آشنایی با مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا

آشنایی با مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا

مرکز خرید آی گرانای، این مرکز خرید از سال 1992 در این شهر ساخته شده است و از آن زمان تاکنون به عرضه انواع محصولات و در بهترین برندها می پردازد تا …

شهر رم، یکی از شهرهای توریستی ایتالیا و قاره اروپا به شمار می‌رود که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا می‌باشد. مراکز خرید این شهر، شهرت زیادی دارند و هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کنند. مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا (Igranai Shopping Center in Rome) یکی از مهمترین مراکز خرید این شهر بوده که قدمت بسیار طولانی آن باعث شده است که بیشتر گردشگران با آن آشنایی داشته باشند.

این مرکز خرید از سال 1992 در این شهر ساخته شده است و از آن زمان تاکنون به عرضه انواع محصولات و در بهترین برندها می‌پردازد تا ساکنین شهر رم و همچنین گردشگران، بعد از ورود به این مرکز خرید دیگر نیازی به فروشگاه و یا مرکز خرید دیگری نداشته باشند. در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که برای افزایش اطلاعات شما عزیزان نسبت به این مرکز خرید، ویژگی‌ها و امکاناتی را در آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات جامعی را به شما ارائه کنیم. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا | یوروپ تورز

آشنایی با مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا

همه دنیا شهر رم را با بناهای تاریخی بسیار متنوعی که در آن وجود دارد، می‌شناسند و به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر، به پایتخت کشور ایتالیا سفر می‌کنند. از آنجایی که صنعت گردشگری در رم، رونق زیادی دارد و سالانه میزبان گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی می‌باشد،امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی در بخش‌های مختلف شهر در نظر گرفته شده است تا گردشگران بتوانند در طول سفر به این شهر از آنها استفاده کنند و از سفر خود به رم احساس رضایت داشته باشند.

یکی از مهمترین بخش‌هایی که در هر شهر توریستی باید به آن توجه شود، در نظر گرفتن مراکز خرید بزرگ و متنوعی است تا همه گردشگران بتوانند حتی در روزها و ماه‌های خیلی شلوغ که تعداد گردشگران افزایش پیدا می‌کنند، به راحتی سوغاتی و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند. خوشبختانه در شهر رم به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است و در طول سال‌ها مراکز خرید بزرگ و لوکسی در این شهر ساخته شده است که یکی از مهمترین و معروف‌ترین آنها، مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا می‌باشد. در این مقاله تصمیم داریم که شما را با این مرکز خرید بیشتر آشنا کنیم.

در مرکز خرید آی گرانای (I Granai) رم ایتالیا، 118 فروشگاه متنوع لباس‌های زنانه و مردانه و همچنین کالاها و لوازم خانگی گوناگونی وجود دارد، که به عرضه با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین کالا می‌پردازند. در این مرکز خرید، یک فروشگاه مواد غذایی و تعدادی رستوران نیز وجود دارد، تا مشتریان بتوانند بعد از یگ گشت و گذار طولانی در فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع آن، یک استراحت کوتاه داشته باشند و غذاهای لذیذ این رستوران را تجربه کنند.

تاریخچه مرکز خرید آی گرانای رم

این مرکز خرید در سال 1992 ساخته شده است و از آن پس تاکنون به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید برای دخترها و پسرها و خانواده‌های ساکن در شهر رم و همچنین گردشگران و توریست‌های این شهر تبدیل شده است. قدمت بسیار طولانی این مرکز خرید باعث شده که به عنوان یکی از  قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر شناخته شود.

دسترسی به مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا

دسترسی به این مرکز خرید به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، به راحتی با اتوبوس، تاکسی و خودرو شخصی امکان پذیر می باشد. 

مدت زمان بازدید و هزینه ورودی به مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا

خوشبختانه برای بازدید از مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارید و می‌توانید به صورت رایگان به آن مراجعه کرده و از گشت و گذار در فروشگاه‌ها و مراکز خرید آن لذت ببرید. مدت زمان بازدید از تمام بخش‌ها و قسمت‌های این مرکز خرید تقریباً چیزی بین 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد.

