آشنایی با مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

آشنایی با مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا، از جمله مهمترین مراکز خرید شهر بارسلونا در کشور اسپانیا به شمار می‌آید. هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان برای دیدن …

آشنایی کامل با مرکز خرید دیاگنال مار

مرکز خرید دیاگنال مار از جمله مهمترین مراکز خرید شهر بارسلونا در کشور اسپانیا به شمار می‌آید. هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان برای دیدن جاذبه‌های دیدنی کشور اسپانیا راهی شهر‌های مختلف این کشور می‌شوند.

بارسلونا یکی از شهر‌های توریستی این کشور بوده و با جاذبه‌های بسیار خود همواره پذیرای توریست‌های بسیاری است که بخشی از لحظات زمان سفر خود را برای خرید سوغاتی و… اختصاص خواهند داد. از همین رو مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا با ارئه اجناسی برند و مرغوب این کار را برای افراد راحتتر کرده است.

ما در این مقاله تلاش داریم تا اطلاعاتی در خصوص مرکز خرید دیاگنال مار در اختیار شما خوانندگان عزیز و محترم قرار دهیم. 

آشنایی با مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا | یوروپ تورز

معرفی شهر بارسلونا

بارسلونا از مهمترین شهر‌ها و پایتخت کشور اسپانیا به حساب می‌آید که به واسطه جاذبه‌ها و خصوصیات منحصر به فردش از نقاط محبوب و پرطرفدار در بین گردشگران شناخته می‌شود. این شهر زیبا و دیدنی با حدود ۱٫۶۲۱٫۵۳۷ نفر جمعیت، یعد از  مادرید از جمله شهر‌های پرجمعیت و خود مختار کاتلونیا می‌باشد. بارسلونا شهری بندری است که با وسعت ۱۰۱ کیلومتر مربع در شمال شرقی شبه‌جزیره ایبری و در کنار دریای مدیترانه بر روی یک فلات واقع شده است.  رشته کوه‌های کلسرولا،  رودخانه جنوب غربی یوبرگات و رودخانه شمالی بسوس همه به نوعی این شهر را محاصره کرده‌اند.

این شهر با وجود جاذبه های مدیترانه ای و  آثار باستانی، محله‌های قدیمی، گاوبازی و حتی فوتبال شهرت جهانی داشته و مرکز منطقه‌ مستقل کاتالونیا محسوب می شود.جاذبه‌ های تاریخی ، فرهنگی و طبیعی بارسلونا به همراه هتل ها و مراکز خریدش نظیر مرکز خرید دیاگنال مار،  توجه علاقمندان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

آشنایی با مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

بارسلونا در کنار جاذبه‌های بیشمار خود به عنوان مهد خرید در بین کشور‌های اروپایی شناخته شده و از شهر‌های شلوغ در این کشور به شمار می‌آید. این شهر دارای مراکزی خرید با ساختمان‌های زیبا و مجلل بوده که در هریک از فروشگاه‌های شیک این مراکز خرید می‌توان شاهد انواع  لوازم مرغوب با برند‌های معتبر دنیا بود. مراکز خرید بارسلونا همواره مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته و در کنار بازار‌ها و مغازه‌های‌های متعددی که در مناطق مختلف این شهر وجود دارد به یکی از جذابترین قسمت‌های سفر گردشگران تبدیل شده است.

مرکز خرید دیاگنال مار یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید شهر بارسلونا بوده که در غرب این شهر واقع شده است. ساخت این مرکز خرید مربوط به سال ۲۰۰۰ میلادی و به منظور ایجاد مکانی بزرگ برای خرید گردشگران و شهروندان ساخته شده است.

وسعت مرکز خرید دیاگنال مار حدود ۸۷۰۰۰ متر مربع بوده و دارای مجموعه‌ای بزرگ و متنوع از فروشگاه‌ها برای خانم‌ها، آقایان و کودکان  با برند‌های معروف داخلی و خارجی است. همچنین قسمت‌هایی از مرکز خرید را به کافه‌ها و رستوران‌های متعددی اختصاص داده‌اند که با ارائه منوی متنوعی از غذاهای اسپانیایی مانند تاپاس، غذا‌های چینی مانند سوشی و غذا‌های آلمانی و… از مشتریان خود پذیرایی می‌کنند. یکی دیگر از بخش های مرکز خرید دیاگنال مار به  چند تئاتر در داخل ساختمان آن تعلق دارد.

