با بهترین هتل های ژنو آشنا شوید

با بهترین هتل های ژنو آشنا شوید

هتل های ژنو، در سوئیس انواع مختلفی از هتل های ژنو نام و آوازه‌ای ویژه دارند، به دلیل تنوع هتل های ژنو در این منطقه و قیمت‌بندی مختلفی که دیده می‌شود بهتر است …

اطلاعات هتل‌ های ژنو

در سوئیس انواع مختلفی از هتل های ژنو نام و آوازه‌ای ویژه دارند، به دلیل تنوع هتل های ژنو در این منطقه و قیمت‌بندی مختلفی که دیده می‌شود بهتر است به سراغ روش‌های اینترنتی رزرو بروید. شهر ژنو در سوییس بسیار مشهور است سفر به این منطقه همه ساله با استقبال بی‌نظیری همراه می‌باشد. توجه نمایید که در این شهر هتل‌های مختلفی ساخته شده است. امروز قصد داریم انواع هتل های ژنو را در سه رده اقتصادی ارزان، متوسط و گران بررسی نماییم. قطعاً امکانات مطرح شده در هر سه دسته متفاوت خواهد بود.

با بهترین هتل های ژنو آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل‌ های ژنو و هتل centre gare

هتل سنتر گیر یکی از گزینه‌های بسیار اقتصادی در ژنو می‌باشد. این هتل ۶۴ اتاق دارد و از امکانات مناسبی برخوردار است. به عنوان مثال پذیرش ۲۴ ساعته و همینطور خدمت‌رسانی در خصوص نگهداری چمدان و… در هتل گیر بسیار مرسوم است. فاصله این هتل نسبت به‌ایستگاه قطار و همینطور فرودگاه بسیار کم بوده و از گزینه‌های پر طرفدار می‌باشد.

قوانین خاصی در این هتل حکم فرما است به عنوان مثال شما نمی‌توانید در این هتل ژنو سیگار بکشید. سرو نوشیدنی و تنقلات در تمامی طول شبانه روز امکان‌پذیر می‌باشد. شما در هتل سنتر درگیر هزینه حمل و نقل پرداخت نخواهید نمود. اگر به دنبال یک هتل ارزان قیمت هستید این هتل بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. شایان ذکر است که در هتل سنتر گیر وای فای رایگان است و همینطور ورود حیوانات خانگی نیز مجاز می‌باشد.

هتل‌ های ژنو و هتل centre gare | یوروپ تورز

هتل ژنو دو ستاره de Geneve

این هتل ارزان قیمت برای افرادی که علاقمند به سفر هستند و به دلیل هزینه‌های بالا از سفر خود منصرف می‌شوند مناسب است.  هتل های ژنو داری چندین درجه‌بندی هستند، هتل گنو دارای ۲۵ اتاق بوده و از سیستم گرمایشی مناسبی برخوردار است، دقیق در مرکز شهر واقع شده است. یکی از دلایل محبوبیت هتل گنو چای و قهوه رایگان است.

در هر یک از اتاق‌های هتل حمام اختصاصی وجود دارد و صرف صبحانه در آنجا بسیار پر اهمیت می‌باشد. وای فای رایگان با سرعت قابل قبول از گزینه‌های بسیار عالی هتل گنو می‌باشد. دستگاه واکس کفش و همینطور صندوق‌امانات نیز در این هتل دایر می‌باشد. توجه نمایید که تمامی حداقل‌های لازم برای شما با مبلغی بسیار ارزان فراهم شده است به این ترتیب قطعاً شما از انتخاب خود راضی خواهید بود.

هتل ژنو دو ستاره de Geneve | یوروپ تورز

هتل ژنو Lido

این هتل دارای اتاق‌های یک و دو تخته می‌باشد که در هر اتاق تلویزیون ال سی دی قرار دارد. شما با انتخاب هتل لیدو تنها ۱۰ دقیقه با ساحل فاصله خواهید داشت. پارکینگ بزرگ هتل بسیار مشهور است. هتل لیدو به شما کارت حمل و نقل ویژه‌ای ارائه می‌دهد تا بتوانید با تخفیف عالی از سراسر شهر دیدن نمایید.

فرودگاه بین‌المللی ژنو در ۴ کیلومتری آن قرار دارد. دقت نمایید که انواع هتل های ژنو دو ستاره و سه ستاره از گزینه‌های ارزان قیمت هستند بنابراین شما با پرداخت هزینه‌ای بسیار قابل قبول می‌توانید در هتل های ژنو اقامت داشته باشید. لیدو بهترین نوع از هتل های ژنو بوده که به شما اجازه صرف یک وعده صبحانه رایگان را نیز خواهد داد.

