چگونه ویزای توریستی اتریش را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای توریستی اتریش را دریافت نمائیم؟

ویزای توریستی اتریش، برای گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند الزامی است. و گردشگران بدون داشتن این ویزا نمی‌توانند وارد کشور اتریش شوند.

ویزای توریستی اتریش برای گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند الزامی است. و گردشگران بدون داشتن این ویزا نمی‌توانند وارد کشور اتریش شوند. کشور اتریش به دلیل داشتن جاذبه‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی که دارد سالانه میلیون‌ها گردشگر و مسافر را از مناطق مختلف دنیا به سوی خود جذب می‌کند. و گردشگران موظف هستند تا قبل از ورود به کشور اتریش حتماً ویزای توریستی اتریش را تهیه کنند.

گردشگران باید قبل از تاریخ بلیط وین خودشان حتماً به اخذ این بلیط اقدام کنند تا در زمان به موقع این ویزا به دستشان برسد. و از سفر خود جا نمانند.  بسیاری از گردشگران با استفاده از تور اتریش و تور اروپا براحتی به اتریش سفر می‌کنند. یا حداقل ویزای اتریش آن‌ها دارای اعتبار زمانی کافی داشته باشد

چگونه ویزای توریستی اتریش را دریافت نمائیم؟

آشنایی با ویزای توریستی اتریش

کشور اتریش عضو کشور‌های شنگن می‌باشد. و گردشگران برای سفر به این کشور حتماً باید ویزای شنگن را تهیه کنند. انواع ویزای شنگن عبارت است ویزای تجاری که این ویزا بلند مدت می‌باشد و تجاران و بارزگانان می‌توانند از این ویزا برای سفر خود استفاده کنند. ویزای دیگر مربوط به ویزای ترانزیتی می‌باشد. که مسافران حق خروج از فرودگاه را ندارند. ویزای بعدی ویزای عبور است که گردشگران می‌توانند از فرودگاه خارج شوند و اخرین ویزا ویزای توریستی اتریش می‌باشد که تمام گردشگران که به قصد بازدید و گردش دارند باید ویزای توریستی اتریش را دریافت کنند.

ویزای توریستی اتریش هم یکی از ویزا‌های شنگن می‌باشد که حتماً باید توسط گردشگران اخذ شود.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی اتریش

  • گردشگران برای اخذ ویزای توریستی اتریش باید مدارک را تهیه کنند.
  • مدارک مورد نیاز برای اخد ویزای توریستی اتریش عبارت است از فرم درخواست ویزای اتریش را که به زبان آلمانی می‌باشد را بادقت بخوانند و کامل پر کنند.
  • دو قطعه عکس سه در چهار با زمینه سفید که نباید قدیمی باشد.
  • گذر نامه معتبر را نیز باید داشته باشند که مدت آن باید حداقل ۳ ماه اعتبار داشته باشد.
  • از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی خود باید فتوکپی بگیرید.
  • اگر مدرکی که نشان دهد شما زبان المانی را بلد هستید باید ارائه دهید.
  • بیمه نامه مسافرتی هم یکی از شرایط اصلی و مهمی است که باید حتماً آماده باشد.
  • بلیط پرواز خود و هتلی را که رزرو کرده‌اند را نیز باید ارائه دهند. گردشگران باید توجه کنند که تمام این مدارک را به صورت کامل  در وقت سفارت اتریش که برای شما رزرو شده ارائه دهند تا در صدور ویزای توریستی اتریش آن‌ها تعویقی پیش نیایدو بتوانند بدون داشتن هیچ مشکلی به‌راحتی ویزای خود را دریافت کنند.
  • اگر نواقصی در این مدارک به وجود بیاید حتماً با مشکل مواجهه خواهید شد.
  • دعوتنامه توریستی اتریش (در صورت وجود) برای بالا بردن احتمال اخذ ویزا

هزینه ویزای توریستی اتریش

ویزای توریستی اتریش را باید قبل از رفتن به این کشور تهیه کنند که تهیه کردن این ویزای شامل برخی هزینه‌ها می‌باشد. هزینه ویزا ۶۰ یورو می‌باشد که برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ یورو است و کودکان زیر۶ سال رایگان می‌باشد. اگر می‌خواهید بین ۹۱ تا ۱۸۰ روز در اتریش اقامت داشته باشید حتماً باید مبلغ ۱۰۰ یورو را پرداخت کنید. برای تائید مدارک ارائه شده باید ۴۰ یورو را در نظر بگیرید.

برای صدور گذرنامه هم ۷۶ یورو باید هزینه کنید. این ویزا از هزینه برترین ویزا‌ها می‌باشد.

