هزینه زندگی در اتریش 2022 | خوراک – مسکن – پوشاک

هزینه زندگی در اتریش 2022 | خوراک – مسکن – پوشاک

هزینه زندگی در اتریش، یکی از اقدامات مهم قبل از هر سفر برآورد هزینه‌ها و بررسی هزینه زندگی در کشور مقصد می‌باشد. اگر قصد دارید تا یک سفر تفریحی کوتاه و یا …

برسی تمامی هزینه های زندگی در اتریش

از موارد مهمی که باید همیشه در سفر به آن توجه نمایید بحث هزینه‌ها می‌باشد باید برآورد درستی داشته باشید تا بتوانید به قدر کافی پول همراه خود به سفر ببرید. برای این که بتوان بررسی درست‌تر و دقیق‌تری را انجام داد بخش هزینه زندگی در اتریش را به بخش‌های ریز‌تر تقسیم می‌کنیم تا بتوانید اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از اقدامات مهم قبل از هر سفر برآورد هزینه‌ها و بررسی هزینه زندگی در کشور مقصد می‌باشد. اگر قصد دارید تا یک سفر تفریحی کوتاه و یا اقامت طولانی مدت در اتریش داشته باشد باید از هزینه زندگی در اتریش نیز آگاه باشید. همراه ما باشید تا به طور کامل تمام هزینه زندگی در اتریش را یک به یک بررسی کنیم.

هزینه زندگی در اتریش 2022 | یوروپ تورز

از اتریش بیشتر بدانید

اتریش یکی از کشور های اروپای مرکزی به شمار می‌رود. پایتخت این کشور شهر وین می‌باشد. همسایه شمالی آن آلمان و جمهوری چک بوده و از شرق با اسلوواکی و مجارستان، از غرب با سوئیس و از جنوب با ایتالیا و اسلوونی هم مرز می‌باشد. وین به عنوان پایتخت این کشور یکی از شهر‌های فوق‌العاده از نظر داشتن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و مورد علاقه گردشگران تور اتریش و تور اروپا می‌باشد.

می‌توانید هنر و زیبایی به همراه موسیقی دلنشین را در وین مشاهده نمایید. معماری این شهر در برخی نقاط دارای بافت قدیمی و سنتی خود می‌باشد که همین امر باعث جذب گردشگر بیشتر هر ساله به این کشور می‌باشد.

هزینه اقامت در اتریش

از جمله هزینه‌های مهمی که در بخش هزینه زندگی در اتریش مورد بررسی قرار می‌دهیم بحث هزینه‌های مربوط به اقامت می‌باشد. شما باید هدف مشخصی از سفر خود داشته باشید آیا برای یک سفر کوتاه مدت و چند روزه به اتریش می‌روید و یا قصد گرفتن اقامت دائم دارید. همه این‌ها در هزینه زندگی در اتریش تأثیر‌گذار هستند. برای نمونه اگر بخواهید با تور و یک سفر چند روزه به اتریش بروید باید یک هتل رزرو نمایید. که البته تک به تک به بررسی قیمت هتل‌های مختلف نیز خواهیم پرداخت.

هزینه اقامت در هاستل اتریش

هاستل‌ها یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت چه به صورت کوتاه مدت و یا به صورت بلند مدت می‌باشند تا بتوانید جای بهتری را برای اقامت فراهم نمایید. هزینه زندگی در اتریش وقتی بخواهید در یک هاستل اقامت کنید به مراتب می‌تواند کمتر از هتل‌های چند ستاره باشد. قیمت این هاستل‌ها معمولاً بین ۲۵ تا ۳۰ یورو می‌باشد. البته برخی از هاستل‌ها صبحانه رایگان نیز ارائه می‌دهد که خب به طبع آن هزینه‌های دیگر نیز کاهش پیدا می‌کند. می‌توان زندگی در هاستل را یک ترفند اقتصادی خوب برای کاهش هزینه زندگی در اتریش در نظر گرفت.

هزینه اقامت در هتل های در اتریش

در وین پایتخت اتریش می‌توانید یک منوی کامل از هتل‌های معمولی و ارزان قیمت را تا هتل‌های بسیار لوکس و پر ستاره مشاهده نمایید. این موضوع بستگی به شما دارد که چقدر می‌خواهید هزینه نمایید. اگر بخواهید هم یک جای خوب داشته باشید با امکانات پایه‌ای مناسب می‌توانید به سراغ هتل‌های ارزان قیمت بروید. در هزینه زندگی در اتریش صرفه‌جویی کنید. البته قیمت اقامت در این هتل‌ها نیز شبی ۴۰ تا ۶۵ یورو می‌باشد که برای یک نفر است.

اگر بخواهید کمی بیشتر در هزینه زندگی در اتریش بیشتر هزینه کنید می‌توانید به سراغ هتل‌های میان رده با امکاناتی کمی بیشتر و بالا‌تر بروید که البته هزینه آن نیز بیشتر است و از ۶۵ یورو تا ۱۰۵ یورو آغاز می‌شود. اگر هم بخواهید دیگر احتیاط را کنار گذاشته و یک سفر لوکس را تجربه کنید و یک هتل بسیار شیک را برای اقامت انتخاب نمایید باید برای یک شب اقامت هزینه‌ای بیشتر از ۱۰۵ یورو بپردازید.

