با بهترین هتل های مادرید آشنا شوید

با بهترین هتل های مادرید آشنا شوید

هتل های مادرید، از بهترین کیفیت و خدمات برخوردار می‌باشند. از میان بهترین هتل‌های مادرید می‌توان به هتل ریتز و هتل پرینسسا و هتل ویلا ریل اشاره کرد.

هتل‌های مادرید از بهترین کیفیت و خدمات برخوردار می‌باشند. از میان بهترین هتل‌های مادرید می‌توان به هتل ریتز و هتل پرینسسا و هتل ویلا ریل اشاره کرد. شما می‌توانید با انتخاب یکی از هتل‌های مادرید و اقامت در آن‌ها بهترین سفر اروپایی خود را تجربه نمایید. هزینه هتل‌های مادرید با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده آن‌ها متغیر می‌باشد.

با بهترین هتل های مادرید آشنا شوید | یوروپ تورز

شهر مادرید

شهر مادرید بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشور اسپانیا می‌باشد و با دارا بودن جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار، یکی از مهم‌ترین مقصد‌های گردشگری در اسپانیا به شمار می‌آید و سالانه هزاران گردشگر و توریست از تمامی نقاط جهان به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به مسافران و گردشگران تور مادرید و تور اروپا بیش از حد در این شهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در این شهر بنا شده است و هم چنین روز به روز بر تعداد این هتل‌های مادرید افزوده می‌شود.

بی‌شک شما با سفر به این شهر زیبا بهترین و زیباترین سفر اروپایی خود را تجربه کرده و با اقامت در بهترین هتل‌های مادرید از سفرتان نهایت لذت را خواهید برد. مادرید با مهمان نوازی مردم و غذا‌های محلی بی‌نظیر و زیبایی فوق‌العاده‌اش به یکی از بهترین نقاط توریستی جهان تبدیل شده است.

هتل‌ های شهر مادرید

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم هتل‌های بسیاری در جای جای شهر مادرید بنا شده است و هر کدام از هتل‌های مادرید با خدمات و امکانات متنوع و با کیفیت خود از مهمانان پذیرایی می‌کنند. از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های مادرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل‌ های شهر مادرید | یوروپ تورز

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسو د تپا، هتل وستین پالیس، هتل ریتز مادرید، هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا، هتل اربن و هتل ملیا مادرید پرینسسا و هتل ویلا ریل.

در بخش‌های بعدی به خدمات و هزینه‌های مربوط به هر کدام از هتل‌های مادرید پرداخته‌ایم. هم چنین علاوه بر موارد شمرده شده، اقامت گاه‌ها و سوئیت‌هایی در شهر مادرید بنا شده‌اند که از مسافران و توریست‌ها به گرمی استقبال می‌کنند. شما می‌توانید با خیال راحت و بدون استرس از داشتن اقامتگاهی مناسب و باکیفیت به مادرید سفر کنید.

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسو د تپا

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسو د تپا یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های مادرید می‌باشد. این هتل یک هتل ۵ ستاره بوده و در سبک نئو کلاسیک طراحی و بنا شده است و با نگاه کردن به این هتل می‌توان حال و هوا و رنگ و بوی تاریخی را به خوبی مشاهده و لمس کرد. این هتل در یکی از زیباترین خیابان‌های شهر مادرید واقع شده است و دارای معماری و طراحی بسیار بی‌نظیری می‌باشد.

تمامی اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ و جادار بوده و چیدمان بسیار شیک و در عین حال ساده‌ای را دارا می‌باشد. از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاق‌های مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، بخش‌های ماساژ و تناسب اندام، مینی بار، رستوران‌های شیک با غذا‌های خوشمزه مادرید، منوی ویژه افراد رژیمی، کتابخانه، نگهداری چمدان، سیستم گرمایش، امکانات وی آی پی و پرسنل چند زبانه.