هزینه ویزای توریستی اتریش

بهترین زمان برای اخذ ویزای توریستی اتریش

بهترین زمان برای اخد ویزای توریستی اتریش که باید گردشگران به آن توجه کنند قبل از ورود به این کشور می‌باشد. گردشگران باید حتماً تا مدت‌ها مانده به زمان پرواز خود باید اقدام به تهیه ویزای خود کنند تا بتوانند در زمان مناسب ویزای خود را دریافت کنند و با مشکلات مواجه نشوند چون بدون داشتن ویزا اجازه پرواز به گردشگران داده نخواهد شد. بنابراین حتماً باید حواستان باشد تا در زمان مناسب ویزای کشور اتریش را تهیه کنید و از آنجایی که آماده شدن ویزا نیز زمان‌بر است باید از چند ماه قبل اقدام کنید.

کشور اتریش یکی از زیباترین کشور‌های جهان است که برای دیدن از آن باید ویزای توریستی اتریش را تهیه کنید. شما می‌توانید ویزای توریستی اتریش را از سفارت اتریش در کشور تهیه کنید. کشور اتریش دارای جاذبه‌های بی‌نظیر زیادی می‌باشد. گردشگران بدون داشتن ویزای توریستی اتریش نمی‌توانند به این کشور زیبا سفر کنند.

ویزای توریستی اتریش و کشور اتریش

کشور اتریش یکی از کشور‌های اروپا می‌باشد. که در قلب آن قرار گرفته است و پایتخت آن شهر وین یکی از زیباترین شهر‌های دنیا می‌باشد. این کشور با کشور‌های ایتالیا و مجارستان و سوئیس همسایه می‌باشد. این کشور با رشته کوه‌های آلپ هم جوار است که دارای طبیعت بسیار بی‌نظیر و زیبای را دارد. زبان رسمی این کشور آلمانی می‌باشد که البته مردمان این کشور به زبان کروات و مجارستانی نیز صحبت می‌کنند. طبق آمار‌های نشان داده شده بیشتر مردمان این کشور کاتولیک می‌باشند و حدود ۴درصد هم مسلمان در این کشور زندگی می‌کنند.

آب و هوای کشور اتریش به دلیل وجود کوه‌های زیبای آلپ و دریاچه‌های زیادی که در اطراف آن وجود دارد بسیار معتدل می‌باشد. و میزان بارش در این کشور زیاد است هم چنین میزان رطوبت نیز در برخی از مناطق آن زیاد است. به همین علت هر ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور اتریش و تور اروپا  برای دیدن جاذبه‌های طبیعی این کشور به آن سفر می‌کنند.  این کشور یکی از کشور‌های زیبا در قاره اروپا می‌باشد که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند.

ویزای توریستی اتریش و جاذبه‌ های کشور اتریش

کشور اتریش دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی می‌باشد. شهر وین از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین شهر‌های کشور اتریش می‌باشد. که دارای کاخ خای سلطنتی  و موزه‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی می‌باشد. معماری مدرن و تاریخی این شهر باعث شده است که این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین شهر گردشگری در اروپا باشد. دهکده هالستات که از بهترین مکان‌های دیدنی اتریش می‌باشد. و مسافران می‌توانند در این دهکده به کوهنوردی و پیاده روی و قایق سواری بپردازند.

در این مکان آثار برجا مانده از استخوان‌های انسانی از زمان گذشته وجود دارد. و هم چنین غار‌های نمکی و یخی نیز در این دهکده وجود دارد. سالزیورگ نیز یک مکانی بسیار جذاب می‌باشد که در این مکان موسیقی‌های زیبا و پر طرفدار اجرا می‌شود. کرمز آن در دوتو نیز یکی دیگر از دهکده ‌های توریستی می‌باشد. که این مکان در میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است. این کشور دارای صد‌ها جاذبه دیگر می‌باشد. که گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند.

ویزای توریستی اتریش و جاذبه‌ های کشور اتریش

سوالات متداول ویزای توریستی اتریش

ویزای توریستی اتریش چیست؟

ویزای توریستی اتریش برای گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند الزامی است. و گردشگران بدون داشتن این ویزا نمی‌توانند وارد کشور اتریش شوند.

بهترین زمان برای اقدام به دریافت ویزای توریستی اتریش چه زمانی است؟

حواستان باشد تا در زمان مناسب ویزای کشور اتریش را تهیه کنید و از آنجایی که آماده شدن ویزا نیز زمان‌بر است باید از چند ماه قبل اقدام کنید.

آب و هوای کشور اتریش برای سفر توریستی چگونه است؟

آب و هوای کشور اتریش به دلیل وجود کوه های زیبای آلپ و دریاچه های زیادی که در اطراف آن وجود دارد بسیار معتدل می باشد. و میزان بارش در این کشور زیاد است هم چنین میزان رطوبت نیز در برخی از مناطق آن زیاد است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!