با بهترین هتل های ایبیزا آشنا شوید

با بهترین هتل های ایبیزا آشنا شوید

هتل های ایبیزا، با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در جزیره مدیترانه‌ای ایبیزا وجود دارد سالانه گردشگران تور اسپانیا و تور اروپا برای دیدن این جزیره به …

با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در جزیره مدیترانه‌ای ایبیزا وجود دارد سالانه گردشگران تور اسپانیا و تور اروپا برای دیدن این جزیره به کشور اسپانیا سفر می‌کنند، از این رو ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تعدادی از هتل های ایبیزا را برای شما شرح دهیم تا اگر قصد سفر به این جزیره را داشتید بتوانید به راحتی یکی از بهترین هتل‌های ایبیزا را انتخاب کرده و در آن اتاقی رزرو کنید. از آنجایی که هتل‌های ایبیزا دارای امکانات و قیمت‌های متفاوتی هستند باید قبل از اقدام به رزرو اتاق در هتل‌های این شهر ابتدا اطلاعات مختصری از این هتل‌ها داشته باشید.

با بهترین هتل های ایبیزا آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل پلیاسول ریویرا از جمله هتل‌ های ایبیزا با ویو عالی

هتل پلیاسول ریویرا در ساحل سن آنتونیو قرار دارد که جزء آن دسته از هتل‌های ایبیزا می‌باشد که دارای منظره زیبای دریا است. تعداد زیادی رستوران، بوتیک، مراکز خرید و امکانات سرگرمی در اطراف این هتل قرار دارد که گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در این محل‌ها سپری کنند. از این هتل تا شهر سن آنتونیو حدود ۳. ۵ کیلومتر راه بوده و تا هتل پانتا فقط چند متر فاصله است.

در نزدیکی این هتل همچنین‌ایستگاه اتوبوس قرار دارد که موجب راحتی گردشگران جهت استفاده از حمل و نقل عمومی شده است. با اقامت در هتل پلیاسول ریویرا می‌توانید از سرگرمی‌های مانند تنیس، غواصی، قایقرانی، مینی گلف و بسیاری از فعالیت‌های دیگر در ساحل زیبای این هتل استفاده کنید.

هتل پلیاسول ریویرا از جمله هتل‌ های ایبیزا با ویو عالی | یوروپ تورز

هتل اوشوآیا لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌ های ایبیزا

اگر به دنبال رزرو اتاق در یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل های ایبیزا هستید می‌توانید هتل اوشوآیا ایبیزا را انتخاب کنید. این هتل جذاب و مدرن در شهر اشو آیا قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از انواع مراسم شبانه و کنسرت‌های زنده لذت ببرید؛ همچنین منظره خیره‌کننده هتل اوشوآیا به شما این امکان را می‌دهد که از منطقه ساحلی این شهر دیدن کنید.

از جمله خدمات این هتل می‌توان به مرکز سلامت و زیبایی آن که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت است اشاره کرد. همچنین در این هتل می‌توان از ماساژ سنگ داغ، استخر، جکوزی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، حمام اختصاصی در هر اتاق استفاده نمائید.

هتل اوشوآیا لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌ های ایبیزا | یوروپ تورز

اقامتی بی‌ نظیر در هتل اوروسول

هتل اوروسول جز آن دسته از هتل‌های ایبیزا بوده که می‌توان گفت مختص جوانان و افراد علاقه‌مند به شلوغی می‌باشد، زیرا قرارگیری این هتل در ساحل محلی شهر سن آنتونیو دو پرتانی موجب شده است این هتل تقریباً پر رفت و آمد و شلوغ باشد و البته مناسب جوانانی که می‌خواهند بخش پر انرژی این جزیره را کشف کنند است.

فاصله هتل اوروسول تا بندر حداکثر ۷۰۰ متر بوده و تا ساحل محلی ۴۵۰ متر می‌باشد. تعداد زیادی مغازه، رستوران و مرکز خرید نیز در اطراف این هتل قرار دارد که این امکان را به گردشگران می‌دهد تا ساعاتی از روز را در این محل‌ها بگذرانند. اتاق‌های این هتل مجهز به حمام اختصاصی، تلویزیون کابلی، اینترنت رایگان، تخت خواب و دیگر امکانات بی‌نظیر می‌باشد.

اقامتی بی‌ نظیر در هتل اوروسول | یوروپ تورز

هتل نپتونو از جمله گران‌ ترین هتل‌ های ایبیزا

هتل نپتونو یکی از گران‌ترین و در عین حال زیباترین هتل‌های جزیره ایبیزا بوده که دارای امکانات خدماتی رفاهی زیادی از جمله زمین تنیس، پذیرش ۲۴ ساعته تلویزیون ماهواره‌ای کابلی  گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع، بالکن با منظره‌ای از دریا، خط تلفن مستقیم تلفن، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار، خدمات خشکشویی و اتاق تلویزیون می‌باشد.

