آشنایی کامل با پلس دنفر پاریس فرانسه

آشنایی کامل با پلس دنفر پاریس فرانسه

شهر پاریس از جمله زیباترین شهرهای دیدنی اروپایی می باشد که پلس دنفر پاریس به عنوان معروف ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی در این منطقه مورد بازدید بسیاری از مسافران و گردشگران واقع شده است.

بهترین زمان سفر و بازدید از میدان پلس دنفر پاریس فصل بهار و تابستان بوده و مسافران می توانند در شرایط اقلیمی بسیار مناسب از این جاذبه تاریخی دیدن نمیاند.

پلس دنفر پاریس

پاریس به عروس شهر معروف می باشد که دلیل این امر زیبایی وصف نشدنی این شهر بوده و با توجه به جاذبه های دیدنی و تاریخی بیشماری که در دل خود دارد از مهمترین و بهترین مقاصد توریستی و گردشگری در کشور فرانسه به شمار می رود. گردشگرانی که قصد دارند در ایام تعطیلی عید نوروز با سفر به این شهر زیبای اروپایی از جاذبه های متعدد نهفته در دل آن بازدید کنند می توانند با شرکت در تورهای مسافرتی بهترین سفر خارجی زندگی خود را ترجیه کنند.

از جمله جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر پاریس می توان به میدان پلس دنفر اشاره نمود که با نام های میدان جهنم و پلس دنفرت روشورو نیز شناخته می شود این میدان از قدیمی ترین و بهترین دیدنی های این شهر بوده و با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب از پرتردد ترین و پر بازدیدترین مناطق توریستی و گردشگری در پاریس شناخته می شود. گردشگران و مسافران به قصد بازدید از مراکز خرید، فروشگاه ها و دیدنی های نزدیک به این منطقه به میدان پلس دنفر مراجعه می کنند. بدون تردید گشت و گذار و بازدید از جاذبه های نزدیک به این میدان و خرید از فروشگاه های معتبر با بهترین و مطرح ترین برندهای جهانی سفری بسیار دلنشین و پر از شور و هیجانی را تجربه کنید.

پلس دنفر پاریس

بهترین زمان بازدید از پلس دنفر پاریس

از جمله موضوعاتی که برای گردشگران و مسافران در سفر به شهر پاریس و بازدید از میدان پلس دنفر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد می توان به بهترین زمان سفر به این شهر اشاره کرد که در این خصوص می توان گفت با توجه به نزدیک بودن ایام تعطیلی عید نوروز و شرایط اقلیمی بسیار مناسب و معتدل حاکم در شهر پاریس در این ایام از سال گردشگران و مسافران می توانند با شرکت در تورهای برگزاری به این منطقه سفری بسیار دلپذیر و عالی را برای خود و نزدیکانشان به ارمغان آورند.

در حالت کلی با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی شهر پاریس بهترین زمان بازدید از این شهر فصل بهار و فصل تابستان بوده و در این ایام از سال شاهد ورودی انبوهی از مسافران و گردشگران به قصد توریستی و گردشگری در این منطقه می باشیم. فصل بهار از پربازدید ترین فصول سال از پاریس بوده و شهروندان ایرانی می توانند با در اختیار داشتن ایام تعطیلی بسیار با شروع سال جدید بدون نگرانی از کم بودن مدت زمان، فرصت کافی برای سفر و اقامت در شهر رویایی و دیدنی پاریس را داسته باشند.

از این رو پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت با ثبت نام در تورهای اجرایی به پاریس سفری بسیار جذاب و فراموش نشدنی به همراه خانواده خود به این منطقه را تجربه کنید. .

پلس دنفر پاریس

مدت زمان بازدید از میدان پلس دنفر

تنوع بسیار دیدنی ها در پلس دنفر پاریس زمان بسیاری را برای گشت و گذار و بازدید در این منطقه را خواستار می باشد از این رو گردشگران و مسافران در سفر به شهر پاریس بایستی یک روز کامل را برای بازدید از این میدان بسیار جذاب و جاذبه های دیدنی اطراف آن اختصاص دهند. طراحی نماهای داخلی مراکز خرید و ساختمان های اطراف این میدان از جمله مواردی می باشد که در وهله اول نظر و توجه هر رهگذر و بیننده ای را به سوی خود جذب می کند.

