با بهترین هتل های اسن آلمان آشنا شوید

با بهترین هتل های اسن آلمان آشنا شوید

هتل های اسن آلمان، امروز می‌خواهیم کمی درباره انواع مختلف هتل‌های اسن کشور آلمان صحبت کنیم. به هر حال اگر قصد بازدید از این شهر زیبا و گردشگری را دارید …

امروز می‌خواهیم کمی درباره انواع مختلف هتل‌های اسن کشور آلمان صحبت کنیم. به هر حال اگر قصد بازدید از این شهر زیبا و گردشگری را دارید، باید به فکر محل اقامت مناسبی هم برای خود و خانواده‌تان باشید. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، مطالعه این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین هتل های اسن آلمان | یوروپ تورز

هتل Schlosshotel Hugenpoet

شهر اسن یک شهر کوچک در کشور آلمان است و به تبع پیدا کردن هتل‌های بسیار مجلل و 5 ستاره در این شهر کار چندان راحتی نیست. اما یکی از معدود هتل‌های اسن آلمان که 5 ستاره نیز می‌باشد، هتل Schlosshotel Hugenpoet می‌باشد.

این هتل علاوه بر این که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های اسن آلمان است، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های اسن آلمان نیز شناخته می‌شود؛ چرا که به واسطه 5 ستاره بودن، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و خدمات و امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است. این هتل در قسمت جنوب غربی شهر اسن واقع شده و فاصله آن با نزدیکترین فرودگاه، یعنی فرودگاه بین‌المللی دوسلدورف در حدود 14 کیلومتر می‌باشد.

امکانات هتل:

محل پیک نیک، مبلمان فضای باز، تراس خورشیدی، باغ، اتاق‌های تناسب اندام، آبگرم، مربی شخصی، کلاس‌های تناسب اندام، کلاس‌های یوگا، ماساژ کل بدن، امکانات اسپا، اسکراب بدن، درمان‌های بدن، پدیکور، مانیکور، درمان مو، خدمات زیبایی، چترهای آفتابگیر، حوله‌های استخر، سونا، بلیط جاذبه‌های گردشگری، حیوانات خانگی مجاز هستند، ایروبیک بیرون فضای هتل با هزینه اضافی، کلاس آشپزی بیرون هتل با هزینه اضافی، تور یا کلاس فرهنگ محلی با هزینه اضافی، تورهای دوچرخه سواری با هزینه اضافی.

تجهیزات بدمینتون با هزینه اضافی، تورهای پیاده روی با هزینه اضافی، تجهیزات تنیس با هزینه اضافی، دوچرخه‌های رایگان، مینی گلف با هزینه اضافی، غواصی و اسب سواری با هزینه اضافی، کتابخانه، قایقرانی با هزینه اضافی، پیاده روی، بیلیارد، اجاره دوچرخه با هزینه اضافی، بادبادک، زمین بازی بچه‌ها، ماهیگیری با هزینه اضافی، زمین گلف، رستوران، بار، قهوه خانه، بوفه، وعده غذایی مخصوص کودک با هزینه اضافی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی، نگهداری از کودکان، تجهیزات بازی کودکان، خدمات نظافت روزانه، لاندری، خدمات شاتل، امکانات جلسه و مهمانی، مرکز تجاری و بسیاری امکانات دیگر.

هتل Schlosshotel Hugenpoet | یوروپ تورز

هتل NH Essen

یکی دیگر از هتل‌های اسن آلمان، هتل NH Essen می‌باشد. این هتل 4 ستاره بوده و از نظر قیمت و امکاناتی که برای مهمانان در نظر گرفته است، یکی از به صرفه‌ترین هتل‌های اسن آلمان محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این هتل در سال 2018 بازگشایی شده و تمامی امکانات آن نو و سالم و البته با کیفیت می‌باشند. این یکی از بزرگترین مزایای اقامت در این هتل می‌باشد.

