آشنایی با بهترین هتل های اسلواکی

آشنایی با بهترین هتل های اسلواکی

آشنایی با بهترین هتل های اسلواکی، کشور اسلواکی یکی از کشورهایی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر و توریست به آن سفر می‌کنند و جهت کاهش هزینه‌های سفر می‌توان …

کشور اسلواکی یکی از کشورهایی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر و توریست به آن سفر می‌کنند و جهت کاهش هزینه‌های سفر می‌توان از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اسلواکی و یا تور اروپا کرد. اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید  بهتر است در مورد هتل‌های اسلواکی اطلاعاتی کامل داشته باشید.

هتل‌های اسلواکی در همه شهرهای این کشور، خدمات و امکانات خوبی ارائه می‌دهند که با توجه به تفاوت امکاناتی که دارند می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی از هتل‌های اسلواکی را در هنگام سفر به این کشور انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از هتل‌های اسلواکی را برای شما معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید اقامتگاه مورد نظر خود را در کشور اسلواکی انتخاب نمایید.

آشنایی با بهترین هتل های اسلواکی | یوروپ تورز

هتل ماما یکی از بهترین هتل‌ های اسلواکی

هتل ماما مجتمعی جذاب در کشور اسلواکی است که سبک منحصر به فرد آن و چیدمان مبلمان مدرن این مجتمع موجب شده است جزو بهترین هتل‌های اسلواکی به شمار آید. هتل 4 ستاره ماما در پایتخت اسلواکی یعنی براتیسلاوا دارای 15 اتاق و سوئیت می‌باشد. سبک مدرن و کلاسیک این هتل موجب شده است که این مجتمع یکی از هتل‌های اسلواکی با بالاترین استانداردهای اقامت شناخته شود.

مهمترین امکانات هتل ماما تهویه مطبوع اتاق‌ها، مرکز سلامت با استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، مکان استراحت در تراس و اینترنت رایگان می‌باشد. در رستوران این هتل، غذاهای آسیایی به بهترین نحو طبخ می‌شود که می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و سالم را در این رستوران با قیمت مناسبی امتحان کنید. می‌توانید برای اقامت راحت‌تر در هتل ماما قبل از سفر به کشور اسلواکی اقدام به رزرو این هتل کنید.

هتل ماما یکی از بهترین هتل‌ های اسلواکی | یوروپ تورز

هتل روسِت

یکی از هتل‌های اسلواکی که به شیوه‌ای منحصر به فرد و لوکس طراحی شده است، هتل روست می‌باشد. این هتل دارای پنت هاوس زیبا برای اقامت طولانی مدت است که چشم‌انداز بی‌نظیر این پنت هاوس نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند.

ظرافت و سبک معماری آن به گونه‌ای است که موجب شده محیطی بی‌نظیر در یکی از هتل‌های اسلواکی بوجود بیاید. مهمانان می‌توانند در رستوران این هتل بهترین غذاهای فصل و دسرهای فوق العاده را میل کنند به طوری که طعم آن تا آخر عمر از یادشان نرود. امکانات رفاهی این هتل شامل آبگرم، جکوزی، سونا فنلاندی، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام و اینترنت رایگان می‌باشد، که مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند.

هتل روست | یوروپ تورز

در این هتل آرام، گردشگران می‌توانند در تراس زیبای هتل  یک نوشیدنی لذت بخش میل کنند و از فضای خلوت این مکان لذت ببرند. موقعیت عالی هتل روست به صورتی است که مهمانان می‌توانند، فقط با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید و تئاتر دسترسی داشته باشند و برای رسیدن به این مکان‌ها هیچ پولی پرداخت نکنند.

هتل لوکس مارول

فضای بی‌نظیر و لوکس هتل مارول موجب شده است که این هتل به یکی از منحصر به فردترین هتل‌های اسلواکی تبدیل شود. این هتل همچنین جزو صد هتل لوکس جهان می‌باشد. هتل مارول 51 اتاق دارد که تمام اتاق‌ها چشم اندازی زیبا از خیابان‌های قدیمی شهر براتیسلاوا و حیاط باغ هتل دارند. در بسیاری از هتل‌های اسلواکی از جمله هتل مارول سالن مختص جلسات و کنفرانس‌های تجاری وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای قرارهای کاری خود از آن استفاده کنند.

تهویه مطبوع اتاق‌ها، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، تلویزیون کابلی، مینی بار رایگان، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات رفاهی هتل مارول به شمار می‌رود. این هتل در قلب شهر براتیسلاوا واقع شده است که حداکثر 10 دقیقه تا مرکز تجارت دیجیتال و کلیسای سنت مارتین فاصله دارد.

