با بهترین هتل های تنریف آشنا شوید

با بهترین هتل های تنریف آشنا شوید

هتل های تنریف، جزیره تنریف یکی از جزایر کشور اسپانیا بوده که جزء بزرگترین جزایر مجموعه قناری به شمار می‌رود. این جزیره با توجه به مناطق گردشگری توریستی …

جزیره تنریف یکی از جزایر کشور اسپانیا بوده که جزء بزرگترین جزایر مجموعه قناری به شمار می‌رود. این جزیره با توجه به مناطق گردشگری توریستی زیادی که دارد سالانه افراد زیادی با رزرو تور تنریف و یا تور اروپا به دیدن آن ‌می‌روند. هتل‌های تنریف نیز بسیار متنوع بوده که هر فرد می‌تواند بنا به سلیقه‌ی خود در هنگام سفر به تنریف یکی از آن‌ها را انتخاب کند. در ادامه تعدادی از هتل‌های تنریف را برای شما شرح خواهیم داد.

با بهترین هتل های تنریف آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل گارا یکی از جذاب‌ ترین هتل‌ های تنریف

یکی از جذاب‌ترین هتل‌های تنریف هتل گارا بوده که در قلب روستای گاراچیکو واقع شده است. این هتل زیبا روبه روی غاری قرار گرفته که از بازمانده‌های معروف‌ترین فوران آتشفشانی در سال ۱۷۰۶ در این جزیره می‌باشد. قدمت هتل گارا به قرن هجدهم بر می‌گردد که در حال حاضر این هتل کاملاً مرمت شده و ۱۶ اتاق در داخل آن وجود دارد.

میهمانان عزیز می‌توانند از کافه، بار و اتاق صبحانه این هتل استفاده کنند همچنین در سراسر هتل دسترسی به اینترنت پر سرعت، رایگان می‌باشد. در هر اتاق خط تلفن بی‌سیم، تلویزیون ماهواره کابلی، رادیو، یخچال کوچک، حمام مجهز به سشوار، تهویه مطبوع و صندوق‌امانات موجود است. افراد می‌تواند از اتاق‌های اختصاصی برای معلولین نیز در صورت نیاز استفاده کنند.

هتل گارا یکی از جذاب‌ ترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

هتل آدونیس کاپیتال از جمله بهترین هتل‌ های تنریف

اگر دوست دارید در یکی از راحت‌ترین و بهترین هتل‌های تنریف اقامت داشته باشید، هتل آدونیس کاپیتال انتخاب مناسبی می‌باشد. این هتل در ایالات سانتا کروس واقع شده و تنها ۵ دقیقه از بندر فاصله دارد. در اطراف هتل مراکز خرید و مراکز تفریحی زیادی دیده می‌شود. بعضی از هتل‌های تنریف از جمله هتل آدونیس کاپیتال برای اهداف تجاری و تفریحی مناسب‌تر می‌باشد زیرا در این هتل‌ها تمامی خدمات و کسب و کار از جمله اتاق کنفرانس، پذیرایی از مهمان، امکانات صوتی تصویری برای اهداف تجاری فراهم شده است.

هتل آدونیس کاپیتال همچنین مجهز به رستوران، کافی شاپ، اینترنت بی‌سیم و تراس روی خط ساحل دارد که با این وجود تمامی خدمات رفاهی تفریحی برای گردشگران عزیز مهیا شده است و می‌همانان می‌توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی برای خود ثبت کنند.

هتل آدونیس کاپیتال از جمله بهترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

هتل آرویوتور سور از لوکس‌ ترین هتل‌ های تنریف

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های تنریف که برای اقامت شبانه و سفر‌های تجاری‌ایده‌آل است، هتل آرویوتور سور می‌باشد. این هتل در قلب سن لسیدور واقع شده و حدود ۱۰ دقیقه با رینا صوفیه فاصله دارد. نزدیک‌ترین ساحل به این هتل در چهار کیلومتری آن قرار گرفته است. در اطراف هتل آرویوتور سور یک منطقه خرید فانتزی بسیار زیبا قرار گرفته که گردشگران می‌توانند از دیدن آن لذت ببرند.

۹۱ اتاق مجهز به تمامی امکانات خدماتی رفاهی گردشگران در این هتل واقع شده و همچنین دو اتاق کنفرانس که برای جلسات کسب و کار مورد نیاز افراد قرار می‌گیرد در هتل آرویوتور سور وجود دارد. همچنین می‌توانید از دیگر امکانات این هتل از جمله کافه، اتاق صبحانه، ماساژ و… استفاده کنید.

