با بهترین هتل های مجارستان آشنا شوید

با بهترین هتل های مجارستان آشنا شوید

ما در این مطلب شما را به معرفی کشور مجارستان، جاذبه های گردشگری کشور مجارستان، هتل های مجارستان از نظر امکانات و کیفیت خدمات آن، قیمت رزرو هتل های کشور مجارستان در فصول کم گردشگر و پرگردشگر، بهترین و قابل اعتماد ترین آژانس های مسافرتی در این زمینه، قیمت رزرو هر شب هتل های مجارستان و سایر امکانات و ویژگی های آن دعوت می کنیم.

هتل های مجارستان
هتل های مجارستان
با بهترین هتل های مجارستان آشنا شوید - مجارستان

مجارستان کشوری در مرکز اروپا است که از سمت شمال با کشور اسلواکی، شمال شرقی با کشور اوکراین، شمال غربی با کشور اتریش و از طرف غرب با کشور اسلونی مرز مشترک دارد. بوداپست که با داشتن بیش از 10 میلیون نفر جمعیت سومین کشوری است که عضو بزرگی از کشور های حد وسط قاره اروپا به حساب می آید. زبان رسمی این کشور مجارستانی بوده که مرسوم ترین زبانی است که در مردم مجارستان صحبت می کنند. نزدیک به 81 درصد از جمعیت کشور مجارستان مسیحی بوده که بین 50 تا 28 درصد آن را مسیحیت از شا خه های کاتولیک و پروتستان تشکیل می دهد. آب و هوای کشور مجارستان شرجی است. با تابستان های گرمی که از رطوبت کمی برخوردار است که اغلب با ریزش باران روبرو است. کشور مجارستان از زمستان هایی با آب و هوایی بسیار سرد برخوردار است. شدید ترین دمای این کشور در فصل تابستان در کشور مجارستان 35 درجه بوده که کرمترین زمان سال است و سردترین آب و هوای این کشور در فصل زمستان -13 درجه گزارش شده است.

کشور مجارستان
کشور مجارستان

بهترین زمان سفر به کشور مجارستان

اگر قصد سفر به کشور مجارستان را دارید، مناسب ترین فصل، فصل بهار است که قیمت اتاق ها مناسب تر بوده و تعداد افرادی که برای گردشگری و تفریح به کشور مجارستان می آیند کمتر است. اما در فصل تابستان که تعداد گردشگران تور مجارستان و تور اروپا افزایش می یابد شما را در پیدا کردن اتاق در هتل های مجارستان که مد نظر تان است دچار مشکل می کند. در ضمن باید دقت کنید که بعضی از هتل ها از سیستم تهویه و کولر برخوردار نیستند. پس لازم است قبل از آنکه بخواهید هتل تان را رزرو نمایید لازم است ابتدا در مورد امکانات هتل ها امکانات مورد نظر را کسب کنید. کشور مجارستان در اواسط این فصل از تعداد زیاد گردشگر برخوردار بوده، و باران به تدریج در این کشور در حال باریدن است،قیمت تمام هتل ها بالا بوده اما شما می توانید در بسیاری از هتل های مجارستان اقامت داشته باشید، اما باید هزینه بیشتری را بپردازید. در این فصل دمای هوا بین 24 تا 29 درجه بوده و بسیاری از اوقات نیز آسمان صاف و آفتابی می باشد. فصل پاییز در این کشور مجارستان بسیار دیدن است. بدین معنی که اکثر گردشگرانی که در این فصل وجود دارند کم کم به خانه خود باز می گردند و ما به شما تضمین می کنیم که قیمت تمام هتل های مجارستان در این موقع از سال بسیار پایین است. فصل زمستان در کشور مجارستان سرد و برفی بوده و میانگین درجه هوا بین 1 تا -3 درجه سانتیگراد زیر صفر است. اما این فصل نمی تواند فصل مناسبی برای گردش و تفریح در این کشور باشد. اما با تمام این ها اگر در این فصا در این کشور حضور دارید لازم نیست احساس پشیمانی از سفر خود بکنید زیرا این فصل بهترین فصل برای پیدا کردن هتل با ارزانترین قیمت ها باشید. ضمن این که این فصل بسیار زیبا بوده و شما می توانید عکس های زیبا و به یاد ماندنی را از مناظر کشور مجارستان بگیرید.

