با بهترین هتل های زوریخ آشنا شوید

با بهترین هتل های زوریخ آشنا شوید

هتل های زوریخ، با رفتن به زوریخ باید به فکر محل اقامتی برای خود باشید. هتل‌های زوریخ امکانات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. آثار نقاشان معروفی در …

هتل های زوریخ: زوریخ در جهان به عنوان بهترین شهر برای سکونت معرفی شده است. این شهر که مربوط به کشور سوئیس است ثروتمندترین و بزرگ‌ترین شهر آن به شمار می‌آید. با رفتن به زوریخ باید به فکر محل اقامتی برای خود باشید.

هتل‌های زوریخ امکانات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. آثار نقاشان معروفی در موزه‌های زوریخ وجود دارد که سبب جذب گردشگران تور زوریخ و تور اروپا شده است.

موقعیت زوریخ شمال مرکزی سوئیس است و قطب اقتصادی آن محسوب می‌شود. در اینجا به معرفی هتل‌های زوریخ خواهیم پرداخت.

 در دامنه کوه‌های آلپ و کنار دریاچه زوریخ، شهر زوریخ را خواهید دید که بسیار زیبا است. هتل‌های زوریخ با توجه به موقعیت خود که در مرکز شهر و یا دور از آن قرار دارند، قیمت‌های متفاوتی دارند. در زوریخ با اقامت در هر یک از هتل‌ها خدمات رفاهی مناسبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و سفر خوبی را تجربه می‌کنید. در اینجا با معرفی تعدادی از هتل‌های زوریخ کمک خواهیم کرد مورد مناسب خود را برای اقامت انتخاب کنید.

با بهترین هتل های زوریخ آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل ولنبرگ یکی از هتل‌ های زوریخ

یکی از هتل‌های زوریخ که هتلی 4 ستاره است هتل ولنبرگ (Hotel Wellenberg) نام دارد که به مراکز و جاذبه‌های شهر دسترسی خوبی دارد و خدمات 24 ساعته به مسافران این هتل ارائه خواهد شد. در هر ساعتی که به این هتل مراجعه کنید قادر به دریافت اتاق رزرو شده خود خواهید بود. پرسنل هتل ولنبرگ به زبان‌های مختلفی از جمله ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی صحبت می‌کنند و از اینرو مسافران به راحتی قادر به برقراری ارتباط با زبان‌های مختلف با آنها می‌باشند.

مجوز ورود حیوانات خانگی به مسافران داده شده است ولی باید این مسئله در هنگام رزرو اتاق اطلاع داده شود تا جایگاهی مرتبط به این مسافران اختصاص داده شود. سالن تلویزیون، خدمات خشکشویی، روزنامه صبح، سرویس روزانه و حمل بار از جمله خدمات هتل ولنبرگ است.

البته در فضای عمومی حق استعمال دخانیات ندارید و اتاق مخصوص برای این منظور تعبیه نشده است. این هتل خدمات حمل و نقل نیز به مسافران ارائه می‌دهد و اینترنت رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد که در بخش‌های گوناگون آن وجود دارد، در تمام قسمت‌ها دوربین مدار بسته گذاشته شده است و ساعت تحویل اتاق 12 ظهر می‌باشد، ساعت 15 زمان پذیرش هتل خواهد بود.

ویدر هتل یکی از هتل‌ های زوریخ

یکی از هتل‌های زوریخ که هتلی 5 ستاره است به نام هتل ویدر وجود دارد و موقعیت فوق العاده‌ای در محله قدیمی دارد. هزینه رزرو اتاق‌های آن با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب است. موقعیت هتل ویدر بین خانه‌های قرون وسطایی است و به راحتی می‌توانید از جاذبه گروس مونستر و لیندن هوف بازدید داشته باشید. در داخل هتل یک دکوری وجود دارد که مربوط به قرن دوازدهم است و شکوه دوران معاصر را نشان می‌دهد.

چهل و نه اتاق هتل ویدر با عناصری ویژه دکوراسیون شده‌اند و متغیر هستند، در برخی از آنها گچبری‌های هنرمندان استفاده شده است ولی در برخی تیرک‌های چوبی را خواهید دید. تراس روباز، باشگاه 24 ساعته، پارکینگ رایگان و کتابخانه از جمله امکانات این هتل هستند و منظره‌ای خیره‌کننده را از پشت بام آن مشاهده خواهید کرد.