این هتل تقریباً ۱. ۵ کیلومتر تا مرکز سن آنتونیو فاصله دارد. تعداد اتاق‌های این هتل ۸۶ عدد بوده که در ۶ طبقه این مجموعه ساخته شده است. در  رستوران مجهز آن نیز بهترین غذا‌های اروپایی طبخ می‌شود که این عوامل موجب شده است در بین هتل‌های ایبیزا این هتل طرفداران زیادی داشته باشد. هتل نپتونو همچنین دارای استخر شنا، مهد کودک و صندلی‌های ساحلی نیز می‌باشد.

هتل نپتونو از جمله گران‌ ترین هتل‌ های ایبیزا | یوروپ تورز

هتل اوکان درایو ایبیزا با معماری بی نظیرش

طراحی بی‌نظیر و دکوراسیون زیبای هتل اوکان درایو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل در بین دیگر هتل‌های ایبیزا می‌باشد. این هتل در بندر ماریو بوتا واقع شده است. جالب است بدانید که معماری زیبای این هتل از ساحل جنوبی می‌امی و نیویورک در دهه ۲۰ میلادی الهام گرفته شده است. با توجه به امکانات جامعه هتل اوکان درایو در حال حاضر این هتل یکی از پرطرفدارترین هتل‌های ایبیزا شناخته شده است.

در این هتل برخلاف دیگر هتل‌ها صبحانه تا ساعت ۴ بعد از ظهر سرو می‌شود و برای افرادی که عادت به دیر خوابیدن در شب و دیر بیدار شدن در صبح دارند انتخاب مناسبی می‌باشد. گردشگران تور اسپانیا و تور اروپا که در این هتل اقامت داشته باشند می‌توانند از باشگاه این هتل میز بیلیارد، اینترنت رایگان، اتاق کنفرانس و سینمای اختصاصی آن استفاده کنند؛ همچنین در رستوران هتل اوکان درایو خوشمزه‌ترین غذا‌های آمریکای لاتین و اروپایی طبخ می‌شود که هر گردشگری را به وجد می‌آورد. از طرفی اقامت در این هتل شما را با فرهنگ مردم ایبیزا بیشتر آشنا خواهد کرد.

هتل اوکان درایو ایبیزا با معماری بی نظیرش | یوروپ تورز

هتل مارفیل یکی از نزدیک‌ ترین هتل‌ های ایبیزا به فرودگاه

هتل مارفیل یکی از نزدیکترین هتل‌های ایبیزا به فرودگاه این شهر می‌باشد. در اطراف این هتل مغازه‌ها، رستوران‌ها، کاباره،‌ها کافه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی متعددی وجود داشته که موجب رضایت خاطر گردشگران شده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل مارفیل از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود؛ همچنین خدمه و کارکنان این هتل با روی خوش در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند به شما جهت کسب اطلاعات گردشگری ایبیزا کمک کنند.

در این هتل  یک کافه، سوپر مارکت، فروشگاه، نوار و ترمینال عمومی اینترنت قرار دارد.  اتاق‌های آن مجهز به حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مستقیم، اینترنت رایگان، یخچال و گرمایش مرکزی می‌باشد. همچنین می‌توانید از استخر شنا سرپوشیده و امکانات ورزشی موجود در محیط بیرون هتل استفاده کنید. در بوفه هتل مارفیل نیز هر روزه صبحانه کاملی سرو می‌شود.

هتل مارفیل یکی از نزدیک‌ ترین هتل‌ های ایبیزا به فرودگاه | یوروپ تورز

رزرو هتل گرند سول به عنوان جذاب‌ ترین هتل‌ های ایبیزا

از جذاب‌ترین هتل‌های ایبیزا می‌توان به هتل گرند سول اشاره کرد که در منطقه سانتونیو قرار گرفته و تنها ۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. اگر دوست دارید در یکی از آرام‌ترین و بهترین هتل‌های ایبیزا اقامت داشته باشید انتخاب هتل گران سول می‌تواند مناسب باشد. این هتل ساحلی دارای واحد‌های مسکونی مجهز به مبلمان راحتی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی، تخت خواب، نوار، استخر شنا و میز تنیس می‌باشد. صرف صبحانه و شام در بوفه این هتل برای تمامی گردشگران امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که پذیرش هتل گرند سول به صورت ۲۴ ساعته بوده که این امر موجب راحتی بیشتر گردشگران شده است.

