پیست کارتینگ اکو فرانکفورت از دیدنی های فرانکفورت

پیست کارتینگ اکو فرانکفورت از دیدنی های فرانکفورت

پیست کارتینگ اکو فرانکفورت، یکی از بهترین و محبوب‌ترین جاذبه‌ها و سرگرمی‌های گردشگری در این شهر می‌باشد که با داشتن یکی از مدرن‌ترین پیست و …

پیست کارتینگ اکو فرانکفورت، یکی از بهترین و محبوب‌ترین جاذبه‌ها و سرگرمی‌های گردشگری در این شهر می‌باشد که با داشتن یکی از مدرن‌ترین پیست و فضای بسیار فوق‌العاده جذاب توانسته است توجه بسیاری از گردشگران از سراسر کشور آلمان و جهان را به سوی خود جذب کند.

در نظر داشته باشید که بهترین زمان برای شرکت در این پیست هر فصلی از سال به خصوص فصل زمستان می‌باشد و گردشگران می‌توانند با شرکت در یکی از بهترین تور‌های فرانکفورت، لحظات بی‌نظیری را برای خود به ارمغان آورند.

پیست کارتینگ اکو فرانکفورت | یوروپ تورز

آشنایی با پیست کارتینگ اکو فرانکفورت

شهر فرانکفورت یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین شهر‌های آلمان می‌باشد که با داشتن جاذبه‌های بسیار متعدد خود توانسته است از میلیون‌ها توریست و گردشگر استقبال نموده و توانسته است سهم بسیار زیادی را در صنعت گردشگری کشور آلمان داشته باشد. یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین جاذبه و سرگرمی‌های این شهر را پیست کارتینگ اکو فرانکفورت تشکیل داده است.

توجه داشته باشید که امروزه پیست‌های کارتینگ در بسیاری از شهر‌ها و کشور‌های جهان به فعالیت مشغول هستند و مورد توجه بسیاری از جوانان و گردشگران واقع شده است و شما نیز می‌توانید یکی از مدرن‌ترین و بهترین این پیست‌ها را به راحتی در سفرتان به فرانکفورت مشاهده کرده و برای گذراندن لحظات ناب، به این مکان سر بزنید.

پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت از باشکوه‌ترین و زیباترین پیست‌های کارتینگ در کل کشور آلمان به شمار می‌آید که در برخی از روز‌های سال نیز شاهد برگزاری رویداد‌های بسیار متنوعی در این پیست هستیم. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان بازدید، دسترسی و قوانین پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

بهترین زمان بازدید از پیست کارتینگ اکو فرانکفورت

یکی از مهمترین و بارزترین ویژگی‌هایی که پیست کارتینگ اکو فرانکفورت دارد، سرپوشیده بودن آن است که برای همین در ساخت و ساز این مجموعه هزینه‌های بسیار زیادی را صرف کرده و پیست بسیار مدرن و بی‌نظیری را طراحی نمودن تا مراجعه‌کنندگان به راحتی بتوانند هیجان یک کارتینگ سواری را تجربه کرده و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان آورند.

این مجموعه بسیار باشکوه در سال ۲۱۹ تأسیس شده و یکی از جدیدترین پیست‌های کارتینگ بوده و از همین رو توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند.

اگر شما نیز به دنبال بازدید و بهترین و مناسب‌ترین زمان بازدید از پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت هستید، می‌توانید به راحتی هر فصلی از سال را انتخاب کنید که البته فصل زمستان بهترین گزینه خواهد بود چرا که از تعداد گردشگران ورودی کاسته شده و به دلیل سرپوشیده بودن این مکان، گردشگران می‌توانند به راحتی در یک فضای بسیار مدرن و سرپوشیده لذت یک کارتینگ سواری فوق‌العاده را برای خود به ارمغان آورند.

دسترسی به پیست کارتینگ اکو

پیست کارتینگ اکو فرانکفورت در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی این شهر واقع شده است به طوری که دسترسی به آن بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید به راحتی با در دست داشتن آدرس این پیست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خود را از هر جای فرانکفورت به این پیست رسانده و به دنبال کسب تجربیات بسیار بی‌نظیر باشید.