هتل ژنو  Lido | یوروپ تورز

هتل ژنو jade manotel

هتل سه ستاره ژنو با نام منوتل بسیار مشهور است. هتل منوتل ۴۷ اتاق دو تخته و ۱۰ اتاق سه تخته دارد. این هتل به دلیل مرکز تجاری وسیع آن بسیار مشهور است. دریاچه ژنو در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد. سیستم‌های تهویه مطبوع تمام اتوماتیک هتل بسیار مشهور است. اصول فنگ شویی بر گرفته از معماری چین در هتل منوتل بسیار زیبا اعمال شده است. در اتاق‌ها اجازه سیگار کشیدن ندارید و به همین ترتیب فرزندان زیر ۱۲ سال شما نیاز به پرداخت هزینه در وعده صبحانه نخواهند داشت. در اتاق سفارش سرویس چای و قهوه رایگان است.

هتل منوتل دارای بخش خشکشویی مجزا بوده همینطور از بخش صرافی نیز برخوردار است. دقت نمایید که فرزندان شما از خدمات تیم‌های پرستار موجود در هتل نیز بهرمند خواهند شد. هتل های ژنو دارای سیستم رزرو اینترنتی می‌باشند.

هتل ژنو سه ستاره Admiral

ادمیرال هتل میان رده ژنو بوده که دارای بهترین امکانات می‌باشد و شاید کمی تردید برانگیز باشد که چرا سه ستاره باقی مانده است. در هتل پرده، رومیزی، پتو به صورت ست بوده و از مخمل بسیار نرم برای دوخت آن‌ها استفاده شده است. نان عرضه شده در وعده صبحانه به صورت خانگی و محلی می‌باشد. در  هتل بخشی مجزا با عنوان سالن تناسب اندام دیده می‌شود که با اندکی هزینه اضافی برای علاقمندان فراهم شده است.

هتل ادمیرال بسیار نزدیک به کلیسای مشهور ژنو می‌باشد. خدمات پزشکی ارائه شده هتل نیز بسیار مشهور است. توجه نمایید که اگر می‌خواهید یک هتل ارزان قیمت ولی لوکس انتخاب نمایید بهترین گزینه از بین هتل های ژنو، ادمیرال می‌باشد. این فرصت استثنایی را از دست ندهید و تور سوئیس خود را لذتبخش‌تر نمایید. هتل های ژنو ارزان قیمت از امکانات خوبی برخوردار هستند.

هتل ژنو چهار ستاره Eastwest

هتل‌های ۴ ستاره در ژنو بسیار لوکس هستند و حکم یک هتل‌ایده‌آل با تمام امکانات را خواهند داشت. یکی از هتل‌های بسیار پرطرفدار در ژنو هتل‌ایست وست است. این هتل تمامی امکاناتی که مسافر انتظار دارد را فراهم آورده است. به عنوان مثال در هتل اتاق‌های چند تخته با سیستم اینترنتی رایگان و تلویزیون به همراه حمام اخصاصی وجود دار، شما صبحانه را در اتاق سرو خواهید نمود.

سرویس بهداشتی بسیار لوکس به همراه تجهیزات تهویه بسیار مطبوع برای شما فراهم شده است. هتل‌ایست وست برای افرادی که علاقمند به دریاچه و پیاده روی هستند بهترین انتخاب می‌باشد. توجه نمایید که شما می‌توانید یک سفر بسیار عالی و میان رده با انتخاب هتل‌ایست وست داشته باشید. هتل های ژنو در سه رده ارزان و متوسط و گران می‌باشند.

هتل چهار ستاره ژنو Bristol

این هتل دارای ۱۱۰ اتاق در دو ضلع متفاوت است به صورتی که در ضلع چپ اتاق‌ها به صورت موازی و در ضلع راست اتاق‌ها به صورت متقاطع قرار گرفته‌اند. سرویس هر اتاق تکمیل بوده البته این هتل دارای سونا، اسپا، اتاق ماساژ و سالن‌های ورزشی می‌باشد. هتل بریستول رستوران دارد و منو‌های گوشتی، سبزیجاتی و حتی منو‌های رژیمی به تفکیک در این هتل فراهم شده‌اند. اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به این ترتیب به شما آرامشی بسیار عالی می‌بخشند.

پارکینگ دو طبقه هتل رفت و آمد را بسیار ساده‌تر نموده است. خدمات چک این و چک اوت در هتل بسیار روتین صورت می‌پذیرد. شما در این هتل می‌توانید خودرو اجاره نمایید و در شهر چرخی بزنید همچنین بخشی جداگانه برای کشیدن سیگار فراهم شده است. هتل های ژنو شامل چندین دسته‌بندی هستند.

