دانستنی های سفر به والنسیا | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به والنسیا | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به والنسیا، در سال‌های اخیر مورد توجه و انتخاب بسیاری از توریست‌ها و مسافران تور اسپانیا و تور اروپا قرار گرفته است. شما می‌توانید با سفر به والنسیا از …

سفر به والنسیا در سال‌های اخیر مورد توجه و انتخاب بسیاری از توریست‌ها و مسافران تور اسپانیا و تور اروپا قرار گرفته است که میتوانید با دریافت ویزای والنسیا به این شهر زیبا سفر کنید. شما می‌توانید با سفر به والنسیا از جاذبه‌های دیدنی و طبیعی بی‌شمار این شهر دیدن کنید. بی‌شک با سفر به والنسیا خاطرات بسیار زیبایی را برای خود رقم خواهید زد.

دانستنی های سفر به والنسیا | یوروپ تورز

شهر والنسیا

والنسیا یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهر‌های کشور اسپانیا می‌باشد. زبان رسمی این شهر اسپانیایی و واحد پولش یورو می‌باشد. این کشور دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌شماری است که هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری را با استفاده از تور اسپانیا و تور اروپا به سوی خود جذب می‌نماید. سفر به والنسیا در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است و دلیل این امر به عوامل بسیاری وابسته می‌باشد.

شهر والنسیا شهری بسیار جذاب می‌باشد و از نظر فرهنگی و تاریخی و جاذبه‌های بی‌نظیر مورد توجه عموم مسافران و گردشگران واقع شده است. سفر به والنسیا به طوری رونق یافته است که در جدول رتبه‌بندی توانسته است در ردیف‌های نخست قرار بگیرد.

به دلیل مهاجرت‌های بسیاری که هر ساله صورت می‌پذیرد اقوام مختلف با ادیان متفاوت در این شهر دور هم جمع شده‌اند؛ و به همین دلیل می‌توان در این شهر فرهنگ‌های مختلف و گوناگونی را مشاهده کرد. اما در کل مردمان این شهر خلق و خوی بسیار گرم و مهربانی دارند و با سفر به والنسیا به هیچ وجه احساس غربت و تنهایی نخواهید کرد. در ادامه اطلاعاتی کلی در مورد شهر والنسیا برای شما عزیزان ارائه داده‌ایم. با مطالعه‌ی این مقاله بی‌شک شما اطلاعات کافی از فرهنگ و هزینه‌ی زندگی و چگونگی زندگی در این شهر به دست خواهید آورد.

شهر والنسیا | یوروپ تورز

آب و هوای والنسیا

شهر والنسیا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشد. با توجه به این اقلیم هوایی می‌توان گفت دارای تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های ملایم و معتدل می‌باشد. میانگین دمای هوای سالانه در والنسیا ۲۳ درجه در روز و ۸ درجه در شب است. هم چنین گرم‌ترین روز‌های فصل تابستان دمای هوا حدود ۲۰ درجه و در سردترین روز‌های سال دمای هوا به ۴ درجه می‌رسد.

تغییرات شدید آب و هوایی در شهر والنسیا بسیار کم و نادر اتفاق می‌افتد و این امر باعث شده که در تمامی فصول سال از مسافران و گردشگران تور والنسیا اسپانیا و تور اروپا استقبال کند. در فصل پاییز این شهر حال و هوای دل‌انگیزی را به خود می‌گیرند و بهترین مکان برای عاشقان و دلدادگان می‌باشد و قدم زدن در شهر والنسیا در فصل پاییز  بهترین خاطره برای افراد به شمار می‌آید.

آب و هوای والنسیا | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به والنسیا

بهترین زمان سفر به والنسیا فصل بهار و تابستان می‌باشد در فصل بهار هوا نسبت به تابستان خنک می‌باشد و از گرمای شدید خبری نیست و در فصل تابستان نیز با وجود گرمای سوزان افراد بسیاری برای سفر به والنسیا برنامه‌ریزی می‌کنند. در فصل تابستان به دلیل وجود تعطیلات بسیار مسافران می‌توانند با خیال راحت به سفر خود بپردازند. تردد در شهر والنسیا در فصل تابستان بسیار سخت می‌باشد و این به دلیل انتخاب سفر به والنسیا برای گردش و تفریح توسط مسافران و گردشگران بی‌شمار می‌باشد.

هم چنین شما می‌توانید در فصول پاییز و زمستان نیز به این شهر بدون نگرانی از تغییرات آب و هوایی سفر داشته باشید اما با این تفاوت که در این فصول مسافران و توریست‌های کمتری را در مقایسه با فصل تابستان مشاهده خواهید کرد. سفر به والنسیا در فصل پاییز و زمستان هزینه‌ی اقامت و هتل بسیاری کمی را می‌طلبد.

بهترین زمان سفر به والنسیا | یوروپ تورز

فرودگاه والنسیا

فرودگاه والنسیا از دیگر موضوعات سفر به والنسیا می‌باشد. فرودگاه والنسیا یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین فرودگاه‌های اسپانیا به شمار می‌رود. این فرودگاه دارای یک باند فرود با طول ۱۰۵۴۸ متر می‌باشد و حدود ۲۴۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. دسترسی به این فرودگاه بسیار راحت و آسان می‌باشد. خرید بلیط والنسیا در سال‌های اخیر بسیار افزایش و رونق یافته است و مسافران بسیاری سفر به والنسیا را در اولویت انتخاب‌های خود قرار می‌دهند. در سفر به والنسیا به گردشگران توصیه می‌کنیم بلیط دوطرفه‌ی خود را رزرو و خرید نمایند.

