دانستنی های سفر به تنریف | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به تنریف | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به تنریف، با جاذبه‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر یک تعطیلات منحصر به فرد را رقم می‌زند. سفر به این جزیره زیبا با داشتن آب و هوای لذت بخش در تمام طول …

سفر به تنریف با جاذبه‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر یک تعطیلات منحصر به فرد را رقم می‌زند. سفر به این جزیره زیبا با داشتن آب و هوای لذت بخش در تمام طول سال امکان‌پذیر است. در این مقاله با این جزیره زیبا بیشتر آشنا می‌شویم. تنریف با داشتن مناظر بی‌نظیر و ساحلی بسیار زیبا از بهترین مکان‌ها برای گذراندن یک تعطیلات بی‌نظیر محسوب می‌شود. این جزیره با داشتن امکانات بسیار‌ایده‌آل و فضای تفریحی فوق‌العاده هرساله گردشگران بسیاری را با رزرو تور تنریف و تور اروپا به خود جذب می‌کند.

اگر به دنبال سواحل نیلگون برای داشتن یک تعطیلات به یادماندنی در کنار عزیزانتان هستید، سفر به تنریف را از دست ندهید. این جزیره دارای سواحل بی‌نظیری است که می‌توان به سواحل آل مدانی که سرعت وزش باد در آن بسیار زیاد بوده و برای موج سواری مناسب است و سواحل لاس جیگانتس که به دلیل داشتن صخره‌های غول پیکر و معروف بودن به یک مکان دنج و بکر، اشاره کرد، هم چنین طول سواحل پلایا سا جوآن از منظره‌ای فوق‌العاده برخوردار بوده و دره لا اروتاوا در شمال جزیره با مناظر دیدنی مزارع انگور و موز بسیار زیباست.

دانستنی های سفر به تنریف | یوروپ تورز

موقعیت جغرافیایی تنریف

تنریف یکی از ۷ جزیره واقع در سواحل اقیانوس اطلس می‌باشد که به جزایر قناری معروف است. جزیره تنریف یکی از پر طرفدارترین جزایر قناری می‌باشد و هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران تور تنریف و تور اروپا می‌باشد. این جزایر در خاک اسپانیا قرار داشته و مردم آن به زبان اسپانیایی سخن می‌گویند.

جزیره تنریف متشکل از ۷ شهر می‌باشد و مهم‌ترین آن‌ها، شهر سانتاکروز در شرقی‌ترین جای جزیره قرار دارد. شهر لاس پالماس پایتخت جزایر قناری در جزیره گرن کاناری قرار دارد. برای رفتن به جزیره تنریف راه هوایی آسان‌ترین و راحت‌ترین راه است. در جزیره تنریف دو فرودگاه یکی در شمال جزیره به نام لوس رودئوس و دیگری در جنوب جزیره به نام رینا سوفیا قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی تنریف | یوروپ تورز

آب و هوای بهاری در سفر به تنریف

 جزیره تنریف در تمام ایام سال از آب و هوای بهاری برخوردار است. آب و هوای جزیره در تابستان‌ها در حدود ۲۴ الی ۲۵ درجه سانتی گراد است و در زمستان‌ها کمی خنک‌تر شده و به دمای ۱۷ الی ۱۸ درجه سانتی گراد می‌رسد. داشتن آب و هوای دلپذیر در تمام ایام سال باعث رونق بخشیدن تعداد گردشگران برای سفر به تنریف شده است. در ارتفاعات جزیره مقداری هوا خنک‌تر شده و شاید پوشیدن کت یا ژاکت مناسب‌تر باشد. در این هوای دلپذیر انواع ورزش‌های آبی در سواحل جزیره خالی از لطف نیست. با داشتن آب و هوای لطیف جزایر قناری، شعار تبلیغاتی دوباره جوان شوید سازمان گردشگری کشور اسپانیا بی‌دلیل نیست.

آب و هوای بهاری در سفر به تنریف | یوروپ تورز

غذا‌ های خوشمزه در سفر به تنریف

سبک غذا‌های جزیره تنریف برگرفته از فرهنگ اسپانیایی و آفریقایی است. ماهی و سبزیجات در غذا‌های آن‌ها به وفور یافت می‌شود و اگر اهل غذا‌های دریایی هستید، قطعاً از خوردن غذا‌های آن‌ها لذت خواهید برد. خوراک ماهی سانکوچو کاناریوست با سس موخو سرو یکی از محبوب‌ترین غذا‌های جزیره تنریف محسوب می‌شود. این غذا از یک نوع ماهی سفید نمک سود شده تهیه می‌شود که گوشت آن بسیار ترد و لذیذ است. از دیگر غذا‌های معمول اسپانیا که در جزایر آن نیز وجود دارد، تاپاس است که همراه با نوشیدنی سرو می‌شود.

اگر به دنبال غذا‌های رستورانی هستید، خوردن غذا در ویکتور کروز در خیابان دکتر گیگو با داشتن برترین آشپز‌های شهر یک پیشنهاد فوق‌العاده در سفر به تنریف است. یکی از بهترین گزینه‌ها، پینتوس که پنیر بز با موس اردک کاراملیزه است را امتحان کنید، هم چنین سفارش استیک تن با سیب زمینی سیاه یا همبرگر خرگوش نیز گزینه‌های تنریفی مناسبی هستند.

غذا‌ های خوشمزه در سفر به تنریف | یوروپ تورز

اقامت در سفر به تنریف

در تمام قسمت‌های جزیره معمولاً هتل و مراکز تفریحی مناسب برای اقامت گردشگران وجود دارد، اما بیشتر توریست های تور تنریف و تور اروپا اقامت در نزدیکی سواحل را ترجیح می‌دهند. یکی از تفریحگاه‌های بسیار شیک در سفر به تنریف، تفریحگاه کوستا آدج است که با داشتن هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره یکی از زیباترین مکان‌ها را برای اقامت گردشگران فراهم آورده است.