هتل آرویوتور سور از لوکس‌ ترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

معرفی هتل آندری اس یکی دیگر از هتل‌ های تنریف

هتل آندری اس جزء آن دسته از هتل‌های تنریف می‌باشد که فضایی بسیار آرام را برای گردشگران تور تنریف و تور اروپا مهیا کرده است. این هتل در مرکز لس کریستیانوس واقع شده و تنها ۳۵۰ متر از ساحل سجاده و ساحل سنگی فاصله دارد. اتاق‌های هتل آندری اس مجهز به مبلمان چوبی، تلویزیون کابلی ماهواره‌ای، تختخواب، اینترنت پر سرعت رایگان، حمام اختصاصی و… می‌باشد.

در اطراف این هتل تعداد زیادی کافه، رستوران و فست فودی وجود دارد که خوشمزه‌ترین غذا‌های اروپایی در آن طبخ می‌شود و هر گردشگری می‌تواند بنا به سلیقه‌ی خود نوعی از این غذا‌ها را با هزینه‌ی کمی خریداری کند.

معرفی هتل آندری اس یکی دیگر از هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

هتل الگانس میرامار از جمله زیبا ترین هتل‌ های تنریف

از جمله گران‌ترین و زیباترین هتل‌های تنریف، هتل الگانس میرامار می‌باشد که در مهمترین مرکز توریستی اسپانیا یعنی پورتو د لاکروز واقع شده است. مهم‌ترین مزیت و ویژگی هتل الگانس میرامار فاصله ۸۰۰ متری آن تا ساحل معروف این جزیره می‌باشد. این هتل فوق‌العاده دسترسی آسانی نیز به شبکه حمل و نقل عمومی دارد که با وجود این موضوع گردشگران می‌توانند به آسانی به سراسر جزیره سفر کنند. طراحی هتل الگانس میرامار به صورت سنتی و سبک معاصر بوده که موجب شده است فضای خیره‌کننده و بسیار زیبایی به وجود بیاید.

پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و گردشگران می‌توانند از خدمه‌ی این هتل در مورد مناطق توریستی گردشگری تنریف اطلاعات جامعی کسب کنند. در رستوران هتل الگانس میرامار بهترین غذا‌ها سرو می‌شود؛ همچنین اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های مجهز به حمام، تلویزیون و رادیو از دیگر دلایلی است که این هتل به یکی از بهترین هتل‌های تنریف تبدیل شده است.

هتل الگانس میرامار از جمله زیبا ترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

هتل کاسا دل سول از معروف‌ ترین هتل‌ های تنریف

هتل کاسا دل سول از دیگر هتل‌های تنریف بوده که در ساحل سانفرانندو واقع شده و تنها ۹۰۰ متر از مرکز پورتو د لا کروز و پارک taoro  فاصله دارد. در یک کیلومتری هتل کاسا دل سول یک ساحل بسیار زیبا و شگفت‌انگیز واقع شده است که گردشگران می‌توانند ساعاتی از روز را در این محل بگذرانند. هتل کاسا دل سوز دارای ۴ طبقه بوده که در این چهار طبقه ۴۵ اتاق وجود دارد.

تمامی اتاق‌های این هتل با فرش پوشیده شده و همچنین دارای حمام اختصاصی مجهز به وان می‌باشد. از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و بالکن است. استخر شنا، میز تنیس، میز بیلیارد و تراس آفتاب در پشت بام هتل وجود داشته که بسیار زیبا و هیجان‌انگیز است. برای صرف یک وعده غذایی می‌توان از رستوران یا کافه دلپذیر این هتل استفاده کنید زیرا در رستوران و این کافه هتل کاسا دل سوز بهترین غذا‌ها و نوشیدنی‌ها تهیه می‌شود.

هتل کاسا دل سول از معروف‌ ترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

 هتل ال توپ یکی از مجهز ترین هتل‌ های تنریف

از مجهزترین هتل‌های تنریف می‌توان به هتل ال توپ اشاره کرد که در پورتو د لا کروز قرار داشته و منظره بسیار زیبایی از شهر را ارائه می‌دهد. این هتل با پرسنل خونگرمی که دارد فضای بسیار آرام و دوستانه را برای گردشگران مهیا کرده است. در ساحل نزدیک به این هتل تعداد زیادی رستوران، کافه، مراکز خرید و یک ساحل شنی سیاه وجود داشته که گردشگران می‌توانند ساعات خوشی را در آن سپری کنند.

اگر قصد دارید فصل بهار به جزایر قناری و جزیره تنریف بروید انتخاب هتل ال توپ می‌تواند بسیار مناسب می‌باشد. ۲۲۰ اتاق در این هتل وجود دارد که تمامی آن‌ها مجهز به حمام اختصاصی با دوش و سشوار، تلفن بیسیم، تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق‌امانات، مینی بار و بالکن می‌باشد. از دیگر امکانات خدماتی رفاهی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز سلامت، سالن بدنسازی، زمین تنیس، باغ کوچک با منظره‌ای از پورتو د لا کروز و برنامه‌های شبانه‌ای که در نوار لابی برگزار می‌شود نام برد.