هتل لوکس مارول | یوروپ تورز

هتل آستوریا ترند

یکی از هتل‌های اسلواکی که در مرکز شهر براتیسلاوا واقع شده است هتل آستوریا ترند می‌باشد که مهمترین مکان‌های نزدیک به این هتل شامل کاخ ریاست جمهوری، کاخ پرستار و کلیسای سنت مارتین می‌شود. امکانات تفریحی رفاهی این هتل شامل باشگاه سلامت سونا و باشگاه ورزشی است.

در این هتل همچنین یک رستوران و بار وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. مهمترین مزیت‌های استفاده از هتل آستوریا ترند خدمات دربان، پارکینگ عمومی رایگان، خدمات تجار،  کارکنان چند زبانه، تخت خواب‌های راحت، حمام مجهز به دوش و وان، تهویه مطبوع، اتاق‌های غیر سیگاری، اینترنتی رایگان و تخت خواب نوزاد می‌باشد.

هتل آستوریا ترند | یوروپ تورز

هتل falkensteiner

هتل فالکن استاینر جزو استثنایی‌ترین و آرام‌ترین هتل‌های اسلواکی به شمار می‌رود؛ زیرا خدمات رفاهی فوق العاده این هتل موجب شده است که این هتل گواهی تعالی به دست آورد. محیط آرام این هتل برای گذراندن اوقات فراغت مسافران بسیار مناسب است. همچنین هتل فالکن استینر یکی از شیک‌ترین هتل‌های اسلواکی و شهر براتیسلاوا پایتخت این کشور به شمار می‌آید. کافه‌های فوق العاده‌ای در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند که موجب رضایت مهمانان می‌شود.

در رستوران این هتل می‌توانید یک صبحانه سالم و خوشمزه صرف کنید و همچنین منو ناهار و شام رستوران این هتل کاملا متنوع است تا مسافران بتوانند بنا به سلیقه خود نوعی از غذای آن را انتخاب کنند. یکی از نکات قابل توجه در مورد هتل فالکن استاینر این است که قلعه براتیسلاوا در فاصله 750 متری آن و برج مایکلز حدود 300 متر با این هتل فاصله دارد.

هتل falkensteiner | یوروپ تورز

هتل شرایتون اسلواکی

هتل شرایتون در 55 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی شهر براتیسلاوا واقع شده است که با وجود 209 اتاق این هتل، می‌توان گفت هتل شرایتون جزو بزرگ‌ترین هتل‌های اسلواکی به شمار می‌رود. خدمات پذیرش و چک اوت هتل شرایتون به صورت 24 ساعته انجام می‌پذیرد که این امر راحتی هرچه بیشتر را برای مهمانان فراهم کرده است.  

مهمترین امکانات این هتل دسترسی آسان به رختکن، کافه، بار، رستوران، سالن تلویزیون، زمین بازی کودکان، اتاق کنفرانس برای مهمانان تجاری، اینترنت بی‌سیم، خدمات خشکشویی، پارکینگ رایگان و تهویه مطبوع اتاق‌ها می‌باشد. جهت رزرو تور اروپا و رزرو هتل‌های اسلواکی باآژانس‌های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

هتل شرایتون اسلواکی | یوروپ تورز

هتل داون تاون

این هتل یکی از نزدیکترین هتل‌های اسلواکی به کاخ ریاست جمهوری می‌باشد که در شهر براتیسلاوا واقع شده است. محیط هتل داون تاون بسیار دلپذیر است و ساختمان آن تقریبا تاریخی می‌باشد. مهمانان می‌توانند با اقامت در هتل داون تاون سفری بی‌نظیر را تجربه کنند زیرا این اقامتگاه جزو ارزان‌ترین هتل‌های اسلواکی به شمار می‌آید. در حالی که امکانات خدماتی رفاهی زیادی از جمله رستوران، بار، سونا، جکوزی، اتاق‌های شیک، حمام مجهز و خصوصی در هر اتاق، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان دارد.