این تفریحگاه با داشتن بوتیک‌های مدرن تمام امکانات را برای گذران یک تعطیلات فوق‌العاده و شیک به وجود آورده، اما بسیاری از زوج‌ها یا خانواده‌هایی که به دنبال آرامش و دور از فضای پر زرق و برق هستند، هتل‌های نزدیک سواحل که دنج‌تر بوده و از فضای پر هیاهوی تفرجگاه‌ها دورتر است را برای گذراندن یک تعطیلات‌ایده‌آل انتخاب می‌کنند. از دیگر تفریحگاه‌های مورد علاقه‌ی گردشگران در سفر به تنریف، پلایا دی لاس و لاس کریستیانود است که با گل‌های کاغذی بسیار زیبا تزئین شده‌اند و از امکانات خوبی برخوردار می‌باشند.

اقامت در سفر به تنریف | یوروپ تورز

مکان‌ های دیدنی در سفر به تنریف

جزیره تنریف علاوه بر داشتن سواحل فوق‌العاده و آرامش بخشی چون سواحل لاترسیتاس و جذابیت‌های منظره‌ای چشمگیر دارای مکان‌های گردشگری زیادی است. یکی از مکان‌های گردشگری در سفر به تنریف، موزه انسان و طبیعت تنریف است. این موزه در یک ساختمان تاریخی سده نوزدهم میلادی قرار دارد و تاریخ رشد جزایر قناری تا زمان کنونی به نمایش گذاشته است. در این موزه، آب و هوای بی‌نظیر جزیره، تنوع گیاهی و پا گذاشتن انسان‌ها به این جزایر فوق‌العاده را به تصویر می‌کشد. انسان‌های مومیایی شده از ساکنین اولیه جزیره در این موزه وجود دارد.

در کنار موزه، یک ساختمان معاصر با منظره‌ای خیره‌کننده وجود دارد. ساختمان آل کورته اینگلس با نمای هندسی بسیار زیبا از بتن و شیشه محل خوبی برای استراحت و دیدن مناظر بی‌نظیر از بندر و شهر است. در سفر به تنریف بازدید از ساختمان آل کورته اینگلس که از بلندترین ساختمان‌های جزیره محسوب شده و منظره کوهستان آناگا نیز از آن قابل رؤیت است را از دست ندهید.

آتش فشان آل تیده یکی از آتش فشان‌های بزرگ و فعال دنیا محسوب شده که در سال ۲۰۰۷ به ثبت جهانی یونسکو رسیده است. در دامنه این کوه، تور‌های درمانی آب معدنی برگزار می‌شود که برای کسانی که در پی سلامتی هستند، از جذابیت‌های خاصی برخوردار است. یکی دیگر از مکان‌های خاص در سفر به تنریف، پارک لوروی تنریف است که بزرگ‌ترین کلکسیون طوطی جهان را داراست و برای کودکان بسیار جذاب و مهیج است.

مکان‌ های دیدنی در سفر به تنریف | یوروپ تورز

خرید در سفر به تنریف

مسلماً پایان لذت هر تفریح و گردشی با خرید کردن کامل می‌شود. یکی از بهترین مراکز خرید در سفر به تنریف، بازار نوسترا سینیورا در آمریکا است. این بازار که در خیابان کاستیو واقع است، قطب خرید شهر محسوب می‌شود. در این بازار انواع پوشاک با برند‌های معروف، میوه‌های عجیب و غریب جزیره و محصولات محلی مانند پنیر بز یا عسل یافت می‌شود.

راه‌ های دسترسی در سفر به تنریف

در سفر به تنریف، قسمت‌های مختلف جزیره دارای‌ایستگاه‌های اتوبوس است و دسترسی مناسبی را در سطح جزیره به وجود آورده است، اما اتوبوس‌ها در جزیره به صورت شبانه روزی نمی‌باشد و از ساعت ۱۲ شب تا ۵ صبح کار نمی‌کنند، کرایه تاکسی هم در این ساعات از شب گران‌تر از سایر اوقات روز است. بهترین راه دسترسی به تمام مکان‌های جزیره و در هر ساعتی از شبانه روز، کرایه یک اتومبیل شخصی است که خوشبختانه شرکت‌های زیادی در این عرصه فعالیت کرده و اتومبیل کرایه می‌دهند. با داشتن گواهینامه بین‌المللی و ارائه پاسپورت، می‌توانید اتومبیل خود را برای دسترسی بهتر جزیره کرایه کنید.

راه‌ های دسترسی در سفر به تنریف | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به تنریف

جزیره تنریف از چی تشکیل شده است؟

جزیره تنریف متشکل از ۷ شهر می‌باشد و مهم‌ترین آن‌ها، شهر سانتاکروز در شرقی‌ترین جای جزیره قرار دارد.

آب و هوای جزیره تنریف چگونه است؟

 جزیره تنریف در تمام ایام سال از آب و هوای بهاری برخوردار است. آب و هوای جزیره در تابستان‌ها در حدود ۲۴ الی ۲۵ درجه سانتی گراد است و در زمستان‌ها کمی خنک‌تر شده و به دمای ۱۷ الی ۱۸ درجه سانتی گراد می‌رسد.

غذاهای این جزیره چگونه هستند؟

سبک غذا‌های جزیره تنریف برگرفته از فرهنگ اسپانیایی و آفریقایی است. ماهی و سبزیجات در غذا‌های آن‌ها به وفور یافت می‌شود و اگر اهل غذا‌های دریایی هستید، قطعاً از خوردن غذا‌های آن‌ها لذت خواهید برد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!