مدت زمان بازدید و هزینه ورودی به مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا | یوروپ تورز

امکانات مرکز خرید آی گرانای در رم

همانطور که گفتیم در مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان و گردشگران امکانات رفاهی دیگری نیز در نظر گرفته شده است که یکی از مهمترین آنها بخش مربوط به بازی و سرگرمی کودکان می‌باشد. علاوه بر این، گردشگرانی که در برخی از هتل‌های خاص شهر، مانند هتل شرایتون اقامت داشته باشند، می‌توانند با استفاده از سرویس رایگان خود را به این مرکز خرید برسانند.

وجود یک پارکینگ بسیار بزرگ، یکی دیگر از ویژگی‌های مطلوب و از مزیت‌های این مرکز خرید به شمار می‌رود که باعث می‌شود مردم و به ویژه مردم محلی رم بتوانند با خیال راحت در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازند.

در ماه مه 2006 با همکاری شهرداری رم، پارک فورت آردوینو به مساحت 55000 متر مربع درست در کنار مرکز خرید آی گرانای شهر رم افتتاح شد که شامل یک فضای سبز، نیمکت و زمین بازی برای کودکان می‌باشد، تا بتوانند بعد از گشت و گذار طولانی در این مرکز خرید، از یک پیاده روی در فضای باز نهایت لذت را ببرند. به طور کلی مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی و فروشگاه‌های متعدد و همچنین نزدیکی به هتل‌ها و مرکز شهر، یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید رم به شمار می‌رود.

آشنایی با هتل های نزدیک به مرکز خرید آی گرانای رم

در نزدیکی‌های این مرکز خرید، هتل‌های زیادی وجود دارند که برای اقامت مسافران و گردشگران شهر رم، تاسیس شده‌اند. در اینجا قصد داریم  که شما را با یکی از نزدیکترین هتل‌ها به مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا آشنا کنیم تا در زمان سفر به این شهر بتوانید برای اقامت خود اقدام به رزرو آن نمایید.

هتل پولیتزر رم، یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر رم بوده که در مسافت نزدیکی نسبت به مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا واقع شده است. دکوراسیون و فضای داخلی این هتل به شکل کاملا آرمانی و مفرح چیده شده است که برای شما جذاب خواهد بود. این هتل، یکی از هتل‌های کلاسیک شهر رم بوده که در محله وی الا مارکونی قرار گرفته است.

آشنایی با رستوران های نزدیک به مرکز خرید آی گرانای رم

در نزدیکی‌های مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، رستوران‌های متنوعی وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید انواع غذاهای محلی ایتالیا و بین‌المللی را سرو نمایید. هر کدام از این رستوران‌ها امکانات و ویژگی‌های خاصی دارند که برای گردشگران تورهای رم جذابیت دارد. اگر بخواهیم چند مورد از رستوران‌های نزدیک به این مرکز خرید را معرفی کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • Level 1 restaurant
  • The Fraschetta DI Grottaperfetta
  • by Luigi all’Orto in Rome
  • From Riccardo
  • Eighth Hill

به شما توصیه می‌کنیم که در زمان سفر به رم حتما به یکی از این رستوران‌ها مراجعه کرده و غذاهای لذیذ و خوشمزه آنها را تجربه کنید.

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید آی گرانای در شهر رم ایتالیا

در نزدیکی‌های مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متنوعی وجود دارد که مسافران تور ایتالیا می‌توانند بعد از گشت و گذار در این مرکز خرید از آنها نیز دیدن کنند. به همین دلیل در اینجا به معرفی چند مورد از این جاذبه‌های دیدنی پرداخته‌ایم:

· کاتاکومب: کاتاکومب سان کالیستو و سان سباستیانو، دو نمونه از گورستان‌های زیرزمینی هستند که در Via Appia Antica قرار دارند. سان کالیستو، یک منطقه بزرگی است که ابعاد آن به 300 تا 400 متر می‌رسد. در این گورستان شبکه‌های پیچیده‌ای از گذرگاه‌ها و اتاق‌های تراشیده شده با توفا ( نوعی سنگ رسوبی) وجود دارد. در این گورستان علاوه بر مقره‌ها، 6 کلیسای کوچک نیز وجود دارد که قدمت آن به سال‌های 290 و 310 میلادی برمی گردد. نقاشی‌هایی که بر روی دیوارهای این کلیساها مشاهده می‌شود که نشان دهنده اوایل دوران ظهور مسیحیت می‌باشد.