فرودگاه والنسیا | یوروپ تورز

جاذبه‌ های والنسیا

همان طور که اشاره کردیم شهر والنسیا دارای جاذبه‌های بی‌شماری می‌باشد. از این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی می‌توان به کلیسای جامع والنسیا و میدان ویرجین اشاره کرد. کلیسای جامع والنسیا از قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین کلیسا‌های اسپانیا به شمار می‌رود این بنا به سبک گوتیک ساخته شده و معماری بسیار خاص و جالبی را داراست. میدان ویرجین والنسیا نیز از معروف‌ترین میدان‌های این شهر می‌باشد. فواره نپتون در مرکز این میدان خودنمایی می‌کند و در زیبایی و جذابیت این میدان تأثیر به سزایی دارد. شما می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله‌های سفر به والنسیا از جاذبه‌های بسیار این شهر آگاهی داشته باشید.

جاذبه‌ های والنسیا | یوروپ تورز

هزینه زندگی در والنسیا

قبل از دانستن از هزینه های زندگی در والنسیا بهتر است هزینه های زندگی در اسپانیا را هم بدانید. هزینه‌ی زندگی در والنسیا در مقایسه با دیگر شهر‌های اروپایی بالاتر می‌باشد. در سفر به والنسیا به شما توصیه می‌کنیم اقامتگاه‌هایی را رزرو نمایید که به مرکز شهر نزدیک باشد. در این صورت دیگر نیاز نیست برای جا به جایی، مسیر بسیار طولانی را طی کنید. هزینه‌ی اقامت در هتل‌های شهر والنسیا از ۳۵ یورو شروع می‌شود و با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده این هزینه افزایش می‌یابد. شما می‌توانید با توجه به مقدار بودجه‌ی خود هتل و اقامتگاهی مناسب و ارزان را رزرو نمایید هم چنین در صورت رزرو اتاق و سوئیت می‌توانید هزینه‌های کمتری را تقبل کنید.

هزینه زندگی در والنسیا | یوروپ تورز

هزینه خورد و خوراک در والنسیا

اگر قصد سفر به والنسیا را دارید بایستی اطلاعاتی در مورد هزینه خورد و خوراک را نیز داشته باشید که در این بخش می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم. هزینه‌ی خورد و خوراک در این شهر گران می‌باشد و اگر مایل باشید در یکی از رستوران‌های شیک و مدرن والنسیا غذا میل کنید، بایستی هزینه‌ای حدود ۳۰ یورو را در نظر بگیرید. هم چنین برای خرید ساندویچ‌های ارزان در این شهر هزینه‌ای در حدود ۱۲ یورو را بایستی تقبل کنید. برای همین به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به والنسیا را دارید، در جهت تهیه‌ی مواد اولیه‌ی غذایی اقدام کرده و خودتان آشپزی کنید و از این طریق از پرداخت هزینه‌های هنگفت دوری کنید.

هزینه خورد و خوراک در والنسیا | یوروپ تورز

هزینه حمل و نقل و جا به جایی در والنسیا

اطلاع از هزینه‌ی حمل و نقل از دیگر موضوع‌هایی می‌باشد که در سفر به والنسیا مورد نیاز است. استفاده از اتوبوس و قطار در ازای هر مسیر ۵ یورو هزینه دارد. هم چنین شما می‌توانید با اندکی انتظار از سیستم‌های محلی و عمومی استفاده نمایید که در این صورت هزینه‌ی کمتری را می‌پردازید.

مسیر شهر تا فرودگاه با استفاده از اتوبوس حدود ۴۰ یورو می‌طلبد هم چنین می‌توانید از مترو نیز استفاده کنید که هزینه‌ای حدود ۵۰ یورو را باید تقبل نمایید. با توجه به تمامی این موارد می‌توان نتیجه گرفت که شهر والنسیا یک شهر گردشگری نسبتاً گران می‌باشد. شما می‌توانید با داشتن یک برنامه‌ریزی خوب از پرداخت هزینه‌های مازاد دوری کرده و در این صورت با هزینه‌ای بسیار معقول و مناسب سفرتان را سپری کنید.

هزینه حمل و نقل و جا به جایی در والنسیا | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به والنسیا

زبان و واحد پولی شهر والنسیا چیست؟

والنسیا یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهر‌های کشور اسپانیا می‌باشد. زبان رسمی این شهر اسپانیایی و واحد پولش یورو می‌باشد.

آب و هوای والنسیا چگونست؟

شهر والنسیا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشد. با توجه به این اقلیم هوایی می‌توان گفت دارای تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های ملایم و معتدل می‌باشد.

هزینه غذا خوردن در رستوران های والنسیا چقدر است؟

اگر بخواهید در یک رستوران لوکس غذا بخورید چیزی حدودا 30 یورو میشود و در یک رستوران معمولی چیزی حدود 12 یورو هزینه غذا خوردن شما میشود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!