آدرس هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسو د تپا به این صورت می‌باشد: San Sebastián، ۲، Madrid City Centre، ۲۸۰۱۲ Madrid، Spain

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسو د تپا | یوروپ تورز

هتل وستین پالیس

اگر به دنبال اقامتگاه عالی و بی‌نظیر از هر جهاتی هستید، می‌توانیم هتل وستین پالس را برای شما معرفی کنیم که از معروف‌تری هتل‌های مادرید می‌باشد. هم چنین می‌توان گفت اکثر هتل‌های مادرید ۵ ستاره است که هتل پالیس نیز یکی از آن‌ها می‌باشد. دکوراسیون لابی این هتل بسیار خاص و جالب می‌باشد و با گنبدی که در لابی آن قرار دارد فضای هتل را بسیار زیبا کرده و مهمانان از نشستن در لابی و میل کردن نوشیدنی در آنجا لذت می‌برند. این هتل ۴۷۰ اتاق با امکانات کامل و مجهز دارد.

امکانات هتل: مرکز بدنسازی، مرکز اسپا و سونا، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات زیبایی، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، بار و رستوران، کرایه خودرو، روزنامه و سرویس اتاق.

هتل وستین پالیس | یوروپ تورز

هتل ریتز مادرید

در میان بهترین هتل‌های مادرید هتل ریتز مادرید نیز جای دارد که می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مادرید می‌باشد. اگر شما نیز علاقه دارید در یکی از شیک‌ترین هتل‌های مادرید که دکوراسیونی بی‌نظیر داشته باشد اقامت کنید می‌توانید هتل ریتز را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید. هتل ریتز برای زوج‌های جوان انتخاب بسیار فوق‌العاده‌ای خواهد بود چرا که می‌توانند رؤیایی‌ترین سفر خود را با اقامت در این هتل تجربه کنند. امکانات و خدمات هتل ریتز به صورت زیر می‌باشد:

  • سرویس اتاق
  • نگهداری کودک
  • خدمات بلیط مادرید
  • فکس و فتوکپی
  • میز تور
  • تراس، باغ
  • اتاق‌های سیگار ممنوع
  • پرسنل با تجربه و چند زبانه
هتل ریتز مادرید | یوروپ تورز

هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا

هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا از شیک‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های مادرید به شمار می‌آید. افراد با انتخاب این هتل در سفر خود به شهر مادرید می‌توانند اوقات و لحظات بی‌نظیری را سپری کنند. این هتل حدود ۶۰۰ متر از‌ایستگاه متروی Herrera Oria و از مرکز شهر حدود ۹ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان و راحت از این هتل به مرکز شهر مورد توجه و پسند افراد بسیاری واقع شده است.

مهمانان می‌توانند عصرانه‌ی خود را در فضای سرسبز و باز این هتل با لذت میل نمایند. هم چنین این هتل دارای دو استخر روباز و سرپوشیده بوده و مهمانان می‌توانند با توجه به شرایط آب و هوایی در این استخر‌ها شنا نمایند. هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا دارای ۱۸۲ اتاق با امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه و سرویس بهداشتی مجهز به لوازم بهداشتی می‌باشد.

هتل یورواستارز سوییتز میراسیرا | یوروپ تورز

هتل اربن

هتل اربن نیز یکی دیگر از هتل‌های مادرید می‌باشد. این هتل در مرکز شهر مادرید واقع بوده و وجود آثار برجسته‌ای از گینه نو در این هتل باعث شده است که افراد بسیاری به سوی این هتل جذب شوند. هتل اربن نیز هتلی ۵ ستاره بوده و دارای باکیفیت‌ترین امکانات و خدمات می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب این هتل برای اقامتگاه خود از صبحانه‌های ویژه هتل اربن بهره‌مند شوید چرا که صبحانه‌های این هتل با داشتن تنوع بسیار زیاد اشتهای هر فردی را بر میانگیزد.

از امکانات این هتل می‌توان تلویزیون و دستگاه پخش دی وی دی، پارکینگ عمومی و اختصاصی، امکانات برای افراد ناتوان، خشکشویی و شستشو، کرایه خودرو، مرکز خرید، تبادل ارز، ماساژ و سولاریوم، اتاق‌های خانوادگی و هم چنین مجاز بودن ورود حیوانات را نام برد.

