معرفی خانه موزه رامبرانت آمستردام

معرفی خانه موزه رامبرانت آمستردام

خانه موزه رامبرانت آمستردام از جمله زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های کشور هلند می باشد که هرساله مقصد بازدید گردشگران و مسافران بیشمار از اقصی نقاط جهان واقع بوده و این موضوع نشان دهنده اهمیت و محبوبیت این موزه در میان جاذبه های دیدنی بسیار کشور هلند و اروپا می باشد.

خانه موزه رامبرانت آمستردام

آیا قصد سفر و بازدید از خانه موزه رامبرانت آمستردام را دارید؟ آیا تا به امروز فرصت بازدید از خانه موزه رامبرانت آمستردام را داشته اید؟ آیا می دانید بهترین زمان بازدید از موزه رامبرانت آمستردام کی می باشد؟

هلند کشوری بسیار جالب و دیدنی که چون غول چراغ جادو هر چیزی که خواستار مشاهده و بازدید از آن هستید را به شما نمایش می دهد. طبیعت زیبا، معماری جالب، ساختمان های بلند و … از جمله آثار بی نظیر و دیدنی این کشور تاریخی می باشند. اغلب گردشگران و جهانگردان پرشوق و اشتیاق بازدید از کشور هلند و زیبایی های نهفته در آن را در اولویت های خود قرار می دهند که در این میان می خواهیم با معرفی یکی از زیباترین و بهترین بناهای تاریخی این کشور شما را به سفری پر از لحظات ناب و فراموش نشدنی دعوت کنیم.

موزه رامبرانت آمستردام یکی از جاذبه های منحصر به فرد و بسیار زیبای هلند بوده که زمانی محل اقامت رامبراند هارمنزون و این راین از برجسته ترین نقاشان چیره دست در زمان خود بوده است قدمت این خانه تاریخی به سال 1607 در منطقه ای اعیان نشین شهر ساخته شده است و پس از مدت ها در سال 1639 توسط این نقاش معروف خریداری شد. وی پس از اقامت کوتاه مدت خود در این خانه با طراحی نقاشی نگهبان شب، توانست پول هنگفتی را به دست آورد فرزند و همسر وی یک به یک در این خانه فوت کردند و در آخر رامبراند خانه خود را به حراج گذاشت و به منزل نقلی نقل مکان و تا زمان مرگ خود در آنجا به ادامه زندگی پرداخت.

در ادامه مقاله سعی داریم اطلاعاتی مختصر و مفید در خصوص موزه رامبرانت آمستردام و بهترین زمان بازدید از آن و آثار دیدنی بی نظیر و شگفت انگیز نقاش معروف رامبراند ارائه دهیم لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

موزه رامبرانت آمستردام

بهترین زمان بازدید از خانه موزه رامبرانت آمستردام

خانه موزه رامبرانت آمستردام در ابتدا دو طبقه بود که پس از ترمیم و مرمت سازی طبقه سوم نیز به آن افزوده شد تا تمامی آثار و یادگاری این هنرمند بزرگ و معروف جهان در هر سه طبقه این خانه نگهداری و محفوظ گردد. خانه رامبرانت آمستردام در سال 1911 به عنوان موزه شناخته شد  که در حال حاضر به عنوان یکی از آثار برجای مانده از قرن 17 نیز در میان گردشگران و مردم بومی این منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است. مسافران و توریست ها با قدم زدن در فضای داخلی این خانه انگار با رامبراند لحظاتی زندگی و هم خانه بوده اند و می توانند با تماشای آثار و نقاشی های نفیس وی در اتاق کار، استودیوی وی و دیگر اتاق های هر سه طبقه لحظات بسیار نابی را سپری کنند. بهترین زمان برای بازدید از موزه رامبرانت آمستردام کی می باشد؟

از جمله رایج ترین سوالات مسافران بوده که در پاسخ به این موضوع می توان گفت بهترین زمان بازدید از نظر افراد می تواند متنوع بوده و برخی قصد سفر در شرایط اقلیمی مناسب و برخی قصد سفر با هزینه های ارزان را دارند که به همین دلیل پیشنهاد می شود اطلاعاتی دقیق در خصوص هر دو موارد بیان شده بدست آورد و در ایام مناسب سال سفر خود به این شهر تاریخی را شروع کرد.