هتل چهار ستاره ژنو Bristol | یوروپ تورز

هتل ژنو چهار ستاره royal

هتل ژنو رویال (Hôtel Royal Genève, Suisse) یکی از هتل های ژنو از نوع میان رده و بسیار عالی با ۲۰۲ اتاق است. هتل رویال تا تئاتر لیمان فاصله‌ای کمتر از ۵ دقیقه دارد. هتل رویال به نوعی گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که علاقمند به هنر هستند. شما می‌توانید از سالن‌های هنری و ورزشی هتل استفاده نمایید. بسته‌های ناهار عرضه شده در هتل بسیار متنوع می‌باشد. اینترنت در دو سرعت عرضه می‌شود که اگر نوع پرسرعت را بخواهید می‌بایست کمی بیشتر هزینه پرداخت نمایید و اگر به نوع کم سرعت راضی باشید هزینه‌ای برای شما در بر نخواهد داشت.

هر اتاق دارای تراس، سرویس خواب بسیار راحت و تمیز، سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار عالی است. خدمات بلیط تور سوئیس برای هتل رویال به صورت شبانه روزی و اینترنتی می‌باشد. در قسمت‌امانات چمدان‌های شما به دقت مورد نگهداری قرار می‌گیرد. در بین انواع هتل های ژنو، هتل رویال دارای اتاق خانواده نیز می‌باشد. هتل های ژنو چندین درجه هستند.

هتل ژنو چهار ستاره دیپلمات

هتل ژنو ارزان اما با امکانات عالی کمی محدود است اما هتل دیپلمات با ۴۶ اتاق یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و قابل قبول می‌باشد. اگر علاقمند به خرید هستید این هتل برای شما مناسب است شما می‌توانید از مراکز خرید متعددی که در نزدیکی هتل قرار دارد دیدن نمایید. در این هتل رستوران وجود ندارد اما غذاخوری در نزدیکی هتل دارای غذا‌های بسیار خوش طعم می‌باشد. سرویس اتاق جانبی و همینطور اتاق سیگار مجزا در هتل با پرداخت هزینه‌ای جداگانه امکانپذیر است. هتل های ژنو از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند.

هتل ژنو چهار ستاره دیپلمات | یوروپ تورز

هتل ژنو چهار ستاره تیفانی

از بین هتل های ژنو، تل تیفانی هتلی لوکس شناخته شده است. این هتل ۶۵ اتاق دارد در این هتل اینترنت، سونا و صرافی به صورت رایگان خواهد بود. اگر به معماری هتل دقت نمایید مشخص می‌شود که به صورت یوگا تزیین شده است. پنجره‌های هتل دوجداره هستند و سکوتی که در اتاق‌ها حاکم است شگفت‌انگیز است. اتاق گیم و پازل برای کودکان شما فراهم شده است. این هتل دارای کتابخانه بسیار بزرگی است. در هتل تیفانی مرکز خرید نیز قرار دارد. قیمت هتل های ژنو همیشه مناسب است.

هتل ژنو چهار ستاره تیفانی | یوروپ تورز

هتل های ژنو با قیمتی ارزان

حال می‌خواهیم به هتل های ژنو با قیمت ارزان بپردازیم. یکی از هتل‌های یک ستاره در ژنو هتل petit-lancy می‌باشد. این هتل دارای طرح‌های تخفیفی گسترده‌ای در فصل‌های مشخص است. می‌توانید از رستوران بسیار شیک لذت ببرید شاید کمی عجیب باشد که چرا یک هتل یک ستاره دارای رستوران است. در این رستوران ماشین خودکار فروش نوشیدنی و اسنک نیز عرضه می‌شود. وای فای این هتل رایگان است.

کمی که دقت کنید باغ بسیار زیبایی وجود دارد که به شما اجازه یک استراحت بسیار شگفت‌انگیز را می‌دهد. شاید برایتان بسیار عجیب باشد اما این هتل ارزان قیمت دارای امکانات بسیار ویژه‌ای برای معلولین می‌باشد. اجازه ورود حیوانات خانگی نیز فراهم شده است. خدمات هتل های ژنو با رضایت همیشگی مسافران همراه است.

هتل ژنو پکس

این هتل دارای ۳۲ اتاق می‌باشد. در بین انواع هتل های ژنو این هتل دارای چشم انداز بهتری است. در هتل پکس شما می‌توانید از روی تراس مناظری بسیار زیبا را مشاهده نمایید. در اتاق شما تلویزیون کابلی و گاو صندوق نیز قرار دارد. هتل پکس از ساحل ۱۱ دقیق فاصله دارد و از دریاچه معروف ژنو نیز حدود ۵ دقیقه فاصله خواهد داشت.

