با بهترین هتل های لیتوانی آشنا شوید

با بهترین هتل های لیتوانی آشنا شوید

هتل های لیتوانی، شهرهای معروف لیتوانی مانند ویلنیوس، پالانگا و… هر سال میزبان توریست‌ها و گردشگران بسیاری از سراسر جهان با استفاده از …

لیتوانی یکی از کشورهای قاره ی‌اروپا است. شهرهای معروف لیتوانی مانند ویلنیوس، پالانگا و… هر سال میزبان توریست‌ها و گردشگران بسیاری از سراسر جهان با استفاده از تور لیتوانی و تور اروپا می باشند. هتل‌های لیتوانی در این شهرها میزبان توریست‌ها هستند که از سطح بالای امکانات برخوردارند. برای رزرو هتل های لیتوانی می‌توان از طریق آژانس‌های گردشگری  اقدام نمود.

لیتوانی از جمله کشورهای اروپایی است که به دلیل استقبال توریست‌ها از این کشور هتل‌های لیتوانی در اکثر شهرهای آن احداث شده و آماده ی‌خدمت رسانی می‌باشند. هتل های لیتوانی با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت‌های متفاوتی دارند. این هتل‌ها در شهرهای ویلنیوس، پالانگا، کاوناس و… با امکانات متنوع، وجود دارند. هتل‌های ستاره‌دار در مرکز شهر طرفداران بسیاری دارند که علت آن دسترسی آسان به مناطق مختلف شهر است.

شهر‌های ویلنیوس و پالانگا به دلیل این که مقصد بسیاری از توریست‌ها می‌باشند از هتل‌های لوکس و یا ارزان برخوردار هستند. برای بازدید و اقامت در هتل‌های لیتوانی به ویزای شینگن نیاز دارید. هم چنین بهتر است قبل از سفر شناخت کافی از هتل‌های این کشور داشته باشید تا لذت بیش‌تری از سفر خود ببرید. شما می‌توانید با مطالعه ی‌امکانات و نحوه ی‌سرویس دهی هتل‌های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در ادامه به معرفی برخی از هتل های لیتوانی می‌پردازیم تا شما را با هتل‌های این کشور آشنا کنیم.

با بهترین هتل های لیتوانی آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل کراون پلازا ویلنیوس از هتل‌ های لیتوانی

هتل کراون پلازا ویلنیوس 5 ستاره از هتل‌های لوکس لیتوانی می‌باشد. معماری مدرن هتل کراون همراه با بالاترین استاندارد خدمات رسانی بهترین انتخاب برای مسافران و گردشگران خاص پسند است. این هتل دارای 108 اتاق لوکس و مجهز است که در مرکز شهر ویلنیوس پایتخت کشور لیتوانی قرار دارد. هتل کراون از جمله هتل‌های لیتوانی است که از آرامش پارک وینگیس بهره برده است.

این هتل به دلیل داشتن سالن کنفرانس محل ایده آلی برای جلسات، کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها و راه اندازی محصولات است. این سالن که 550 نفر ظرفیت دارد می‌تواند میزبان کنفرانس‌ها و جلسات شما باشد و به جذب نمایندگی و رونق کسب و کار شما کمک کند. رستوران فصلی هتل کراون با ارائه ی‌انواع غذاهای اروپایی آماده ی‌پذیرایی از توریست‌های تور لیتوانی و تور اروپا می‌باشد. امکانات دیگر این هتل مانند: حمام، سونا، مرکز سلامت، سالن تمرین، جکوزی و… این هتل را به عنوان یکی از بهترین هتل های لیتوانی معرفی می‌کند.

هتل کراون پلازا ویلنیوس از هتل‌ های لیتوانی

هتل راتوندا کنتروم از هتل‌ های لیتوانی

هتل راتوندا از هتل های لیتوانی است که با 4 ستاره در مرکز شهر ویلنیوس خودنمایی می‌کند. فاصله ی‌این هتل تا مکان‌های غذاخوری و رستوران‌های معروف شهر تنها 10 دقیقه است. هم چنین شما می‌توانید با 5 دقیقه پیاده روی به حمل و نقل عمومی ویلنیوس برسید و بدین طریق به تمام مناطق شهر دسترسی داشته باشید. هتل راتوندا در سال 2017 بازسازی شده و دارای 43 اتاق شیک است. این هتل 4 طبقه از امکانات وای فای رایگان، سونا، باشگاه و.. برخوردار است. پرسنل هتل راتوندا 24 ساعته آماده ی‌پذیرش میهمان می‌باشند.