هتل داون تاون | یوروپ تورز

هتل گارنی گ براتیسلاوا

هتل گارنی گ در 2 کیلومتری پایتخت اسلواکی یعنی شهر براتیسلاوا قرار دارد. این هتل یکی از نزدیکترین هتل‌های اسلواکی به مرکز تجاری آیو للو می‌باشد که تعداد زیادی از رستوران‌ها و بارها نیز در اطراف این هتل واقع شده است، و میهمانان می‌توانند بهترین غذاها را در این رستوران سرو کنند. این هتل همچنین به حمام، پارکینگ رایگان، آشپزخانه مجهز به یخچال فریزر، مایکروفر، خشکشویی، اینترنت رایگان و تهویه مطبوع مجهز می‌باشد. اگر قصد سفر به شهر براتیسلاوا و اقامت در یکی از بهترین هتل‌های اسلواکی را دارید انتخاب هتل گارنی گ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

هتل گارنی گ براتیسلاوا | یوروپ تورز

هتل 21 یکی از آرام‌ ترین هتل‌ های اسلواکی

 اگر قصد سفر به اسلواکی را دارید و دوست دارید در یکی از آرام‌ترین هتل‌های اسلواکی ساکن باشید، می‌توانید هتل 21 را انتخاب کنید زیرا این هتل در منطقه مسکونی آرام در 5 کیلومتری مرکز شهر براتیسلاوا واقع شده است و حدود 4 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی این شهر فاصله دارد.

در هتل 21 انواع غذاهای اسلواکی و بین‌المللی و البته خوشمزه‌ترین غذاهای کبابی طبخ می‌شود که مهمانان می‌توانند یک وعده غذایی لذت بخش را در این رستوران صرف کنند. پذیرش 24 ساعته این هتل موجب محبوبیت بیشتر آن در بین مسافران شده است. مهمترین امکانات تفریحی رفاهی آن حمام، سونا، اتاق تناسب اندام، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، تخت خواب  حمام ماساژ، میز تنیس، میز بیلیارد، زمین بازی کودکان و زمین فوتبال می‌باشد.

با اقامت در هتل 21، میهمانان می‌توانند به راحتی در شهر براتیسلاوا گردش کنند زیرا ایستگاه اتوبوس حداکثر 50 متر با این هتل فاصله دارد که این امر موجب راحتی مسافران در امر حمل و نقل شده است. همه ساله مسافرین زیادی با استفاده از تور اروپا و تور اسلواکی به این کشور زیبا سفر می‌کنند.

هتل 21 یکی از آرام‌ ترین هتل‌ های اسلواکی | یوروپ تورز

هتل آلبرچت از جمله بهترین هتل‌ های اسلواکی

متنوع بودن هتل‌های اسلواکی یکی از مواردی است که موجب می‌شود مسافران قبل از سفر به این کشور اطلاعات کامل و جامعی در مورد این هتل‌ها به دست آورند، تا بتوانند بنا به شرایط خود اقامتگاهی بی‌نظیر در کشور اسلواکی پیدا کنند.

یکی از بهترین هتل‌های اسلواکی، هتل آلبرچت است که در منطقه مسکونی ساکت واقع شده است و حدود 10 دقیقه تا قلعه براتیسلاوا فاصله دارد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام گرم و سونای فنلاندی می‌باشد.

توجه داشته باشید که اگر قصد اقامت در هتل آلبرچت را داشته باشید باید قبل از سفر به اسلواکی اقدام به رزرو این هتل کنید زیرا معمولا در همه سال اتاق‌های هتل آلبرچت پر از مهمان می‌باشد. در رستوران این هتل که در زمره محبوب‌ترین هتل‌های اسلواکی قرار دارد؛ می‌توانید یک وعده غذای اسکاتلندی غربی نیز میل کنید، همچنین انواع غذاهای بین‌المللی نیز در این رستوران طبخ می‌شود تا مهمانان بتوانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

هتل آلبرچت از جمله بهترین هتل‌ های اسلواکی | یوروپ تورز

سوالات متداول بهترین هتل های اسلواکی

کدام ویژگی هتل ماما باعث شده تا این مجتمع با بالا ترین استانداردهای اقامت شناخته شود؟

سبک مدرن و کلاسیک این هتل موجب شده است که این مجتمع یکی از هتل‌های اسلواکی با بالاترین استانداردهای اقامت شناخته شود.

مهم ترین امکانات هتل ماما چیست؟

مهمترین امکانات هتل ماما تهویه مطبوع اتاق‌ها، مرکز سلامت با استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، مکان استراحت در تراس و اینترنت رایگان می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل روست چیست؟

امکانات رفاهی این هتل شامل آبگرم، جکوزی، سونا فنلاندی، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام و اینترنت رایگان می‌باشد، که مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند.

کدام هتل در فاصله 750 متری قلعه براتیسلاوا و 300 متری برج مایکلز قرار دارد؟

هتل فالکن استینر ( falkensteiner )

کدام ویژگی هتل 21 موجب محبوبیت بیشتر آن در بین مسافران شده است؟

پذیرش 24 ساعته این هتل موجب محبوبیت بیشتر آن در بین مسافران شده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!