امکانات هتل:

باشگاه بدنسازی، حیوانات خانگی مجاز هستند، توالت با ریل‌های شکار، صندلی چرخدار در دسترس است، قهوه خانه در محل، بار، منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست، بوفه دوستانه برای بچه‌ها، نوار اسنک، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل، پارکینگ خصوصی با امکان رزرو قبلی و با هزینه اضافی، پارکینگ قابل دسترس و عمومی، محل نگهداری از چمدان‌ها، میز تور، خدمات خدمتکار روزانه، برق کفش، لاندری با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، مرکز تجاری، امکانات جلسه و مهمانی با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، اتاق بدون آلرژی، اتاق‌های عایق صدا، جعبه ایمنی، سیستم گرمایش، ناهار بسته بندی شده، سرویس اتاق، روزنامه، امکانات اتاق VIP، اتاق‌های غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول.

هتل NH Essen | یوروپ تورز

هتل Welcome Hotel Essen

هتل Welcome Hotel Essen یکی از هتل‌های اسن آلمان است که 4 ستاره بوده و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد؛ به طوری که در فاصله 300 متری با میدان پورشه پلاتز و مرکز شهر اسن واقع شده است و شما امکان دسترسی به تمامی مناطق شهر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهید داشت. البته به واسطه این که این هتل در مرکز شهر اسن واقع شده است و این شهر دارای فرودگاه نمی‌باشد، شما ناچار خواهید بود، از فرودگاه دوسلدورف استفاده کنید که در فاصله 26 کیلومتری از این هتل قرار دارد. خوشبختانه تنوع اتاق‌های این هتل به مانند دیگر هتل‌های اسن آلمان بسیار خوب است و شما می‌توانید در اتاق دلخواه خود اقامت داشته باشید.

امکانات هتل:

تراس خورشیدی، تراس، باغ، باشگاه بدنسازی، بلیط جاذبه‌های گردشگری با هزینه اضافی، حیوانات خانگی مجاز هستند، دوچرخه سواری خارج از محل، پیاده روی خارج از محل هتل، صبحانه در اتاق، رستوران شیک و مدرن، قهوه خوب، دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا، اینترنت رایگان در تمامی مناطق هتل، ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی، پارکینگ خصوصی با رزرو قبلی و هزینه اضافی، نگهداری از چمدان، پاسخگویی 24 ساعته، میز تور، خدمات بلیط، خدمتکار روزانه، نظافت 24 ساعته، برق کفش، سرویس اتو، خشکشویی، تبدیل ارز، مرکز تجاری با هزینه اضافی، سالن کنفرانس و مهمانی با هزینه اضافی، منطقه سیگار کشیدن، اتاق بدون آلرژی، گرمایش، سرویس اتاق، امکانات برای معلولان، کرایه ماشین، اتاق ضد صدا.

هتل Welcome Hotel Essen | یوروپ تورز

هتل Holiday Inn Essen City Centre

از دیگر هتل‌های اسن آلمان، می‌توان به هتل 4 ستاره Holiday Inn Essen City Centre اشاره کرد. این هتل تنها چند قدم با میدان لیمبرگر پلاتز فاصله دارد و از جمله مناسب‌ترین هتل‌های اسن آلمان می‌باشد که به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر قیمت مناسبی که این هتل دارد، امکانات بسیار خوب و با کیفیتی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است که برای افراد بسیار خوشایند می‌باشد. در کل این هتل برای یک سفر موقت و تفریحی می‌تواند گزینه خوبی باشد و هزینه اضافه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت.

امکانات هتل:

تراس، امکانات سلامتی، سونا، مرکز تناسب اندام، حیوانات خانگی مجاز نیستند، منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست، بار، رستوران، قهوه خوب، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان در تمام مناطق هتل، امکان درخواست پارکینگ خصوصی همراه با هزینه اضافی و با رزرو قبلی، خدمات پذیرش، میز تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، سرویس اتو با هزینه اضافی، برق کفش، اتوشویی و لباسشویی با هزینه اضافی، فاکس و کپی، امکانات جلسه و مهمانی و جشن با هزینه اضافی، سرویس اتاق، مینی بار، بالکن، اتاق‌های ضد صدا، جعبه ایمنی، گرمایش، اتاق بدون آلرژی، تهویه مطبوع، کرایه ماشین، امکانات مخصوص معلولان، روزنامه با هزینه اضافی، اتاق افراد غیر سیگاری.