شما می‌توانید به محض ورود به شهر فرانکفورت، نقشه‌ی گردشگری این شهر را تهیه کرده و با نشانه‌گذاری پیست مذکور، اقدام به سفر داشته باشید. همچنین شما می‌توانید آدرس پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت را به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت: August-Schanz-Str. ۳۱a، ۶۰۴۳۳ Frankfurt am Main، Hessen، Deutschland
  • تلفن: ۰۴۹۶۹۱۵۴۴۸۹۵۵

همچنین شما می‌توانید در خصوص هزینه‌های ورودی به این پیست نیز اطلاعات مورد نیاز را به راحتی قبل از مراجعه، با تماس تلفنی جویا شوید. البته در برخی از مناسبت‌های سال هزینه‌های مربوط به ورودی این مکان کاهش می‌یابد و گردشگران می‌توانند با هزینه‌های بسیار پایین‌تری، لحظات بی‌نظیری را برای خود به ارمغان آورند.

ساعت کار پیست کارتینگ اکو

گردشگران و توریست‌هایی که قصد بازدید و شرکت در پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت را دارند، می‌توانند با کسب اطلاعات لازم در خصوص ساعات کار این پیست، به راحتی و در مناسب‌ترین زمان مراجعه داشته باشند. شما می‌توانید برنامه ساعت کاری این مجموعه را به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • روز‌های دوشنبه: از ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ بعد از ظهر
  • روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه: از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ بعد از ظهر
  • روز‌های جمعه: از ساعت ۵ بعد از ظهر تا نیمه شب
  • روز‌های شنبه: از ساعت ۱ بعد از ظهر تا نیمه شب
  • روز‌های یکشنبه: از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ بعد از ظهر

همچنین در مورد اینکه این مجموعه در روز‌های تعطیل رسمی نیز باز خواهد بود نیز می‌توانید با کارکنان این مجموعه در تماس بوده اطلاعات لازم را به دست‌آورید. شما می‌توانید با داشتن اطلاعات در خصوص ساعت کاری این مجموعه بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر خود داشته باشید.

قوانین حاکم در پیست کارتینگ اکو

بی شک پیست اکو نیز مانند سایر پیست‌های جهانی از یک سری قوانین و مقررات پیروی می‌کنند که از مهمترین و اصلی‌ترین قوانین و مقررات موجود در پیست کارتینگ اکو فرانکفورت می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • کودکانی که سن آن‌ها ده سال می‌باشد بایستی به همراه والدین به این پیست مراجعه داشته باشند و با امضا رضایت نامه والدین می‌توانند از این پیست استفاده کنند.
  • افرادی که قد آن‌ها کوچکتر از ۱۴۵ سانتی‌متر می‌باشد نمی‌توانند از پیست مذکور بهره‌مندی لازم را داشته باشند.
  • افراد بایستی حد مجاز‌های سرعت را مورد توجه قرار دهند چرا که در این صورت با تذکر ماموران پیست مواجه شده و از پیست خارج خواهند شد.
  • افرادی که بالا ۱۴ سال هستند بدون مشکلی می‌توانند در این پیست شرکت کنند.
  • افرادی که برای اولین بار است که در پیست کارتینگ شرکت می‌کنند می‌توانند در قسمت آموزشی شرکت کنند و از استاد‌های حرفه‌ای در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.
قوانین حاکم در پیست کارتینگ اکو | یوروپ تورز

مدت زمان لازم برای بازدید از پیست کارتینگ اکو

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌هایی که در پیست کارتینگ اکو فرانکفورت شرکت می‌کنند، می‌توانند در مسابقه‌های اجرا شده نیز شرکت داشته باشند و برنده هدایا بی‌نظیری باشند. توجه داشته باشید که مدت زمان لازم برای بازدید از پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت در حدود یک الی دو ساعت می‌باشد که البته در صورت بالا بودن تقاضای گردشگران و تعداد گردشگران ممکن است این زمان افزایش نیز پیدا کند.

شما نیز این فرصت طلایی و بی‌نظیر را از دست ندهید و در سفرتان به شهر زیبای فرانکفورت، حتماً از پیست اکو بازدید داشته باشید و خودتان را برای گذراندن لحظات ناب آماده کنید. ماموران و مربیان حاضر در این پیست نیز بسیار با تجربه و حرفه‌ای هستند به طوری که شما می‌توانید هر گونه راهنمایی لازم را از آن‌ها جویا شوید.

