با بهترین هتل های گوتنبرگ آشنا شوید

با بهترین هتل های گوتنبرگ آشنا شوید

هتل های گوتنبرگ، انتخاب محل اقامت همواره یکی از دغدغه‌هایی است که باید قبل از سفر آن را برنامه‌ریزی کرد. در این مقاله به بررسی نکات مربوط به هتل‌های گوتنبرگ …

معرفی بهترین هتل های گوتنبرگ

انتخاب محل اقامت همواره یکی از دغدغه‌هایی است که باید قبل از سفر آن را برنامه‌ریزی کرد. در این مقاله به بررسی نکات مربوط به هتل های گوتنبرگ کشور سوئد می‌پردازیم تا با آشنایی هر چه بیشتر با هتل های گوتنبرگ بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. محل اقامت به واسطه تاثیر حداکثری در راحتی در طول سفر برای مسافران تور گوتنبرگ و یا تور اروپا اهمیت زیادی دارد و مسافران خواستار امکانات کامل در تمام 24 ساعت شبانه روز هستند و هتل های گوتنبرگ از این نظر در سطح بسیار بالایی قرار دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

با بهترین هتل های گوتنبرگ آشنا شوید | یوروپ تورز

تفاوت هتل‌ های گوتنبرگ و هاستل

هتل های گوتنبرگ دارای هزینه‌های بسیار گرانی هستند اگر چه امکانات ارائه شده از جانب هتل‌ها باعث چشم‌پوشی از این هزینه می‌شود اما هتل های گوتنبرگ از منظر هزینه در رده بالایی حتی در سطح جهان برخوردارند؛ یعنی عمده هزینه به صورت اجمالی صرف محل اسکان می‌شود.

گاهی برای کاهش هزینه‌ها با توجه به وجود هاستل‌های متعدد در این شهر پیشنهاد می‌شود که در یکی از هاستل‌ها اتاق رزرو کرده و در آن جا اقامت کنید؛ اما توجه داشته باشید که با وجود امکانات کامل ارائه شده از طرف هاستل‌ها امنیت لازم در یک شهر نا آشنا گاها تامین  نمی‌شود؛ مخصوصا اگر تنها و برای بار اول است که به گوتنبرگ سفر می‌کنید به شما پیشنهاد می‌شود که برای اقامت حتما در یکی از هتل های گوتنبرگ اتاق رزرو کنید.

هتل upper house

هتل (Upper House) از معروف‌ترین هتل های گوتنبرگ می‌توان به این هتل اشاره کرد؛ این هتل در ٢٠دقیقه‌ای فرودگاه قرار دارد و فاصله آن با ایستگاه قطار شهری تقریبا ٤٠٠متر است.

یکی از فعالیت‌های مورد علاقه گردشگران تور گوتنبرگ و یا تور اروپا قدم زدن در فضای اطراف هتل و آشنایی بیشتر با فضا است که  وجود اماکن‌های تاریخی و سرگرم‌کننده در نزدیکی هتل علاوه بر این که مزیتی برای آن هتل محسوب می‌شود؛  دسترسی مسافران را هم به این اماکن راحت می‌کند.
اماکن تاریخی که در ٣٠٠ تا ٥٠٠ متری این هتل واقع شده‌اند عبارت‌اند از: مرکز تجارت جهانی، پارک تفریحی لیزبرگ، موزه فرهنگ جهانی و غیره.

اگر از علاقه مندان به گذران اوقات فراغت خود در اطراف سواحل و رودخانه ها  هستید این هتل برای شما  مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود؛ زیرا این هتل در فاصله ٣ کیلومتری از رودخانه واقع شده و فاصله آن با اقیانوس تنها ٢٠دقیقه است و در واقع یکی از نزدیکترین هتل های گوتنبرگ به فضای آرامش بخش ساحل  می باشد.

هتل upper house | یوروپ تورز

هتل first G

اگر به قطار‌ها علاقه زیادی دارید، از نحوه حرکت منحصر به فرد آن‌ها بر روی ریل‌ها لذت می‌برید، کنجکاوید تا هر چه بیشتر بدانید و در نزدیک‌ترین موقعیت به این وسیله نقلیه کاربردی باشید این هتل همان مکان رویایی است که مدت‌ها به دنبال آن بودید!