باجت هاستل زوریخ

اگر به فکر اقامتی ارزان هستید باجت هاستل زوریخ گزینه‌ای مناسب خواهد بود که موقعیت آن شمال مرکز شهر است و فضایی آرام و خصوصی دارد و پرسنلی مهربان در آن مشغول فعالیت هستند. اتاق‌های این هاستل تمیز هستند و وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به سمت مرکز شهر در کمتر از 15 دقیقه مسافران را به مقصد می‌رسانند. در اتاق‌ها اینترنت پر سرعت، تلویزیون تخت، حوله و سیستم گرمایشی وجود دارد. برای آماده کردن غذا از آشپزخانه عمومی آن می‌توانید استفاده کنید که هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. باغ بزرگی در آن وجود دارد که سبب معروف شدنش شده است. لباسشویی، پارکینگ رایگان و انبار چمدان از جمله خدمات رفاهی آن هستند.

بوتیک هتل B2 یکی از هتل‌ های زوریخ

در کنار ساختمانی که مربوط به قرن نوزدهم است یکی از هتل‌های زوریخ به نام بوتیک هتل B2 را خواهید دید که با تراموا در حدود 10 دقیقه زمان برای رسیدن به آن لازم خواهید داشت. مبنای طراحی این هتل میراث صنعتی ساختمان است و به شیوه استراتژیک چند شاخه اصلی در آن حفظ شده است. در این هتل سوئیت‌ها و اتاق‌هایی خاص، مبلمان مدرن، دوش‌هایی شیک و زمین پارکت را خواهید دید.

در داخل اتاق دستگاه اسپرسو وجود دارد و برای مسافران صبحانه‌ای در سالن کتابخانه در نظر گرفته شده است. این سالن در مرکز هتل است و بیش از 33.000 کتاب دارد. امکان سفارش غذا در بقیه ساعات روز نیز وجود دارد و نوشیدنی اصیل آن را می‌توانید میل نمایید. در پشت بام هتل استخری رویایی وجود دارد که امکان حمام آب گرم، ماساژ و خدمات آب درمانی را به مسافران می‌دهد.

اما هاوس هتل سوییتس یکی از هتل‌ های زوریخ

یکی از هتل‌های زوریخ که هتلی 4 ستاره است به نام اما هاوس هتل سوییتس وجود دارد که برای آن دسته از مسافرانی که خانوادگی سفر می‌کنند و به دنبال خانه‌ای موقت هستند عالی می‌باشد. فاصله رودخانه لیمات از این هتل بسیار کم است و برای رفتن به محله قدیمی و جاذبه‌ها از تراموا می‌توانید استفاده کنید که کمتر از 10 دقیقه طول خواهد کشید. در سوئیت‌های آن خدمات خشکشویی، اینترنت رایگان و صبحانه تازه ارائه خواهد شد. اگر اقامت طولانی داشته باشید سوئیت‌های مسکونی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که دارای لباسشویی اختصاصی، آشپزخانه مجهز و خدمات نظافت روزانه است. در این سوئیت‌ها تلویزیون‌های 40 اینچ قرار دارد تا کودکان سرگرم شوند.

اشتورخن یکی از هتل‌ های زوریخ

اگر به دنبال اقامت در محلی رمانتیک هستید یکی از هتل‌های زوریخ به نام هتل اشتورخن بهترین گزینه‌ها خواهد بود، زیرا که در محله قدیمی و در کنار یک رودخانه واقع شده است و اسکله‌ای جذاب دارد. از طریق قایق و این اسکله خود را به هتل می‌توانید برسانید، قدمت این هتل 660 سال است و سر در آن هلویی روشن است که از نمادهای زوریخ محسوب می‌شود. دستگاه نسپرسو، تبلت‌های هوشمند و حمام‌های مرمری از جمله امکانات اتاق‌های این هتل هستند. اتاق پانوراما کرنر برای اقامتی به یاد ماندنی مناسب است و از آن قادر به دیدن مناظری از دریاچه زوریخ، آلپ و رودخانه هستید.

اشتورخن یکی از هتل‌ های زوریخ | یوروپ تورز

بورولاک یکی از هتل‌ های زوریخ

یکی از هتل‌های زوریخ هتل بورولاک است که بسیار لوکس می‌باشد. موقعیت آن در مجاورت خیابان خرید معروفی به نام بانهوف است و در یک پارک خصوصی واقع شده است. این هتل بیشتر از 170 سال است که پذیرای مسافران خود می‌باشد و اتاق‌ها و سوییت‌هایی باشکوه دارد. امکانات این اتاق‌ها حمام‌های مرمری و تکنولوژی‌های روز دنیا است و چیدمانی باشکوه دارند.