در هر گوشه شهر پاریس دیدنی های متعددی وجود دارد که پلس دنفر پاریس از جمله این دیدنی ها بوده و پیاده روهای قدیمی و سنگ فرش شده در این میدان، درختان تزئینی و بلند در این منطقه و ساختمان های لوکس و مدرن آن از جمله بهترین و جذاب ترین گزینه هایی می باشد که توریست ها و گردشگران را به وجد می آورد. در مرکز این میدان مجسمه بزرگ شیر بر روی سکویی بلند قرار داده شده است که زیبایی هرچه تمامی را در این منطقه ایفا می کند و از جمله بهترین مجسمه های حک شده در یکی از میدان های شهر پاریس می باشد.

پلس دنفر پاریس

دسترسی به میدان معروف پلس دنفر

پلس دنفر پاریس دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی بوده و در یکی از مناطق پررفت و آمد و پربازدید شهر پاریس قرار گرفته است. گردشگران و مسافران برای دسترسی به این میدان بایستی به دنفرت روچریو مراجعه کنند به این منظور می توانند از اتوبوس های سطح شهری و یا مترو برای جا به جایی در سطح شهر استفاده کنند. میدان پلس دنفر در قلی شهر پاریس قرار گرفته و هر ساله از محبوب ترین و بهترین میدان های دیدنی در این شهر شناخته می شود. اگر شما نیز قصد سفر به این منطقه را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این میدان تاریخی و دیدنی بازدید کرده و لذت گشت و گذار و پیاده روی در خیابان های معروف و جذاب پاریس را از دست ندهید. بدون تردید با حضور در این مکان لذت دلپذیر این سفر توریستی را به بهترین شکل ممکن حس خواهید کرد.

پلس دنفر پاریس

دیدنی های نزدیک پلس دنفر پاریس 

پلس دنفر پاریس یکی از مهمترین مراکز شهر بوده و در برخی از ایام سال شاهد برگزاری جشنواره های متعدد در این میدان می باشیم همچنین بزرگداشت بسیاری از هنرمندان فرانسوی در این میدان برگزار می گردد که اگر خوش شانس باشید می توانید در سفر به پاریس و حضور در این میدان شاهد جشنواره های و تجمع افراد در این مکان باشید.

همانطور که ذکر کردیم میدان پلس دنفر از موقعیت قرار گیری بسیار مناسبی برخوردار بوده و جاذبه های دیدنی بسیاری را در نزدیکی خود دارا می باشد از این رو گردشگران می توانند در کنار بازدید از این میدان تاریخی و مهم شهر پاریس از بهترین اماکن دیدنی شهر نیز بازدید کنند از جمله این دیدنی های نزدیک به میدان پلس دنفر پاریس می توان به مرکز خرید بوگرونل، خانه انوره دو بالزاک، میدان شان دو مارس، منطقه تروکادرو، موزه کوای برانلی و پل الکساندر سوم اشاره نمود. مسافران و توریست ها می توانند در یک فرصت چند ساعتی از این جاذبه های معروف و بی نظیر شهر پاریس دیدن نمایند.

پلس دنفر پاریس

رستوران های اطراف میدان پلس دنفر پاریس

گردشگران و مسافران پس از گشت و گذار در فروشگاه ها و مراکز خرید میدان پلس دنفر می توانند در رستوران های لوکس و مدرن این منطقه خود را برای خوردن یک وعده غذایی بسیار لذیذ فرانسوی دعوت کنند. به دلیل پرتردد بودن این میدان در میان مسافران و توریست ها شاهد راه اندازی رستوران های بسیار لوکس و مدرنی می باشیم که با بهترین امکانات با غذاهای فرانسوی و بین المللی از مشتریان خود پذیرایی می کنند.

