پارک آبی آلپامار زوریخ | معرفی – تصاویر – تاریخچه

پارک آبی آلپامار زوریخ | معرفی – تصاویر – تاریخچه

پارک آبی آلپامار زوریخ، از قطب‌های گردشگری مهیج کشور سوئیس را می‌توان پارک آبی آلپامار زوریخ دانست. از پارک آلپامار به عنوان بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین پارک آبی …

از قطب‌های گردشگری مهیج کشور سوئیس را می‌توان پارک آبی آلپامار زوریخ دانست. از پارک آلپامار به عنوان بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین پارک آبی در کشور‌های اروپایی نام برده می‌شود که مجموعاً بیش از ۲۰۰۰ متر سرسره آبی دارد.

پارک آبی آلپامار زوریخ | معرفی - تصاویر - تاریخچه | یوروپ تورز

قطب‌ های آبی گردشگری در سوئیس

سوئیس، کشوری مملو از جاذبه‌های طبیعی و دست ساز است که امروزه به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری اروپایی شناخته می‌شود و سالانه تعداد گردشگران و توریست‌های آن، بیش از حد انتظار است. قطب‌های گردشگری سوئیس، با توجه به تمامی سلیقه‌ها راه اندازی شده است که می‌توان به قطب‌های طبیعی، تاریخی، موزه‌ها، دریاچه‌ها، پارک‌های آبی و … اشاره کرد.

پارک آبی آلپامار زوریخ یکی از جالب‌ترین و مهیج‌ترین پارک‌های آبی در اروپا می‌باشد که به شهر اشرافی نشین و بسیار زیبای زوریخ در کشور سوئیس تعلق دارد. تاکنون برای دفعات متعدد نام این پارک آبی در لیست ۱۰ پارک آبی برتر جهانی قرار گرفته است که امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهد.

پارک آبی آلپامار زوریخ

پارک آبی آلپامار زوریخ (Alpamare) یکی از بهترین و مدرن‌ترین پارک‌های آبی در سراسر جهان است که طبق ادعا سازنده آن، بزرگ‌ترین پارک آبی در کل اروپا می‌باشد. این پارک آبی، از دو بخش پارک آبی سرپوشیده و پارک آبی روباز تشکیل شده است که در هر کدام از آن‌ها امکانات تفریحی متفاوت و هیجان انگیزی قرار گرفته است. در این پارک آبی عظیم، ۱۲ عدد سرسره آبی مهیج قرار گرفته است که لذتی تکرار نشدنی را برای بازدید کنندگان و گردشگران به ارمغان می‌آورند.

شاید جالب باشد بدانید که مجموع طول تمامی سرسره‌های آبی پارک آلپامار، بیش از ۲ هزار متر می‌باشد که در انواع مختلف برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده است. در این پارک آبی خارق العاده علاوه بر سرسره‌های عظیم، استخر‌های بزرگی نیز هم به صورت سرپوشیده و هم به صورت روباز وجود دارند و برای افرادی که می‌خواهند از شنا کردن در آرامش لذت ببرند، بسیار مناسب می‌باشند.

ویژگی‌ های پارک آبی زوریخ

پارک آبی آلپامار زوریخ بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین پارک آبی در کشور‌های اروپایی می‌باشد. این پارک آبی مجموعه‌ای وسیع و گسترده از انواع تفریحات آبی است که روف گاردنی بزرگ و منحصر به فرد را نیز برای بازدید کنندگان طراحی کرده تا بتوانند در آن جا استراحت کنند. استخر سر پوشیده این پارک آبی، با نام استخر موج شناخته می‌شود که در آن با استفاده از یک تکنولوژی منحصر به فرد، موج‌های مصنوعی در سطح آب ایجاد خواهد شد. شناخته شده‌ترین استخر این پارک آبی، استخر ریو ماره می‌باشد که بزرگ‌ترین استخر این پارک آبی است و تجربه‌ای به یاد ماندنی را در ذهن‌ها خلق می‌کند.

به منظور ایجاد زیبایی منحصر به فرد در این پارک آبی، از انواع جلوه‌های نوری و صوتی استفاده شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این پارک آبی را می‌توان بهره‌گیری از گیاهان گرمسیری در سرسره‌ها و استخر موج دانست که حس حضور در یک ساحل طبیعی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. این پارک آبی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که تمامی امکانات و تفریحات آبی را در اختیار بزرگسالان، کودکان و حتی نوزادان قرار می‌دهد.