جاذبه های گردشگری کشور مجارستان

از جاذبه های بسیار مهم و پر گردشگر کشور مجارستان می توان شهر جیور رانام برد که از شهر هایی بوده که در زمان های قدیم همیشه مرکزی برای حکومت قوم مغول، مجارها، چکی ها و امپراطوری عثمانی ترکیه بوده. وقتی که شما در این شهر هستید هر کجا را که می بینید ساختمان ها و عمارت های باستانی و تاریخی زیادی را می بینید. در محلی که بین رود های دانوب،ربکا و ربا فاصله وجود دارد شما می توانید مکتنی بسیار قدیمی و باستانی با نام کاپتالان را که مربوط روران باستانی و ما قبل تاریخ این کشور است را مشاهده کنید. از دیگر جاذبه های گردشگری پر بازدید این کشور پارک تفریحی هورتو باگی است بوده که در سال 1973 به عنوان اولین پارک گردشگری کشور مجارستان تاعسیس شده است. در این مکان اسب های وحشی زندگی می کنند که قدمت آنها به دوران عصر سنگی بر می گردد. از جاذبه های بارز این پارک می توان به پلی اشاره کرد که از 9 قوص جداگانه بر خوردار است و 19 بر می گردد.

جاذبه های گردشگری کشور مجارستان
جاذبه های گردشگری کشور مجارستان
جاذبه های گردشگری کشور مجارستان
جاذبه های گردشگری کشور مجارستان

قیمت هتل های مجارستان

زمانی که شما به این کشور سفر می کنید گزینه های متعددی برای انتخاب هتل های مجارستان برای شما وجود دارد. برای مثال این هتل ها در فصول کم گردشگر و پر گردشگر چه قیمتی دارند،این هتل ها در چه فصولی قیمت های مناسب تری دارند، در چه مکانی از این کشور قرار دارد،از نظر امکانات رفاهی چگونه است و یا چه نمای دارد. به فرض مثال نمای هتل چیست و آیا ارزش هزینه ای را که شما برای هر شب اقامت خود در این هتل های مجارستان می پردازید را دارد. در ادامه ما به معرفی این هتل ها و سایر امکاناتی که به مسافران خود ارائه می دهد می پردازیم.

قیمت هتل های مجارستان
قیمت هتل های مجارستان

هتل های 5 ستاره کشور مجارستان

از هتل های مجارستان بسیار مجهز و پر گردشگر می توان به هتل اینترکانتیننتال شهر بوداپست است. که با داشتن بهترین موقعیتی که در مرکز این شهر دارد دسترسی شما را به مکان های تاریخی کشور مجارستان و دیگر مکان های شهر را به مراتب راحتر می کند. این هتل با دارا بودن این موقعیت عالی به تمام مهمانان خود امکان مشاهده مناظر بسیار زیبایی نظیر پل زنجیری شکل بسیار معروفی که در شهر و در نزدیک رود دانوب است اشاره کرد. با مناسب بودن موقعیت این هتل می توانید به مراکز خرید متعددی که در این مکان وجود دارد که گردشگران می توانند در زمان استراحت و یا زمان های آزاد خود در زمان صرف ناهار و شام به این مکان ها سر بزنند. اتاق های این هتل بسیار زیبا و دل انگیز بوده و بسیار به شما حس تازه گی و آرامش بخشی را می دهد. این هتل نمای بسیار زیبایی را به سمت رود بزرگ دانوب دارد. اتاق ها در این هتل از سیستم تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و یک تلویزیون بسیار بزرگ بهره مند است. این هتل مسافران خود را به یک استخر سر پوشیده و بسیار طویل و یک سالن ورزشی و بدن سازی بسیار مجهزی دعوت می کند مه مسافران بوسیله آن ها می توانند در کنار یک دیگر اوقات بسیار خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. در رستوران های این هتل غذاهای بسیار مطنوع با طمعی وسوسه انگیز بهره مند شوید. از فصولی هم که شرایط جوی و آب و هوایی در این کشور مناسب بوده و شما می توانید از غذای بسیار لذیذ خود لذت ببرید و در کنار آن از مناظر زیبای کشور مجارستان لذت ببرید فصول بهار و تابستان است که این کشور از متعادل ترین شرایط آب و هوایی برخوردار است.