شما نیز می توانید با حضور در یکی از رستوران های پلس دنفر پاریس از خوردن لذیذترین غذای سرو شده یک روز تفریحی بسیار ناب و محبوبی را برای خود به ارمغان بیاورید. از جمله رستوران های معروف و پرطرفدار این منطقه می توان به رستوران له پره کاتلان، رستوران استرانس، رستوران لس فابلس دلا فونتانی، رستوران الان گیام و رستوران کارامل پاریس اشاره کرد.

پلس دنفر پاریس

هتل های نزدیک پلس دنفر پاریس

گردشگران و مسافرانی که علاقه مند به بازدید و گشت و گذار در اطراف میدان پلس دنفر پاریس هستند می توانند با رزرو اتاق در یکی از هتل های نزدیک به این میدان در هر ساعت از شبانه روز به این منطقه دسترسی داشته باشند. امروزه به دلیل پرتردد بودن این میدان هتل هایی با بهترین امکانات و خدمات در حال تاسیس و افتتاح می باشند که از جمله هتل های معروف این منطقه می توان به هتل اکسل مانسف هتل کارینا تور، هتل ایفل کندی و هتل پلازا آتنه اشاره نمود.

پلس دنفر پاریس

بازدید از میدان پلس دنفر با تورهای مسافرتی

بازدید از پلس دنفر پاریس در سال های اخیر بسیار مورد توجه و انتخاب مسافران و گردشگران واقع شده است از این رو آژانس های مسافرتی با ارائه پکیج های مختلف تور پلس دنفر توانسته اند نظر و رضایت انبوهی از مسافران و مشتریان خود را به دست آورند. سفر با تورهای مسافرتی به این منطقه در حال حاضر از بهترین انواع سفرهای گردشگری بوده و شما نیز می توانید با شرکت و ثبت نام در این تورها، سفری بسیار ناب و دلنشینی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات ارائه شده در طول سفر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که کیفیت خدمات از عوامل اصلی جذب مسافران به شرکت در این تورهای اجرایی به شهر پاریس می باشد.

پلس دنفر پاریس

سرگرمی های پلس دنفر پاریس

در ساعات دیر وقت از شبانه می توان شاهد اجرای کنسرت های خیابانی در پلس دنفر پاریس باشیم که برای توریست های داخلی از محبوب ترین سرگرمی ها به شمار می آید گردشگران و مسافرانی که در نزدیکی این میدان اقامت دارند می توانند در این اجراهای زنده خیابانی شرکت داشته و لحظاتی را به شادی و پای کوبی مشغول شوند. مردم شهر پاریس افرادی بسیار شاد و سرزنده ای هستند و علاقه بسیاری به سرودن آهنگ و رقص دارند که به وضوح می توان این ویژگی مردم پاریس را در سفر به این منطقه مشاهده نمود.

پیاده روی در خیابان های میدان پلس دنفر و بازدید از ویترین فروشگاه های لوکس این منطقه از دیگر سرگرمی های جذاب برای مسافران و توریست ها به شمار می رود. همچنین بازدید از وسایل های دست فروشان در این میدان می تواند برای گردشگران از محبوب ترین فعالیت ها به شمار آید که انواع صنایع دستی و سوغاتی های پاریس را به فروش و نمایش گذاشته می شود.

پلس دنفر پاریس

نکات دانستنی در سفر به شهر پاریس در سفر به شهر تاریخی و لوکس پاریس بهتر است اطلاعاتی دقیق در خصوص آداب و فرهنگ مردم این شهر به دست آورده و هم چنین کلمه هایی برای بیان هدف و درخواست خود به زبان فرانسوی را یاد بگیرید در این صورت می توانید بدون مواجه شدن با هیج مشکلی در سفر و گشت و گذار خود در این شهر بهترین و جذاب ترین سفر خارجی خود را تجربه کنید.

همچنین در هنگام رزرو و شرکت در تورهای اجرایی پاریس اطلاعاتی از شرایط اقلیمی حاکم در شهر را به دست آورده و لباس مناسبی را به همراه داشته باشید. در بازدید از جاذبه های تفریحی و گردشگری این شهر ثبت و شکار لحظات برای توریست ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده از این رو به همراه داشتن دوربین عکاسی حرفه ای را فراموش نکنید. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!