موزه رامبرانت آمستردام

دسترسی به خانه موزه رامبرانت شهر آمستردام

خانه موزه رامبرانت آمستردام یکی از بناهای تاریخی، مکان گردشگری و موزه ای هنری در مرکز شهر بوده و گردشگران می توانند با حضور در این خانه تصاویر متفاوتی از رامبراند را مورد مشاهده قرار دهند این خانه به مدت کمتر از 20 سال محل زندگی وی بوده است و در حال حاضر در اولویت بازدید بسیاری از مسافران و علاقه مندان به هنر و معاصر واقع می باشد.

این خانه پس از بازسازی در سال های اخیر با گسترش دادن خود توانسته است انبوهی از گردشگران را در خود مشاهده کند که با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب این موزه افراد می توانند به راحتی و بدون اذیت شدن از جا به جایی و دسترسی به موزه رامبرانت آمستردام در کوتاه ترین مدت زمان خود را به این خانه برسانند. این موزه در محدوده محله چینی ها و در نزدیکی منطقه waterloo plein در مرکز آمستردام ساخت و طراحی شده است.

موزه رامبرانت آمستردام

نقشه خانه موزه رامبرانت شهر آمستردام

معماری و طراحی خانه موزه رامبرانت آمستردام

خانه موزه رامبرانت آمستردام در طی سال ها دفعات کرر مورد مرمت و بازسازی واقع شده است و با داشتن نمای طلایی رنگ خود به زیبایی نمایان می شود در طی سالهای تغییرات صورت گرفته در طراحی و معماری داخلی و خارجی آن شاهد ساخت ساختمان های مدرن بسیار در مجاورت آن می باشیم این منطقه ای که موزه رامبرانت آمستردام در آن قرار دارد دورانی محل زندگی بسیاری از سرمایه داران و بازرگانان موفق کشور بوده است.

گردشگران و مسافرانی که به قصد بازدید از زیبایی های محفوظ در این خانه به آمستردام سفر می کنند در وهله اول جذب معماری و سبک طراحی خاص و منحصر به فرد این موزه خواهد شد در نمای بیرونی جذاب و بسیار زیبای آن دقایقی را بدون اینکه به چیزی فکر کرد توجه بازدیدکنندگان را به خود جذب خواهد کرد. و پس از ورود به خانه نمای داخلی بی نظیرش سبب افزایش هیجان و شگفتی مسافران و توریست ها خواهد شد و با تردد در بخش ها و طبقه های مختلف این موزه لذت بازدید از آثار و نقاشی های بسیار معروف رامبراند در این مکان خواهید برد.

موزه رامبرانت آمستردام

نزدیکترین رستورانهای خانه موزه رامبرانت شهر آمستردام

گردشگران و توریست ها می توانند با حضور در خانه موزه رامبرانت آمستردام بیش از 300 نقاشی، 200 طراحی و 290 قلم زنی نقاش معروف رامبراند را مورد مشاهده قرار دهند. با توجه به پربازدید بودن موزه رامبرانت آمستردام در میان مسافران و گردشگران شاهد راه اندازی رستوران های بسیار در مجاورت این موزه می باشیم که توریست ها می توانند پس از بازدید و مشاهده نقاشی ها و آثار معروف وی با حضور در رستوران های بسیار لوکس و مدرن اطراف آن به خوردن یک وعده غذای لذیذ هلندی خود را دعوت کرده و به استراحت بپردازند. از جمله رستوران های نزدیک به ر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Moeders
  • Ciel bleu restaurant
  • Restaurant merkelbach
  • Nelis oost
موزه رامبرانت آمستردام