ساعت بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار

افراد برای بازدید از فروشگاه های موجود در این مرکز خرید و استفاده از امکانات موجود در آن نظیر تئاترها، رستوران ها و… می توانند در روز و ساعت های کاری تعیین شده زیر به این مکان مراجعه کرده و خرید های خود را به راحتی انجام دهند. 

  • فروشگاه و  مغازه : روزهای دوشنبه تا شنبه و از ساعت ۱۰:۰۰ صبح -۲۲:۰۰ شب
  • رستوران ها و سینما: روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح  -۱:۰۰ شب و همچنین روز های جمعه، شنبه و تعطیلات از ساعت  ۱۰:۰۰ صبح تا ۳:۰۰ شب.

آدرس دقیق دیاگنال مار بارسلونا

برای مراجعه به این مرکز خرید می توانید از طریق آدرس زیر اقدام کنید :

کشور اسپانیا- شهر بارسلونا – خیابان Avinguda Diagonal, 3, 08019 – مرکز خرید دیاگنال مار (Diagonal Mar)

خیابان آوینگودا دیاگونال کجاست؟

یکی از خیابان‌های طویل و مهمی که به شکلی خطی مورب در شهر بارسلونا وجود داشته و این شهر را به دو بخش تقسیم کرده است. خیابان دیاگونال حدود ۱۱ کیلومتر بوده و پهنای آن نیز حدود ۵۰ متر می‌باشد. شما در این خیابان شهر بارسلونا می‌توانید شاهد تجمع بسیاری از مکان‌ها نظیر هتل‌ها، شرکت‌های بزرگ و برج‌های تجاری- اداری باشید.

همچنین با توجه به موضوع مورد نظر ما در این بخش، سه مرکز خرید بزرگ و مدرن به نام‌های لیا، گلوریس و در نهایت مرکز خرید دیاگنال مار در این خیابان قرار گرفته‌اند. شعبه‌های بزرگی از برند‌های معروف بین‌المللی و اسپانیایی مانند کالوین، کلین، لیوایز، اج اندام، بنتون و زارا و مانگو در فروشگاه‌ها و مغازه‌های هر یک از این ۳ مرکز خرید وجود دارد. همچنین این خیابان محل یکی از شعبه‌های فروشگاه زنجیره‌ای ال کورته اینگلس می‌باشد.

خیابان آوینگودا دیاگونال کجاست؟ | یوروپ تورز

شیوه دسترسی به مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

راه‌های متعددی برای دسترسی به این مرکز خرید معروف در شهر بارسلونا وجود دارد که ساده‌ترین راه ممکن برای رسیدن با دیاگنال مار از طریق چندین‌ایستگاه مترو به نام‌های ماریا کریستینا، گلوریس و مارسمه یا فروم در خیابان دیاگونال است. محل این‌ایستگاه‌های مترو در نزدیکی هریک از ۳ مرکز خرید موجود در این خیابان مکان‌یابی شده است تا افراد بتوانند خیلی راحت و با هزینه‌ای اندک برای خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا

مرکز خرید دیاگنال مار در شهر بارسلونا دارای بیش از ۱۵۰ فروشگاه و مغازه است. اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌های که در این مرکز خرید فعالیت دارند از برند‌های داخلی و معروف‌ترین برند‌های معروف خارجی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

هر آنچه که مورد نیاز توریست‌ها و گردشگرانی است، به راحتی و با آرامش خاطر می‌توانند از دیاگونال مار برای تهیه آن اقدام کنند. فروشگاه‌های این مرکز خرید از لوازم منزل تا بوتیک‌های متعدد لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم آرایشی، زیور آلات و… را دارا می‌باشند. به طور کلی تمام برند‌های معروف بین‌المللی و برند‌های اسپانیایی که در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار هستند را می‌توان از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا پیدا کرد.

ویژگی های ساختمان دیاگنال مار در شهر بارسلونا

دیاگنال مار به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در نزدیکی Poblenou و  ساحل ماربلا شهر بارسلونا واقع شده است. کار ساخت این مرکز خرید مربوط به سال ۲۰۰۱ و در ۳ طبقه ساخته شده است. از جمله برند و مارک‌های معروف دنیا که در مرکز خرید دیاگنال مار می‌توان آن‌ها را یافت، مواردی نظیر زارا، H & M، Primark و FNAC  می‌باشد.

همانطور که اشاره شد دیاگنال مار با حدود ۱۵۰ مغازه و فروشگاه در مساحتی به اندازه ۸۰ هزار متر مربع ایجاد شده و خدمات دیگری مانند یک سینما، یک دفتر کار، آژانس‌های اتومبیل و… می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های مهم مرکز خرید، دسترسی عموم مردم به اینترنت رایگان در طبقه سوم این مکان است. همچنین پارکینگ دیاگنال مار برای افرادی که در ۳ ساعت اول از خدمات عرضه شده آن استفاده می‌کنند؛ رایگان است.

