با مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا آشنا شوید

با مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا آشنا شوید

مرکز خرید یوروما 2 رم، امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان و گردشگران در نظر گرفته شده است که رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این …

شهر رم، پایتخت ایتالیا و یکی از توریستی‌ترین شهرهای این کشور می‌باشد، به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و برای خرید سوغاتی به دنبال بهترین مراکز خرید هستند. به همین دلیل در اینجا تصمیم گرفته‌ایم، مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا  که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید این شهر می‌باشد را به شما معرفی کنیم. در مرکز خرید یوروما 2 شهر رم ایتالیا، محصولاتی از برندهای معروف دنیا و همچنین برندهای محلی عرضه می‌شوند که شما گردشگران می‌توانید این محصولات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نسبت به سایر مراکز خرید، تهیه کنید.

در مرکز خرید یوروما 2 رم (Centro Commerciale Euroma2)، امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان و گردشگران در نظر گرفته شده است که رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این مرکز خرید از مهمترین امکانات آن می‌باشد. اگر شما هم یکی از علاقه مندان سفر به شهر رم و بازدید از این مرکز خرید هستید، توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را درباره ویژگی‌های مرکز خرید یوروما 2 به دست آورید.

با مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا آشنا شوید | یوروپ تورز

آشنایی با مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا

شهر رم پایتخت کشور ایتالیا و یکی از کهن‌ترین شهرهای دنیا است که قدمت آن به 2500 سال پیش برمی گردد. این شهر به دلیل بناهای تاریخی و آثار باستانی بسیار زیادی که دارد، شهرت دارد. معمولا علاقه مندان و مشتاقان سفر به رم برای تماشای بناهای قدیمی و همچنین معماری‌های هنرمندانه ساختمان‌های این شهر، به رم سفر می‌کنند و از تماشای این مناظر لذت می‌برند. جاذبه‌های تاریخی این شهر به اندازه‌ای خارق العاده هستند که می‌تواند تا ساعت‌ها چشم هر بیننده‌ای را به خوب جذب کند.

بدون شک، مراکز خرید یک شهر توریستی برای گردشگران اهمیت زیادی دارد، چرا که همه گردشگران و به ویژه ما ایرانی وقتی به یک شهر جدید سفر می‌کنند، علاقه دارند تا سوغاتی‌های آن شهر را برای دوستان و خانواده خود خریداری کنند. شهر رم، یکی از شهرهای دنیا است که می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید را در آن مشاهده کنید.

به دلیل اهمیت مراکز خرید برای گردشگران در اینجا تصمیم گرفته‌ایم که شما را به یکی از بهترین مراکز خرید شهر رم، به نام مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا (مرکز خرید Euroma 2) آشنا کنیم. این مرکز خرید در شهر رم بهترین جایی است که می‌توانید در بین شلوغی‌های شهر، چند ساعتی در آن بگردید و فروشگاه‌های لوکس و رنگارنگ آن را که بهترین و با کیفیت‌ترین اقلام را از معروف‌ترین برندهای دنیا عرضه می‌کنند، تماشا کنید.

تاریخچه مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا

مرکز خرید یوروما 2 برای اولین بار در سال 2008 میلادی در زمینی به مساحت 51.375 متر مربع و در 3 طبقه ساخته شد که فرایند ساخت و ساخت آن نزدیک به 280.000.000 یور هزینه برداشت. این مرکز خرید از آن زمان تاکنون به عنوان بزرگترین مرکز خرید شهر رم شناخته شده است.

بومیان شهر رم و بسیاری از گردشگران خارجی بعد از ساخت مرکز خرید یوروما 2 در رم ایتالیا با آن استقبال کردند. اما این مردم در ابتدا و برای اولین باری که طرح ساخت این مرکز ارائه شد، با آن مخالفت کردند، چرا که تصور می‌کردند وجود این مرکز خیابان‌های اطراف آن را شلوغ و بی‌هرج و مرج می‌کند.

علاوه بر این، در آن زمان برخی از گروه‌هایی که در زمینه حفاظت از محیط زیست فعالیت می‌کردند نیز مخالف خود را با ساخت این مرکز خرید اعلام کردند. آنها مدعی بودند که ساختمان بزرگ مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا با نورپردازی‌های رنگارنگی که دارد، در مناطق اطراف آلودگی‌های بصری ایجاد می‌کند که این امر موجب آزار و اذیت اهالی ساکن در اطراف این مرکز خرید می‌شود.