آدرس: Carrera San Jerónimo، ۳۴، Madrid City Centre، ۲۸۰۱۴ Madrid، Spain

هتل اربن | یوروپ تورز

هتل ملیا مادرید پرینسسا

شما با جستجو در میان بهترین هتل‌های مادرید بی‌شک نام هتل ملیا مادرید پرینسسا را خواهید دید. این هتل ۵ ستاره می‌باشد و یکی دیگر از زیباترین و مدرن‌ترین هتل‌های مادرید می‌باشد که در سال ۲۰۰۸ میلادی بازسازی شده است و به دلیل نزدیکی‌ایستگاه مترو به این هتل مهمانان و مسافران می‌توانند به راحتی به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشند. شما با انتخاب هتل ملیا می‌توانید غذا‌های بی‌نظیر اسپانیایی و نیز غذا‌های محلی مادرید را در رستوران‌های این هتل میل کنید. هتل ملیا مادرید پرینسسا دارای ۲۷۴ اتاق و با امکانات و خدمات با کیفیت و عالی می‌باشد.

آدرس: Princesa، ۲۷، Madrid City Centre، ۲۸۰۰۸ Madrid، Spain

هتل ملیا مادرید پرینسسا | یوروپ تورز

هتل ویلا ریل

اگر قصد سفر به مادرید را در سر دارید و اقامت در بهترین هتل‌های مادرید برای شما بسیار مهم می‌باشد، می‌توانید با اقامت در هتل ویلا ریل بهترین گزینه را انتخاب کنید. هتل ویلا ریل از لوکس‌ترین هتل‌های مادرید با معماری داخلی و بیرونی بسیار مدرنی می‌باشد. این هتل در جلوی کنگره نمایندگی کشور اسپانیا بنا شده است و فاصله‌ی بسیار کمی با Puerta del Sol و تنها ۱۵۰ متر با موزه Thyssen-Bornemisza فاصله دارد. هتل ۵ ستاره ویلا ریل با ارائه‌ی امکانات بی‌نظیر از تمامی مهمانان خود به گرمی پذیرایی می‌کند.

هتل ویلا ریل | یوروپ تورز

نکاتی در مورد رزرو هتل‌ های مادرید

افرادی که قصد سفر به مادرید با تور مادرید و تور اروپا را دارند بایستی در وهله‌ی اول به فکر اقامتگاه و رزرو اتاق در یکی از هتل‌های مادرید باشند. با توجه به این امر که شهر مادرید یکی از پرگردشگرترین شهر‌های اسپانیا می‌باشد، به همین دلیل احتمال تکمیل بودن ظرفیت هتل‌های مادرید بالاست. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم به زودی جهت رزرو هتل مربوطه خود اقدام نمایید.

هم چنین در میان هتل‌های مادرید اقامتگاهی را انتخاب نمایید که هزینه‌ی مناسبی با مقدار بودجه شما را بطلبد تا از نظر مالی با مشکل برخورد ننمایید. هزینه هتل‌های مادرید با توجه به خدمات ارائه شده و نیز موقعیت آن‌ها متغیر می‌باشد. این مقاله در زمینه‌ی هتل‌های مادرید و امکانات ارائه شده برای شما خوانندگان عزیز طراحی شده است.

نکاتی در مورد رزرو هتل‌ های مادرید | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های مادرید

به طور کلی هتل های مادرید چگونه هستند و بهترین های آنها کدام اند؟

هتل‌های مادرید از بهترین کیفیت و خدمات برخوردار می‌باشند. از میان بهترین هتل‌های مادرید می‌توان به هتل ریتز و هتل پرینسسا و هتل ویلا ریل اشاره کرد.

یکی از معروف ترین هتل های مادرید چه هتلی میباشد؟

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسو د تپا یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های مادرید می‌باشد. این هتل یک هتل ۵ ستاره بوده و در سبک نئو کلاسیک طراحی و بنا شده است و با نگاه کردن به این هتل می‌توان حال و هوا و رنگ و بوی تاریخی را به خوبی مشاهده و لمس کرد.

برای بهترین اقامت در مادرید، از چه هتلی استفاده کنیم؟

اگر قصد سفر به مادرید را در سر دارید و اقامت در بهترین هتل‌های مادرید برای شما بسیار مهم می‌باشد، می‌توانید با اقامت در هتل ویلا ریل بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!