اتاق خانواده و امکانات آن بسیار مشهور است و شما می‌توانید به صورت خانوادگی در هتل پکس اقامت نمایید. وای فای رایگان به صورت نامحدود ارائه می‌شود. هتل پکس سه ستاره بوده و از گزینه‌های بسیار مناسب برای تمامی سلیقه‌ها می‌باشد. شما می‌توانید سفری بسیار ارزان و قابل قبول داشته باشید، کافیست بخواهید. هتل های ژنو رتبه بالایی دارند.

هتل‌ های لوکس ژنو

Hôtel Astoria Genève دارای یک سری ویژگی‌های منحصر بفرد است. در این هتل شما می‌توانید طبق سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق نمایید. صبحانه در اتاق مجزایی سرو می‌شود تا شاید روز را بسیار عالی شروع نمایید. در هتل استوریا خدمات دربانی ارائه می‌شود شما می‌توانید نیاز خود را به تیم‌های ویژه اعلام نمایید. حیوانات خانگی که به همراه دارید دارای اتاق مجزایی هستند.

به طور کلی اتاق‌های عایق صدا موجب آرامش بسیار شما می‌شود. وجود سالن‌های تفریحی، هتل استوریا را بسیار ویژه نشان خواهد داد. مرکز خرید در طبقه اول سبب می‌شود که شما تایم زیادی را سرگرم خرید شوید. این هتل در بین انواع هتل‌های ژنو دارای پارکینگ سرپوشیده می‌باشد. کافیست هتل استوریا را در زمانی درست رزرو نمایید. هتل‌های ژنو در دنیا مشهور هستند.

هتل‌ های ژنو لوکس | یوروپ تورز

بهترین هتل‌ های ژنو

هتل ترمینوس یکی از گزینه های‌ایده‌آل از لحاظ قیمت و امکانات در بین انواع هتل‌های ژنو است و علت اینکه به عنوان بهترین هتل انتخاب شده است نیز ارزانی آن باشد. هتل ترمینوس دارای ۶۳ اتاق می‌باشد. در این هتل سالن ورزشی به صورت دو طبقه ساخته شده است که در طبقه اول شما می‌توانید به تمرینات سبک بپردازید در طبقه دوم ورزش‌های سخت را امتحان نمایید. اتاق‌ها دارای تلویزیون مجهز به ماهواره می‌باشند و حمام آب داغ آن در ژنو مشهور است. هتل‌های ژنو قطعاً باب سلیقه همه افراد است.

به طور کلی ارزان‌ترین انتخاب از هتل‌های ژنو که دارای امکانات بی‌نظیری باشد هتل ترمینوس است. در این هتل شما می‌توانید از قسمت فتوکپی و فکس به صورت رایگان استفاده نمایید. هتل‌های ژنو لوکس دارای خدمات خدمتکار روزانه می‌باشند و موارد بهداشتی نیز در این هتل به صورت روزانه و همیشگی رعایت خواهد شد.

اگر قصد رزرو هتل‌های ژنو ارزان را دارید می‌بایست به سراغ روش‌های اینترنتی بروید، در این روش شما می‌توانید از طرح تخفیف استفاده نمایید. به طور کلی قیمت رزرو هتل‌های ژنو شامل چندین دسته بوده و امکان رزرو مناسب برای همه قشر‌ها فراهم شده است. توجه نمایید که یک سفر ارزان قیمت و‌ایده‌آل حق شما می‌باشد.

بهترین هتل‌ های ژنو | یوروپ تورز

سولات متداول هتل های ژنو

نام بهترین هتل ژنو چیست؟

هتل ترمینوس یکی از گزینه های‌ایده‌آل از لحاظ قیمت و امکانات در بین انواع هتل‌های ژنو است و علت اینکه به عنوان بهترین هتل انتخاب شده است نیز ارزانی آن باشد.

یکی از هتل های اقتصادی ژنو چه نام دارد؟

هتل سنتر گیر یکی از گزینه‌های بسیار اقتصادی در ژنو می‌باشد.

هتل لوکس شناخته شده ژنو چه نام دارد؟

از بین هتل‌های ژنو، تل نفانی هتلی لوکس شناخته شده است.

نام یکی از هتل های ژنو که چشم انداز زیبایی هم دارد، چیست؟

در بین انواع هتل‌های ژنو این هتل دارای چشم انداز بهتری است. در هتل پکس شما می‌توانید از روی تراس مناظری بسیار زیبا را مشاهده نمایید. در اتاق شما تلویزیون کابلی و گاو صندوق نیز قرار دارد. هتل پکس از ساحل ۱۱ دقیق فاصله دارد و از دریاچه معروف ژنو نیز حدود ۵ دقیقه فاصله خواهد داشت.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!