دانستنی های سفر به لتونی | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به لتونی | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به لتونی، اگر به دنبال کشوری عالی برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت خود هستید، پیشنهاد ما به شما کشور لتونی است.

اگر به دنبال کشوری عالی برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت خود هستید، پیشنهاد ما به شما کشور لتونی است. لتونی با داشتن زیبایی‌‌های بکر و معماری‌های بی‌نظیر، تبدیل به یکی از نقاط اصلی گردشگری تور لاتویا و تور اروپا در شمال اروپا شده است. اگر قصد سفر به لتونی رادارید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا درباره جاذبه‌های گردشگری، آب‌وهوا، هتل‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه و همچنین سیستم حمل‌ونقل این کشور اطلاعات کافی را به‌دست آورید.

دانستنی های سفر به لتونی | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

سفر به کشور زیبای لتونی

لتونی کشوری زیبا است که با قرار گرفتن در کنار دریای بالتیک، از آب‌ و هوای بسیار خوبی برخوردار است. مردم کشور لتونی عمدتاً به زبان لتونیایی و لاتگالی صحبت می‌کنند. وجود جاذبه‌های حیرت‌انگیز و معماری‌‌های بی‌نظیر در شهرهای این کشور باعث جلب‌توجه بسیاری از مردم شده است و ازاین‌ رو گردشگری در این شهر رونق دارد.

کشور لتونی عضو کشورهای اتحادیه شینگن می‌باشد، بنابراین شما با دریافت ویزای لتونی، می‌توانید سری به دیگر کشورهای شینگن نیز بزنید. لتونی با داشتن شهرهایی از قبیل ریگا، لیه پایا، یورمالا، رزکنه و یلگاوا بسیار مورد توجه گردشگران قرارگرفته است. ریگا پایتخت رسمی این کشور شناخته‌ شده است و یورو واحد پول رسمی آنجا است.

جاذبه‌ های گردشگری کشور لتونی

کشور لتونی با داشتن جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و عالی، موردتوجه بسیاری از گردشگران تور لاتویا و تور اروپا سرتاسر دنیا قرارگرفته است. جاذبه‌‌های گردشگری زیبای این شهر مانند خانه به لک هد، خانه متزندروف، موزه هوانوردی ریگا، برج باروت، دروازه سوئدی، پارک کرونوالدا، قلعه ریگا، کلیساها و موزه‌های بی‌شمار، بسیار موردپسند افراد در تمامی سنین قرارگرفته است.

وجود موزه‌ها و گالری‌های هنری زیاد، باعث شده است سفر به لتونی بسیار موردپسند عاشقان هنر قرار بگیرد. سواحلی نظیر ساحل یورمالا باوجود ماسه‌های سفید و خط ساحلی زیبا، می‌تواند فرصتی عالی برای تجربه قایق‌سواری و دیگر تفریحات ساحلی باشد. سالانه افراد زیادی با تهیه بلیت لتونی و شرکت در تور لتونی، برای ایجاد سفری به‌یادماندنی از جاذبه‌ها و مراکز فرهنگی و تفریحی لتونی دیدن می‌کنند. درصورتی‌که شما نیز به فکر یک سفر تفریحی هستید، کشور لتونی می‌تواند تجربه خوبی برای شما رقم بزند.

آب و هوا در کشور لتونی

با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور لتونی که در نیم کره شمالی قرارگرفته است، بدیهی است که زمستان سرد و سخت ازجمله مشخصه‌‌های اصلی این کشور می‌باشد. لتونی ازجمله کشورهایی است که بیشتر نیمه اول سال، برای گردش در آن انتخاب می‌شود. دمای هوا در فصل بهار و تابستان بسیار مطلوب و مطبوع است. هرچقدر به نیمه دوم سال نزدیک‌تر می‌شویم، به طبع دمای هوا نیز با کاهش مواجه می‌شود.

پائیز درلتونی بسیار مناسب کسانی است که عاشق باران هستند. زمستان‌های سرد این کشور باعث شده است افرادی که در مناطق گرم زندگی می‌کنند و به ورزش‌های زمستانی علاقه دارند، این زمان از سال را برای تفریح خود انتخاب کنند. کشور لتونی از اوایل بهار تا اواخر تابستان شاهد حضور گردشگران تور لاتویا و تور اروپا در خود است. این کشور دارای 2 بخش شرقی و غربی است که به ترتیب آب‌وهوای معتدل و قاره‌ای بر آنجا حکم‌فرما است. بهترین زمان برای سفر به لتونی، اوایل خردادماه تا اواسط شهریورماه است.

فرودگاه بین‌ المللی لتونی

فرودگاه بین‌المللی لتونی، در ارتفاع 11 متری از سطح دریا قرار دارد و به‌عنوان معروف‌ترین فرودگاه بین‌المللی این منطقه شناخته می‌شود. این فرودگاه در پایتخت کشور لتونی قرارگرفته است و دارای 2 باند است. این فرودگاه امکانات و شرایط خوبی برای مسافران سفر به لتونی فراهم کرده است. بنابراین در صورتی‌ که قصد سفر به لتونی را داشته باشید، می‌توانید با تهیه بلیت کشور لتونی از این فرودگاه نیز دیدن کنید.