امکانات تفریحی پارک آبی آلپامار

سرسره‌ها، از محبوب‌ترین لوازم بازی در پارک آبی آلپامار زوریخ هستند. یکی از مهیج‌ترین تفریحات در این پارک را می‌توان سرسره Jungle Run دانست که به عنوان طولانی‌ترین سرسره مرطوب در اروپا شناخته می‌شود و گردشگران می‌توانند از روی دو مسیر این سرسره، سُر بخورند و با یکدیگر مسابقه بدهند. استخر آب گرم و حمام‌های حرارتی یکی دیگر از امکانات تفریحی در این پارک آبی می‌باشند که حس جوانی را در افراد زنده می‌کنند.

همچنین استخر دیگری به نام Iceexpress در این پارک آبی به چشم می‌خورد که آبی بسیار خنک دارد و برای افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنند، بسیار مناسب می‌باشد. تورنادو، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و … نیز از دیگر تفریحات این پارک آبی عظیم و مهیج می‌باشند.

مزیت‌ های پارک آبی در زوریخ

پارک آبی آلپامار زوریخ این امکان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا بتوانند علاوه بر بازی و تفریح در سرسره‌ها و وسایل دیگر بازی‌های آبی، ساعاتی را نیز در حمام‌های نمک و اتاق‌های ماساژ سپری کنند و آرامش را به روح و جسم خود هدیه دهند. حمام نمک این پارک آبی، دمایی معادل ۳۶ درجه سانتی گراد دارد که برای بهبود درد‌های روماتیسمی و مفاصل بسیار مناسب می‌باشد. علاوه بر این، در اتاق‌های ماساژ خصوصی، گردشگران می‌توانند از لحظاتی آرامش بخش بهره ببرند.

در این پارک آبی چمنزاری بسیار بزرگ نیز طراحی شده که در آن صندلی‌های آفتاب گیر متعددی دیده می‌شود. جالب است بدانید که منظره این چمنزار، دریاچه زوریخ و رشته‌های آلپ می‌باشد که خاطره‌ای دلچسب را در ذهن‌ها ماندگار خواهد کرد. امکان موج سواری تا ارتفاع بیش از یک متر، استخر پارویی کودکان، گرداب، جریان رودخانه، حمام بخار، رستوران، حمام و سرویس‌های بهداشتی و … از دیگر مزیت‌های این پارک آبی می‌باشد که در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

موقعیت مکانی و دسترسی به پارک آبی آلپامار زوریخ

پارک آبی آلپامار زوریخ در بخش شمالی این شهر لوکس قرار گرفته است و تا ایستگاه اصلی زوریخ، حدود ۲۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله این پارک آبی تا فرودگاه زوریخ حدود ۳۲ کیلومتر می‌باشد. برای دسترسی به این پارک آبی لازم است از قبل نسبت به تهیه بلیط از طریق سایت اینترنتی این مجموعه آبی اقدام نمایید.

موقعیت مکانی و دسترسی به پارک آبی آلپامار زوریخ | یوروپ تورز

سوالات متداول پارک آبی آلپامار زوریخ

بزرگ ترین پارک آبی در کل اروپا چه نام دارد؟

پارک آبی آلپامار زوریخ (Alpamare) یکی از بهترین و مدرن‌ترین پارک‌های آبی در سراسر جهان است که طبق ادعا سازنده آن، بزرگ‌ترین پارک آبی در کل اروپا می‌باشد.

دسترسی به پارک آبی آلپامار زوریخ چگونه است؟

برای دسترسی به این پارک آبی لازم است از قبل نسبت به تهیه بلیط از طریق سایت اینترنتی این مجموعه آبی اقدام نمایید.

از مزیت های پارک آبی آلپامار زوریخ به چه چیز های می توان اشاره کرد؟

امکان موج سواری تا ارتفاع بیش از یک متر، استخر پارویی کودکان، گرداب، جریان رودخانه، حمام بخار، رستوران، حمام و سرویس‌های بهداشتی و … از دیگر مزیت‌های این پارک آبی می‌باشد که در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

یکی از ویژگی های برجسته پارک آبی آلپامار چیست؟

یکی از ویژگی‌های برجسته این پارک آبی را می‌توان بهره‌گیری از گیاهان گرمسیری در سرسره‌ها و استخر موج دانست که حس حضور در یک ساحل طبیعی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. این پارک آبی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که تمامی امکانات و تفریحات آبی را در اختیار بزرگسالان، کودکان و حتی نوزادان قرار می‌دهد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!