نزدیکترین هتل های خانه موزه رامبرانت شهر آمستردام

یکی از مناطقی که در سفر به کشور هلند نباید بازدید از آن را از دست دهید خانه موزه رامبرانت آمستردام می باشد که امروزه به عنوان یکی از پربازدیدترین موزه های کشور هلند و قاره اروپا شناخته می شود از این رو با ساخت و افتتاح هتل ها و اقامتگاه های بسیار در اطراف و نزدیک این موزه سعی بر آن دارند بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند. توریست ها می توانند برای نزدیکی به این موزه با رزرو اتاق در هتل های نزدیک به آن به راحتی و بدون داشتن مشکل دسترسی به موزه رامبرانت در ساعات مشخص شده از شبانه روز بازدید از زیبایی های نهفته در این موزه را بعمل آورند. از جمله هتل ها و اقامتگاه های مدرن و لوکس این منطقه میتوان موارد زیر را نام برد:

  • Luxury suites
  • Hotel Radisson blu
  • Hotel hermitage
  • Hotel waldorf astoria
موزه رامبرانت آمستردام

جاذبه های دیدنی نزدیک خانه موزه رامبرانت آمستردام

رامبرانت در طول زندگی اش الهام بخش هزاران نفر بوده و در توسعه هنر غرب نقش بسیاری داشته است و در حال حاضر در خانه موزه رامبرانت آمستردام انبوهی از آثار وی به نمایش علاقه مندان و طرفداران این هنرمند بی نظیر قرار داده شده است.

با وجود گذشت حدود 350 سال از مرگ این نقاش معروف گردشگران و مسافران بسیاری با حضور و مشاهده آثار برجای مانده از وی بسیار متحیر و شگفت زده می شود که این نشان دهنده هنر و استعداد وصف نشدنی وی می باشد. از دیگر نکات قابل ذکر می توان به نزدیک بودن جاذبه های توریستی دیگر به خانه موزه رامبرانت آمستردام اشاره کرد که از مسافران می توانند بعد از بازدید از این خانه در فاصله بسیار کوتاه از دیگر دیدنی های آمستردام بازدید کنند.

کارخانه الماس گسان، بازارجه واترلوپلین، میدان یهودیها، موزه ویلت هولسیون، کانال های آبی آمستردام، منطقه خیابان چراغ قرمز، بیگینهوف، کلیسای قدیمی آمستردام از جمله این جاذبه ها می باشند .

موزه رامبرانت آمستردام

تور مسافرتی خانه موزه رامبرانت شهر آمستردام

گردشگران و مسافرانی که تا به امروز فرصت سفر و بازدید از خانه موزه رامبرانت آمستردام را نداشته اند میتوانند با ثبت نام در تورهای مسافرتی آمستردام در کنار بهترین خدمات و امکانات سفری با لحظات ناب و تکرار نشدنی را سپری کنند.

در سال های اخیر شاهد برگزاری تورهای متعدد به این منطقه می باشیم که این امر نشان دهنده اهمیت و محبوبیت آمستردام در میان تورهای گردشگری خارجی دیگر می باشد. به این منظور مسافران می توانند در ایام مناسب و بهترین زمان با شرکت در تورهای اجرایی فرصت سفر و بازدید از موزه رامبرانت آمستردام را از دست ندهد که بدون تردید با حضور در این سفر بهترین و جذاب ترین سفر خارجی خود را تجربه خواهند کرد.

موزه رامبرانت آمستردام

نکات دانستنی در بازدید از خانه موزه رامبرانت شهر آمستردام در خصوص بازدید از خانه موزه رامبرانت آمستردام بهتر است یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید برای مثال روزهای تعطیلی و ساعات دقیق و مشخص شده برای بازدید از این موزه از جمله موارد بسیار مهمی می باشد تا مسافران در زمان سفر و حضور خود در این مکان با بسته بودن موزه رامبرانت مواجه نشوند البته در صورت شرکت در تورهای مسافرتی تمامی برنامه ریزی های سفر به عهده تورلیدرها بوده و هیچ گونه مشکلی از این قبیل در سفر توریستی و گردشگری خود به کشور هلند نخواهید داشت.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!