فرودگاه بین‌ المللی لتونی | یوروپ تورز

هتل‌ های اقامتی زیبا در لتونی

شهرهای مختلف کشور لتونی دارای هتل‌‌های اقامتی بسیار زیبا و شیک می‌باشد که سالانه میزبان مسافران زیادی است. این هتل‌ها و هاستل ها در قسمت‌های مختلف شهر قرارگرفته‌اند. ازاین‌رو هر فرد می‌تواند با توجه به بودجه خود اقامت دریکی از آن‌ها را برای خود و خانواده انتخاب کند. هرچقدر که هتل ازنظر امکانات بهتر باشد و به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، باید بهای بیشتری برای آن بپردازید.

برخی از معروف‌‌ترین هتل‌های اقامتی زیبا در لتونی شامل هتل 5 ستاره ساحلی بالتیک، هتل 4 ستاره سامارا، هتل 3 ستارهجوما و غیره می‌باشد. امکاناتی که این هتل‌ها ارائه می‌دهند شامل استخر، اسپا، سالن بدن‌سازی، خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی، رستوران، اینترنت پرسرعت و سایر خدمات می‌باشد. فراموش نکنید اقامت در یک هتل شیک و لوکس، تجربه شما را از سفر به لتونی تغییر خواهد داد؛ پس ارزش پرداخت پول بیشتری دارد.

تجربه غذایی تکرار نشدنی در لتونی

در شهرهای مختلف لتونی، رستوران‌ها، کافه‌‌ها و کافی‌ شاپ‌‌های مختلفی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهد طعمی جدید را تجربه کنید. وجود رستوران‌هایی مانند کافه‌ رستوران دوکاتس یورمالا، رستوران مای لایف یورمالا، رستوران فانوس دریایی و بسیاری رستوران‌های دیگر به شما اجازه می‌دهند تا انواع غذاها را امتحان کنید.

رستوران‌هایی مانند رستوران فانوس دریایی، رستورانی شیک و چند ستاره است که با توجه به سرویس‌ دهی خوبی که دارد، پول زیادی نیز از شما می‌گیرد. اگر به دنبال یک میان وعده و یا غذای ارزان‌ قیمت هستید، کافه‌ رستوران‌هایی مانند کافه‌ رستوران دوکاتس بهترین گزینه برای شما هستند تا طعم انواع نوشیدنی، اسنک و غیره را تجربه کنید.

سیستم حمل‌ و نقل در کشور لتونی

سیستم حمل‌ونقل در کشور لتونی همچون بسیاری از کشورها شامل تاکسی، مترو، قایق و اتوبوس می‌باشد. انتخاب هر یک از این‌ها به بودجه شما بستگی دارد. فراموش نکنید واحد پول لتونی یورو است، ازاین‌رو قیمت‌ها نسبتاً بالا به شمار می‌روند. در صورتی‌ که قصد اقامت طولانی‌مدت در کشور لتونی رادارید، می‌توانید برای خود بلیت‌های یک ماهه تهیه کنید. این بلیت‌‌ها به شما اجازه می‌دهند تا هرچقدر دوست دارید در سطح شهر تردد کنید.

درصورتی‌ که نمی‌خواهید بهای زیادی بابت تردد در شهر بپردازید، می‌توانید به پیاده‌روی بپردازید. پیاده‌روی به شما کمک می‌کند تا از نزدیک با فرهنگ مردم شهر آشنا شوید و از زیبایی‌های شهر نیز لذت ببرید. یک راه دیگر برای تردد در شهر، اجاره ماشین است. شما با اجاره ماشین می‌توانید به هرجایی که دوست دارید بروید؛ اما فراموش نکنید در سفر به لتونی باید گواهینامه بین‌ المللی داشته باشید.

نکاتی که در سفر به لتونی باید به یاد داشته باشیم

اگر قصد خرید سوغاتی و یا خرید را در سفر به لتونی دارید، وجود مراکز خریدی مانند بازار لیگو که در شهر یورمالا قرار دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این مرکز یکی از بزرگ‌‌ترین مراکز خرید است و با کمی دقت می‌توانید تمام اجناسی که می‌خواهید را خریداری کنید. تفاوت‌‌های فرهنگی در بخش‌‌های مختلف کشور لتونی فاحش است. ازاین‌ رو احترام به فرهنگ مردم بسیار حائز اهمیت است.

نکاتی که در سفر به لتونی باید به یاد داشته باشیم | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به لتونی

برخی از مشخصات مهم سفر به لتونی چیست؟

لتونی کشوری زیبا است که با قرار گرفتن در کنار دریای بالتیک، از آب‌ و هوای بسیار خوبی برخوردار است. مردم کشور لتونی عمدتاً به زبان لتونیایی و لاتگالی صحبت می‌کنند. وجود جاذبه‌های حیرت‌انگیز و معماری‌‌های بی‌نظیر در شهرهای این کشور باعث جلب‌توجه بسیاری از مردم شده است و ازاین‌ رو گردشگری در این شهر رونق دارد.

هتل های این کشور چگونه میباشد؟

شهرهای مختلف کشور لتونی دارای هتل‌‌های اقامتی بسیار زیبا و شیک می‌باشد که سالانه میزبان مسافران زیادی است. این هتل‌ها و هاستل ها در قسمت‌های مختلف شهر قرارگرفته‌اند.

سیستم حمل و نقل کشور لتونی چگونه است؟

سیستم حمل‌ونقل در کشور لتونی همچون بسیاری از کشورها شامل تاکسی، مترو، قایق و اتوبوس می‌باشد. انتخاب هر یک از این‌ها به بودجه شما بستگی دارد. فراموش نکنید واحد پول لتونی یورو است، ازاین‌رو قیمت‌ها نسبتاً بالا به شمار می‌روند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!