هتل های 5 ستاره کشور مجارستان
هتل های 5 ستاره کشور مجارستان

بهترین زمان رزرو این هتل

مناسب ترین زمانی که شما می توانید این نوع هتل های مجارستان رزرو کنید ماه های کم گردشگر و خلوت سال یعنی آپریل و ماه می است که هم آب و هوا از وضعیت مساعد تری بر خوردار است و هم قیمت های این هتل بسیار پایین تر است. که شما برای هر شب اقامت خود کافی است تنها 126 تا 142 فورینت مجاری برای آن پرداخت کنید. اما با شروع شدن فصولی که دارای آب و هوای گرم تری است این قیمت ها به تدریج شروع به افزایش یافتن می کنند و به دامنه 138 تا 158 فورنیت می رسد که می تواند برای افرادی که می خواهند از مناطق و جاذبه های گردشگری هم دیدن کنند مبلغی گران به نظر برسد.

هتل های 4 ستاره کشور مجارستان

هتل کوروین لوکس آپرات کشور مجارستان از دسته هتل های مجارستانی است که در منطقه یوجزفواروس که از مناطق مهم و تاریخی این کشور بوده که به خاطر موزه های باستانی و مناطق تاریخی که دارد از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. هتل در بهترین موقعیت این شهر قرار دارد و دارای مکز خرید بسار بزرگی است که در مجاور این هتل قرار گرفته است. گردشگران تور مجارستان و تور اروپا از طریق مترو، قطار های ریلی ای که وجود داد به آسانی به مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشند. این موضوع می تواند به عنوان یک از بارزترین امتیاز هایی باشد که شما می توانید به کشور مجارستان بدهید. اپارتمان های این هتل دارای مبل هایی با طراحی منحصر به فرد و شاد می باشد. که شامل یک آشپزخانه مدرن می باشد. در تمامی اتاق های این هتل یک تلویزیون صفحه تخت وجود دارد که از کانال هایی با زبان های مختلف برخوردار است. بعضی از اتاق های این هتل نیز به سیستم تهویه مطبوع و کولر نیز مجهز هستند. برخی از اتاق ها نیز دارای نمای بسیار زیبای رو به شهر و جاذبه های آن قرار دارد و برخی از آنها هم نیز دارای نمایی به سمت باغ ها و مزارع سرسبز کشاورزی هستند.

هتل های 4 ستاره کشور مجارستان
هتل های 4 ستاره کشور مجارستان

بهترین زمان رزرو این هتل

بهترین زمان کم گردشگر و ارزان قیمت برای رزرو هتل های مجارستان ماه های مارچ و آپریل می باشد که قیمت ها بسیار مناسب بوده و محدوده قیمت ها بین 107 تا 119 فورنیت مجاری است برای هر شب اقامت در هتل های مجارستان باشد. که مطمعنا برای افرادی که دارای بودجه سفری اندک هستند می تواند بسیار مناسب باشد. اما چناچه ماه های پر گردشگر و شلوغ این شهر را ترجیه می دهید و به در کنار مردم این شهر و سر و صدا عادت دارید پس باید برای هر شب اقامت در این هتل مبلغی بین 128 تا 143 فورنیت مجاری بپردازید که ممکن است بسیاری از افراد را مجبور کند که ماه های خلوت سال مثل مارچ و آپریل را برای رزرو هتل های مجارستان خود انتخاب کنند.
در آخر باید گفت که کشور مجارستان کشوری بسیار جذاب و پرگردشگر است که از هتل های متنوع و پر از امکانات برخوردار هستند که هر ساله افراد زیادی را با تور مجارستان و تور اروپا به خود جذب می کند. اما برای آنکه بتوانید از بهترین و مطمعن ترین شرایط برای رزرو هتل های مجارستان برخوردار باشید لازم است از یک آژانس مسافرتی بسیار مطمئن مثل سفری دیگر راه نمایی بخواهید. زیرا این آژانس مسافربری بهترین شرایط سفری را به شما در مورد فصل های کم گردشگر و پر گردشگر برای سفر به این کشور ،قیمت رزرو هر شب هتل های مجارستان و چگونگی سفر به این کشور به شما ارائه می دهند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط مجارستان، وقت سفارت مجارستان، ویزای مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا میباشد.88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!