امکانات مرکز خرید آی گرانای در رم | یوروپ تورز

در سردابه پاپی این کلیساها، آرامگاه‌های پاپ‌های قرن سوم واقع شده‌اند که آنها را می‌توان با استفاده از کتیبه‌ها و سنگ نوشته‌های یونانی شناسایی کرد. قدمت تاریخی این گورستان‌ها برای گردشگران تورهای ایتالیا جذابیت زیادی خواهد داشت، از این رو توصیه می‌کنیم که بازدید از این بنا را بعد از مرکز خرید آی گرانای رم به هیچ عنوان از دست ندهید.

· محله ایی یو آر(EUR): این محله یکی دیگر از مکان‌های دیدنی است که به دلیل نزدیکی به مرکز خرید آی گرانای رم و جذابیت‌هایی که دارد، پیشنهاد می‌کنیم که بعد از گشت و گذار در این مرکز خرید، حتما یک سری به آن بزنید. این محله توسط اصل دیکتاتور معروف ایتالیا، به نام  «بنیتو موسولینی» تاسیس شده است که آن را چشم اندازه آینده برای عدالت جهان می‌دانست.

· مرکز خرید یوروما 2: علاوه بر مرکز خرید آی گرانای رم، در این منطقه یک مرکز خرید جدید و بزرگ دیگری نیز وجود دارد که به آن مرکز خرید یوروما 2 گفته می‌شود. قدمت این مرکز خرید در مقایسه با مرکز خرید آی گرانای رم خیلی کمتر می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید، دسترسی راحت و آسان به آن می‌باشد. به طوری که همه افراد در هر کجای شهر به راحتی می‌توانند با خودرو شخصی، تاکسی و یا اتوبوس خود را به این مرکز خرید برسانند. بازدید از این فروشگاه بعد از گشت و گذار در فروشگاه آی گرانای رم، خالی از لطف نیست.

ساعات فعالیت مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا

مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، تمام روزهای هفته به جز روز دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 غروب باز بوده و می‌توانید در این روزها و در بین ساعات گفته شده برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید. ساعات کاری این مرکز خرید در روزهای دوشنبه کاهش پیدا می‌کند، به طوری که فعالیت آن با 2 ساعت تاخیر، یعنی از ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود.

بازدید از مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن به شهر رم سفر کنید و از جاذبه‌های دیدنی این شهر، مانند مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، دیدن کنید، شرکت در تورهای گردشگری رم و یا تورهای ایتالیا می‌باشد. شرکت در تورهای گردشگری رم، علاوه بر این امکان یک سفر راحت و بدون دغدغه‌ای را برای بازدید از مکان‌های دیدنی متنوع این شهر فراهم می‌کند، باعث می‌شود که برای سفر خود هزینه‌های کمتری پرداخت کنید.

بازدید از مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید آی گرانای

مرکز خرید آی گرانای در چه سالی تاسیس شد و فعالیتش چیست؟

این مرکز خرید از سال 1992 در این شهر ساخته شده است و از آن زمان تاکنون به عرضه انواع محصولات و در بهترین برندها می‌پردازد تا ساکنین شهر رم و همچنین گردشگران، بعد از ورود به این مرکز خرید دیگر نیازی به فروشگاه و یا مرکز خرید دیگری نداشته باشند.

برخی از امکانات این مرکز خرید چیست؟

در مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، 118 فروشگاه متنوع لباس‌های زنانه و مردانه و همچنین کالاها و لوازم خانگی گوناگونی وجود دارد، که به عرضه با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین کالا می‌پردازند. در این مرکز خرید، یک فروشگاه مواد غذایی و تعدادی رستوران نیز وجود دارد، تا مشتریان بتوانند بعد از یگ گشت و گذار طولانی در فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع آن، یک استراحت کوتاه داشته باشند و غذاهای لذیذ این رستوران را تجربه کنند.

ساعات کاری این مرکز خرید چگونه است؟

مرکز خرید آی گرانای رم ایتالیا، تمام روزهای هفته به جز روز دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 غروب باز بوده و می‌توانید در این روزها و در بین ساعات گفته شده برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید. ساعات کاری این مرکز خرید در روزهای دوشنبه کاهش پیدا می‌کند، به طوری که فعالیت آن با 2 ساعت تاخیر، یعنی از ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!