پارک دیاگونال مر از جاذبه‌های دیدنی شهر بارسلوناست که به عنوان دومین پارک بزرگ این شهر شناخته می‌شود. مکان دقیق این پارک در مجاورت مرکز خرید دیاگنال مار بوده و بعد از خرید می‌توان، لحظاتی را برای رفع خستگی و نفس تازه کردن در این پارک سپری کرد. همچنین رستوران‌های موجود با ارائه غذا‌هایی با کیفیت آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز  در این مرکز خرید هستند.

نکاتی بیشتر در خصوص دیاگنال مار شهر بارسلونا

بهتر است قبل از انتخاب مرکز خرید موزد نظر خود در  شهر بارسلونا از جمله مرکز خرید دیاگنال مار به  چند نکته زیر  توجه داشته باشید:

  • به منظور کاهش هزینه‌های سفر برای گردشگران و توریست‌ها لازم است که از حمل و نقل عمومی آسان، ارزان و سریع استفاده کنید. با تهیه نقشه مترو شهر بارسلونا، جابجایی در طول شهر برای رسیدن به هدف مورد نظر برای شما راحتتر و آسان‌تر خواهد شد.  
  • نکته دیگر اینکه بارسلونا به لحاظ زندگی، شهری ارزان قیمت محسوب شده و به همین دلیل نرخ تاکسی‌های این شهر نسبت به دیگر شهرهای  اروپایی و کشور اسپانیا ارزان‌تر است و با توجه به فرصت محدود گردشگران می‌تواند بعد از مترو گزینه‌ای مناسب برای جابجایی افراد باشد.
  • کیفیت و قیمت اجناس فروشگاه‌های و مراکز خرید این شهر زیبا نیز همانند سرویس حمل و نقل عمومی در مقایسه با سایر شهر‌های اروپایی به مراتب بهتر و پایین‌تر است و گردشگران و توریست‌ها می‌توانند با خیال راحت و آسوده برای تهیه اقلام مورد نظر خود اقدام کنند.
  • با توجه به به وسعت و بزرگی این مرکز خرید و تنوع اجناس و محصولات موجود در فروشگاه‌های آن بهتر است که برای گشت و‌گذار در دیاگنال مار از فرصت، زمان و پول کافی برخوردار باشید.
  • بنابراین با توجه به موقعیت ویژه دیاگنال مار، اگر بخواهیم دقیق‌تر به امکانات و خدمات رفاهی در نظر گرفته شده برای آسایش و رفاه افرادی که به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند؛ اشاره  کنیم می‌توان به موارد مطرح شده در ذیل اشاره کرد
  • اینترنت بی سیم رایگان در آخرین یا سومین طبقه ساختمان
  • آژانس های اتومبیل
  • اتاق مادر و کودک  ( اتاق بازی و نگهداری کودک)
  • خدمات اشیا گمشده 
  • دفتر کار 
  • رستوران ها با سرو انواع غذاها شامل سوشی، برگز، تاپاس و …
  • کافی شاپ ها 
  • سینما
  • تئاتر ها
  • فروشگاه ها و مغازه های متعدد لباس، لوازم خانگی و … 
  • وجود پارکی در مجاورت مرکز خرید
نکاتی بیشتر در خصوص دیاگنال مار شهر بارسلونا | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا در کجا قرار گرفته است؟

مرکز خرید دیاگنال مار یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید شهر بارسلونا بوده که در غرب این شهر واقع شده است.

فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید در چه بازه زمانی باز هستند؟

روزهای دوشنبه تا شنبه و از ساعت ۱۰:۰۰ صبح -۲۲:۰۰ شب
رستوران ها و سینما: روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح  -۱:۰۰ شب و همچنین روز های جمعه، شنبه و تعطیلات از ساعت  ۱۰:۰۰ صبح تا ۳:۰۰ شب.

ویژگی های این مرکز خرید چیست؟

دیاگنال مار به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در نزدیکی Poblenou و  ساحل ماربلا شهر بارسلونا واقع شده است. کار ساخت این مرکز خرید مربوط به سال ۲۰۰۱ و در ۳ طبقه ساخته شده است. از جمله برند و مارک‌های معروف دنیا که در مرکز خرید دیاگنال مار می‌توان آن‌ها را یافت، مواردی نظیر زارا، H & M، Primark و FNAC  می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!