هتل راتوندا کنتروم از هتل‌ های لیتوانی | یوروپ تورز

هتل گراتا از هتل‌ های لیتوانی

هتل 3 ستاره ی‌گراتا طراحی کلاسیک دارد. مدیریت این هتل با استفاده از رنگ‌های گرم فضای شاد برای توریست‌ها ایجاد کرده است. پذیرش 24 ساعته هتل گراتا لیتوانی این امکان را به شما می‌دهد که هر ساعتی که نیاز داشته باشید از پرسنل هتل کمک بخواهید. سونا، سالن‌های ورزشی، اتاق بازی‌های کامپیوتری، تورهای گردشگری شهری و… از امکانات این هتل شیک و کلاسیک است. اینترنت رایگان هتل گراتا در اتاق‌ها و لابی هتل در اختیار میهمانان می‌باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه از امکانات خشکشویی، اتوشویی، پارکینگ و… استفاده نمایید. برای اقامت در هتل گراتا لیتوانی لازم نیست زبان لیتوانیایی بدانید. پرسنل این هتل می‌توانند علاوه بر زبان لیتوانیایی به زبان انگلیسی نیز صحبت کنند.

هتل گراتا از هتل‌ های لیتوانی | یوروپ تورز

هتل گرین ویلنیوس از هتل‌ های لیتوانی

هتل دو ستاره ی‌گرین از هتل‌های ارزان لیتوانی است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه ی‌کمتر به لیتوانی سفر کنید و از مکان‌های دیدنی آن استفاده نمایید. این هتل در شهر ویلنیوس قرار دارد و فاصله ی‌زیادی از مرکز شهر ندارد. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت، پارکینگ، رستوران، آشپزخانه، اجاره ی‌اتومبیل و… اشاره کرد.

هتل گرین ویلنیوس از هتل‌ های لیتوانی | یوروپ تورز

هتل واناگوپ اسپا ریزورت از هتل‌ های لیتوانی

هتل واناگوپ جز لوکس‌ترین هتل‌های لیتوانی است که در شهر پالانگا قرار دارد. استخر هتل واناگوپ لیتوانی در میان جنگل‌های کاج واقع شده که منظره ی‌زیبایی به این هتل بخشیده است. شما تنها با 15 دقیقه پیاده روی می‌توانید به سواحل شنی دریای بالتیک دسترسی داشته باشید. آبگرم هتل واناگوپ برای 100 نوع آب درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هتل استخر نمک نیز دارد که شما می‌توانید از آن استفاده نمایید. استخر سرپوشیده ی‌هتل واناگوپ برای فصل‌های سرد سال مناسب است.

اتاق‌های این هتل با پرده‌های شیک و مبلمان ایتالیایی تزئین شده‌اند. در رستوران‌های هتل شیک و مدرن واناگوپ انواع غذاهای اروپایی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. مهمانان تابستانی این مجموعه می‌توانند از زمین‌های بسکتبال و تنیس آن استفاده نمایند. اگر اهل دوچرخه سواری هستید می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و در مسیرهای ویژه ی‌هتل دوچرخه سواری نمایید. مسیرهای ویژه ی‌دوچرخه سواری هتل واناگوپ در میان طبیعت زیبا و بکر آن، می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

هتل واناگوپ اسپا ریزورت از هتل‌ های لیتوانی | یوروپ تورز

هتل آمبرتون کلیپدا از هتل‌ های لیتوانی

یکی دیگر از هتل های لیتوانی، هتل 4 ستاره آمبرتون کلیپدا می‌باشد. این هتل در شهر پالانگا واقع شده است. سونا، باشگاه زیبایی اندام، سولاریوم و… از امکانات تفریحی هتل کلیپدا هستند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر پالانگا است که از بالاترین سطح امکانات برخوردار است. شما با 1 کیلومتر پیاده روی می‌توانید از دریای بالتیک دیدن کنید. هتل کلیپدا در مرکز شهر پالانگا قرار دارد و دسترسی به نقاط مختلف این شهر را آسان می‌کند. خشکشویی، رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق بازی‌های کامپیوتری، بولینگ و… از دیگر امکانات این هتل است.