رزرو هتل گرند سول به عنوان جذاب‌ ترین هتل‌ های ایبیزا | یوروپ تورز

هتل گالریا از جمله ارزان‌ ترین هتل‌ های ایبیزا

یکی از مناسب‌ترین هتل‌های ایبیزا از نظر قیمت هتل گالریا است، که این هتل در منطقه بسیار ساکت و آرامی در منطقه اسن آنتونیو واقع شده است. هتل گالرا ۲۵۰ متر از ساحل و خلیج این شهر فاصله دارد. توجه داشته باشید که هتل گالریا بیشتر جهت اقامت جوانان رزرو می‌شود از این رو اگر قصد سفر خانوادگی به ایبیزا را دارید بهتر است دیگر هتل‌های ایبیزا را امتحان کنید. در این هتل، فضا کاملاً دوستانه می‌باشد زیرا مدیریت آن به دست یک خانواده محلی است. هتل گالریا دارای ۷۲ اتاق بوده که تمامی این اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی، جعبه ایمنی و تراس می‌باشد.

هتل گالریا از جمله ارزان‌ ترین هتل‌ های ایبیزا | یوروپ تورز

هتل ال پورتو

اگر دوست دارید در یکی از نزدیکترین هتل‌های ایبیزا به بندر این جزیره اقامت داشته باشید، هتل ال پورتو  انتخاب مناسبی است، زیرا این هتل تنها ۵۰۰ متر تا بندر فاصله دارد. تمامی اتاق‌های هتل ال پورتو مجهز به تهویه مطبوع، بالکن با تراس، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی می‌باشد؛ همچنین در این هتل یک استخر و صندلی‌های خورشیدی رایگان قرار گرفته که گردشگران تور اسپانیا و تور اروپا می‌توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای از آن‌ها استفاده کنند.

بوفه‌ای مجهز نیز در این هتل قرار دارد که انواع غذا‌های خوشمزه برای صبحانه و شام گردشگران در آن مهیا شده است که هم می‌همانان می‌توانند با هزینه ناچیزی این غذا‌های خوشمزه را تهیه کنند. از جمله ویژگی‌های این هتل می‌توان به نزدیک بودن‌ایستگاه اتوبوس و تعدادی کلوپ به هتل ال پورتو اشاره کرد.

هتل ال پورتو | یوروپ تورز

هتل پریسا در یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های ایبیزا

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایبیزا هتل پریسا می‌باشد که فضای زیبای آن موجب شده است این هتل به یکی از شگفت انگیز‌ترین هتل‌های ایبیزا تبدیل شود. فاصله هتل پریسا تا مرکز شهر سن آنتونیو تنها چند دقیقه می‌باشد و در اطراف این هتل تعداد زیادی رستوران، مغازه، مکان‌های تفریحی و مراکز خرید وجود دارد که گردشگران با دیدن آن‌ها به وجد آمده و ساعاتی از روز را در این محل سپری می‌کنند.

ساحل شنی سفید این هتل در کنار آبی دریای مدیترانه فضای بسیار زیبایی را به وجود آورده که می‌همانان هتل بریسا می‌توانند از آن دیدن کنند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و رفتار خدمه و کارکنان این هتل به قدری دوستانه و صمیمی است که می‌همانان می‌توانند در سراسر اقامتشان در این هتل احساس آرامش بکند و همچنین از‌ای پرسنل جهت کسب اطلاعات توریستی گردشگری ایبیزا کمک بگیرند.

هتل پریسا در یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های ایبیزا | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل‌ های ایبیزا

یکی از بهترین هتل های جزیره ایبیزا که منظره رو به دریا دارد چیست؟

هتل پلیاسول ریویرا در ساحل سن آنتونیو قرار دارد که جزء آن دسته از هتل‌های ایبیزا می‌باشد که دارای منظره زیبای دریا است. تعداد زیادی رستوران، بوتیک، مراکز خرید و امکانات سرگرمی در اطراف این هتل قرار دارد که گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در این محل‌ها سپری کنند.

یکی از لوکس ترین هتل‌های ایبیزا چیست؟

اگر به دنبال رزرو اتاق در یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های ایبیزا هستید می‌توانید هتل اوشوآیا ایبیزا را انتخاب کنید. این هتل جذاب و مدرن در شهر اشو آیا قرار دارد.

یکی از شگفت انگیز ترین هتل های جزیره ایبیزا چیست؟

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایبیزا هتل پریسا می‌باشد که فضای زیبای آن موجب شده است این هتل به یکی از شگفت انگیز‌ترین هتل‌های ایبیزا تبدیل شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!