با وجود مخالفت‌های موجود این مرکز خرید ساخته شد و امروزه می‌بینیم که نه تنها هیچ آزار و اذیتی برای مردم اهالی به وجود نمی‌آورد، بلکه امکان دسترسی مردم شهر به بهترین و با کیفیت‌ترین کالاها را نیز فراهم کرده است. مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا، در سالهای اولیه ساخت خود نه تنها بزرگترین مرکز خرید ایتالیا به شمار می‌رفت، بلکه بزرگترین مرکز خرید اروپا نیز محسوب می‌شد. اما امروزه این مرکز خرید تنها بزرگترین مرکز خرید ایتالیا می‌باشد.

با مراجعه به این مرکز علاوه بر بهره‌مندی از برندهای مشهور و بین‌المللی دنیا برخی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای محلی ایتالیا را نیز می‌توانید پیدا کنید. اگر این مرکز خرید بعد از ساخت با استقبال بسیار زیادی روبرو شد ولی از سال 2016 زمانی که یک نمایندگی اپل در طبقه همکف این مرکز خرید آغاز به کار کرد، محبوبیت آن بیشتر از گذشته افزایش پیدا کرد.

امکانات موجود در مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا

مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا بهترین مکان برای افرادی است که به دنبال کالای با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستند. ناگفته نماند که این مرکز خرید، مرکز خرید خیلی لوکسی نیست، امام کالاهای بسیار خوب و با کیفیتی را می‌توانید در آن پیدا کنید. همین موضوع باعث شده است مه مردم محلی و گردشگران توجه ویژه‌ای به این مرکز خرید داشته باشند.

در مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا علاوه بر عرضه کالاهای مقرون به صرفه و با کیفیت، امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی برای خریداران و مشتریان در نظر گرفته شده است تا در طول مدت گشت و گذار خود در بین فروشگاه‌های این مرکز خرید بتوانند از آنها استفاده کنند. به عنوان مثال در این مرکز خرید سی رستوران و کافه وجود دارد در آنها انواع غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی سرو می‌شود و در کافه‌های آن نیز بتوانید بهترین و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های گرم و سرد را میل کنید.

امکانات موجود در مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا | یوروپ تورز

از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توانیم به پارکینگ بزرگ، سرویس بهداشتی، پله برقی و خدمات مشتریان اشاره کنیم. پارکینگ بسیار بزرگ مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا، باعث شده است که بومیان شهر رم بدون دغدغه و با خیال راحت به همراه اتوموبیل شخصی خود به این مرکز خرید مراجعه کنند. در برخی از موارد، در این مرکز خرید رویدادهای بسیار جذاب و مفرحی برگزار می‌شود که شرکت در آنها برایتان جذابیت خواهد داشت.

ارزیابی هزینه ها در مرکز خرید یوروما 2 در رم

تقریبا هزینه خرید در این فروشگاه به اندازه مراکز خرید سطح بالای شهر تهران می‌باشد. به عنوان مثال یکی از برندهای معروفی که در این مرکز خرید فعالیت می‌کند، برند آدیداس است که قیمت کالای آن در این فروشگاه مانند سایر نمایندگی‌های آدیداس می‌باشد. اگرچه قیمت برندهای بین‌المللی در این مرکز خرید کمی بالا بوده، اما می‌توانید برندهای محلی ایتالیا را با قیمت خیلی مناسب و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنید. یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید مقرون به صرفه و ارزان در مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا، زمان‌هایی است که فروشگاه‌ها محصولات خود را به دلیل حراج فصلی با قیمت خیلی پایین‌تری به فروش می‌رسانند.

بخش های مختلف مرکز خرید یوروما 2 در شهر رم ایتالیا

در مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا، بیشتر از 240 فروشگاه در حال ارائه محصولات و کالاهای خود هستند. از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم که تا حدی شما را با بخش‌های مختلف این مرکز خرید و برندهایی که در هر کدام از آنها فعالیت می‌کنند، آشنا کنیم.

