چگونه ویزای تجاری لهستان را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری لهستان را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری لهستان، همراه با اجازه نامه می توانید در لهستان مشغول به کار شوید. اما اگر شما عضو کشور های اتحادیه اروپا نیستید باید اجازه نامه ی کاری را…

با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، بسیاری از نخبگان و دانش آموختگان علاقه مند هستند در یک کشور اروپایی مانند لهستان به کار مشغول شوند. شما برای کار در این کشور باید ویزای تجاری لهستان را دریافت کنید. اما این کار آن ‌قدر ها هم آسان نیست و شرایط خاص خود را دارد که در ادامه بیش تر در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

ویزای تجاری لهستان
ویزای تجاری لهستان

کار در لهستان

لهستان یکی از کشور های اروپایی است که علی رغم توسعه و پیشرفتی که کرده است و مقصد بسیاری از مهاجران و گردشگران تور لهستان و تور اروپا نیز می باشد، هنوز در برخی علوم و تخصص ها قدرت زیادی ندارد و در این زمینه ها به شدت نیازمند نیروی خارجی است. برای مثال در علومی چون فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان و … این کشور به متخصصانی از دیگر کشور ها که تخصص و مهارت بالایی نیز داشته باشند نیازمند است. شما نیز اگر در این بخش ها از مهارت و دانش بالایی برخوردار هستید، می توانید برای استخدام در مشاغل مربوطه و اخذ ویزای تجاری لهستان اقدام کنید. از طرفی این را نیز باید اضافه کنیم، لهستان شرایط بسیار خوبی را برای کار و تجارت دارد که باعث شده است افراد زیادی در سراسر دنیا علاقه مند به ادامه کار و تجارت در این کشور باشند. قطعاً شما برای کار در لهستان نیازمند ویزای تجاری لهستان هستید. ما در ادامه می خواهیم بیش تر در این زمینه صحبت کنیم.

کار در لهستان
کار در لهستان

اجازه کار در لهستان

کار کردن در لهستان و در ادامه اخذ ویزای تجاری لهستان کار چندان راحتی نیست. حتی دریافت ویزای کاری لهستان یکی از سخت ترین شرایط اخذ ویزا در این کشور و دیگر کشور های جهان را دارد. در ابتدا شما باید اجازه کار در لهستان را داشته باشید، تا بتوانید برای کار در این کشور اقدام کنید. البته شهروندان اتحادیه اروپا بدون دریافت ویزای تجاری لهستان و اجازه نامه می توانند در لهستان مشغول به کار شوند. اما اگر شما عضو کشور های اتحادیه اروپا نیستید باید اجازه نامه ی کاری را دریافت کنید. در مواردی نیز شما می توانید بدون داشتن اجازه نامه در لهستان مشغول به کار شوید. برای مثال اگر شما به عنوان یک پناهنده وارد لهستان شده باشید. هم چنین اگر شما عضوی از کشور های اتحادیه اروپا نباشید؛ اما اقامت دائم یکی از آن کشور ها را داشته باشید نیز می تواند بدون اجازه نامه در این کشور کار کنید. موارد دیگری نیز هستند که ما فعلاً به همین دو مورد اکتفا می کنیم.

مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان

برای اخذ ویزای تجاری لهستان و کار در این کشور مراحل مختلفی را باید پشت سر بگذارید. در ادامه بیش تر در این باره صحبت خواهیم کرد:

  1. پیدا کردن شغل مناسب در آگهی های کار جهانی لهستان
  2. مصاحبه با کار فرما و استخدام در این شرکت
  3. دریافت دعوت نامه از سوی کار فرما
  4. درخواست ویزای تجاری لهستان
  5. گرفتن وقت سفارت لهستان
  6. صدور ویزای تجاری لهستان

مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان به طور کلی مشابه موارد فوق می باشد. شما پیش از اقدام به دریافت ویزای تجاری لهستان باید کار مورد نظرتان را پیدا کرده و تمامی مراحل را پشت سر گذاشته باشید و سپس نسبت به دریافت ویزای تجاری لهستان اقدام کنید. اگر می خواهید به قصد پیدا کردن کار وارد این کشور شوید، باید این را در نظر بگیرید که اگر خودتان می خواهید دنبال کار باشید، کار تخصصی و نیازمند دانش بالا که شما توانایی اش را داشته باشید به شما پیشنهاد نخواهد شد و این گونه کار ها از طریق آگهی های سراسری  پیشنهاد می شوند. اما اگر به دنبال کار های معمولی هستید، باید ابتدا یک ویزای لهستان موقت بگیرید و پس از این که کار مورد نظر را پیدا کردید، کار اخذ ویزای تجاری لهستان را شروع کنید. لهستان همچنین یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران تور لهستان و تور اروپا می باشد که برای دیدن جاذبه های این کشور به ان سفر می کنند.

مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان
مراحل اخذ ویزای تجاری لهستان

استخدام و دریافت دعوت نامه کاری از سوی کارفرما

آگهی های کار معمولاً توسط شرکت ها و کارفرمایان ابتدا باید در کشور لهستان منتشر شوند. اگر فرد مورد نظر در این مرحله پیدا نشد، شرکت می تواند به مدت 3 ماه آگهی کارش را در اتحادیه اروپا منتشر کند. اگر در این حالت هم فرد دلخواه شان پیدا نشد، آگهی باید به صورت سراسر و جهانی منتشر شود. در این حالت اگر شما شرایط موجود در آگهی را داشته باشید، باید با شرکت تماس گرفته و برای مصاحبه حضوری آماده شوید. در انتها اگر با درخواست شما موافقت شود، شما استخدام می شوید و دعوت نامه ای از سوی شرکت و کارفرما بریتان ارسال خواهد شد. در این حالت شما می توانید برای دریافت ویزای تجاری لهستان اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری کشور لهستان

در وقت سفارت لهستان شما باید مدارکی را برای دریافت ویزای تجاری لهستان همراه داشته باشید. این مدارک شامل موارد زیر می باشند:

  1. دعوت نامه از سوی کارفرما
  2. روزنامه شرکت یا کارت بازرگانی
  3. پرینت گردش حساب 3 ماهه اخیر
  4. بیمه نامه
  5. گواهی اشتغال به کار
  6. سوابق کاری و تجاری
  7. مدرکی که نشان دهد در لهستان مشکل اقامت ندارید. اگر در دعوت نامه کارفرما این مورد را تضمین کرده باشد به این مدرک نیازی نیست.
  8. دو قطعه عکس 6 در 4 رنگی
  9. پاسپورت

10-شناسنامه و کارت ملی

11- فرم درخواست ویزای لهستان تجاری و کاری

12-بیمه مسافرتی

13- بلیط هواپیما

این مدارک به صورت کلی مورد نیاز هستند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری کشور لهستان
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری کشور لهستان

نکات مهم در خصوص اخذ ویزای تجاری لهستان

در هنگام پذیرش شغل و دریافت دعوت نامه حتماً از معتبر بودن آن شرکت و وجود فیزیکی آن مطلع شوید. تمامی موارد و امتیازاتی که آن شرکت در اختیارتان قرار می دهد را بررسی کنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید. از حق بیمه و محل اقامت خود نیز مطمئن شوید. بهتر است چه در هنگام پذیرش شغل و چه درهنگام اخذ ویزای کاری کشور لهستان صداقت را به طور کامل رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید.

نکات مهم در خصوص اخذ ویزای تجاری لهستان
نکات مهم در خصوص اخذ ویزای تجاری لهستان

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لهستان، وقت سفارت لهستان، ویزای لهستان، تور لهستان و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

habib 27 خرداد 1401 پاسخ

سلام ؛ هزینه اخذ ویزای تجاری لهستان چقدر است؟ و و چند ماه طول میکشد؟

امین بابازاده 12 مرداد 1401 پاسخ

با سلام و احترام

حدودا یک ماه از زمان تصمیم گیری تا زمان دریافت نتیجه در نظر گرفته شود و هزینه درخواست ویزا 250 یورو میباشد

با تشکر
بابازاده
یوروپ تورز