که البته هزینه زندگی در اتریش برای شما بسیار افزایش خواهد یافت. پیش از سفر به این کشور سعی کنید تا از هزینه‌های اقامت در این کشور مطلع شوید، تور اتریش و تور اروپا می‌تولاند فرصت خوبی برای پی بردن به این نکته باشد.

هزینه اقامت در هتل در اتریش | یوروپ تورز

هزینه خورد و خوراک در اتریش

از دیگر مسائل مهمی که اصلاً نمی‌توان از آن چشم پوشی نمود. خورد و خوراک می‌باشد. هزینه زندگی در اتریش در بخش خورد و خوراک تقریباً بستگی زیادی به شما دارد. اگر بخواهید می‌توانید با یک تاکتیک خوب خودتان به آشپزی بپردازید و در هزینه زندگی در اتریش صرفه‌جویی کنید.

البته هزینه این کار نیز ۶ تا ۱۲ یورو می‌باشد که خیلی تفاوتی با رفتن به یک رستوران رده پایین ندارد. اگر هم علاقه دارید تا از یک غذای خوشمزه لذت ببرید و به یک رستوران متوسط بروید که برای شما نوشیدنی نیز سرو شود هزینه آن تقریباً دو برابر شده و به ۲۵ تا ۳۵ یورو می‌رسد.

برای بخش هزینه زندگی در اتریش آن هم به صورت لوکس برای یک وعده غذای عالی که همراه با پیش غذا و سالاد و نوشیدنی باشد باید ۷۰ یورو و یا بالاتر پرداخت نمایید که باز هم این امر بسته به سلیقه شخصی شما می‌باشد.

هزینه‌ های مربوط به حمل و نقل

در بخش دیگری از هزینه زندگی در کشور اتریش به مسأله هزینه‌های حمل و نقل می‌پردازیم. این مهم است که شما برای جا به جا شدن و گشت و‌گذار در شهر از چه وسیله‌ای استفاده می‌کنید. زیرا تمام این‌ها در هزینه زندگی در اتریش تأثیر‌گذار می‌باشند. برای نمونه خرید یک بلیط تک سفره ۲.۲ یورو می‌باشد.

می‌توانید در وین به سراغ خرید وین پاس بروید و با تهیه این کارت برای مدت ۲۴ ساعت از انواع وسایل نقلیه استفاده نمایید و تنها مبلغ ۷.۶ یورو را پرداخت نمایید. می‌توانید وین پاس‌ها با مدت زمان بیشتر مثلاً ۴۸ ساعت و یا ۷۲ ساعت را نیز خریداری نمایید که بسته به هزینه اصلی حمل و نقل در واقع مبلغ خوبی را پرداخت کرده‌اید و یک حرکت اقتصادی خوب به حساب می‌آید.

سایر هزینه های زندگی در اتریش

در بخش سایر هزینه زندگی در اتریش به مسائلی نظیر هزینه بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌پردازیم. می‌توانید برای صرفه‌جویی بیشتر در هزینه زندگی در اتریش به سراغ موزه‌هایی بروید که بازدید رایگان دارند و یا آن‌هایی که قیمت ورودی ارزان‌تری دارند ولی برای این کار نیز باید چیزی حدود ۷ یورو کنار بگذارید.

برای بازدید از موزه‌های مشهور این کشور نیز لازم است تا ۱۳ یورو پرداخت نمایید. اگر هم می‌خواهید به سالن‌های تئاتر و یا اپرا بروید و از نمایش‌های فوق‌العاده آن‌ها بازدید کنید باید از ۴۰ یورو به بالا برای هر یک پرداخت نمایید.

این‌ها بخش‌هایی بودند که باید در هزینه زندگی در اتریش به آن‌ها توجه نمایید. حال این شما هستید که تصمیم می‌گیرید آیا اتریش کشور مناسبی برای سفر می‌باشد یا خیر. ‌امیدواریم اگر به این کشور سفر کردید سفری دلچسب و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده و یا دوستان خود تجربه نمایید.

سایر هزینه زندگی در اتریش | یوروپ تورز

سوالات متداول هزینه زندگی در اتریش

هزنیه خودر و خوراک در اتریش چقدر است؟

اگر بخواهید می‌توانید با یک تاکتیک خوب خودتان به آشپزی بپردازید و در هزینه زندگی در اتریش صرفه‌جویی کنید هزینه این کار نیز ۶ تا ۱۲ یورو می‌باشد. اگر هم علاقه دارید تا از یک غذای خوشمزه لذت ببرید و به یک رستوران متوسط بروید که برای شما نوشیدنی نیز سرو شود هزینه آن تقریباً دو برابر شده و به ۲۵ تا ۳۵ یورو می‌رسد.

هزینه اقامت در یک اتاق هتل با امکانات معمولی چقدر است؟

قیمت اقامت در این هتل‌ها نیز شبی ۴۰ تا ۶۵ یورو می‌باشد که برای یک نفر است.

هزینه دو مورد از تفریحات و سرگرمی ها در اتریش چقدر است؟

برای بازدید از موزه‌های مشهور این کشور نیز لازم است تا ۱۳ یورو پرداخت نمایید. اگر هم می‌خواهید به سالن‌های تئاتر و یا اپرا بروید و از نمایش‌های فوق‌العاده آن‌ها بازدید کنید باید از ۴۰ یورو به بالا برای هر یک پرداخت نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!