هتل آمبرتون کلیپدا از هتل‌ های لیتوانی | یوروپ تورز

هتل ممل از هتل‌ های لیتوانی

هتل ممل 3 ستاره از هتل‌های لیتوانی است که در شهر پالانگا قرار دارد. این هتل در سال 2012 تاسیس شده است در نتیجه یک هتل تازه تاسیس و مدرن می‌باشد. هتل ممل لیتوانی با 50 اتاق، آماده ی‌پذیرایی از توریست های  تور لیتوانی و تور اروپا است که هر سال به کشور لیتوانی وارد می‌شوند. این هتل به مکان‌های دیدنی و توریستی شهر مانند موزه‌ها، مراکز خرید و… بسیار نزدیک است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، خشک شویی، اجاره ی‌اتومبیل و… اشاره کرد.

هتل ممل از هتل‌ های لیتوانی | یوروپ تورز

هتل گست هاوس از هتل‌ های لیتوانی

این هتل از ارزان‌ترین هتل های لیتوانی است. هتل دو ستاره ی‌گست هاوس در مرکز شهر پالانگا واقع شده است. اتاق‌های این هتل به تازگی به تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز مجهز گشته است. اتاق‌ها با فرش  و وسایل چوبی به صورت کلاسیک تزئین شده‌اند. استفاده از وسایل آنتیک بر زیبایی اتاق‌های هتل گست هاوس افزوده است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه ماشین کرایه کنید. اگر درخواست صبحانه در اتاق را داشته باشید کافی است زمان صبحانه ی‌خود را اطلاع دهید. تورهای گردشگری شهر از دیگر امکانات این هتل است که استفاده از آن‌ها با پرداخت هزینه امکان‌پذیر خواهد بود.

هتل گست هاوس از هتل‌ های لیتوانی | یوروپ تورز

رزرو هتل‌ های لیتوانی

رزرو هتل یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که باید برای سفر انجام شود. انتخاب یکی از هتل‌ها که هم از امکانات بالایی برخوردار باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی برای رزرو هتل اقدام نمایید. تورهای مسافرتی علاوه بر داشتن قیمت مناسب، راحتی سفر را برای شما مهیا می‌کنند.

اتاق مجردی، اتاق دو نفره، اتاق خانواده و سوئیت از جمله اتاق‌های موجود در هتل‌ها می‌باشند که شما با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. در زمان رزرو هتل باید به فاصله ی‌هتل تا مراکز خرید و مکان‌های دیدنی شهر توجه بفرمایید. دسترسی آسان به این مکان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. البته اگر هتل شما از امکانات تور گردشگری شهری برخوردار باشد دیگر جای نگرانی نخواهید داشت.


سوالات متداول هتل های لیتوانی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره لیتوانی چیست؟

هتل کراون پلازا ویلنیوس 5 ستاره از هتل‌های لوکس لیتوانی می‌باشد. معماری مدرن هتل کراون همراه با بالاترین استاندارد خدمات رسانی بهترین انتخاب برای مسافران و گردشگران خاص پسند است.

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره لیتوانی چیست؟

هتل 3 ستاره ی‌گراتا طراحی کلاسیک دارد. مدیریت این هتل با استفاده از رنگ‌های گرم فضای شاد برای توریست‌ها ایجاد کرده است.

یکی از ارزان ترین هتل های لیتوانی چیست؟

هتل دو ستاره ی‌گرین از هتل‌های ارزان لیتوانی است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه ی‌کمتر به لیتوانی سفر کنید و از مکان‌های دیدنی آن استفاده نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!