نزدیک ترین هتل به پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت

گردشگران و توریست‌هایی که قصد بازدید از پیست اکو را دارند، می‌توانند در نزدیکی این پیست از بهترین شیک‌ترین هتل‌های این شهر نیز بهره‌مند شوند. اگر شما نیز به دنبال بهترین و زیباترین هتل‌های نزدیک به پیست کارتینگ اکو فرانکفورت هستید، می‌توانید مراجعه و رزرو یکی از هتل‌های مذکور را در اولویت‌های خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که هر کدام از هتل‌های مذکور از مدرن‌ترین و بهترین خدمات و امکانات برخوردار هستند و گردشگران می‌توانند لحظات فوق‌العاده بی‌نظیری را برای خود به ارمغان آورند و بتوانند دسترسی نزدیک‌تری را نیز به پیست کارتینگ اکو فرانکفورت داشته باشند:  

  • Brighella 
  • Best western premier ib
  • Harheimer hof hotel

نزدیک ترین رستوران به پیست کارتینگ اکو فرانکفورت

همچنین بسیاری از گردشگران بعد از شرکت در پیست مورد نظر خود، به دنبال رستوران‌هایی هستند تا علاوه بر استراحت بتوانند یکی از لذیذترین غذا‌های این شهر را نیز میل کنند. از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به پیست کارتینگ اکو فرانکفورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • King creole
  • Konfuzius
  • Hamburger hof
  • Gasthaus zum lemp

هر یک از این رستوران‌ها با داشتن غذا‌های محلی و اروپایی خود، می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگرانی باشد که بعد از پیست اکو به دنبال مکانی برای نشستن و استراحت هستند. شما نیز می‌توانید یکی از بهترین این رستوران‌ها را در اولویت خود قرار داده و به آن مراجعه کنید.

نزدیک ترین جاذبه ها به پیست کارتینگ اکو

بسیاری از گردشگران دوست دارند که علاوه بر اینکه در پیست کارتینگ اکو فرانکفورت شرکت می‌کنند بتوانند، از جاذبه‌های دیدنی و بی‌نظیر اطراف این مجموعه بی‌نظیر نیز بازدید داشته باشند که از مهمترین و زیباترین جاذبه‌های نزدیک به پیست کارتینگ اکو فرانکفورت می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد که امروزه بسیاری از تور‌های گردشگری، به این امر توجه زیادی را دارند و یک روز کامل از سفر خود را اختصاص به پیست اکو و تمام جاذبه‌های نزدیک به آن تعلق می‌دهند تا در زمان کمتری از جاذبه‌های زیادی بازدید داشته باشند:

  • Geldmuseum 
  • Lohrpark
  • Rathaus seckbach
  • Hauptfriedhof

بازدید از پیست کارتینگ اکو فرانکفورت با تور فرانکفورت

اگر شما نیز شرکت در پیست کارتینگ را دوست دارید و می‌خواهید در اولین فرصت به دست آمده در یکی از مدرن‌ترین پیست‌های کارتینگ شرکت کنید، می‌توانید پیست کارتینگ اکو فرانکفورت را در اولویت‌های خود قرار دهید. لازم است بدانید که امروزه بسیاری از تور‌های گردشگری نیز بازدید از این پیست را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند تا از این طریق بتوانند توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کنند.

شما نیز می‌توانید با رزرو یکی از بهترین تور‌های اجرا شده به سوی این شهر، به راحتی و بدون نگرانی از دسترسی و ساعت کاری این مجموعه، یکی از بی‌نظیرترین لحظات را رقم بزنید. امروزه بسیاری از تور‌های بازدید از پیست کارتینگ اکو فرانکفورت  را در برنامه‌های بازدید خود قرار می‌دهند چرا که قیمت‌های تمام شده برای شرکت در این پیست پایین‌تر بوده و مجریان گردشگری می‌توانند هیجان انگیزترین لحظات را برای گردشگران هدیه دهند.

بازدید از پیست کارتینگ اکو فرانکفورت با تور فرانکفورت | یوروپ تورز

سوالات متداول پیست کارتینگ اکو فرانکفورت

بهترین زمان برای بازدید از پیست کارتینگ اکو فرانکفورت، چه زمانی است؟

فصل زمستان بهترین گزینه خواهد بود چرا که از تعداد گردشگران ورودی کاسته شده و به دلیل سرپوشیده بودن این مکان، گردشگران می‌توانند به راحتی در یک فضای بسیار مدرن و سرپوشیده لذت یک کارتینگ سواری فوق‌العاده را برای خود به ارمغان آورند.

آدرس پیست کارتینگ اکو فرانکفورت کجاست؟

آدرس پیست کارتینگ اکو شهر فرانکفورت: August-Schanz-Str. ۳۱a، ۶۰۴۳۳ Frankfurt am Main، Hessen، Deutschland

ساعات و روزهای پیست کارتینگ اکو فرانکفورت کاری چگونه است؟

روز‌های دوشنبه: از ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ بعد از ظهر
روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه: از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ بعد از ظهر
روز‌های جمعه: از ساعت ۵ بعد از ظهر تا نیمه شب
روز‌های شنبه: از ساعت ۱ بعد از ظهر تا نیمه شب
روز‌های یکشنبه: از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ بعد از ظهر

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!