هتل های گوتنبرگ عموما در مرکز شهر واقع شده‌اند اما این هتل موقعیت خاص‌تری دارد؛ این هتل در کنار ایستگاه مرکزی گوتنبرگ واقع شده و دید مناسبی را از ترمینال اریکسون در اختیار شما می‌گذارد؛ البته اگر نگران سر و صدای ناشی از شلوغی فضای ایستگاه‌ها و ترمینال هستید اصلا نگران نباشید چون تمام اتاق‌ها مجهز به دیوار‌های دو جداره هستند و صدا عامل اذیت کننده‌ای نخواهد بود.

پذیرش شما در هتل از ٣ بعد از ظهر روزی که اتاق را رزرو کرده‌اید امکان‌پذیر است و می‌توانید از ١٢ نیمه شب روز خروج در هر زمانی که خواستید، تسویه را انجام دهید.

از دیگر مزیت‌های این هتل  نسبت به سایر هتل های گوتنبرگ می‌توان به امکان برگزاری جشن  برای افراد بالای١٢٠ نفر یا کمتر اشاره کرد.اگر زمان سفر شما با مناسبتی مهم همراه است و یا اگر برای دیدار با دوستان به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید با برگزاری یک جشن، خاطره‌ای به یاد ماندنی را  برای همگان به یادگار بگذارید.

هتل first G | یوروپ تورز

هتل gothia towers

این هتل در کنار مرکز برگزاری نمایشگاه‌های گوتنبرگ واقع شده و دسترسی شما را به این مکان به سهولت امکان‌پذیر می‌کند و اگر از علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه‌های مختلف و کسب تجربه هستید می‌توانید با دریافت برنامه نمایشگاه از پذیرش هتل از این مزیت فوق العاده استفاده کنید.

اگر با فرزندان خود سفر می‌کنید و نگران سرگرمی آن‌ها در طول سفر و اقامت هستید این هتل که از دیگر هتل های گوتنبرگ امکانات منحصر به فردتری برای کودکان تدارک دیده قطعا انتخاب مناسبی برای شما است؛ چون این هتل در مقابل  پارک بازی لیزبرگ واقع شده و از طرفی هتل با تعبیه یک فضای بازی داخلی این نگرانی را تماما بر طرف کرده است!

این هتل 20 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و در 400 متری ایستگاه قطار واقع شده است و امکان گشت و گذار راحت همراه فرزندانتان را برای شما فراهم می‌کند.

اگر به غذای خاصی آلرژی دارید، از رژیم خاصی پیروی می‌کنید و یا مجبور به پرهیز از موادی خاص در ترکیب غذای مصرفی خود هستید با اطلاع به مسئولین هتل می‌توانید از غذای متناسب با رژیم  غذایی خود حتی در طول سفر هم بهره‌مند شوید؛ البته توجه داشته باشید که این نوع خدمات از خدمات ویژه هتل است و وجه تمایز آن با سایر هتل های گوتنبرگ محسوب می‌شود اما نباید برای آن هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید!

هتل gothia towers | یوروپ تورز

هتل radisson blu riverside

این هتل (radisson blu riverside) یکی از هتل‌های مناسب برای تجار است. تمام امکاناتی که برای صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی لازم است در این هتل تعبیه شده است. یک دکمه ضربه فوری بر روی تلفن اتاق  امکان ارتباط شما با مسئولین هتل را در هر ساعتی از  شبانه روز فراهم می‌کند. برای تسریع  فرایند پذیرش و تسویه شما می‌توانید این فرایند را تنها از طریق ارسال ایمیل انجام دهید.

برای  راحتی و حفظ سلامتی مسافران در طول سفر به خصوص کسانی که برای کار به این شهر سفر کرده‌اند بار صبحانه فوری برای برخورداری از نهایت امکانات در این هتل در نظر گرفته شده است. این بار صبحانه فوری قابل حمل  شامل: چای، قهوه، میوه، نان با شیرینی و… است.

اگر از طرفداران حفظ محیط زیست و استفاده کنندگان از ماشین‌های برقی هستید این هتل با تعبیه ایستگاه شارژ برقی نهایت احترام را  برای این فعالیت بشر دوستانه  قائل شده است؛ هم چنین پارکینگی اضافه در کنار هتل موجود است تا احیانا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

از اقدامات منحصر به فرد این هتل نسبت به سایر هتل های گوتنبرگ در حوزه کسب و کار می‌توان به اتاق‌های جلسه مدرن و بزرگ حتی در طول شب اشاره کرد و دسترسی به اینترنت رایگان و فکس انجام فعالیت‌های شما را با سهولت بیشتری همراه خواهد کرد.