بخش مد و لباس مرکز خرید یوروما 2 در شهر رم

اولین بخشی که قصد بررسی آن را داریم، بخش مربوط به عرضه لوازم مد و پوشاک می‌باشد، چرا که از محبوبیت بیشتری در مقایسه با سایر قسمت‌ها برخوردار می‌باشد. از برندهای معروف این بخش می‌توانیم به برند؛ آدیداس(adidas)، برشکا(Bershka)، الکات دوننا(Alcott donna)، آنتونی مراتو (Antony morato)، سون کامیچه (Camocie7)، آلترناتیوا(Alternativa)، آرتیی(Artigli)، بد آنجل(Badangel) و بیمبی بوم(Bimbi boom) اشاره کنیم.

در بین برندهای گفته شده، شما عزیزان می‌توانید محصولات تولید شده از برندهای سون کامیچه، آلترناتیوا، آنتونی مراتو، آرتیی، بدانجل و بیمبی بوم را در طبقه همکف و محصولاتی که از برندهای آدیداس، الکات دوننا و برشکا می‌باشند را از طبقه اول تهیه کنید.

برند های فعال در بخش کفش و لوازم جانبی مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا

یکی دیگر از قسمت‌های تشکیل این مرکز خرید، بخشی است که در آن انواع کفش و لوازم جانبی مربوط به آن به فروش می‌رسد. برند کلارکس، اکسسورایز، آلوویر و مارتینی، کوچینله، کارکز و اسکچرز از جمله برندهایی هستند که تولیدات کفش آنها در مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا به فروش می‌رسد. محصولات تولید شده از برند اکسسورایز در طبقه اول و سایر برندهای گفته شده در طبقه همکف عرضه می‌شوند.

لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی در فروشگاه یوروما 2 رم ایتالیا

بخش لوازم خانگی  و لوازم الکترونیکی مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا، از دیگر بخش‌های مهم تشکیل دهنده این مرکز خرید می‌باشد که در اینجا تصمیم گرفتیم تا حد شما را با برندهای فعال این محصولات که در مرکز خرید یوروما 2 نمایندگی دارند، بیشتر آشنا کنیم.

به عنوان مثال برندهای بیالتی هوم و کازانووا از جمله برندهایی هستند که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کنند و محصولات آنها در طبقه همکف این مرکز خرید به فروش می‌رسد. یکی دیگر از برندهای فعال در زمینه لوازم خانگی، برند زارا هوم بوده که محصولات آن را می‌توانید در طبقه اول این فروشگاه پیدا کنید. فروشگاه اپل،  فروشگاه لگو و فروشگاه نسپرسو از جمله فروشگاه‌هایی هستند که بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم الکترونیکی را در این مرکز خرید به فروش می‌رسانند که همگی آنها در طبقه اول مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا فعالیت می‌کنند.

روش های دسترسی به مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا

شما عزیزان برای بازدید از مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا، هم می‌توانید از وسیله نقلیه شخصی و هم می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. برای دسترسی به این مرکز خرید با اتوبوس باید به ایستگاه Termini مراجعه نمایید.

ساعات فعالیت مرکز خرید یوروما 2 در شهر رم

این مرکز خرید در تمام روزهای هفته و از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است و گردشگران تورهای ایتالیا می‌توانند همه روزه و در هر ساعتی که می‌خواهند به این مرکز خرید مراجعه کنند و لوازم مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایند.


سوالات متداول مرکز خرید یوروما 2 رم

مشخصات ساخت مرکز خرید یوروما 2 رم چیست؟

مرکز خرید یوروما 2 برای اولین بار در سال 2008 میلادی در زمینی به مساحت 51.375 متر مربع و در 3 طبقه ساخته شد که فرایند ساخت و ساخت آن نزدیک به 280.000.000 یور هزینه برداشت.

ساعات فعالیت این مرکز خرید چگونه است؟

این مرکز خرید در تمام روزهای هفته و از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است و گردشگران تورهای ایتالیا می‌توانند همه روزه و در هر ساعتی که می‌خواهند به این مرکز خرید مراجعه کنند و لوازم مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایند.

در این مرکز خرید چه کالاهایی میتوان پیدا کرد؟

مرکز خرید یوروما 2 رم ایتالیا بهترین مکان برای افرادی است که به دنبال کالای با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستند. ناگفته نماند که این مرکز خرید، مرکز خرید خیلی لوکسی نیست، امام کالاهای بسیار خوب و با کیفیتی را می‌توانید در آن پیدا کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!