در رستوران این هتل همچنین بهترین غذا‌های بین‌المللی و اروپایی پخت و پز می‌شود که گردشگران می‌توانند طعم بی‌نظیر این غذا‌ها را بچشند.

 هتل ال توپ یکی از مجهز ترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

هتل هوریزونت از جمله محبوب‌ ترین هتل‌ های تنریف

هتل هوریزونت جزء آن دسته از هتل‌های تنریف بوده که در بین گردشگران و توریست های تور تنریف و یا تور اروپا بسیار محبوب می‌باشد. این هتل در خیابان آرام سانتا کروس واقع شده و تنها ۱۰۰ متر تا پلازا دل پرنسیپ و کاله کاستیلو فاصله دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل هوریزونت به گردشگران این امکان را می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز جهت رزرو یا تحویل اتاق اقدام نمایند.

اتاق‌های این هتل مجهز به حمام اختصاصی، تلویزیون و اینترنت رایگان بوده و همچنین می‌همانان می‌توانند از پارکینگ خصوصی و نوشیدنی‌های گرم و سرد بوفه استفاده کنند. توجه داشته باشید که جهت استفاده از پارکینگ این هتل باید از قبل اقدام به رزرو آن نمایید.

هتل هوریزونت از جمله محبوب‌ ترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

هتل ترویا یکی از جذاب‌ ترین هتل‌ های تنریف

اگر دوست دارید هنگام سفر به جزیره تنریف در یکی از جذاب‌ترین هتل‌های تنریف اقامت داشته باشید حتماً به هتل توریا سری بزنید. این هتل جزء هتل‌های ساحلی شگفت‌انگیز تنریف به شمار می‌رود. در اطراف هتل ترویا تعداد زیادی مغازه، رستوران و بار دیده می‌شود و همچنین این هتل تنها ۶۰۰ متر تا کنوانسیون ماگما فاصله دارد.

می‌همانان می‌توانند در هتل ترویا از فضای بسیار شگفت‌انگیز آن لذت ببرند زیرا این هتل در میان درختان نخل و باغ‌های گرمسیری واقع شده است. لابی هتل به قدری زیبا و مدرن بوده و از آثار پر جنب و جوش و هنرمندان استفاده کرده که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. تمامی اتاق‌های هتل ترویا به سبک عالی نور پردازی و تزیین شده و موجب شده است که محیطی آرام برای می‌همانان فراهم شود. امکانات خدماتی رفاهی جامعی جهت رفاه حال گردشگران در اتاق‌های هتل ترویا فراهم شده است.

هتل ترویا یکی از جذاب‌ ترین هتل‌ های تنریف | یوروپ تورز

معرفی هتل نجوما از جمله ارزانترین هتل‌ های تنریف

می‌توان گفت یکی از ارزانترین هتل‌های تنریف هتل نجوما بوده که در مرکز شهر واقع شده و تنها دو دقیقه از میدان اصلی پلازا دل چارکو فاصله دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان و تخت می‌باشد. در اطراف هتل نجوما‌ایستگاه‌های اتوبوس زیادی دیده می‌شود همچنین پارک تفریحی، باغ وحش، استخر‌های آب شور، پارک آبی و زمین گلف مشهور در اطراف هتل نجوما واقع شده است. می‌همانان می‌توانند برای استراحت از صندلی‌های ساحلی که در تراس هتل قرار گرفته است استفاده کنند.


سوالات متداول هتل های تنریف

یکی از جذاب ترین هتل های تنریف چیست؟

یکی از جذاب‌ترین هتل‌های تنریف هتل گارا بوده که در قلب روستای گاراچیکو واقع شده است. این هتل زیبا روبه روی غاری قرار گرفته که از بازمانده‌های معروف‌ترین فوران آتشفشانی در سال ۱۷۰۶ در این جزیره می‌باشد.

یکی از راحت ترین و بهترین هتل های تنریف چیست؟

اگر دوست دارید در یکی از راحت‌ترین و بهترین هتل‌های تنریف اقامت داشته باشید، هتل آدونیس کاپیتال انتخاب مناسبی می‌باشد. این هتل در ایالات سانتا کروس واقع شده و تنها ۵ دقیقه از بندر فاصله دارد.

یکی از مجهز ترین هتل های تنریف چیست؟

از مجهزترین هتل‌های تنریف می‌توان به هتل ال توپ اشاره کرد که در پورتو د لا کروز قرار داشته و منظره بسیار زیبایی از شهر را ارائه می‌دهد. این هتل با پرسنل خونگرمی که دارد فضای بسیار آرام و دوستانه را برای گردشگران مهیا کرده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!