هتل radisson blu riverside | یوروپ تورز

هتل pigalle

این  هتل در فاصله ٤٠ دقیقه‌ای از فرودگاه واقع شده و با ایستگاه قطار ٣٠٠ متر فاصله دارد. این هتل مانند سایر هتل های گوتنبرگ امکانات رفاهی مانند: تمیزی روزانه اتاق، خدمات ۲۴ ساعته پذیرش و رزرو هتل، بار صبحانه و تنقلات، اینترنت رایگان، لباسشویی و اتوشویی و….را دارا است.

توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در تمامی هتل های گوتنبرگ ممنوع و ورود حیوانات هم غیر مجاز است.
این هتل در فاصله١٠٠ متری ایستگاه مرکزی گوتنبرگ واقع شده است و با وجود رفت و آمد پر هیجان در دومین شهر بزرگ سوئد بازدید از آن، نحوه مدیریت و معماری بنا خالی از لطف نیست.

هتل pigalle | یوروپ تورز

هتل dorsia

این هتل در فاصله ٥٠٠ متری از ایستگاه قطار واقع شده است. اگر قصد دارید در تمام طول  سفر خود در تخت بمانید و از اتاق خارج نشوید امکانات رفاهی هتل: از قبیل صبحانه در رختخواب  برای شما در نظر گرفته شده است و می‌توانید علاوه بر آن روزنامه دلخواهتان را هم با توصیه به کارمندان بخش پذیرش همراه صبحانه دریافت کنید که از جمله وجوه متمایز‌کننده نسبت به سایر هتل های گوتنبرگ است. با وجود بار صبحانه و خوراکی فوق العاده‌ای که در هتل موجود است؛ اگر خواهان تجربه‌ای جدید بودید در فاصله ٤٠ متری این هتل، رستوران ritz را خواهید یافت و از تجربه یک وعده غذایی دلنشین در آن جا لذت خواهید برد.

هتل dorsia | یوروپ تورز

هتل scandic crown

این هتل یکی دیگر از هتل های گوتنبرگ است که به واسطه موقعیت مکانی از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی فوق العاده‌ای به سایر مکان‌های شهر دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به خرید بروید، از تماشای یک مسابقه در استادیوم واقع در جنب هتل لذت ببرید،این هتل دارای سالن‌های اختصاصی جلسات نیز می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل های گوتنبرگ عموما مشابه‌اند اما وجه تمایز این هتل نسبت به سایر هتل های گوتنبرگ این است که این هتل بار ناهار و شام را هم علاوه بر صبحانه در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل scandic crown | یوروپ تورز

هتل sank

فاصله این هتل از فرودگاه با تاکسی 30 دقیقه است و نسبت به سایر هتل های گوتنبرگ مسافت بیشتری را باید طی کنید تا به آن برسید. از جمله وجه تمایزات این هتل نسبت به سایر هتل های گوتنبرگ می‌توان به: زمین گلف اختصاصی، پارکینگ رایگان و …. اشاره کرد. این هتل در فاصله 10 دقیقه‌ای از مرکز شهر واقع شده و اگر به دنبال یک استراحت آرام و بی‌دغدغه هستید برای شما انتخاب مناسبی است.

هتل sank | یوروپ تورز

رزرو هتل‌ های گوتنبرگ

رزرو هتل در گوتنبرگ از طریق آژانس‌های گردشگری صورت می‌گیرد. بعد از مشخص شدن تاریخ رفت و برگشتتان می‌توانید اقدام به رزرو اتاق در یکی از هتل های گوتنبرگ کنید. رزرو هتل در گوتنبرگ از طریق آژانس‌ها با نهایت سرعت انجام می‌شود فقط کافی است تصمیم به سفر بگیرید و حرکت کنید.


سوالات متداول هتل های گوتنبرگ

یکی از معروف ترین هتل های گوتنبرگ چیست؟

 از معروف‌ترین هتل های گوتنبرگ می‌توان به این هتل اشاره کرد؛ این هتل در ٢٠دقیقه‌ای فرودگاه قرار دارد و فاصله آن با ایستگاه قطار شهری تقریبا ٤٠٠متر است.

یکی از هتل های مناسب تجار در این شهر چیست؟

هتل radisson blu riverside یکی از هتل‌های مناسب برای تجار است. تمام امکاناتی که برای صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی لازم است در این هتل تعبیه شده است.

یکی از هتل هایی که قیمت مناسبی دارد چیست؟

هتل scandic crown یکی دیگر از هتل های گوتنبرگ است که به واسطه موقعیت مکانی از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی فوق العاده‌ای به سایر مکان‌های شهر دارد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!