هتل Holiday Inn Essen City Centre | یوروپ تورز

هتل Holiday Inn Express Essen

هتل Holiday Inn Express Essen از جمله هتل‌های اسن آلمان است که 3 ستاره بوده و اقتصادی محسوب می‌شود. بنابراین اگر یک سفر کوتاه مدت به اسن دارید و می‌خواهید در هزینه‌های‌تان صرفه جویی کنید، هتل Holiday Inn Express Essen در این مورد، یکی از بهترین هتل‌های اسن آلمان می‌باشد.

امکانات هتل:

حیوانات خانگی مجاز نیستند، بار، قهوه، اینترنت رایگان در مناطق محدوده هتل، پارکینگ عمومی در یک مکان نزدیک به هتل با رزرو قبلی و هزینه اضافی، خدمات پذیرش، نگهداری از چمدان‌ها، خدمات خدمتکار روزانه با هزینه اضافی، خشکشویی و لباسشویی با هزینه اضافی، فاکس و فتوکپی با هزینه اضافی، سالن کنفرانس و جلسه با هزینه اضافی، دستگاه وندینگ، تهویه مطبوع، گرمایش، روزنامه، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق خانواده، اتاق ضد صدا و …

هتل Holiday Inn Express Essen | یوروپ تورز

هتل niu Cobbles

دیگر هتل 3 ستاره از مجموعه هتل‌های اسن آلمان، هتل niu Cobbles می‌باشد. این هتل هم یکی از ارزانترین هتل‌های اسن آلمان است که توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است. چرا که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات قابل قبولی نیز دارد و تنوع اتاق‌های آن هم خوب است.

امکانات هتل:

حیوانات خانگی مجاز نیستند، نوار اسنک، بار، رستوران، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت رایگان در سراسر هتل، پارکینگ موجود نیست، خدمات خدمتکار روزانه، سرویس اتاق، سیستم گرمایش مناسب، اتاق عایق صدا، میز تور، محل نگهداری از چمدان‌ها، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری.

هتل niu Cobbles | یوروپ تورز

هتل Motel One Essen

آخرین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل Motel One Essen می‌باشد. این هتل هم 3 ستاره بوده و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است. این هتل در منطقه Stadtkern قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مکان‌های اصلی شهر و مناطق گردشگری دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه هم در حدود 26 کیلومتر می‌باشد و در کمتر از نیم ساعت می‌توانید خود را به فرودگاه برسانید.

امکانات هتل:

حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز هستند، بار، اینترنت فقط در مناطق هتل رایگان است، پارکینگ عمومی، خدمات خدمتکار روزانه، نظافت 24 ساعته، منطقه ساحلی، سیستم گرمایش مناسب، تهویه خوب، حمام اختصاصی، اتاق افراد غیر سیگاری، اتاق ضد صدا و …

هتل Motel One Essen | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های اسن آلمان

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر اسن چه هتلی میباشد؟

یکی از معدود هتل‌های اسن آلمان که 5 ستاره نیز می‌باشد، هتل Schlosshotel Hugenpoet می‌باشد.

یکی از به صرفه ترین هتل های شهر اسن چه هتلی میباشد؟

یکی دیگر از هتل‌های اسن آلمان، هتل NH Essen می‌باشد. این هتل 4 ستاره بوده و از نظر قیمت و امکاناتی که برای مهمانان در نظر گرفته است، یکی از به صرفه‌ترین هتل‌های اسن آلمان محسوب می‌شود.

یکی از ارزون ترین هتل های اسن چه هتلی است؟

دیگر هتل 3 ستاره از مجموعه هتل‌های اسن آلمان، هتل niu Cobbles می‌باشد. این هتل هم یکی از ارزانترین هتل‌های اسن آلمان است که توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!