله از طراحی ساختمان حیرت خواهید کرد چرا که برج سرخ و پرتحرک ستون آن بیشتر شبیه به مجموعه لگو کودکان است تا شبیه به بار. در این مکان با موسیقی و سرویس موسیقی گرافیکی و خدمات موسیقی تاپاس از جوان گرفته تا پیر‌ها استقبال می شود و همچنین محیطی مناسب رای جمع‌های خانوادگی است. این امر باعث شده است که در مکان دارای فضایی شگفت انگیزی در طول روز باشد.غیر ممکن است که شما از آنجا کسل بیرون بروید. آنها همچنین میزبان فعالیت هایی همچون یوگا ، کلاس های رقص و هیپ هاپ هستند.

نمایی از کافه   : Kaskadاین مکان دنج مکان جالبی برای گذراندن یک عصر زیبا است. ، Péniche Antipode درشبهای مختلف  کنسرت ، رقص ، فیلم ، تئاتر و کمدی (برخی برای کودکان) برگزار می کند. این هتل همچنین یک فضای بار و رستوران را در طبقه بالای خود ارائه می دهد که به طرز شگفت انگیزی با چراغ های مداد رنگی مداد رنگی روشن از قاب پشت بام روشن می شود.

پوینت اِمفر ، پاریس : نقطه Éphémère) ) اِمفر به آشیانه بسیار زیرزمینی و خاکی باز می گردد که از ویژگی های میله های اطراف کانال است. این مکان خنک است که دارای نمای بیرونی و دیوارهای داخلی بتن شده است. اسکواش سابق برای هنرمندان، این مکان به شما اجازه می دهد تا روز یا شب به اینجا بیایید تا در نمایشگاه ها و کنسرت های آنها کاوش کنید. یا  فقط از یک آبجو در بار لذت ببرید. محل استقرار در فضای باز آنها در طول زمستان گرم می شود و در طول تابستان درست در ساحل امتداد دارند و این مکان را در هر زمان از سال انتخاب عالی می کند.

کانال سن مارتن

کانال تخلیه شده پاریس یک راز جالب از گذشته ناپلئون را فاش می کند

کانال سن مارتین در پاریس یکی از قدیمی ترین و زیباترین آبراه های شهر است. علی رغم تاریخچه بسیار زیبا و زیبایی غیرقابل انکار، این کانال در قرن بیست یکی از کثیف‌ترین کانال‌ها به شمار می‌رود که  باید مدت دوره ای خاص تمیز شود.مقامات شهری از سال 2001 برای نخستین بار کانال را تخلیه و تمیز کردند و بیش از 40 تن از زباله ها نیز در این کار از بین رفت. البته تمام این زباله‌ها به قوطی‌های آبجو ختم نمی‌شد.

هزاران اثر از گل و لای بیرون کشیده شد که به طرز عجیبی عجیب و غریب بودند. کانال سن مارتین در پاریس، فرانسه، تاریخ بسیار غنی دارد، اگرچه شما فقط با دیدن عکس‌های آن هرگز به آن را پی نمی‌برید. به جای اینکه به نظر یم تاریخچه بیاید، بیشتر شبیه زباله است گرچه همیشه اینگونه نبوده است. ساخت و ساز کانال توسط کسی به جز ناپلئون بناپارت در سال 1802 دستور داده نشد.

ناپلئون کارهای زیادی را برای بهبود زیرساخت های پاریس انجام داد و پایتخت را به گونه ای ساخت که قبلاً هرگز قابل سکونت و راحت نبوده است. این کانال به منظور ایجاد آب شیرین به جمعیت در حال رشد سریع پاریس طراحی شده است. این بدان معنا است که تعداد کمتری مردم از آب راکت استفاده می کردند و در نتیجه جمعیت سالم‌تر می‌ ماندند. همچنین راهی برای تجارت فراهم کرد که یک رونق واقعی اقتصاد برای شهر بود.

مقامات شهری در سال 2001 برای اولین بار کانال را خراب و تخلیه کرده اند. امروزه به دلیل وضعیت کانال ، آن را به طور مرتب تخلیه و تمیز می‌کنند. در اوایل ساخته شدن ، کانال به یک رخداد خدا دادی تبدیل شد و زندگی ساکنان شهر را تغییر داد اما با بزرگ شدن شهر، کانال تحت فشار شدید قرار گرفت. اکنون نیز، با داشتن منظره ای زیبا بیشتر به یک زباله آبکی شبیه است.

کانال سن مارتن

روند تمیز نگه داشتن کانال

کارگران برای آغاز فرآیند پاک‌سازی به بستر آبراه سرازیر می‌شوند. شما می‌توانید از دور نیز حدس بزنید که کارگران برای انجام دادن کارشان نیاز به تور ماهیگیری و سطل زباله دارند. تا کنون، آن‌ها بیش از ۴۰ تن زباله را شمردند و را از بین برده‌اند. این واقعیت که خیلی چیزها از کانال برداشته شده‌است و هنوز چیزهای زیادی برای تخلیه وجود دارد واقعا قابل ‌تصور نیست. ممکن است مدتی طول بکشد تا کانال تمیز شود، ولی  این تعداد زباله در کانال واقعاً ظالمانه به نظر می‌رسد.

این یک بازدید عجیب برای ساکنان شهر است که آب های کانال را آنقدر کم ببینند زباله‌هایی که هنوز هم برای جمع آوری در سواحل گل آلود در هر دو طرف آب وجود دارند.

خدمه پاکسازی بطری های شراب زیادی پیدا کردند که جای تعجب آور نبود. از این گذشته شراب یکی از نوشیدنی های برتر در فرانسه است. حال افرادی که این بطری های شراب را درون کانال می‌ریزند، می توانند متقاعد شوند که آن‌هارا جای دیگری بیاندازند. اما خیلی چیزهای دیگری هم در آنجا وجود داشت. بطری های خالی شراب چیزی است که شما مجبور به یافتن در پایین اکثر آبهای شهری هستید ولی یز‌های دیگری در اب وجود داشت که دیوانه کننده بود. به نظر می رسید مردم هزاران دوچرخه و موتور سیکلت را در آنجا رها کرده اند.

هر کس می تواند هر از گاهی از سوار شدن ناامید شود ، اما آیا تا به حال تصور کرده‌اید که آنقدر نا امید باشید که موتور خود را به داخل کانال هدایت کنید؟

کانال سن مارتن

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!