سوئیت مجلل رودخانه بهترین گزینه در این هتل است که از بالکن خصوصی آن قادر به تماشای مناظری فوق العاده از کانال خواهید بود. رستوران‌های متنوعی در هتل مشغول فعالیت هستند که یکی از آنها رستوران ریو گوش است که انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی در آن قابل سفارش است. در رستوران پاویلیون آن غذاهایی درجه یک به مسافران ارائه خواهد شد که به صورت رستورانی شیشه‌ای می‌باشد. باشگاهی در طبقه آخر وجود دارد. خدمات 24 ساعته و خدمات لیموزین از جمله امکانات هتل‌های زوریخ می‌باشد.

هتل ۲۵ ساعت لانگ اشتراسه از هتل‌ های زوریخ

یکی از هتل‌های شهر زوریخ در منطقه لانگ تراسه زوریخ به نام هتل ۲۵ ساعت لانگ اشتراسه وجود دارد که کافه‌های پرشوری در اطراف آن قرار دارد. این هتل برای افرادی که مهمانی‌های شبانه را دوست دارند مناسب است. انواع بازی‌ها و آثار هنری در آن وجود دارد و دکوراسیون جوان پسند دارد. از خدمات هتل تراس سالن ورزشی آن است که قادر به گرفتن آفتاب در آن خواهید بود.

هتل ۲۵ ساعت لانگ اشتراسه از هتل‌ های زوریخ | یوروپ تورز

گلارنی شوف از هتل‌ های زوریخ

در منطقه تجاری یک هتل به نام گلارنیشوف وجود دارد که بانک‌های مهمی در فاصله‌ای کوتاه از آن قرار گرفته‌اند. سالن سمینار آن برای نشست 50 نفری مناسب است و برای مراسمات مختلف خدماتی ارائه خواهد داد. اگر مهمان کاری داشته باشید طراحی آن در هتل‌های اتاق صورت گرفته است و دستگاه قهوه ساز، اینترنت رایگان و میز کاری بزرگ از دیگر امکانات اتاق‌های آن می‌باشد. تشک‌های راحت برای استراحت وجود دارد که قادر به خوردن نوشیدنی و تماشای تلویزیون در مبلمان آن خواهید بود، این هتل برای سفرهای کاری بهترین گزینه است.

هتل B&B ویلا فلت پوش از هتل‌ های زوریخ

یکی از هتل‌های زوریخ که در بیرون شهر قرار دارد هتل B&B ویلا فلت پوش (B&B HOTEL Zurich East Wallisellen) است که برای رفتن به شهر وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد. با رفتن به این هتل قادر به ماجراجویی در طبیعت خواهید بود. در خانه‌های سفید هتل 3 اتاق ساده وجود دارد که حمام و توالت در 2تای آنها مشترک است. صبح‌ها بعد از صرف صبحانه قادر به طبیعت گردی خواهید بود و به باغ می‌توانید بروید. از امکانات هتل اینترنت رایگان و تلویزیونی در سالن است.

هتل B&B ویلا فلت پوش از هتل‌ های زوریخ | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های زوریخ

یکی از هتل های بسیار لوکس شهر زویخ چه نام دارد؟

یکی از هتل‌های زوریخ هتل بورولاک است که بسیار لوکس می‌باشد. موقعیت آن در مجاورت خیابان خرید معروفی به نام بانهوف است و در یک پارک خصوصی واقع شده است.

نام یکی از هتل های پنج ستاره شهر زوریخ چیست؟

یکی از هتل‌های زوریخ که هتلی 5 ستاره است به نام هتل ویدر وجود دارد و موقعیت فوق العاده‌ای در محله قدیمی دارد.

افرادی که به فکر اقامتی ارزان در شهر زوریخ هستند، در کجا می توانند اقامت داشته باشند؟

اگر به فکر اقامتی ارزان هستید باجت هاستل زوریخ گزینه‌ای مناسب خواهد بود که موقعیت آن شمال مرکز شهر است و فضایی آرام و خصوصی دارد و پرسنلی مهربان در آن مشغول فعالیت هستند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!